Die zouden er zo weer uitgeworpen worden. Er zit echt een enorme druk achter.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:46 schreef Nee het volgende:
Stelletje natuur verneukers. Kunnen we het olielek niet opvullen met het vlees van de CEO's?
Gewoon een optie tot kwaliteit, en maak er voor de bandwidth dan maar $10000 van.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
FullHD streams gaan veel PC's niet leuk vinden en kost een shitload meer aan bandwidth
We're jolly well fuckedquote:Op zondag 30 mei 2010 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:
En de bron zal voorlopig ook niet zelf stoppen met olie spuiten. Dus ophouden met proberen is echt geen optie. Volgens onderstaand bericht kan de bron dit zo wel 7 jaar volhouden.
http://www.csmonitor.com/(...)ng-oil-into-the-Gulf
Als er dan nog kinderen danwel kleinkinderen zijn om tegen te snoeven.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:45 schreef Dynd het volgende:
Ik verheug me al op het moment dat ik mijn kinderen en kleinkinderen zal vertellen over hoe vis nou eigenlijk smaakte van toen er nog vis was.
Natuurlijk niet, was sarcastisch bedoelt.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:47 schreef Evienne het volgende:
[..]
Als er dan nog kinderen danwel kleinkinderen zijn om tegen te snoeven.
Trouwens, je verheugt je er werkelijk op?! Ook treurig, maar wel treffend voor deze tijdsgeest.
Wat een verrassend nieuwsbericht....quote:Op zondag 30 mei 2010 04:18 schreef Fusionfreak het volgende:
Hier dan ook nieuws uit Nederland. Op NOS teletekst staat dit.
[ afbeelding ]
Een blik met garnalen uit de golf bewaren, is later veel geld waard.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:45 schreef Dynd het volgende:
Ik verheug me al op het moment dat ik mijn kinderen en kleinkinderen zal vertellen over hoe vis nou eigenlijk smaakte van toen er nog vis was.
was toch meteen in het begin al geprobeerd.quote:Op zondag 30 mei 2010 06:32 schreef NietTeVolgen het volgende:
Vraag me af of een paar enorme keien in dat gat laten zakken geen optie is.
Bijna niet te geloven zoietsquote:Op zondag 30 mei 2010 06:57 schreef opgebaarde het volgende:
Schitterend stuk van MSNBC
Hoe de olieramp van 31 jaar geleden in bijna alles hetzelfde is als deze. Dezelfde bedrijven, dezelfde maatregelen, dezelfde technieken
Haleluja !quote:Op zondag 30 mei 2010 11:06 schreef semexo het volgende:
Er moet eerste 1/3 van de zeeen dood zijn, voordat het lek stopt. Meerdere oude geschriften zeggen dat.
Dit is de vierde bazuin, de put naar de diepten der aarde die geopend wordt, en waaruit rook opstijgt.
natuur en mileu trekt geen kijkcijfers helaas maar waarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:13 schreef Dynd het volgende:
Dit zou elke dag breaking of een extra nieuwsbericht moeten hebben. Nu wordt het zowat tussen de categorie Jan Smit krijgt een kind geplaatst.
Ik ben blij eigenlijk dat het een private ondernem ing overkomt, als dit in een van de grote olielanden met hun genationaliseerde ondernemingen had plaats gevonden dan zou er waarschijnlijk nog lakser gereageerd worden. De schuldvraag wordt met een genationaliseerde industrie dan wel wat makkelijker, want je hebt geen partijen die elkaar de schuld kunnen geven.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:37 schreef El_Matador het volgende:
Bizar slecht van BP. Ze vernielen de hele industrie met hun laksheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |