Graag dit topic her-openen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef tho_Omas het volgende:
Na de zomer begint het pas weer en dan is die voorbeeldboy eruit.
open maar een nieuwe in het tv subforumquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Graag dit topic her-openen.
Niet alle kicks hoeven dicht. Dit was een topic over Spangas en dan over een bepaalde hoofdrolspeler. Erg actueel dus nog en schijnbaar zijn er ontwikkelingen (zie bovenstaande post).
Tenzij ik een ander topic kan openen over hetzelfde onderwerp, dan doe ik dat wel.
Nee. Is een klacht. Dus KLB.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
open maar een nieuwe in het tv subforum
weet je bestquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:21 schreef Zero17 het volgende:
Mensen die op vvd stemmen
Waarom wordt elke post van mij verwijderd in dit topic.
Swarma is in the housequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:32 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nou. Ik wil de_boswachter van handig advies voorzien en dat wordt verwijderd
Zo ga je waarschijnlijk vanzelf doen na een paar weken mod zijn. Het lijkt namelijk een algemeen verschijnsel bij de KLB-mods.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Swarma is in the house![]()
Je zou ook gewoon een voorbeeld aan o.us kunnen nemen Swarma, en gewoon normaal communiceren met users als ze hier wat vragen of zeggen, en niet de helft wegtieven en met niet meer dan 3 woordjes antwoorden.
Helemaal niet. Alleen hij doet dit op deze manier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ga je waarschijnlijk vanzelf doen na een paar weken mod zijn. Het lijkt namelijk een algemeen verschijnsel bij de KLB-mods.
Mwoa.. Ik kan me nog iets herinneren van in FB laatst waarbij er ook geen fatsoenlijk antwoord werd gegeven op de vragen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:36 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Helemaal niet. Alleen hij doet dit op deze manier.
Dat dus. Swarma was eerder helemaal niet zo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:36 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Helemaal niet. Alleen hij doet dit op deze manier.
Gevleid en leuk maar toch ben ik het met kwiwi eens. Een beetje voorbarig dit. Maar toch zal ik jullie voor lief blijven nemen hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Swarma is in the house![]()
Je zou ook gewoon een voorbeeld aan o.us kunnen nemen Swarma, en gewoon normaal communiceren met users als ze hier wat vragen of zeggen, en niet de helft wegtieven en met niet meer dan 3 woordjes antwoorden.
Voorbarig? Dit is in ieder geval continu aan de gang sinds zondag 27 december 2009 @ 18:42.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Gevleid en leuk maar toch ben ik het kwiwi eens. Een beetje voorbarig dit. Maar toch zal ik jullie voor lief blijven nemen.
Helemaal nietsquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen Swarma?
Hij doet dit in zijn vrije tijd hoor en doet ook gewoon zijn best.
Typgedrag is al een van de redenen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Omdat ik tregden klagd en of natuurlijk niet faalhaas zei?quote:
Ik heb niks tegen swarma hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helemaal niets![]()
Als hij gewoon eens wat vriendelijker doet en normaal antwoord geeft is hij best een goede mod.
Alleen probeert hij "streng" te doen door kortaf, bot en lomp te zijn. En dat irriteert bij veel users.
En dan moet hij maar meer tijd in van die falende losers steken, in de kans dat een van die 100 klootzakken die weten dat ze aan het trollen, het toch niet expres deed? Ik begrijp hem prima iig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helemaal niets![]()
Als hij gewoon eens wat vriendelijker doet en normaal antwoord geeft is hij best een goede mod.
Alleen probeert hij "streng" te doen door kortaf, bot en lomp te zijn. En dat irriteert bij veel users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |