Denk het wel hoor. Tenminste degene die stemmen op de VVD omdat ze rijken ouders hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:01 schreef Garisson72 het volgende:
duidelijk verhaal, komt uiteraard héél vaak voor.
Jup en zelf hele dag zogenaamd hard aan het studeren zuipen zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Denk het wel hoor. Tenminste degene die stemmen op de VVD omdat ze rijken ouders hebben.
gewoon emigrerenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik probeer m'n erfenis gewoon zoveel mogelijk veilig te stellenDat linkse gepeupel pakt me anders al voordat ik het uberhaupt erf alles af
Erfenis.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik probeer m'n erfenis gewoon zoveel mogelijk veilig te stellenDat linkse gepeupel pakt me anders al voordat ik het uberhaupt erf alles af
HAD JE MAAR EEN OPLEIDING MOETEN VOLGEN KEREL! (of op een andere manier geld moeten maken)quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef Athlon64x het volgende:
En van hun ouders stiefvader alles krijgen onder het motto ik heb een hekel aan uitkering trekkers maar stiekem is meneer dat zelf ook want zijn moeder is met een rijke vent getrouwd
Is dat verboden zou jij het leuk vinden als je beste vriend op Wilders zou stemmen omdat ie ruzie heeft met een Marokkaan en gelijkt denkt omdat Wilders dat zegt alle Marokkanen bom gordels dragenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:04 schreef ganzenherder het volgende:
Mensen die topics openen over de politieke voorkeur van personen. Triest![]()
Nou zeg wat triest. Dit zegt anders behoorlijk wat over de persoon in kwestie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:04 schreef ganzenherder het volgende:
Mensen die topics openen over de politieke voorkeur van personen. Triest![]()
Kom niks te kort hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:04 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
HAD JE MAAR EEN OPLEIDING MOETEN VOLGEN KEREL! (of op een andere manier geld moeten maken)
Gelukkig heeft een gemiddelde fokker het te druk met fokkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef Nobu het volgende:
Paupertopic, alleen nog maar meer reden om VVD te stemmen.
Paupers stemmen VVD idd, omdat ze te dom zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef Nobu het volgende:
Paupertopic, alleen nog maar meer reden om VVD te stemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |