Mijn ogen. Door de TT.quote:
Jaaaa zeker!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Coz you're eeeeverywheeeere to meeeeeeeeeeeee, when i close my eyes it's you I seeeeeeeeeeeee. You're everything I know that maaakes me belieeeeeeeeeeeeevee... I'm not aloooooohooohooooone.... I'm not alohoone.
Of zoiets. Toch, Deceit? Dat is ze toch he?
Maar die is dus van jaaaren terug.. toen is ze, toen haar 2e album een succes was in usa maar iets minder dan verw8.. met haar beste vriendin van vroeger een country duo gaan vormen...quote:
Jazeker, waar vandaan eigenlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef Beach het volgende:
Oh, ik blijf hier wat vaker hangen. Mag wel he
Jeuj... zou leuk zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:00 schreef Deceit het volgende:
En natuurlijk de aanloop en drang om naar Roffa te verhuizen wordt ook alsmaar groter en groter
Alleen boeren roken shagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:37 schreef Keukenkast het volgende:
Waarom heb ik verdomme Rizla-vloei aangeschaft
waar woon jij¿quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Ik ben nou eenmaal een sloeber
Ehmm, neh eerst Sex and the city 2 pathé, dan borrelen bij lef op terras, dan naar strano en dan als het schluss is waarschijnlijk keerweer, ligt eraan of ik nog in stapmood benquote:
Hoe laat ben je bij Lef zaterdag? Misschien kom ik nog wel even anders...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ehmm, neh eerst Sex and the city 2 pathé, dan borrelen bij lef op terras, dan naar strano en dan als het schluss is waarschijnlijk keerweer, ligt eraan of ik nog in stapmood ben
Zelfde riedeltje als altijd dus
Ja. Maar morgen ben ik er niet bij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:58 schreef Deceit het volgende:
Neh ik moet morgen werken!
Jij en/of Vlarp zeker wel de stad in vanaaf?
Jups... Bliss waarschijnlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neh ik moet morgen werken!
Jij en/of Vlarp zeker wel de stad in vanaaf?
Ik ga morgen ook Songfestival kijkenquote:
denk rond een uur of 11, en wel buiten ben ik,, want daar mag ik rokenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe laat ben je bij Lef zaterdag? Misschien kom ik nog wel even anders...
Ach ja. Tilburg is wel prima te doen, in principe.quote:
Dat bedoel ik, was ook in me studietijd.. toen ik nog jong en onbezonnen wasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ach ja. Tilburg is wel prima te doen, in principe.
Maar ik denk niet dat ik hier ga blijven na mijn studie
Ik was nooit onbezonnen en jong ben ik nog altijd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, was ook in me studietijd.. toen ik nog jong en onbezonnen was
Me beste vriend is daar blijven hangen.. so fucked up
Waar ben je geboren dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik was nooit onbezonnen en jong ben ik nog altijd.
Maar laten we het zo zeggen; Tilburg is stukken beter dan waar mijn wieg stond.
Maar ik ga hier wel weg als ik ga werken.
Neger ik kom uit Ge-leeeeen Ge-leeeenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
Waar ben je geboren dan?
Ja Tilburg is en blijft een studentenstad..
Oeh ok..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Neger ik kom uit Ge-leeeeen Ge-leeeen.
Dus de duistere rimboe van Zuid-Limburg. Je hoort het niet meer, overigens.
Je had ook mee naar Budel kunnen gaan, Ledub nu. Een van de enige keren dat er iets enigszins gezelligs te doen is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:03 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga morgen ook Songfestival kijken![]()
Wel bij iemand die vooral in Strano komt... dus wie weet kom ik er nog
Oh, gewoon in Zuid/Korvelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oeh ok..
Ja die vriend van me komt uit Remunje.. Roermond, die hoor je dus ook geen limbolands meer praten..
Waar in Tillywood woon je?
Asia supermarktquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh, gewoon in Zuid/Korvel
Lekker multicultureel
`quote:
Daar wil ik dus wel gaan wonen. In Den Haag.quote:
Ik ben bewust on-bloeiend, Prins.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Zie ik iets opbloeien tussen Deceit en Keukenkast? Dat kan niet anders dan tragisch aflopen.
Yeah, elke week ging ik daar naartoe lopen.. Lekkere dingen halen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
`
Ik aanbid die supermarkt hoor.
Geen kwaad woord!
Net als al die Turkse winkeltjes op de Korvelseweg. Verdomd smakelijke koekjes.
Dat is toch tragischquote:
Mijn lieve ouwe Stroekquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik ben wel blij met je terugkeer
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik ben wel blij met je terugkeer
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Zie ik iets opbloeien tussen Deceit Stroekie en Keukenkast? Dat kan niet anders dan tragisch aflopen.
Ik ben ook een tragisch mensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is toch tragisch.
* Tha_Erik ik zit met mijn neus (niet letterlijk) in Leda and the Swan, van Yeats. Over tragiek gesproken.
Kun je je niet meer herinneren hoe dat de laatste keer afliep, Erikje?quote:
Waar woonde jij dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef Deceit het volgende:
[..]
Yeah, elke week ging ik daar naartoe lopen.. Lekkere dingen halen!
Leda lokte het gewoon uit. De slet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben ook een tragisch mens
Yeats. En dan ook nog eens het enige van Yeats waar seks met een zwaan in voorkomt. You don't believe in making it easy for yourself, do you
Net zoveel als Cyane.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kun je je niet meer herinneren hoe dat de laatste keer afliep, Erikje?
Stroekie heeft veel gehuild toentertijd
Alle vrouwen zijn sletten. Zeker als het op watervogels aankomt.quote:
Alleen om dat Stroekie toevallig geen nimf is en toevallig niet in een vijver kan veranderen maakt zijn verdriet niet minder echt. Hoor.quote:
Maakt het zoeken makkelijkerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
denk rond een uur of 11, en wel buiten ben ik,, want daar mag ik roken
O jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Je had ook mee naar Budel kunnen gaan, Ledub nu. Een van de enige keren dat er iets enigszins gezelligs te doen is.En er gaan veel mensen heen.
Alsof het daar ooit volle bak isquote:
Als je de Strano of de Regenboog uitkomt moet je naar rechts lopen. Zelfde kant van de straat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:49 schreef Deceit het volgende:
Alsof het daar ooit volle bak is
Is er een website van Bliss??
Heb m nog steeds niet gevonden.. als je straat inloopt vanaf Lef, is het zeker helemaal aan de linker kant?
NEEHEEE!! Niet in de straat van Lef!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Alsof het daar ooit volle bak is
Is er een website van Bliss??
Heb m nog steeds niet gevonden.. als je straat inloopt vanaf Lef, is het zeker helemaal aan de linker kant?
ja daar keek ik laatst, maar zag echt niks.. Mag je binnen roken? anders wordt dat mijn favo nieuwe kroegquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Als je de Strano of de Regenboog uitkomt moet je naar rechts lopen. Zelfde kant van de straat.
Nee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:57 schreef Deceit het volgende:
Mag je binnen roken? anders wordt dat mijn favo nieuwe kroeg
Ik vroeg wat andersquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:03 schreef Keukenkast het volgende:
De vraag blijft wat ik vanavond eens ga doen.
Klik!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja daar keek ik laatst, maar zag echt niks.. Mag je binnen roken? anders wordt dat mijn favo nieuwe kroeg
Dushi_Kimberley.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef NetSphere het volgende:
EEN BLOEDLUL IS EIGELIJK EEN TAMPON MET BALLE!!!! AHAHAHAHAHAHA!!!!! XXXX
Nee, ik wil een keer iets anders dan normaal doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Dronken worden, knock-out gaan, morgen ergens wakker worden waar je het niet herkent.
Ik weet niks meer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, ik wil een keer iets anders dan normaal doen
sterker nog jij had een moordaanslag beraamd voor de huwelijksnachtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kun je je niet meer herinneren hoe dat de laatste keer afliep, Erikje?
Stroekie heeft veel gehuild toentertijd
Ik heb je al verteld dat je je dat hebt ingebeeld.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sterker nog jij had een moordaanslag beraamd voor de huwelijksnacht
Ga ik lekker door de duinen wandelenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Deceit het volgende:
Ik ga vanaaf boeken voor vakantie.. Gran Canariaaaa
niet als je zon grote famili8e hebt als ik... met de nodige ruzie...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:34 schreef Deceit het volgende:
ja maar t komt uit het niets..
Is toch gezellig familiefeestjes?
zorg je wel dat je hotel vlak bij Yumbo zitquote:
oh zo.. je doet echt met ze allen afspreken.. ja..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet als je zon grote famili8e hebt als ik... met de nodige ruzie...
yeah, heb 1 gevonden met 100 m afstand.. dus die wordt t waarschijnlijk =]quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zorg je wel dat je hotel vlak bij Yumbo zit
anders moet je vanaf de kroeg nog ver naar huis toe lopen
in het nabij gelegen maspalomas heb je ook een paar resorts met bungalows die specifiek voor onze doelgroep zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
yeah, heb 1 gevonden met 100 m afstand.. dus die wordt t waarschijnlijk =]
Oud en rimpelig?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in het nabij gelegen maspalomas heb je ook een paar resorts met bungalows die specifiek voor onze doelgroep zijn
En dan maar tegen mij zeiken dat ik naar Utrecht ga! Hypocriet!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:52 schreef Steve het volgende:
Vlarps buuf gesproken.Ben helemaal in Rotterdam aam het integreren.
![]()
Utrecht nog mooier en Brabantseriger en zoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan maar tegen mij zeiken dat ik naar Utrecht ga! Hypocriet!
Aanstellerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Ik ga naar huis. Tas verder inpakken en dan met de fabulous and the famous een weekend naar een vakantieparkZit ik daar een heel weekend tussen parttime modellen en yoyo-cooldudes. Ik ga me zo saai en lelijkeendje voelen
Welke!?!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:52 schreef Steve het volgende:
Vlarps buuf gesproken.Ben helemaal in Rotterdam aam het integreren.
![]()
Bovendien woon ik in een huis waar er straks van de 5 mensen 3 in Eindhoven gewoond hebben.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Utrecht nog mooier en Brabantseriger en zo
gewoon je foon mee met internet en fokken in de saaie momentenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Ik ga naar huis. Tas verder inpakken en dan met de fabulous and the famous een weekend naar een vakantieparkZit ik daar een heel weekend tussen parttime modellen en yoyo-cooldudes. Ik ga me zo saai en lelijkeendje voelen
annexatie in het grootquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bovendien woon ik in een huis waar er straks van de 5 mensen 3 in Eindhoven gewoond hebben.
Brabant blijft mijn homeprovincie, jeweets.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan maar tegen mij zeiken dat ik naar Utrecht ga! Hypocriet!
Zal vast reuze meevallen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
maar zet je nu ook al wel hoor achter elke zin ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Brabant blijft mijn homeprovincie, jeweets. [ afbeelding ]
Ik ga ook rond half 6 naar huis... kan meerijden thank god.. dus ipv 7 uur thuis, kwart voor 6quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef Vlarp het volgende:
Klaar!
Laatste half uur uit m'n neus baggeren
Ik heb gewoon een goede trein verbindingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:29 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik ga ook rond half 6 naar huis... kan meerijden thank god.. dus ipv 7 uur thuis, kwart voor 6![]()
![]()
Maybe. Maar ik zie er een beetje middelbareschoolkamperig tegenop.quote:
Hoiquote:
Uit een praaaaaaaaachtige gemeente. Al was ie mooier toen ie gewoon alleen Maarheeze heettequote:
ik stond op met een piepende serverquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
HoiOpstaan met purper 11: friemeltje en kwakje en de jagende register accountant, dat maakt mijn hele dag goed
M'n kookplaat is nog wel stoffig trouwensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja. Maar ik kan niet garanderen dat het ook smaakt.
vooral dat onck op het einde maakt het wel extra deftig in plaats van onkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uit een praaaaaaaaachtige gemeente. Al was ie mooier toen ie gewoon alleen Maarheeze heette
Ja maar dat komt omdat het van een kasteel afkomtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vooral dat onck op het einde maakt het wel extra deftig in plaats van onk
heel vroeger lag daar toch ook een hele grote proefboerderij van de CeHaVe ? met dezelfde naamquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat het van een kasteel afkomt
Dat "plaatsje" eindigend op -onck is niets meer dan een kasteel, een gemeentehuis en 2 straten.
Dat de gemeente nu zo heet is omdat de 2 bijelkaargevoegde gemeentes het niet eens werden over welke naam het zou moeten worden
jij ook de luxe van je eigen "poetshomo"quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt toch niet het hele huis schoongemaakt heh?
Toen ik in het oude gemeentehuis er tegenover werkte was ie d'r nog gewoonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heel vroeger lag daar toch ook een hele grote proefboerderij van de CeHaVe ? met dezelfde naam
maar die zal vast wel zijn opgedoekt
Geen idee of we die (nog) hebbenquote:en situatie is bijna identiek aan Rooijdonk en Wolfseinde of hebben ze daar geen Ad de Beer ?
Of zoals die van mij ooit: Het hele huis schoongemaakt, mijn was uit de wasmachine gehaald, opgevouwen, mijn hele kledingkast leeggehaald en opnieuw ingedeeld ........................quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt toch niet het hele huis schoongemaakt heh?
Dat wilde ik ook nog gebruiken, maar dat lukte niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of zoals die van mij ooit: Het hele huis schoongemaakt, mijn was uit de wasmachine gehaald, opgevouwen, mijn hele kledingkast leeggehaald en opnieuw ingedeeld ........................
Dat was de druppel. Get! OUT!
Mijn leefomgeving is altijd dusdanig shabby dat het vier schoonmoeders nog niet zou lukken om het netjes te krijgen. Biologisch onmogelijk. Jongens die dat zouden proberen weer ik af, geloof ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of zoals die van mij ooit: Het hele huis schoongemaakt, mijn was uit de wasmachine gehaald, opgevouwen, mijn hele kledingkast leeggehaald en opnieuw ingedeeld ........................
Dat was de druppel. Get! OUT!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in het nabij gelegen maspalomas heb je ook een paar resorts met bungalows die specifiek voor onze doelgroep zijn
Ik moest er bij die Kevin wel een beetje aan denkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook nog gebruiken, maar dat lukte niet.
Ik vond het echt HEEL vervelend!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:08 schreef Steve het volgende:
Kledingkast opnieuw indelen?Zo erg ben ik niet.
3 levens geleden ben ik daar met mbo nog op excursie geweestquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen ik in het oude gemeentehuis er tegenover werkte was ie d'r nog gewoon
[..]
Geen idee of we die (nog) hebben
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het echt HEEL vervelend!
Detail: Ik kende die jongen misschien net 2 maanden
Ik had het eigenlijk Arend willen laten doen, maar het kwam er niet echt van.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest er bij die Kevin wel een beetje aan denken
Ja, je weet nooit waar de bal nu weer heen zal vliegen...quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet wel je 'vakliteratuur' bijhouden
Jaaaa Thiemo!!!quote:
in een van de oudere topics staat een complet overzicht van mijn computer netwerk...quote:
Toedels!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:40 schreef Ang3l het volgende:
NahIk ben er vandoor!
Tot zondagavond of af en toe tussendoor op de aaifoon!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:40 schreef Ang3l het volgende:
NahIk ben er vandoor!
Tot zondagavond of af en toe tussendoor op de aaifoon!
Dat lijkt me raar badwater.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht dadelijk in een bad met heel veel granaatappelsap
in de vroege jaren 90 ben ik 2 keer op dat eiland geweest en werd beide keren m'n zak gerold tussen centro en kasbah dus mij zien ze er niet meer. Dan is tenerife leuker met veronicas met buitendisco en zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Einde verhaal voor LOSThmmja ik vind het juist tegenvallen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Einde verhaal voor LOSTEchte mannen kijken geen Lost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kijken Buffy the Vampire Slayer en Twin Peaks.
Ook drinken ze melk
Keukenkastje in een ruimteschip
ik heb ook niet gezegd dat ik het een fijn einde vondquote:
oh maar was gewoon een reactie van mezelfquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb ook niet gezegd dat ik het een fijn einde vond
Shush, wat een gay lievelingsmoment in een serie over het vermoorden van hellewezens en bloedzuigende schoolmeisjes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:19 schreef Deceit het volgende:
geen uber uber fan, wel zo fan dat ik alles heb gezien en dat het aller allermooiste stukje is als alles misloopt en dan goodbye to you door michelle branch in het cafe wordt gezongen en dan de beelden van tara en buffy te zien krijgt
Hoe gaat het met je?quote:
Eens kijken of Brad na Buffy Twin Peaks wil gaan kijken danquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Echte mannen kijken geen Lost.
Die kijken Buffy the Vampire Slayer en Twin Peaks.
Ook drinken ze melk
Peachy keen, just peachy.quote:
Fok ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Peachy keen, just peachy.
Weinig te klagen, eigenlijk. Een verademing maar ik heb opeens zoveel meer vrije tijd. Ik snap niet hoe gelukkige mensen dat doen zeg. Al die tijd vullen.
Maar Youtube helpt
what she said! what she said!quote:
op zich had je dat over al kunnen gebeuren natuurlijk maar idd het was toen nogal een boeven nestquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in de vroege jaren 90 ben ik 2 keer op dat eiland geweest en werd beide keren m'n zak gerold tussen centro en kasbah dus mij zien ze er niet meer. Dan is tenerife leuker met veronicas met buitendisco en zo
Vandaar ook mijn comeback!quote:
Ik kijk af en toe met Brad mee (die is alle seizoenen buffy en angel aan het kijken nu) en Anya is inderdaad erg tof.quote:
En dan op tijd weer afkicken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn comeback!
En de zomervakantie komt er weer aan. In de zomer heb ik de tijd om verslaafd aan dit soort dingen te raken.
ruzie met r alweer bijgelegd ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:25 schreef Nuno_G het volgende:
fc werken is echt niet leuk, had ik maar een vak geleerdhoop nog maar een uur ofzo
hallo allemaal btw
Er is een aflevering die helemaal over Anya gaat. En ze is leuk in de musicalafleveringquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe met Brad mee (die is alle seizoenen buffy en angel aan het kijken nu) en Anya is inderdaad erg tof.
Angel is ook geweldig! Met Fred.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe met Brad mee (die is alle seizoenen buffy en angel aan het kijken nu) en Anya is inderdaad erg tof.
Yepquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Angel is ook geweldig! Met Fred.
Is ' ie alles op volgorde aan het kijken? Dus vanaf seizoen 4 Angel en Buffy om en om?
edit: kut, weer onder Vlarp gepost, die kent Buffy niet volgens mij.Steve dus.
kun je beter meteen voor de kogel kiezen, me dunkt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:45 schreef NetSphere het volgende:
kom trouwens net terug van de kapper
lijk op een dyke
niet zeuren, opa.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet alles is anders geworden afgelopen tijd toen jij schitterde door afwezigheid
nee hij is naar zijn oudersquote:
volgens mij ben ik toch echt een man. Maar op dit moment slaap ik dus niet met Rquote:
my dear misguided friend.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
volgens mij ben ik toch echt een man. Maar op dit moment slaap ik dus niet met R
Oh god, ben je er zo een?quote:
Je druppelt nog een beetje na?quote:
nee, ik ben dr een met ervaringquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh god, ben je er zo een?
Shnooki van Jersey Shore is zeker je rolemodel?
sorryquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
niet zeuren, opa.
waarschijnlijk ben ik veelvuldig voorgekomen in je dromen toen je in die Alzheimer-induced coma lag.
waarom misguidedquote:
For shame, popculturele nitwit!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
nee, ik ben dr een met ervaring
en die shnooki van jersey shore ken ik niet, beiden niet
ik heb er echt nog nooit van gehoord zelfs :Squote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
For shame, popculturele nitwit!![]()
Jersey Shore is nu wat tienermeisjes en dramatische queens bezighoudt!
Dat je dat niet wéét....
nee, ik geef toe. het is pervers dat ik dit weet
ooh het was niet hap slik weg ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
mjah, er druppelde nog wel wat uit mn mond ja
No harm done.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik heb er echt nog nooit van gehoord zelfs :S
quote:
always!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
geen idee. ik plaagde je maar.
miss me?
miss me?
Het is gibberish. Een soort taalspelletje.quote:
wat is de sleutelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is gibberish. Een soort taalspelletje.
Met een beetje oefening wordt het zo je tweede taal.
Ik kan tegen kritiek hoor!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee hoor, ik vind het heel schattig, en verder zeg ik niets...
Justin Bieberquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:39 schreef NetSphere het volgende:
haha het zit nog wel een beetje hitler maar whatever. Ik ben verder Glee kijke doeggg
quote:
Ga maar Glee kijken, dan ga ik slapenquote:
Waarom niet? Heerlijk juistquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:04 schreef Keukenkast het volgende:
Die films met Johnny Depp waarin hij een nichterige priaat speelt.
Ik vind die dus helemaal niet leuk, stiekem
Puike redenatiequote:
Het is zo Hollywood. En het verhaal zuigt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Puike redenatie![]()
Ik vind vooral Norrington tofMooi complex karakter en een mooie vent.
Dat heb ik vast nog wel ergens liggenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeg naar bed en morgen aan de joodse penicilline.
Nee. Vertel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:53 schreef NetSphere het volgende:
Oja komt natuurlijk door die masturberende vrouwen op rtl5 GATVERDFAMME hebbe jullie dat gezien?
Jij hebt kippensoep?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:54 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Dat heb ik vast nog wel ergens liggen
Nou er liggen daar dus allemaal vieze lelijke wijven naast elkaar hun clit te bewerken met de nieuwse Pneumotische hydrolic pussy pleaser XL voor zoogenaamd het goede doel. Gatverdammequote:
Keukenkast is helemaal into the chicks, jeweets.quote:
Cool, waarom zat ik niet daarnaar te kijken maar keek ik naar Jack Sparrow?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:58 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Nou er liggen daar dus allemaal vieze lelijke wijven naast elkaar hun clit te bewerken met de nieuwse Pneumotische hydrolic pussy pleaser XL voor zoogenaamd het goede doel. Gatverdamme
Omdat je geen trauma wilt hahaha. Ze zaten daar echt gewoon met hun ongeschoren spleten schaamteloos zon vulva expert na te doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Cool, waarom zat ik niet daarnaar te kijken maar keek ik naar Jack Sparrow?
ik eet ze niet op, eigenlijk.quote:
Ik ookquote:
Voor het jatten of voor de chocolade?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:26 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb chocolade gejat en nu schaam ik me
Arme jongen.quote:
uit de winkel ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:26 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb chocolade gejat en nu schaam ik me
*ril*quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:58 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Nou er liggen daar dus allemaal vieze lelijke wijven naast elkaar hun clit te bewerken met de nieuwse Pneumotische hydrolic pussy pleaser XL voor zoogenaamd het goede doel. Gatverdamme
Omg jij begrijpt me haha in het midden stond zon wijf naakt de danse met slappe tieten en zon onverzorgd oerwoudquote:
Ninaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:38 schreef Keukenkast het volgende:
Ik slurp die Nina Simone liedjes als ware het verfrissende calorie-arme drankjes op een warme zomerdag
Trauma's!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:38 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Omg jij begrijpt me haha in het midden stond zon wijf naakt de danse met slappe tieten en zon onverzorgd oerwoud
Ik ben blij dat ik geen beelddenker ben, dan zou ik het nog voor me zien ook.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen beelddenker ben, dan zou ik het nog voor me zien ook.
Ik moest inderdaad meteen aan jou denken. *aai over bol*quote:
Hahahahahaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moest inderdaad meteen aan jou denken. *aai over bol*
Dat weet ik pas achterafquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahahaha
Is het geen background information voor je 3e boek?
Kun je niet beter even op het nieuwe topic wachten? Anders moet je morgen zo zoeken, heheh.quote:
ben je je weer aan het misdragen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:52 schreef Ang3l het volgende:
Zat zat zat. Al 1 waarschuwing gehad van t park. Oeps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |