3 levens geleden ben ik daar met mbo nog op excursie geweestquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen ik in het oude gemeentehuis er tegenover werkte was ie d'r nog gewoon
[..]
Geen idee of we die (nog) hebben
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het echt HEEL vervelend!
Detail: Ik kende die jongen misschien net 2 maanden
Ik had het eigenlijk Arend willen laten doen, maar het kwam er niet echt van.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest er bij die Kevin wel een beetje aan denken
Ja, je weet nooit waar de bal nu weer heen zal vliegen...quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet wel je 'vakliteratuur' bijhouden
Jaaaa Thiemo!!!quote:
in een van de oudere topics staat een complet overzicht van mijn computer netwerk...quote:
Toedels!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:40 schreef Ang3l het volgende:
NahIk ben er vandoor!
Tot zondagavond of af en toe tussendoor op de aaifoon!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:40 schreef Ang3l het volgende:
NahIk ben er vandoor!
Tot zondagavond of af en toe tussendoor op de aaifoon!
Dat lijkt me raar badwater.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht dadelijk in een bad met heel veel granaatappelsap
in de vroege jaren 90 ben ik 2 keer op dat eiland geweest en werd beide keren m'n zak gerold tussen centro en kasbah dus mij zien ze er niet meer. Dan is tenerife leuker met veronicas met buitendisco en zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Einde verhaal voor LOSThmmja ik vind het juist tegenvallen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |