Oud en rimpelig?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in het nabij gelegen maspalomas heb je ook een paar resorts met bungalows die specifiek voor onze doelgroep zijn
En dan maar tegen mij zeiken dat ik naar Utrecht ga! Hypocriet!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:52 schreef Steve het volgende:
Vlarps buuf gesproken.Ben helemaal in Rotterdam aam het integreren.
![]()
Utrecht nog mooier en Brabantseriger en zoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan maar tegen mij zeiken dat ik naar Utrecht ga! Hypocriet!
Aanstellerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Ik ga naar huis. Tas verder inpakken en dan met de fabulous and the famous een weekend naar een vakantieparkZit ik daar een heel weekend tussen parttime modellen en yoyo-cooldudes. Ik ga me zo saai en lelijkeendje voelen
Welke!?!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:52 schreef Steve het volgende:
Vlarps buuf gesproken.Ben helemaal in Rotterdam aam het integreren.
![]()
Bovendien woon ik in een huis waar er straks van de 5 mensen 3 in Eindhoven gewoond hebben.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Utrecht nog mooier en Brabantseriger en zo
gewoon je foon mee met internet en fokken in de saaie momentenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Ik ga naar huis. Tas verder inpakken en dan met de fabulous and the famous een weekend naar een vakantieparkZit ik daar een heel weekend tussen parttime modellen en yoyo-cooldudes. Ik ga me zo saai en lelijkeendje voelen
annexatie in het grootquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bovendien woon ik in een huis waar er straks van de 5 mensen 3 in Eindhoven gewoond hebben.
Brabant blijft mijn homeprovincie, jeweets.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan maar tegen mij zeiken dat ik naar Utrecht ga! Hypocriet!
Zal vast reuze meevallen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
maar zet je nu ook al wel hoor achter elke zin ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Brabant blijft mijn homeprovincie, jeweets. [ afbeelding ]
Ik ga ook rond half 6 naar huis... kan meerijden thank god.. dus ipv 7 uur thuis, kwart voor 6quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef Vlarp het volgende:
Klaar!
Laatste half uur uit m'n neus baggeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |