Mijn ogen. Door de TT.quote:
Jaaaa zeker!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Coz you're eeeeverywheeeere to meeeeeeeeeeeee, when i close my eyes it's you I seeeeeeeeeeeee. You're everything I know that maaakes me belieeeeeeeeeeeeevee... I'm not aloooooohooohooooone.... I'm not alohoone.
Of zoiets. Toch, Deceit? Dat is ze toch he?
Maar die is dus van jaaaren terug.. toen is ze, toen haar 2e album een succes was in usa maar iets minder dan verw8.. met haar beste vriendin van vroeger een country duo gaan vormen...quote:
Jazeker, waar vandaan eigenlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef Beach het volgende:
Oh, ik blijf hier wat vaker hangen. Mag wel he
Jeuj... zou leuk zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:00 schreef Deceit het volgende:
En natuurlijk de aanloop en drang om naar Roffa te verhuizen wordt ook alsmaar groter en groter
Alleen boeren roken shagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:37 schreef Keukenkast het volgende:
Waarom heb ik verdomme Rizla-vloei aangeschaft
waar woon jij¿quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Ik ben nou eenmaal een sloeber
Ehmm, neh eerst Sex and the city 2 pathé, dan borrelen bij lef op terras, dan naar strano en dan als het schluss is waarschijnlijk keerweer, ligt eraan of ik nog in stapmood benquote:
Hoe laat ben je bij Lef zaterdag? Misschien kom ik nog wel even anders...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ehmm, neh eerst Sex and the city 2 pathé, dan borrelen bij lef op terras, dan naar strano en dan als het schluss is waarschijnlijk keerweer, ligt eraan of ik nog in stapmood ben
Zelfde riedeltje als altijd dus
Ja. Maar morgen ben ik er niet bij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:58 schreef Deceit het volgende:
Neh ik moet morgen werken!
Jij en/of Vlarp zeker wel de stad in vanaaf?
Jups... Bliss waarschijnlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neh ik moet morgen werken!
Jij en/of Vlarp zeker wel de stad in vanaaf?
Ik ga morgen ook Songfestival kijkenquote:
denk rond een uur of 11, en wel buiten ben ik,, want daar mag ik rokenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe laat ben je bij Lef zaterdag? Misschien kom ik nog wel even anders...
Ach ja. Tilburg is wel prima te doen, in principe.quote:
Dat bedoel ik, was ook in me studietijd.. toen ik nog jong en onbezonnen wasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ach ja. Tilburg is wel prima te doen, in principe.
Maar ik denk niet dat ik hier ga blijven na mijn studie
Ik was nooit onbezonnen en jong ben ik nog altijd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, was ook in me studietijd.. toen ik nog jong en onbezonnen was
Me beste vriend is daar blijven hangen.. so fucked up
Waar ben je geboren dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik was nooit onbezonnen en jong ben ik nog altijd.
Maar laten we het zo zeggen; Tilburg is stukken beter dan waar mijn wieg stond.
Maar ik ga hier wel weg als ik ga werken.
Neger ik kom uit Ge-leeeeen Ge-leeeenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
Waar ben je geboren dan?
Ja Tilburg is en blijft een studentenstad..
Oeh ok..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Neger ik kom uit Ge-leeeeen Ge-leeeen.
Dus de duistere rimboe van Zuid-Limburg. Je hoort het niet meer, overigens.
Je had ook mee naar Budel kunnen gaan, Ledub nu. Een van de enige keren dat er iets enigszins gezelligs te doen is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:03 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga morgen ook Songfestival kijken![]()
Wel bij iemand die vooral in Strano komt... dus wie weet kom ik er nog
Oh, gewoon in Zuid/Korvelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oeh ok..
Ja die vriend van me komt uit Remunje.. Roermond, die hoor je dus ook geen limbolands meer praten..
Waar in Tillywood woon je?
Asia supermarktquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh, gewoon in Zuid/Korvel
Lekker multicultureel
`quote:
Daar wil ik dus wel gaan wonen. In Den Haag.quote:
Ik ben bewust on-bloeiend, Prins.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Zie ik iets opbloeien tussen Deceit en Keukenkast? Dat kan niet anders dan tragisch aflopen.
Yeah, elke week ging ik daar naartoe lopen.. Lekkere dingen halen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
`
Ik aanbid die supermarkt hoor.
Geen kwaad woord!
Net als al die Turkse winkeltjes op de Korvelseweg. Verdomd smakelijke koekjes.
Dat is toch tragischquote:
Mijn lieve ouwe Stroekquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik ben wel blij met je terugkeer
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik ben wel blij met je terugkeer
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Zie ik iets opbloeien tussen Deceit Stroekie en Keukenkast? Dat kan niet anders dan tragisch aflopen.
Ik ben ook een tragisch mensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is toch tragisch.
* Tha_Erik ik zit met mijn neus (niet letterlijk) in Leda and the Swan, van Yeats. Over tragiek gesproken.
Kun je je niet meer herinneren hoe dat de laatste keer afliep, Erikje?quote:
Waar woonde jij dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef Deceit het volgende:
[..]
Yeah, elke week ging ik daar naartoe lopen.. Lekkere dingen halen!
Leda lokte het gewoon uit. De slet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben ook een tragisch mens
Yeats. En dan ook nog eens het enige van Yeats waar seks met een zwaan in voorkomt. You don't believe in making it easy for yourself, do you
Net zoveel als Cyane.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kun je je niet meer herinneren hoe dat de laatste keer afliep, Erikje?
Stroekie heeft veel gehuild toentertijd
Alle vrouwen zijn sletten. Zeker als het op watervogels aankomt.quote:
Alleen om dat Stroekie toevallig geen nimf is en toevallig niet in een vijver kan veranderen maakt zijn verdriet niet minder echt. Hoor.quote:
Maakt het zoeken makkelijkerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
denk rond een uur of 11, en wel buiten ben ik,, want daar mag ik roken
O jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Je had ook mee naar Budel kunnen gaan, Ledub nu. Een van de enige keren dat er iets enigszins gezelligs te doen is.En er gaan veel mensen heen.
Alsof het daar ooit volle bak isquote:
Als je de Strano of de Regenboog uitkomt moet je naar rechts lopen. Zelfde kant van de straat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:49 schreef Deceit het volgende:
Alsof het daar ooit volle bak is
Is er een website van Bliss??
Heb m nog steeds niet gevonden.. als je straat inloopt vanaf Lef, is het zeker helemaal aan de linker kant?
NEEHEEE!! Niet in de straat van Lef!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Alsof het daar ooit volle bak is
Is er een website van Bliss??
Heb m nog steeds niet gevonden.. als je straat inloopt vanaf Lef, is het zeker helemaal aan de linker kant?
ja daar keek ik laatst, maar zag echt niks.. Mag je binnen roken? anders wordt dat mijn favo nieuwe kroegquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Als je de Strano of de Regenboog uitkomt moet je naar rechts lopen. Zelfde kant van de straat.
Nee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:57 schreef Deceit het volgende:
Mag je binnen roken? anders wordt dat mijn favo nieuwe kroeg
Ik vroeg wat andersquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:03 schreef Keukenkast het volgende:
De vraag blijft wat ik vanavond eens ga doen.
Klik!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja daar keek ik laatst, maar zag echt niks.. Mag je binnen roken? anders wordt dat mijn favo nieuwe kroeg
Dushi_Kimberley.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef NetSphere het volgende:
EEN BLOEDLUL IS EIGELIJK EEN TAMPON MET BALLE!!!! AHAHAHAHAHAHA!!!!! XXXX
Nee, ik wil een keer iets anders dan normaal doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Dronken worden, knock-out gaan, morgen ergens wakker worden waar je het niet herkent.
Ik weet niks meer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, ik wil een keer iets anders dan normaal doen
sterker nog jij had een moordaanslag beraamd voor de huwelijksnachtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kun je je niet meer herinneren hoe dat de laatste keer afliep, Erikje?
Stroekie heeft veel gehuild toentertijd
Ik heb je al verteld dat je je dat hebt ingebeeld.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sterker nog jij had een moordaanslag beraamd voor de huwelijksnacht
Ga ik lekker door de duinen wandelenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Deceit het volgende:
Ik ga vanaaf boeken voor vakantie.. Gran Canariaaaa
niet als je zon grote famili8e hebt als ik... met de nodige ruzie...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:34 schreef Deceit het volgende:
ja maar t komt uit het niets..
Is toch gezellig familiefeestjes?
zorg je wel dat je hotel vlak bij Yumbo zitquote:
oh zo.. je doet echt met ze allen afspreken.. ja..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet als je zon grote famili8e hebt als ik... met de nodige ruzie...
yeah, heb 1 gevonden met 100 m afstand.. dus die wordt t waarschijnlijk =]quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zorg je wel dat je hotel vlak bij Yumbo zit
anders moet je vanaf de kroeg nog ver naar huis toe lopen
in het nabij gelegen maspalomas heb je ook een paar resorts met bungalows die specifiek voor onze doelgroep zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
yeah, heb 1 gevonden met 100 m afstand.. dus die wordt t waarschijnlijk =]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |