Ehmm, neh eerst Sex and the city 2 pathé, dan borrelen bij lef op terras, dan naar strano en dan als het schluss is waarschijnlijk keerweer, ligt eraan of ik nog in stapmood benquote:
Hoe laat ben je bij Lef zaterdag? Misschien kom ik nog wel even anders...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ehmm, neh eerst Sex and the city 2 pathé, dan borrelen bij lef op terras, dan naar strano en dan als het schluss is waarschijnlijk keerweer, ligt eraan of ik nog in stapmood ben
Zelfde riedeltje als altijd dus
Ja. Maar morgen ben ik er niet bij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:58 schreef Deceit het volgende:
Neh ik moet morgen werken!
Jij en/of Vlarp zeker wel de stad in vanaaf?
Jups... Bliss waarschijnlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neh ik moet morgen werken!
Jij en/of Vlarp zeker wel de stad in vanaaf?
Ik ga morgen ook Songfestival kijkenquote:
denk rond een uur of 11, en wel buiten ben ik,, want daar mag ik rokenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe laat ben je bij Lef zaterdag? Misschien kom ik nog wel even anders...
Ach ja. Tilburg is wel prima te doen, in principe.quote:
Dat bedoel ik, was ook in me studietijd.. toen ik nog jong en onbezonnen wasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ach ja. Tilburg is wel prima te doen, in principe.
Maar ik denk niet dat ik hier ga blijven na mijn studie
Ik was nooit onbezonnen en jong ben ik nog altijd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, was ook in me studietijd.. toen ik nog jong en onbezonnen was
Me beste vriend is daar blijven hangen.. so fucked up
Waar ben je geboren dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik was nooit onbezonnen en jong ben ik nog altijd.
Maar laten we het zo zeggen; Tilburg is stukken beter dan waar mijn wieg stond.
Maar ik ga hier wel weg als ik ga werken.
Neger ik kom uit Ge-leeeeen Ge-leeeenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
Waar ben je geboren dan?
Ja Tilburg is en blijft een studentenstad..
Oeh ok..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Neger ik kom uit Ge-leeeeen Ge-leeeen.
Dus de duistere rimboe van Zuid-Limburg. Je hoort het niet meer, overigens.
Je had ook mee naar Budel kunnen gaan, Ledub nu. Een van de enige keren dat er iets enigszins gezelligs te doen is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:03 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga morgen ook Songfestival kijken![]()
Wel bij iemand die vooral in Strano komt... dus wie weet kom ik er nog
Oh, gewoon in Zuid/Korvelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oeh ok..
Ja die vriend van me komt uit Remunje.. Roermond, die hoor je dus ook geen limbolands meer praten..
Waar in Tillywood woon je?
Asia supermarktquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh, gewoon in Zuid/Korvel
Lekker multicultureel
`quote:
Daar wil ik dus wel gaan wonen. In Den Haag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |