Jij hoopt dat Sieneke dit leest en je ontmaagt?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:25 schreef ManianMan het volgende:
Waarom moet iedereen haar zo afzeiken? Oké het liedje was niet zo goed maar ze heeft wel een leuke goede stem. Ze ziet er ook helemaal niet verkeerd uit.
Klacht: Mensen die zeiken op Sieneke
Klacht 2: Ik krijg Sieneke waarschijnlijk nooit IRL te zien.
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:26 schreef valek het volgende:
[..]
Jij hoopt dat Sieneke dit leest en je ontmaagd?
Ik wel hoor, wil best een meeting met haar. Gewoon beetje praten en haar complimenteren dat ze al zo ver is gekomen terwijl ze 18 jaar isquote:
wie weet wat die meeting met haar je brengtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik wel hoor, wil best een meeting met haar. Gewoon beetje praten en haar complimenteren dat ze al zo ver is gekomen terwijl ze 18 jaar is
Heb familie van het kamp en die kunnen niet tippen aan Sieneke hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:29 schreef Copycat het volgende:
Zoek op het kamp, daar vliegen de Sienekes met pauperkanten blousejes je om de oren.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:31 schreef eigenaar het volgende:
Als je de letters van Sieneke door elkaar husselt krijg je Skeenie wat qua klank veel weg heeft van
scheelie > scheel > lelijk. Dit lijkt wat vergezocht maar je onderbewuste legt deze link binnen een fractie van een seconde.
Mensen die de naam Lammerd dragen worden doorgaans snel geaccepteerd in een groep, namelijk: Lammerd > mallerd > lolbroek > gezelligheid.
Volgens mij heb je geen kennis van zakenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:35 schreef Hexagon het volgende:
Tja Sieneke zal best leuk en aardig zijn maar een heel groot talent is het niet qua zangstem en dat liedje is ook van een niveau waar je een beetje simpel van wordt.
Niet dat de rest beter was. De andere landen kwamen vooral met vervelende, grauwe sky radio bagger. Daarin moet ik zeggen dat het meeviel.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:34 schreef Toempf het volgende:
Ja en in 'reken maar uit' zitten dezelfde letters als 'ruik aan m'n reet'
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:35 schreef Dante_Alighieri het volgende:
Verplichte nekschot of euthanasie voor Sieneke, Pierre Kartner en Marianne Weber.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:35 schreef IBAZ het volgende:
Pierre Kartner heeft al aangeboden om volgend jaar weer het ESF lied te schrijven.
Hoeven we i.i.g. weer niet te hopen op de finale.
Wel zo overzichtelijk.
Sieneke, wie die fail niet vanaf 't begin zag aankomen is blind, doof en/of achterlijk. Verder ziet ze er vooral erg duf uit; is 18, lijkt 40. Ook een hele prestatie natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:25 schreef ManianMan het volgende:
Waarom moet iedereen haar zo afzeiken? Oké het liedje was niet zo goed maar ze heeft wel een leuke goede stem. Ze ziet er ook helemaal niet verkeerd uit.
Klacht: Mensen die zeiken op Sieneke
Klacht 2: Ik krijg Sieneke waarschijnlijk nooit IRL te zien.

Ze houd zich staande maar om nou te zeggen dat het eruit springt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen kennis van zaken
Daar geloof ik niet zoveel van... trouwens die user die dat onderzocht had was al ziek in de kopquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:37 schreef c0nd0r het volgende:
Ze zit op FOK! Naar verluid dus doe je best
Als ik de mogelijkheid daartoe krijg wil ik het best aanbieden voor haar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
Sieneke, wie die fail niet vanaf 't begin zag aankomen is blind, doof en/of achterlijk. Verder ziet ze er vooral erg duf uit; is 18, lijkt 40. Ook een hele prestatie natuurlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't Lijkt mij nog best mogelijk ts! Bied haar een rondleiding door Limburg/Roermond aan.
Heul niet!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij zou alles doen dat ademt dus dat zegt verder ook niks..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
En jammerlijk faalt. In de kleding van Marianne Wansmaak Weber.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:46 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Een weldenkend mens schat haar niet onder de 35. Het ljikt net een kapster van middelbare leeftijd die er nog van wilt maken
Voor mij is het een engel voor jou is het misschien een lelijk iemand. Zo heeft ieder zijn smaak en meningquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:46 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Een weldenkend mens schat haar niet onder de 35. Het ljikt net een kapster van middelbare leeftijd die er nog van wilt maken
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:35 schreef eigenaar het volgende:
Het songfestival moet weer terug naar dit niveau:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
Een laag hebbend IQ?
Zoals Odieus en zijn virtuele billenmaatje SemperLibertas.quote:
Dat is cultuur meid, als je het niet aankan vertrek naar het buitenland.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:03 schreef Ranga het volgende:
was ik de enige die zich schaamde voor Nederland gisterenavond?
Heel de wereld komt met een doorgaans goed bedacht lied, een beetje allen in het popgenre.
En dan.... komt Sieneke, en tot overmaat van ramp representeerd ze Nederland...
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:04 schreef ManianMan het volgende:
Dat is cultuur meid, als je het niet aankan vertrek naar het buitenland.
Zodra ik genoeg geld heb vertrek ik inderdaad met m'n gezinnetje naar een lekker warm landquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oh, en besides that ; vind ik de cultuur van Nederland best gezellig.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik denk dat het, het zelfde betekend wat Blondie vroeger zong in een nummer van haarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:07 schreef Ranga het volgende:
[..]
Oh, en besides that ; vind ik de cultuur van Nederland best gezellig.
Alleen 'sjalalie sjalala" komt zo over alsof ze te dom waren om een echte tekst te bedenken.
What does it mean anyway??
Wat is daar nu mis mee. Het zijn gewoon gezellige mensen hoor.quote:
Ze probeert het gevoel in woorden uit te drukken, shalalie shalalaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:07 schreef Ranga het volgende:
[..]
Oh, en besides that ; vind ik de cultuur van Nederland best gezellig.
Alleen 'sjalalie sjalala" komt zo over alsof ze te dom waren om een echte tekst te bedenken.
What does it mean anyway??
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:08 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ik denk dat het, het zelfde betekend wat Blondie vroeger zong in een nummer van haar![]()
Niks dus
Ik ken er ook een aantal en die zijn inderdaad aardig. Maar dan nog is de kampcultuur gelukkig niet maatgevend voor de Nederlandse cultuur.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:09 schreef ManianMan het volgende:
Wat is daar nu mis mee. Het zijn gewoon gezellige mensen hoor.
flikker toch even op met dit soort onzin, waarom ga je het dan hier verkondigen, waar iedereen gewoon een kankerhekel aan haar heeft. Ik haat aandachtshoeren zoals jij.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:14 schreef Seam het volgende:
[..]
flikker toch even op met dit soort onzin, waarom ga je het dan hier verkondigen, waar iedereen gewoon een kankerhekel aan haar heeft. Ik haat aandachtshoeren zoals jij.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:31 schreef eigenaar het volgende:
Als je de letters van Sieneke door elkaar husselt krijg je Skeenie wat qua klank veel weg heeft van
scheelie > scheel > lelijk. Dit lijkt wat vergezocht maar je onderbewuste legt deze link binnen een fractie van een seconde.
Mensen die de naam Lammerd dragen worden doorgaans snel geaccepteerd in een groep, namelijk: Lammerd > mallerd > lolbroek > gezelligheid.
Iets met geinenaar ofzoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:31 schreef eigenaar het volgende:
Met dank aan de TROS. Kampzender bij uitstek.quote:
Ik durf te wedden dat het gros hier nog nooit op het kamp heeft gezetenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met dank aan de TROS. Kampzender bij uitstek.
Eindelijk, een positieve reactiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:55 schreef DE_krumpel het volgende:
Ze zong het liedje wel vrolijk en zonder kapsones, dat kon ik van de andere inzendingen niet zeggen.
jezus wat een plork/kapsones hoeren en die enge man die elvis wilde zijn die wilde ik keihard slaan
Bij de meeste liedjes leek het of ik op zijn minste het deuntje al kendequote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:35 schreef Hexagon het volgende:
Tja Sieneke zal best leuk en aardig zijn maar een heel groot talent is het niet qua zangstem en dat liedje is ook van een niveau waar je een beetje simpel van wordt.
Niet dat de rest beter was. De andere landen kwamen vooral met vervelende, grauwe sky radio bagger. Daarin moet ik zeggen dat het meeviel.
ik zal eens een dom sletje kuthoer naar je kop gooienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:56 schreef stef040 het volgende:
Sieneke is niet knap en is een dom sletje kuthoer!
Mijn moeder zei ineend dat er iets anders was aan sieneke dan aan de rest van de zangers.quote:
Dat had ik al direct in de gatenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:00 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Mijn moeder zei ineend dat er iets anders was aan sieneke dan aan de rest van de zangers.
toen kwam als een knal bij heldere hemel het in me op dat sieneke er gewoon lol in had en het oprecht leuk vond.de andere acts moesten perse laten zien hoe "geweldig" ze wel niet zijn
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:02 schreef Magistic het volgende:
Volgens mij is Sieneke ook gewoon 40, maar doet zich voor als 18-jarig naïef meisje om een soort van underdog positie te creëren.
Gevaarlijke taal voor een blank jongetje die denkt een neger te zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd je bent rijp voor een psycholoog
Die rebus heb ik gemaakt om duidelijkheid te verschaffen, dat jij het niet snapt is een ander verhaalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Magistic het volgende:
[..]
Gevaarlijke taal voor een blank jongetje die denkt een neger te zijn.
TS is Thijs Bosma?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Magistic het volgende:
[..]
Gevaarlijke taal voor een blank jongetje die denkt een neger te zijn.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Magistic het volgende:
[..]
Gevaarlijke taal voor een blank jongetje die dat denkt een neger te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |