quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
Een laag hebbend IQ?
Zoals Odieus en zijn virtuele billenmaatje SemperLibertas.quote:
Dat is cultuur meid, als je het niet aankan vertrek naar het buitenland.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:03 schreef Ranga het volgende:
was ik de enige die zich schaamde voor Nederland gisterenavond?
Heel de wereld komt met een doorgaans goed bedacht lied, een beetje allen in het popgenre.
En dan.... komt Sieneke, en tot overmaat van ramp representeerd ze Nederland...
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:04 schreef ManianMan het volgende:
Dat is cultuur meid, als je het niet aankan vertrek naar het buitenland.
Zodra ik genoeg geld heb vertrek ik inderdaad met m'n gezinnetje naar een lekker warm landquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oh, en besides that ; vind ik de cultuur van Nederland best gezellig.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik denk dat het, het zelfde betekend wat Blondie vroeger zong in een nummer van haarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:07 schreef Ranga het volgende:
[..]
Oh, en besides that ; vind ik de cultuur van Nederland best gezellig.
Alleen 'sjalalie sjalala" komt zo over alsof ze te dom waren om een echte tekst te bedenken.
What does it mean anyway??
Wat is daar nu mis mee. Het zijn gewoon gezellige mensen hoor.quote:
Ze probeert het gevoel in woorden uit te drukken, shalalie shalalaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:07 schreef Ranga het volgende:
[..]
Oh, en besides that ; vind ik de cultuur van Nederland best gezellig.
Alleen 'sjalalie sjalala" komt zo over alsof ze te dom waren om een echte tekst te bedenken.
What does it mean anyway??
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:08 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ik denk dat het, het zelfde betekend wat Blondie vroeger zong in een nummer van haar![]()
Niks dus
Ik ken er ook een aantal en die zijn inderdaad aardig. Maar dan nog is de kampcultuur gelukkig niet maatgevend voor de Nederlandse cultuur.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:09 schreef ManianMan het volgende:
Wat is daar nu mis mee. Het zijn gewoon gezellige mensen hoor.
flikker toch even op met dit soort onzin, waarom ga je het dan hier verkondigen, waar iedereen gewoon een kankerhekel aan haar heeft. Ik haat aandachtshoeren zoals jij.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:14 schreef Seam het volgende:
[..]
flikker toch even op met dit soort onzin, waarom ga je het dan hier verkondigen, waar iedereen gewoon een kankerhekel aan haar heeft. Ik haat aandachtshoeren zoals jij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |