quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:31 schreef eigenaar het volgende:
Als je de letters van Sieneke door elkaar husselt krijg je Skeenie wat qua klank veel weg heeft van
scheelie > scheel > lelijk. Dit lijkt wat vergezocht maar je onderbewuste legt deze link binnen een fractie van een seconde.
Mensen die de naam Lammerd dragen worden doorgaans snel geaccepteerd in een groep, namelijk: Lammerd > mallerd > lolbroek > gezelligheid.
Iets met geinenaar ofzoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:31 schreef eigenaar het volgende:
Als je de letters van Sieneke door elkaar husselt krijg je Skeenie wat qua klank veel weg heeft van
scheelie > scheel > lelijk. Dit lijkt wat vergezocht maar je onderbewuste legt deze link binnen een fractie van een seconde.
Mensen die de naam Lammerd dragen worden doorgaans snel geaccepteerd in een groep, namelijk: Lammerd > mallerd > lolbroek > gezelligheid.
Met dank aan de TROS. Kampzender bij uitstek.quote:
Ik durf te wedden dat het gros hier nog nooit op het kamp heeft gezetenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met dank aan de TROS. Kampzender bij uitstek.
Eindelijk, een positieve reactiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:55 schreef DE_krumpel het volgende:
Ze zong het liedje wel vrolijk en zonder kapsones, dat kon ik van de andere inzendingen niet zeggen.
jezus wat een plork/kapsones hoeren en die enge man die elvis wilde zijn die wilde ik keihard slaan
Bij de meeste liedjes leek het of ik op zijn minste het deuntje al kendequote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:35 schreef Hexagon het volgende:
Tja Sieneke zal best leuk en aardig zijn maar een heel groot talent is het niet qua zangstem en dat liedje is ook van een niveau waar je een beetje simpel van wordt.
Niet dat de rest beter was. De andere landen kwamen vooral met vervelende, grauwe sky radio bagger. Daarin moet ik zeggen dat het meeviel.
ik zal eens een dom sletje kuthoer naar je kop gooienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:56 schreef stef040 het volgende:
Sieneke is niet knap en is een dom sletje kuthoer!
Mijn moeder zei ineend dat er iets anders was aan sieneke dan aan de rest van de zangers.quote:
Dat had ik al direct in de gatenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:00 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Mijn moeder zei ineend dat er iets anders was aan sieneke dan aan de rest van de zangers.
toen kwam als een knal bij heldere hemel het in me op dat sieneke er gewoon lol in had en het oprecht leuk vond.de andere acts moesten perse laten zien hoe "geweldig" ze wel niet zijn
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:02 schreef Magistic het volgende:
Volgens mij is Sieneke ook gewoon 40, maar doet zich voor als 18-jarig naïef meisje om een soort van underdog positie te creëren.
Gevaarlijke taal voor een blank jongetje die denkt een neger te zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd je bent rijp voor een psycholoog
Die rebus heb ik gemaakt om duidelijkheid te verschaffen, dat jij het niet snapt is een ander verhaalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Magistic het volgende:
[..]
Gevaarlijke taal voor een blank jongetje die denkt een neger te zijn.
TS is Thijs Bosma?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Magistic het volgende:
[..]
Gevaarlijke taal voor een blank jongetje die denkt een neger te zijn.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Magistic het volgende:
[..]
Gevaarlijke taal voor een blank jongetje die dat denkt een neger te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |