Je bent een leugenaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Brand was nog niet eens voldoende op temperatuur om een doosje lucifers te doen ontbranden.
Ik kom toch echt nog niet eens tot 4 seconden. Correct tellen is jou ook vreemd.. is het niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:35 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Je ziet toch dat het ongeveer 5 seconde duurt voordat het helemaal ingestort is. Terwijl volgens hem het 3.4 seconde duurt met free fall speed.
gebrek aan logica?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:33 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het gaat me om je (gebrek aan) logica en beoordelingsvermogen. Het is mijn eigen schuld dat ik me laat meeslepen in een discussie over wetenschappelijke onderwerpen met mensen die totaal niet wetenschappelijk zijn, maar dan nog, een beetje verstand mag je wel verwachten lijkt me.
Je weet dat het vrij gegeven filmpje op de verkeerde dag staat. In mijn ogen is het zoveelste iets dat gefabriceerd is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
KIEK DIE BOEING GAAN JONG!
[ afbeelding ]
echte 'video':
[ afbeelding ]
Volslagen onzin met die brandwerende laag. In '75 was dat er nog niet. En was er een VEEL VEEEL VEEEEL heftigere brand dan tijdens 911. Maar er gebeurd NIETS.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar komt nog eens bij dat de inslag een groot gedeelte van de brandwerende laag los heeft geslagen. Dat speelt zo ook weer zijn rol in het hele gebeuren.
Sodeju zeg.... hoe simpel kan het zijn. IMPACT is hier het sleutelwoord. Weetjewel, bros laagje brandwerend spul en gipsplaten etc die een flinke klap krijgen. Krak, kruimel en weg is je brandwering.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volslagen onzin met die brandwerende laag. In '75 was dat er nog niet. En was er een VEEL VEEEL VEEEEL heftigere brand dan tijdens 911. Maar er gebeurd NIETS.
Argument ejected.
quote:COMMENT: Appendix L to NIST’s June 2004 “Progress Report on the Federal Building and Fire Safety Investigation of the World Trade Center” contains NIST’s “Interim Report on WTC 7”. (See http://wtc.nist.gov/progress_report_june04/appendixl.pdf) On page L-26 of this interim report, NIST states that “Around 4:45 p.m., a photograph showed fires on Floors 7, 8, 9, and 11 near the middle of the north face; Floor 12 was burned out by this time.”
REASON FOR COMMENT: The contrast between NIST’s prior assertion that floor 12 was “burned out” by 4:45pm, and NIST’s current computer model, that shows a raging inferno at 5:00pm, could not be more apparent. This discrepancy calls into question the veracity of the Report.
SUGGESTED REVISION: This discrepancy must be acknowledged and explained in the Report. Furthermore, the photographic or other visual evidence NIST relied upon for its statement in Appendix L that floor 12 was burned out by 4:45pm must be included in the final version of its report.
quote:COMMENT: To support NIST’s assertion that there was indeed fire present on floor 12 at 5:00pm, NIST has provided a single photograph from an “unknown source” (Figure 5-152, NCSTAR 1-9, p. 237), that was purportedly taken at around 5:00pm, and shows fire in the two windows that comprise the northwest corner. NIST contends that it has determined that this photograph was taken at approximately 5:00pm, with a margin of error of “at least 10 minutes,” using shadow analysis.
REASON FOR COMMENT: We find it unlikely that NIST could estimate the time the “unknown source” photograph in Figure 5-152 was taken with such accuracy.
SUGGESTED REVISION: NIST must explain how it was able to estimate the photograph’s time using shadow analysis to a margin of error even close to 10 minutes.
quote:COMMENT: This comment relates to NIST’s assumptions regarding combustible fuel loading for the 11th and 12th floors. In NCSTAR 1-9, at p. 375 (para. 1, sent. 7-9) NIST states:
NIST assumed that the combustible mass of furniture was about the same in an office as in a cubicle. Since the loading of other combustibles was reported to have been high on the 11th and 12th floors (Chapter 3), NIST assumed that the total combustible mass in an office was double that of a cubicle. Thus, the average combustible fuel load on the 11th and 12th floors was estimated as 32kg/m2.
However, Chapter 3 tells us that, contrary to NIST’s assertions in Chapter 9, the loading of other combustibles was not reported to have been high on the 11th and 12th floors. On page 55 (para. 6, sent. 1) of NCSTAR 1-9, NIST reports that the U.S. Securities and Exchange Commission occupied the 11th and 12th floors and the north side of the 13th floor. On page 56 (para. 1, sent. 1) NIST further reports that American Express occupied the southwest sector of the 13th floor. On the same page, NIST reports that the “combustible load in the offices was described as high by interviewed American Express managers.” (NCSTAR 1-9, p. 56, para. 4, sent. 3)
REASON FOR COMMENT: Recall that American Express occupied only the southwest sector of the 13th floor. How, then can NIST credibly claim that the combustible load on the entirety of the 11th and 12 floors, both occupied solely by the SEC, was reported to have been high? Were American Express managers given regular access to the SEC offices, such that they would be qualified to comment on the combustible fuel load there? Moreover, are American Express managers qualified to give an opinion on the quantity of combustible fuel load as compared to offices in the Twin Towers?
SUGGESTED REVISION: Clearly American Express personnel are competent to provide information only on the state of the American Express offices, which were confined to the southwest sector of the 13th floor. NIST must provide real support for its assertion that the combustible load on the 11th and 12th floors was high in order to merit any increase in estimated average combustible fuel load on these floors. If it cannot provide such support, it should re-run its computer models with the lower combustible fuel load on these floors and report those results to the scientific community and the American public.
Blijkbaar vindt men het NIST rapport onvolledig. Wat is er mis met een verdere analyse? Waarom reageert NIST niet op deze zaken?quote:Combustible Fuel Loading on Floor 13
COMMENT: This comment is regarding NIST’s treatment of the combustible fuel load of the 13th floor. On page 375 of NCSTAR 1-9 (para. 1, sent. 8, 9) NIST states as follows: “The density of combustibles on the 13th floor was varied and not well known. The average value [for the 13th floor] was assumed to be the same as the 12th floor.” Here again, the only reported description of the combustible load on the 13th floor was from American Express managers, who were competent to comment only on the southwest sector of the 13th floor. In Chapter 3 of NCSTAR 1-9, page 57 (para. 2, sent. 2, 3) NIST reports that in the SEC occupied sections of northern perimeter of the 13th floor were “a hearing room and multiple testimony rooms facing it. There were additional testimony rooms on the northern portion of the east and west sides of the floor, and a storage room at the northwest corner.”
Importantly, NIST reports that the “testimony rooms were sparsely furnished, with just a table and a few chairs.” (NCSTAR 1-9, p. 57, para. 2, sent. 4) Furthermore, an examination of the schematic diagram of floor 13 (Figure 3-8, p. 57) reveals that the hearing room appears similar to a court room. Court rooms are also sparsely furnished, with a few tables and chairs. Finally, it is doubtful that there was any appreciable level of additional combustibles present in these testimony and hearing rooms.
REASON FOR COMMENT: NIST has apparently greatly overestimated the fuel loading on the 13th floor.
SUGGESTED REVISION: NIST must justify its use of the higher combustible fuel load on the 13th floor in Chapter 9 of the Report with more than just bare assertions. NIST clearly had more information available to it regarding the layout and make up of floor 13, as reported in Chapter 3, than it lets on in Chapter 9. This discrepancy must be reconciled.
En hoe kan jij dat zo zeker oordelen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ohja ik was het vergeten dat de torens van pannenkoekmix gemaakt waren.
Als bouwkunde echt vindt dat het op een dergelijke manier kan instorten. Dan zou men zich DIEP DIEP DIEP moeten schamen.
Het zou mij niets verbazen dat er een pre-911 en post-911 bouwkunde is.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:03 schreef Soulforce het volgende:
Destijds van 9/11 zat ik vaak of Fora op internet waar veel helderzienden, heldervoelenden op zaten destijds van over de hele wereld. Canada, USA, UK, Nederland, Brazil, France, Germany... en vast nog meer landen...
Het is interresant te weten dat al deze helderzienden het erover eens waren, 9/11 was een setup.
Ook al dat gedoe met Saddam Hoessein. Daar waren we het toen al over eens. Nu zoveel jaren later, blijkt inderdaad welke groep mensen het bij het rechte eind hadden... De Helderzienden iig!
Ook de speech van balkenende die daarop volgde was geen zuivere koffie, waarin hij aangaf dat nederland in oorlog was, hoorde erbij.
Toendertijd werd je nog uitgelachen door de massameute als je het had over helderziendheid, inmiddels, na al die programma's op tv begint dit langszaamaan om te turnen... Maar nog steeds zie je veel
gepromoote kleingeestigheid en vastklamptypetjes.
----->quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:03 schreef Soulforce het volgende:
Destijds van 9/11 zat ik vaak of Fora op internet waar veel helderzienden, heldervoelenden op zaten destijds van over de hele wereld. Canada, USA, UK, Nederland, Brazil, France, Germany... en vast nog meer landen...
Het is interresant te weten dat al deze helderzienden het erover eens waren, 9/11 was een setup.
Ook al dat gedoe met Saddam Hoessein. Daar waren we het toen al over eens. Nu zoveel jaren later, blijkt inderdaad welke groep mensen het bij het rechte eind hadden... De Helderzienden iig!
Ook de speech van balkenende die daarop volgde was geen zuivere koffie, waarin hij aangaf dat nederland in oorlog was, hoorde erbij.
Toendertijd werd je nog uitgelachen door de massameute als je het had over helderziendheid, inmiddels, na al die programma's op tv begint dit langszaamaan om te turnen... Maar nog steeds zie je veel
gepromoote kleingeestigheid en vastklamptypetjes.
quote:Chapter 12: WTC Global Collapse Analysis
Section 12.5.3 – Collapse Time
COMMENT: This comment concerns NIST’s estimation of the time it took for the WTC 7 structure to fall. Specifically, this concerns NIST’s comparison to the actual descent time with a hypothetical free-fall time. (NCSTAR 1-9, p. 595; NCSTAR 1A, p. 40-41) Basically, NIST took two data points, and assumed a constant acceleration throughout the collapse. (Id.) The first data point was allegedly taken at the time the top of the parapet wall on the roofline of the north face began descending. The second data point was allegedly taken at the time the roofline was no longer visible in Camera 3. NIST claims that the time it takes for the building to fall this distance, 242 feet, is 5.4 seconds, plus or minus 0.1 seconds. No graphical or visual support is given for this time estimate.
REASON FOR COMMENT: Members of this group have conducted an independent analysis of the Camera 3 footage and come to an entirely different conclusion regarding the collapse time. Our analysis was done on a frame-by-frame basis using a frame rate of 29.97 frames per second. As shown in the figure below, our analysis concludes that it takes 3.87 seconds for the top of the roofline to descend out of view of Camera 3. This time matches almost exactly the free-fall time.
SUGGESTED REVISION: NIST must revise its Report to show the exact frames it used from Camera 3 in determining the time it took for the roofline to fall out of view. 5.4 seconds appears to be a gross overestimate. The frames we used in our collapse analysis are shown below (times “t + X seconds” reference the times given in NIST’s Appendix L, Table L-1) along with a graphical analysis of how we determined which frame represented the onset of global collapse:
Members of this group have used the Physics Toolkit computer software to plot Velocity vs. Collapse Time using discrete data points gathered during the entire collapse from the view NIST calls Camera 2. This plot is reproduced below and provides a much more detailed look at the dynamics of the WTC 7 collapse than is provided by NIST’s two-data-point analysis. Also included in the graph is a linear regression for approximately 2.6 seconds of the collapse that appears to have a constant acceleration. As can be seen, the slope (acceleration) during this portion of the collapse was approximately constant at about 9.8 m/s/s, or acceleration due to gravity with little to no resistance below. The r-squared value for this linear regression analysis was 0.9931 – a very good fit. This clearly demonstrates that NIST is being extremely misleading in reporting to the public that the structure did not descend at free-fall speed, especially given the implications of this documented feature of WTC 7’s destruction.
Het was meer een uitdrukking hoe zielig brandje het eigenlijk was wat er woede in de torens.quote:
omdat men blind op NIST vertrouwd(e)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe kan jij dat zo zeker oordelen?
Mensen die dit altijd roepen klampen zich vast aan het minste geringste slechte tegenargument teneinde hun zielige kleingeestige wereldbeeld te verdedigen en overeind te houden. Dit is echt te zielig vriend.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef arie_bc het volgende:
[..]
----->
truth die kant op
Mensen als Char, Derek en Uri zijn al vele malen ontmaskerd als leugenaars.
Geef mij dan eens bronnen van voorspellingen die voor 9/11 zijn gedaan en die onmiskenbaar omschrijven wat er zou gebeuren.
Maar je kunt niet ontkennen dat er wel een erg sloot aan spirituele programmas zijn. Wat een paar jaar terug ondenkbaar was. Waarom wordt er zoveel aandacht aan geschonken. Waarom krijgt 6de zintuig zo veel vervolg reeksen ?!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef arie_bc het volgende:
[..]
----->
truth die kant op
Mensen als Char, Derek en Uri zijn al vele malen ontmaskerd als leugenaars.
Geef mij dan eens bronnen van voorspellingen die voor 9/11 zijn gedaan en die onmiskenbaar omschrijven wat er zou gebeuren.
En hoe is dat een relevant argument?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
omdat men blind op NIST vertrouwd(e)
Geloof jij dan in de drie die ik eerder noemde?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:15 schreef Soulforce het volgende:
[..]
Mensen die dit altijd roepen klampen zich vast aan het minste geringste slechte tegenargument teneinde hun zielige kleingeestige wereldbeeld te verdedigen en overeind te houden. Dit is echt te zielig vriend.
Je houding is al verziekt, ook al krijg je duizenden bewijzen, je zou blijven zoeken naar dat ene argumentje om je kleine kader te beschermen. Geen punt, maar hou het aub voor jezelf. Want je houdt een gezonde ontwikkeling tegen door de twijfelaars klein te houden.
Omdat er een hele boel mensen zijn die er met open ogen intuinen. En kijkcijfers is genoeg om het uit te zenden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar je kunt niet ontkennen dat er wel een erg sloot aan spirituele programmas zijn. Wat een paar jaar terug ondenkbaar was. Waarom wordt er zoveel aandacht aangeschonken. Waarom krijgt 6de zintuig zo veel vervolgens reeksen ?!!
Je weet dat er een dimensie shift aan zit te komen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:18 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Geloof jij dan in de drie die ik eerder noemde?
En het kan toch heel makkelijk zijn om zeker tien van die voorspellingen te laten zien als er zoveel waren als jij beweert of niet soms?
Als iemand vandaag naar mij toe komt en zegt dat er morgen een vliegtuig in mijn flat vliegt en het gebeurt dan ben ik meteen om hoor. Het blijft echter altijd bij vage dingen die pas in een context worden geplaatst nadat er iets is gebeurt wat je er mogelijk aan zou kunnen linken met wat fantasie. Zie de voorspellingen van Nostradamus.
En wanneer dan? In 2012? Als er dan niks gebeurt verschuif je het zeker weer door naar een andere datum.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet dat er een dimensie shift aan zit te komen?
Met de tijd van het instorten liegt je bron al. Want het duurt wel degelijk rond de 5 seconden. Ze bekijken het filmpje vanuit de hoek dat er een gebouw voor staat en stoppen met tellen zodra ze WTC7 achter het gebouw zien verdwijnen, ja zo kan ik het ook.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kom ik een keer met een onderbouwd iets... wordt het weer compleet genegeerd. Men maakt liever bonje.
precies!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar je kunt niet ontkennen dat er wel een erg sloot aan spirituele programmas zijn. Wat een paar jaar terug ondenkbaar was. Waarom wordt er zoveel aandacht aangeschonken. Waarom krijgt 6de zintuig zo veel vervolgens reeksen ?!!
Ik heb een periode gehad dat ik er met alle enthousiastheid in ging en alles erover las wat maar kon. Maar keer op keer werd ik teleurgesteld en konden dingen simpel worden verklaard of waren voorspelling zo vaag dat je er van alles mee zou kunnen uitleggen. Sindsdien ben ik een stuk sceptischer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:22 schreef Soulforce het volgende:
[..]
precies!!
Als je het gaat onderzoeken dan zul je zien dat helderziendheid etc. bij het 'menszijn' hoort al sinds mensenheugenis sinds het begin van het schrift wordt het al vermeld. Het is gewoon normaal!
Laat je wantrouwen op dat gebied nou gewoon maar helemaal los en er gaat een wereld voor je open.
Mensen die kleingeestig willen blijven moeten dat zelf weten, maar dat is een uitstervend soort, verouderd en achterhaald, dat zijn de dommen en kortzichtigen van de maatschappij, hoe leuk hun argumentjes soms ook klinken, het is gewoon de aandacht niet waard. Het is nu andersom, zij die altijd mensen belachelijk maakten die helderziend waren of daarin geloofden verdienen het om nu aan de beurt te komen. Stelletje grijze trieste zakken en hun meelopers. pfff
Nee, maar ik ben wel op ground zero geweest toen er nog omringende wolkenkrabbers stonden die zeer zwaar beschadigd waren. Dan zag je tot hoever het puin is gevallen en dan beweren mensen nog dat 99,99999% is verpulverd en dat het in zijn eigen footprint viel. Ongelofelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:24 schreef Jungpionier het volgende:
Maar eens een andere vraag, wie van jullie is wel eens in/op de torens geweest?
Ik bevat het nog steeds nauwelijks, als ik eraan denk hoe onwijs groot (hoog maar ook hoe breed) ze waren. Echt gewoon massief... dat ze allebij zomaar in elkaar is echt bizaar, ongeacht wat men er verder van denkt... Als je als tourist kwam om boven op dat platvorm te gaan staan moest je op de lifts wachten in een groot zaal/lobby achtig iets waar ook de metaal detectoren/securty was, en daar kon je gewoon de sturktuur van de buiten steun pilaren zien. Erg impressive. Heb zelf een paar weken geleden nog mijn Hi8 () video uit de jaren 90 van mijn erste wtc bezoekje op DVD gezet. Echt wel heeeel raar gewoel als je er zo naar kijkt. Ben er zo vaak geweest en altijd zo onder de indruk van de gebouwen, en die zie je dan zo, naar mijn eigen gevoel "onnatuurlijk" in elkaar zakken...
Iemand anders die ze van dichtbij heeft gezien toen ze er nog stonden?
En dan durf je nog te beweren dat de stofwolk (van het verpulveren) al die schade aan de omringende gebouwen heeft veroorzaakt?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben in december 2002 op Ground Zero geweest. De hele site is gigantisch.
Wat nou verheven mens? Pleur op met je ideaalgedrag voorschriften, het gaat er in dit geval om dat er veel, heel veel schade is gedaan aan mensen die het beste voor hebben gehad met iedereen! genezers, zgn. heksen, healers en andere helderzienden, deze zijn door de zieke tijdsgeest die heerste gewoon vermoord, belachelijk gemaakt, terwijl hun manier van leven totaler was, completer, compassievol en intuitief.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Fijn om te merken dat de zogeheten "verheven mens" uitermate vredelievend en liefdevol is.
maar NIET als het om de bullshit wat politici verkondigen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:24 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik heb een periode gehad dat ik er met alle enthousiastheid in ging en alles erover las wat maar kon. Maar keer op keer werd ik teleurgesteld en konden dingen simpel worden verklaard of waren voorspelling zo vaag dat je er van alles mee zou kunnen uitleggen. Sindsdien ben ik een stuk sceptischer.
Waar beweer ik dat? Jij verwart mij met andere mensen. Jij scheert iedereen maar meteen over een kam, doordat jij er vanuit gaat dat iedereen die in een inside-job gelooft, ook maar meteen gelooft in hologrammen, molted steel, Laserbeams, mini-nukes en weet ik wat voor onzin er allemaal verkocht wordt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:30 schreef arie_bc het volgende:
[..]
En dan durf je nog te beweren dat de stofwolk (van het verpulveren) al die schade aan de omringende gebouwen heeft veroorzaakt?
Want WTC torens zelf lagen in hun footprint en er was alleen stof over toch? Of waren het de plassen gesmolten staal die dat hebben gedaan? Of de hologrammen? Of toch de aliens met hun shark met friggin lasers on their heads?
Je doet me denken aan Resonancer. Die posten ook altijd van alles, maar als je hem er dan op aansprak zei hij dat het niet zijn ideeën waren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat? Jij verwart mij met andere mensen. Jij scheert iedereen maar meteen over een kam, doordat jij er vanuit gaat dat iedereen die in een inside-job gelooft, ook maar meteen gelooft in hologrammen, molted steel, Laserbeams, mini-nukes en weet ik wat voor onzin er allemaal verkocht wordt.
Het zit je allemaal nogal dwars he. Denk aan je hart kerel. Zo haal je de 18 niet.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:35 schreef arie_bc het volgende:
Daar ben ik ook sceptisch over. Alleen komen zij voor grote delen wel met onderbouwing en jij niet.
Grappig trouwens dat veel complotters denken dat als je "Punt." achter een betoog zet dat het dan meteen waar is.
Ik ben liever dat dan iemand met een psychose.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Soulforce het volgende:
[..]
Het punt is dat er een verschil is tussen denken en weten. Maar dat zal je eerst moeten ervaren om het te kunnen snappen. En blijkbaar heb jij nog nooit een moment van helderziendheid, helderwetendheid of heldervoelendheid ervaren en dat maakt je tot een onderontwikkeld mens. Spiritueel gehandicapt misschien. haha Wel sneu hoor. Maar komt wel als je bereid bent je weerstand eens te laten varen, en vanuit je hart te gaan leven ipv. uit de boeken. ;-)
dat lijken inderdaad de enige twee opties voor jou.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:46 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik ben liever dat dan iemand met een psychose.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Soulforce het volgende:
Het punt is dat er een verschil is tussen denken en weten. Maar dat zal je eerst moeten ervaren om het te kunnen snappen. En blijkbaar heb jij nog nooit een moment van helderziendheid, helderwetendheid of heldervoelendheid ervaren en dat maakt je tot een onderontwikkeld mens. Spiritueel gehandicapt misschien. haha Wel sneu hoor. Maar komt wel als je bereid bent je weerstand eens te laten varen, en vanuit je hart te gaan leven ipv. uit de boeken. ;-)
Sterker, als je 1 aspect niet vertrouwd ben je volgens deze voorvechters van de officiële verklaring direct gelijk aan iemand die alles in twijfel trekt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat? Jij verwart mij met andere mensen. Jij scheert iedereen maar meteen over een kam, doordat jij er vanuit gaat dat iedereen die in een inside-job gelooft, ook maar meteen gelooft in hologrammen, molted steel, Laserbeams, mini-nukes en weet ik wat voor onzin er allemaal verkocht wordt.
Het zit je allemaal nogal dwars he. Denk aan je hart kerel. Zo haal je de 18 niet.
Wat een onzin zeg.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:53 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Sterker, als je 1 aspect niet vertrouwd ben je volgens deze voorvechters van de officiële verklaring direct gelijk aan iemand die alles in twijfel trekt.
Ik post iets op een normale manier met daarbij een video'tje en/of een foto'tje of linkje. In eerste instantie zeg ik dat ik het wel bizar vind wat daar te zien is en dat ik het in twijfel trek, maar dat ik niet zeker ben of de boel gemanipuleerd is en weet ik wat nog meer. Ik hou me in eerste instantie vrij neutraal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Je doet me denken aan Resonancer. Die posten ook altijd van alles, maar als je hem er dan op aansprak zei hij dat het niet zijn ideeën waren.
Dat wil ik best een keer doen, maar ik eigenlijk heb ik niet zo'n zin daarin omdat ik het gewoon ook niet weet en ik wel weer weet wat voor eindeloze discussie daaruit voort gaat komen. Ik sluit niet uit dat het gewoon aanslagen waren en dat ik spoken zie, maar het geheel vind ik te bizar om daar blindelings vanuit te gaan.quote:Om het te verduidelijken stel dan eens wat er wel is gebeurd volgens jou? Hoeft niet eens volledig te zijn, maar de stappen waarvan jij denkt die kloppen.
Mwah, volgens mij valt dat wel mee. Nou moet ik wel eerlijk toegeven dat ik niet alle posts uit de reeks heb gelezen, want het is allemaal zoveel van hetzelfdequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nou.. JoepiePoepie... er zijn hier mensen die weldegelijk zo te werk gaan.
Ze maken mij uit voor iemand die in aliens met laser beams gelooft. Da's heuuul niet waarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij valt dat wel mee. Nou moet ik wel eerlijk toegeven dat ik niet alle posts uit de reeks heb gelezen, want het is allemaal zoveel van hetzelfde.
En als je de alternatieve verklaringen (om het nog even lief te verwoorden) als onzin bestempeld, inc onderbouwing, ben je gelijk een voorvechter van de officiele verklaring? Dat is ook wel een beetje kortzichtig.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:53 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Sterker, als je 1 aspect niet vertrouwd ben je volgens deze voorvechters van de officiële verklaring direct gelijk aan iemand die alles in twijfel trekt.
Zo gemakkelijk gaat dat.... + de belachelijkmakingen er nog bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |