abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82007670
Het is alweer zover, de never ending story; "9/11, Is controlled demolition inmiddels100% bewezen?" deel 6! opvolger van 9/11 Is controlled demolition inmiddels100% bewezen? # 5

Bouwkundigen en of Natuurkundigen a.u.b. kunt u dit filmpje bekijken?

De vraag is uiteraard, wat zijn uw bevindingen en/of commentaar hierop?

9/11 Experiments: The Arbitrator of Competing Hypotheses

En natuurlijk ook de nodige muzikale begeleiding!!!!!;

Yet Another "9/11 Was An Inside Job" Song

Kan iemand even Radio 538 bellen?

Tis un hit!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 28-05-2010 11:30:21 ]
  vrijdag 28 mei 2010 @ 07:50:34 #2
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82007943
quote:
Bestaat die misleidende website site nog steeds. In alle mogelijke manieren wringen om maar te slijmen over de onschuld van Cheney, Rumsfeld en Bush.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 08:01:11 #3
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82008056
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Oordeel zelf:

Hier is duidelijk te zien dat maar een klein deel waar de brand woedde instort. En wat nog veel balangerijker is: de brand woedde hier véél langer dan in het WTC.

WTC1+2 had moeten omvallen. En WTC7. Die ene hoek was zwaar beschadigd. Maar nee het valt kaarsrecht. Dat is gewoon onmogelijk.

En de brandjes in Silversteins gebouwen was gewoon ronduit zielig te noemen. In WTC1+2 waren de branden na een dik halfuurtje al weer uit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_82008285
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 07:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bestaat die misleidende website site nog steeds. In alle mogelijke manieren wringen om maar te slijmen over de onschuld van Cheney, Rumsfeld en Bush.
Nou geef eens goed onderbouwd een paar punten aan waar die site het fout heeft.
Leaf
pi_82009744
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 08:23 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Hij staat online... dat is sowieso al niet zo best.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:20:57 #6
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82010927
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 08:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hier is duidelijk te zien dat maar een klein deel waar de brand woedde instort. En wat nog veel balangerijker is: de brand woedde hier véél langer dan in het WTC.
Ik begrijp ook niet waarom ze dit aandragen als "bewijs" dat een gebouw instort na een brand. Je moet toch wel stekeblind zijn om te negeren dat hier maar een sectie in elkaar dondert en compleet iets anders is dan de WTC torens die volledig in elkaar zakten.
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 08:23 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Je wilt blijven volhouden dat hier een Boeing 757 neer is gestort?
pi_82013007

Hoe is dit te verklaren? Iemand maakte eerder de opmerking dat het mogelijk komt door de luchtdruk waardoor de rook door de liftschacht geperst wordt en dus op lager gelegen verdiepingen naar buiten komt. Klinkt best aannemelijk, maar ik vraag mij dan wel af. Waar bevinden die liftschachten zich dan allemaal? Ik verwacht dat ze in het midden van het gebouw zitten, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Wat wel zo moet zijn is, als daar dan een liftschacht zit, dat de liftdeuren daar dan toevallig openstaan.

Verder zie je... als je goed kijkt, ook kleine stukjes puin of glas onder het rookpluimpje. Zou de luchtdruk dan zo groot zijn dat het glas het niet meer kan houden?

Als de beweringen in bovenstaande afbeeldingen kloppen, dan zijn de beweringen van de overheid tegenstrijdig met elkaar. Moeten ze wel kloppen natuurlijk

Apart is het niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2010 11:27:57 ]
pi_82014270
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hij staat online... dat is sowieso al niet zo best.
Je bent duidelijk te dom om te poepen.

Niemand heeft beweerd dat als iets online staat dat het geen bewijs is. Het gaat altijd om de inhoud, de argumenten die worden aangedragen. Jullie denken alleen vaak, het staat op internet dus is het waar.

9 van de 10 filmpjes aangedragen door complotmensen bevat een stem die iets verteld zonder enige argumenten. Alleen statements van dit kan niet en dat is raar en zus is verdacht, zonder enige (kwantitatieve) onderbouwing. DAT is het probleem (samen met het blijven negeren als wij wel iets kwantitatiefs posten natuurlijk). Maar ja ik begrijp ondertussen dat die enge wetenschappelijke cijfertjes jullie pet te boven gaat, kan je tenslotte ook niks aan doen. Het zou je dan alleen wel sieren om je niet met grote mensen dingen bezig te houden en gewoon lekker verder gaan met kabeltjes aansluiten op je ICT baantje.
pi_82014362
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 07:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niemand beweert dat deze mensen onschuldig zijn. Sterker ook ik vond deze mensen een grotere bedreiging voor onze westerse beschaving dan Kim-Jong Il en Ahmadinejad. Maar dat is nog geen reden om alle troep op internet voor waar aan te nemen.
pi_82014571
quote:

[..]

WTC1+2 had moeten omvallen. En WTC7. Die ene hoek was zwaar beschadigd. Maar nee het valt kaarsrecht. Dat is gewoon onmogelijk.

En de brandjes in Silversteins gebouwen was gewoon ronduit zielig te noemen. In WTC1+2 waren de branden na een dik halfuurtje al weer uit.
Ja, gelukkig is de ontwikkeling van de brand exact hetzelfde als de oorzaak enerzijds kortsluiting is en anderzijds een pas volgetankt vliegtuig vol met lekkere kerosine.... maar goed, droom verder...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:03:16 #11
303848 KoffieMetMelk
pi_82014760
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ja, gelukkig is de ontwikkeling van de brand exact hetzelfde als de oorzaak enerzijds kortsluiting is en anderzijds een pas volgetankt vliegtuig vol met lekkere kerosine.... maar goed, droom verder...
Voor jou:
Meer dan 90% van de kerosine verbrandde direct en/of buiten het gebouw.
Daarbij werd door de brandweer al gemeld dat de brand nagenoeg uit was en er enkel nog kleine brandjes waren die geblust moesten worden. Dit word onderstreept door de zwarte rook wat kenmerkend is voor "einde brand".

Vind je nog steeds "droom verder"?
pi_82014763
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe is dit te verklaren? Iemand maakte eerder de opmerking dat het mogelijk komt door de luchtdruk waardoor de rook door de liftschacht geperst wordt en dus op lager gelegen verdiepingen naar buiten komt. Klinkt best aannemelijk, maar ik vraag mij dan wel af. Waar bevinden die liftschachten zich dan allemaal? Ik verwacht dat ze in het midden van het gebouw zitten, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Wat wel zo moet zijn is, als daar dan een liftschacht zit, dat de liftdeuren daar dan toevallig openstaan.

Verder zie je... als je goed kijkt, ook kleine stukjes puin of glas onder het rookpluimpje. Zou de luchtdruk dan zo groot zijn dat het glas het niet meer kan houden?
Hoeft geen liftschacht te zijn, kan ook een leidingkoker met inspectieluik zijn, een vluchttrappenhuis waarvan de deur open is blijven staan, een andere verbinding tussen vloeren (vide oid).
Dat het glas het niet meer kan houden verbaast me niet zo, als de druk toeneemt is er altijd in zo'n gebouw een glasplaat die het minste druk kan verdragen. Dat is dus ook de eerste die klapt bij een te hoge druk.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_82014841
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:03 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Voor jou:
Daarbij werd door de brandweer al gemeld dat de brand nagenoeg uit was en er enkel nog kleine brandjes waren die geblust moesten worden. Dit word onderstreept door de zwarte rook wat kenmerkend is voor "einde brand".

bronnen? En dan niet zomaar een site die dat zegt, maar betrouwbare bronnen.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:06:58 #14
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_82014920
Tijd voor sommige mensen om eens een cursus bouwkunde/materiaalkunde voor dummies te doen.

TVP
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:08:56 #15
303848 KoffieMetMelk
pi_82015000
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Hoeft geen liftschacht te zijn, kan ook een leidingkoker met inspectieluik zijn, een vluchttrappenhuis waarvan de deur open is blijven staan, een andere verbinding tussen vloeren (vide oid).
Dat het glas het niet meer kan houden verbaast me niet zo, als de druk toeneemt is er altijd in zo'n gebouw een glasplaat die het minste druk kan verdragen. Dat is dus ook de eerste die klapt bij een te hoge druk.
Mij ook niet hoor.
Maar wat me wel verbaasd is dat de druk naar buiten zo geconcentreerd is in een vorm van een pluim/toefje. Dat zou op een verdieping wel meer verspreiden en we zouden dat moeten zien.

Ik heb die "toefjes" naar buiten altijd raar gevonden. Ik geef ze op basis van onderbuik gelijk als dit geen "drukexplosie" is zoals beweerd wordt. Maar een explosie van explosieven lijkt me ook raar aangezien ze beweren dat er midden in de toren dat gebeurd moet zijn aangezien het de liftschachten betrof. Maar ook dan heeft die drukverplaatsing tijd genoeg zich te verspreiden en het niet zoals een toefje te gedragen.
pi_82015274
Mensen die de mogelijkheid dat fracties van westerse overheden verantwoordelijk zijn voor 9/11 bij voorbaat uitsluiten, hebben helemaal geen fuck te zoeken in dit topic.

Die discussiëren niet vanuit een objectief kader, maar vanuit het kader gevoed door de angst dat hun consumptieve perceptie van hun leven gevaar loopt.

Dit soort mensen zullen geen bronnen geven, maar vragen. En niet 1 x, neen, zo vaak mogelijk, want alleen al het vragen naar een bron geeft de indruk dat gegeven informatie niet waar is.

Lafhartig volk is het, wat liever de huidige status quo behoudt uit gemakzucht, terwijl hun stem het verschil kan maken om een symbiotische wereld te maken.
pi_82015306
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:52 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Je bent duidelijk te dom om te poepen.

Niemand heeft beweerd dat als iets online staat dat het geen bewijs is. Het gaat altijd om de inhoud, de argumenten die worden aangedragen. Jullie denken alleen vaak, het staat op internet dus is het waar.

9 van de 10 filmpjes aangedragen door complotmensen bevat een stem die iets verteld zonder enige argumenten. Alleen statements van dit kan niet en dat is raar en zus is verdacht, zonder enige (kwantitatieve) onderbouwing. DAT is het probleem (samen met het blijven negeren als wij wel iets kwantitatiefs posten natuurlijk). Maar ja ik begrijp ondertussen dat die enge wetenschappelijke cijfertjes jullie pet te boven gaat, kan je tenslotte ook niks aan doen. Het zou je dan alleen wel sieren om je niet met grote mensen dingen bezig te houden en gewoon lekker verder gaan met kabeltjes aansluiten op je ICT baantje.
Als jij al niet eens tegen een joke kunt, dan wens ik je verder veel succes op FOK. Wat laat jij je snel op de kast jagen zeg.

Nee stumpert, dat denk ik niet. Zoals ik al eerder heb aangegeven vind ik dit gewoon erg interessant. Ik heb werkelijk nergens beweerd dat ik bijvoorbeeld de No-planes-theorie aanhang. Ik geloof echt niet alles wat er over 9/11 wordt geschreven, al zal dat door diverse van jullie trieste mannetjes wel zo geïnterpreteerd worden. Als jij nu nog niet doorhebt dat ik het leuk vind om reacties uit te lokken, dan ben jij te dom om te poepen... om maar even jouw woordkeuze te gebruiken.

Wat ik voornamelijk bij jullie heb gezien is dat jullie de pot de ketel verwijten dat ie zwart ziet. Jullie komen net als "wij" met aannames of zelfs met linkjes naar diverse zaken die 'op-het-internet-staan'. Hierbij plempen jullie net zo hard de info neer, zonder het zelf te hebben bestudeerd. Jullie houvast is dat het info is dat uit officiële bronnen afkomstig is, maar vaak is dat niet eens zo. Het is vaak gewoon info die van een non-believer afkomstig is en die probeert het tegendeel te bewijzen door, in veel gevallen, aannames te doen.

Op deze manier krijg je dus een welles/nietes spelletje dat oneindig door zal gaan.

EDIT: Wie zegt trouwens dat ik hier kabeltjes zit aan te sluiten. Als jij denkt dat ICT alleen bestaat uit het aansluiten van kabeltjes, dan denk ik dat er toch iets mis is met jouw algehele ontwikkeling en opleidingsniveau.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2010 12:28:14 ]
pi_82015340
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:03 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Voor jou:

Zelfs als het waarom zou zijn zegt het natuurlijk helemaal niks. Er is op dat moment dan genoeg brandbaar material aanwezig (denk aan tapijt, plafond, ,meubilair, etc) wat dan allang vlam heeft gevat.

Hetzelfde geldt voor dat pluimpje rook: het zou een bom kunnen zijn, maar zou ook 10.000 andere oorzaken gehad kunnen hebben. Het zegt helemaal niks. Het punt is dat je wil geloven dat het een bom was, en daarom niet echt kritisch naar de feiten kijkt.
pi_82015365
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:08 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Mij ook niet hoor.
Maar wat me wel verbaasd is dat de druk naar buiten zo geconcentreerd is in een vorm van een pluim/toefje. Dat zou op een verdieping wel meer verspreiden en we zouden dat moeten zien.
Mijns inziens niet, de gevel van de Twin Towers was samengesteld uit (dragende) dichte delen van staal, met hiertussen smalle stroken glas. Als één van die glasstroken het begeeft krijg je dus een zeer plaatselijke uitstoot van stof en rook.
quote:
Ik heb die "toefjes" naar buiten altijd raar gevonden. Ik geef ze op basis van onderbuik gelijk als dit geen "drukexplosie" is zoals beweerd wordt. Maar een explosie van explosieven lijkt me ook raar aangezien ze beweren dat er midden in de toren dat gebeurd moet zijn aangezien het de liftschachten betrof. Maar ook dan heeft die drukverplaatsing tijd genoeg zich te verspreiden en het niet zoals een toefje te gedragen.
Zie boven, waar die druk ook vandaan komt, hij zoekt zich een weg naar buiten. Een glasstrook in de gevel is dan de weg van de minste weerstand. Als één zo'n glasstrook (de zwakste) het begeven heeft, neemt de druk op de rest af en die begeven het dus niet.
pi_82015427
quote:

[..]

Snap je iets van bouwkunde? Gebouwen zijn geen bomen, ze vallen niet naar één kant.
pi_82015469
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:14 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die de mogelijkheid dat fracties van westerse overheden verantwoordelijk zijn voor 9/11 bij voorbaat uitsluiten, hebben helemaal geen fuck te zoeken in dit topic.

Die discussiëren niet vanuit een objectief kader, maar vanuit het kader gevoed door de angst dat hun consumptieve perceptie van hun leven gevaar loopt.

Dit soort mensen zullen geen bronnen geven, maar vragen. En niet 1 x, neen, zo vaak mogelijk, want alleen al het vragen naar een bron geeft de indruk dat gegeven informatie niet waar is.

Lafhartig volk is het, wat liever de huidige status quo behoudt uit gemakzucht, terwijl hun stem het verschil kan maken om een symbiotische wereld te maken.
Mja, iemand die blijkbaar niet wil discussieren over hoe de Twin Towers zijn ingestort, ofschoon dat klip en klaar als onderwerp uit de TT blijkt, maar liever over waarom ze al dan niet zouden moeten instorten, mag wat mij betreft ook wegblijven.
pi_82015526
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]

Het kan ook iets zijn dat door oververhitting is ontploft, bijvoorbeeld een fles met zuurstof voor het één of het ander. En verder kan het ook zo zijn dat de constructie al een beetje begon in te zakken waardoor er ramen spontaan knallen.
quote:
[ afbeelding ]

Als de beweringen in bovenstaande afbeeldingen kloppen, dan zijn de beweringen van de overheid tegenstrijdig met elkaar. Moeten ze wel kloppen natuurlijk
Want? De motoren van zo'n vliegtuig hangen aan de vleugels. De meest stevige delen van de WTC torens zijn de verdiepingen en de steunkolom waar het hele gebouw aan hangt, in het midden dus. Als een vliegtuig met de romp tussen twee verdiepingen schiet, is het bijna zeker dat de motoren van de vleugels worden geslagen. Daarbij, die dingen draaien flink toeren bij de impact op eveneens stevige snelheid, wat meestal niet veel van de motoren overlaat.
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Apart is het niet?
Eh, nee, die plaatjes zijn wel even heel andere vliegtuigen, en meer van de categorie toevalstreffers.
quote:
Was dat vliegtuig niet al scheef in gevlogen? En onderweg in de toren is het toestel allerlei objecten tegengekomen. Maar natuurlijk, alle rotzooi kan alleen maar rechtuit schieten...

[ Bericht 1% gewijzigd door AlphaOmega op 28-05-2010 12:27:37 ]
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_82015589
quote:

pi_82015639
quote:

Wat ben je hypocriet zeg, alsof jij objectief bent

Je gelooft dogmatisch in bijna alles dat aansluit bij jouw wereldbeeld, de rest negeer je.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:28:23 #25
303848 KoffieMetMelk
pi_82015891
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Mijns inziens niet, de gevel van de Twin Towers was samengesteld uit (dragende) dichte delen van staal, met hiertussen smalle stroken glas. Als één van die glasstroken het begeeft krijg je dus een zeer plaatselijke uitstoot van stof en rook.
[..]

Zie boven, waar die druk ook vandaan komt, hij zoekt zich een weg naar buiten. Een glasstrook in de gevel is dan de weg van de minste weerstand. Als één zo'n glasstrook (de zwakste) het begeven heeft, neemt de druk op de rest af en die begeven het dus niet.
Beste vriend... even dit:

Die verdiepingen zijn "open". Dat betekent dat wanden voor kantoorindelingen (niet elke verdieping is 1 kantoor) verdeeld worden door gipsplaten. Dat weet ik niet 100% zeker, maar gipsplaten voor binnenwanden is gebruik nummero 1. Binnenmuren van steen/beton is uniek daaro.
Even uitgaande dat ik gelijk heb en die binnen wanden van gipsplaat waren, knallen die er eerder uit dan die glaswanden. (die glaswanden waren behoorlijk dik en gips druk met gelijkmatige druk zo doorheen, sneller dan glas). Dus heeft de drukgolf kracht genoeg gehad eerst de binnenwanden voor een deel te vermorzelen om daarna via de buitenramen eruit te vliegen.
In dat geval zie je geen toefje/pluim meer maar over zowat de hele strook een pluim. Tenminste, dat zou je moeten zien. En dat zie ik niet.

Snap je wat ik bedoel?
Dus of het nu een drukgolf is van de pancake theorie, of een explosie vanuit de liftschacht, ik snap totaal die pluimen niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')