abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81983034
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]



Ik geef alleen aan dat jij alles voor zoete koek slikt en dat je op geen enkel punt kritisch kijkt. Jij blaat na, wat het officiële verhaal blaat.

Om onopgemerkt te blijven? en dan toch rechtstandig in de aarde terechtkomen.
Ik blaat allerlei verschillende bronnen na die met duidelijke en logische verhalen op de proppen komen.

Jij houd liever vast aan verhalen die jou niet overtuigen.
Leaf
pi_81983126
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef Redux het volgende:

[..]

Als ik het op mijzelf betrek, wie zegt dat ik alles voor zoete koek slik en niet kritisch kijk? Dat maak jij er nu van. Het punt is dat de zaken die jij nu de laatste paar posts aanhaalt anders zijn dan hoe jij ze impliceert.
De kapingen, NORAD, de foto's en de beelden. Ja... is gewoon een kaping van haatbaarden geweest. Move on people....nothing to see here.

Ik kap er voor nu ff mee. Typ me de tyfus en kan het niet meer bijbenen met 3 man bovenop me. Tot later
pi_81983179
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:43 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik blaat allerlei verschillende bronnen na waarvan ik vind dat ze diemet duidelijke en logische verhalen op de proppen komen.

Jij houd liever vast aan verhalen die jou niet overtuigen.
pi_81983480
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zoek ze maar van Flight 93. Ik kan ze niet vinden.
Okay, ik ga even op zoek
pi_81983733
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zoek ze maar van Flight 93. Ik kan wil ze niet vinden.
http://www.911myths.com/index.php/Flight_93

Heb jij nog die 100'den foto's van een andere crash?
Die van AA vlucht 587 bijvoorbeeld. Dat was vlak na 9/11. Daar was trouwens ook een verdomd kleine crash site, niet vergelijkbaar met Tripoli.
Leaf
pi_81983975
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:57 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

http://www.911myths.com/index.php/Flight_93

Heb jij nog die 100'den foto's van een andere crash?
Die van AA vlucht 587 bijvoorbeeld. Dat was vlak na 9/11. Daar was trouwens ook een verdomd kleine crash site, niet vergelijkbaar met Tripoli.
Die foto's zeggen net zoveel als mijn foto's. Snap je dat? Ingezoomd op een stuk gras, wat overál ter wereld kan zijn genomen. Niets uit de foto's wijst uit dat het ook werkelijk van 93 was. Wederom door de overheid gepubliceerd.

Nee, die heb ik niet. Maar van Tripoli bijvoorbeeld zijn veel tv beelden met wrakstukken en zo zijn er nog wel meer crashes geweest waar duidelijkere beelden van zijn en waar je aan ziet dat daar een vliegtuig is neergekwakt.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2010 20:03:19 ]
pi_81984122
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die foto's zeggen net zoveel als mijn foto's. Snap je dat? Ingezoomd op een stuk gras, wat overál ter wereld kan zijn genomen. Niets uit de foto's wijst uit dat het ook werkelijk van 93 was. Wederom door de overheid gepubliceerd.
Zucht

Maar als diezelfde overheid bij een andere crash 100'den foto's vrijgeeft, dan geloof je dat natuurlijk wel....

Als je toch niks wilt geloven, bespaar jezelf dan de moeite van deze discussie. Ik snap echt niet wat je hier doet of wilt bereiken als je alles zo makkelijk aan de kant schuift.
Leaf
pi_81984160
http://www.vaed.uscourts.(...)its/prosecution.html

Al het materiaal verzamelt, gebruikt in de zaak tegen Zacarias Moussaoui.
pi_81984304
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die foto's zeggen net zoveel als mijn foto's. Snap je dat? Ingezoomd op een stuk gras, wat overál ter wereld kan zijn genomen. Niets uit de foto's wijst uit dat het ook werkelijk van 93 was. Wederom door de overheid gepubliceerd.

Nee, die heb ik niet. Maar van Tripoli bijvoorbeeld zijn veel tv beelden met wrakstukken en zo zijn er nog wel meer crashes geweest waar duidelijkere beelden van zijn en waar je aan ziet dat daar een vliegtuig is neergekwakt.
Als je die niet hebt, waarom zeg je dan
quote:
Ieder crash site wordt altijd tot op de mm onderzocht en honderden foto's worden vrijgegeven. Waarom hier dan niet?
Bij Tripoli was de crash vlak naast de landingsbaan. Midden in bewoond gebied. De autoriteiten lieten iedereen toe dus ook pers en andere belangstellende.
Bij vlucht 93 was de crash in onbewoond gebied en werden fotograven en camera teams al snel geweerd door de hulpdiensten.

Ik heb je al een voorbeeld gegeven van een andere crash, midden in een woonwijk. Maak je bewering nou maar eens waar of geef toe dat je zomaar wat roept.
Leaf
pi_81984323
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:


Nee, die heb ik niet. Maar van Tripoli bijvoorbeeld zijn veel tv beelden met wrakstukken en zo zijn er nog wel meer crashes geweest waar duidelijkere beelden van zijn en waar je aan ziet dat daar een vliegtuig is neergekwakt.
Ja, dit is vermoeiend hoor.
Bij de crash van tripoli mocht de pers vrij op de crashsite rondlopen, iets wat eigenlijk nooit voorkomt aangezien een dergelijke site op dat moment gewoon afgesloten moet worden, wat dus niet gebeurde in tripoli.
Maar daarnaast, dat je van het ene voorval diverse beelden en foto's ziet betekent toch niet automatisch dat het bij de andere gebeurtenis ook niet moet zijn. En als je dat dan bij die andere gebeurtenis niet hebt betekent dat toch niet automatisch dat er iets niet in de haak zit?
pi_81984342
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:05 schreef Redux het volgende:
http://www.vaed.uscourts.(...)its/prosecution.html

Al het materiaal verzamelt, gebruikt in de zaak tegen Zacarias Moussaoui.
Top

Foto's crash site? Ik ga er niet helemaal doorheen spitten. Dat snap je natuurlijk wel.
pi_81984434
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:07 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Als je die niet hebt, waarom zeg je dan
[..]

Bij Tripoli was de crash vlak naast de landingsbaan. Midden in bewoond gebied. De autoriteiten lieten iedereen toe dus.
Bij vlucht 93 was de crash in onbewoond gebied en werden fotograven en camera teams al snel geweerd door de hulpdiensten.

Ik heb je al een voorbeeld gegeven van een andere crash, midden in een woonwijk. Maak je bewering nou maar eens waar of geef toe dat je zomaar wat roept.
Omdat ik er niet naar gezocht heb. Waarom zou ik dat doen. Er zijn van iedere vliegramp genoeg duidelijke beelden op tv waaruit je kunt opmaken dat het daadwerkelijk om een vliegtuig gaat. Daarnaast gaat het meestal om een ongeluk. In dit geval gaat het om een surrealistisch gebeuren dat heeft plaatsgevonden.
pi_81984466
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Top

Foto's crash site? Ik ga er niet helemaal doorheen spitten. Dat snap je natuurlijk wel.
Nou, gezien je verontwaardige reacties op mij toen ik die film niet wilde kijken (remember) snap ik dit eigenlijk niet nee.
pi_81984508
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Omdat ik er niet naar gezocht heb. Waarom zou ik dat doen. Er zijn van iedere vliegramp genoeg duidelijke beelden op tv waaruit je kunt opmaken dat het daadwerkelijk om een vliegtuig gaat. Daarnaast gaat het meestal om een ongeluk. In dit geval gaat het om een surrealistisch gebeuren dat heeft plaatsgevonden.
Surrealistisch? Hoezo surrealistisch?
pi_81984533
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:11 schreef Redux het volgende:

[..]

Nou, gezien je verontwaardige reacties op mij toen ik die film niet wilde kijken (remember) snap ik dit eigenlijk niet nee.
Dat was een simpele klik. Hier staan 200+ linkjes.
pi_81984553
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:11 schreef Redux het volgende:

[..]

Surrealistisch? Hoezo surrealistisch?
Vervang het door "onwaarschijnlijk".
pi_81984567
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Omdat ik er niet naar gezocht heb. Waarom zou ik dat doen. Er zijn van iedere vliegramp genoeg duidelijke beelden op tv waaruit je kunt opmaken dat het daadwerkelijk om een vliegtuig gaat. Daarnaast gaat het meestal om een ongeluk. In dit geval gaat het om een surrealistisch gebeuren dat heeft plaatsgevonden.
Je zou dat moeten doen omdat het jouw stelling is dat van elke crash er 100'den foto's te vinden zijn.

Maar dat is niet zo en jij kan en wil niks vinden daarover. Oftewel, de bewering dat er van elke crash 100'den foto's worden vrijgegeven heb je maar even voor je eigen gemak verzonnen en als argument gebruikt om te klagen dat er van vlucht 93 te weinig zijn vrijgegeven.

Zie je nou zelf niet in wat voor een belabberde discussie methode jij hanteert.
Leaf
pi_81984613
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vervang het door "onwaarschijnlijk".
Klopt. Wat is daar mis mee?
Het was de eerste keer dat er een gekaapte vliegtuig bewust de grond in werd gevlogen door de passagiers.
Leaf
pi_81984691
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:08 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja, dit is vermoeiend hoor.
Bij de crash van tripoli mocht de pers vrij op de crashsite rondlopen, iets wat eigenlijk nooit voorkomt aangezien een dergelijke site op dat moment gewoon afgesloten moet worden, wat dus niet gebeurde in tripoli.
Maar daarnaast, dat je van het ene voorval diverse beelden en foto's ziet betekent toch niet automatisch dat het bij de andere gebeurtenis ook niet moet zijn. En als je dat dan bij die andere gebeurtenis niet hebt betekent dat toch niet automatisch dat er iets niet in de haak zit?
Dat betekent het ook niet, maar ik pas het in het totaalplaatje. Daar zit hem de kneep. Jullie zien continu 1 punt en staren je daar blind op. Oogkleppen werk, tunnenlvisie. Geef het een naampje. Al die toevalligheden en rare zaken bij elkaar....dat zorgt er voor dat ik er zo tegenaan kijk.
pi_81984734
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat was een simpele klik. Hier staan 200+ linkjes.
Dude, een 'simpele klik' van 1 fucking uur film....................................
pi_81984795
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zoek ze maar van Flight 93. Ik kan ze niet vinden.
Dat kan ik moeilijk geloven, vermits ze op zowat elke site voorkomen. Lijkt mij meer een geval van niet willen.

Er werden trouwens erg veel voorwerpen gevonden als we de nabestaanden mogen geloven. Het lijkt mij nogal logisch om deze niet vrij te geven. Er bestaat zoiets als privacy en ik zie niet echt een reden om ze wel vrij te geven. De mensen die nu niet overtuigd zijn, zouden in dat geval het ook niet zijn.
Zie bijvoorbeeld volgende passage in het boek van Liz Glick (partner van Jeremy Glick):
quote:
"So what am I getting back?" I asked Miller when he got off the phone.
"A credit card", he said. "It got melted some but it's mostly intact"...

The binder was entitled "Unassociated Personal Effects of Flight 93"... Inside were colour photographs of everything found in Shanksville not clearly linked to a particular person. Jer's wedding ring didn't survive, but seventy other pieces of jewelry did, along with a bewildering variety of scrunchies, hats, belts, bras, desses, T-shirts, unmatched shoes, and other items that somehow escaped the heat, some virtually unmarred. Then there were keys, books, gift cards, letters, photographs, compact discs, pens, medallions... Some of the shoes were badly mutilated, disturbing evidence of the violence to which they'd been subjected. There was a length of electrical cord, a crumpled cigarette lighter, eighteen toenail clippers in various states of mangling. There were many snapshots of children, most painstakingly glued back together...

I found a pair of his black briefs on the second page of the men's underwear. They were discoloured and savagely torn, but there was no question they were his... At the bottom of the page was an American Express datebook. The cover looked burned and maybe water damaged as well...

There it was, just like the psychic promised: bound in leather, or what was left of of leather. Jeremy's datebook.
http://forums.randi.org/showpost.php?p=2988947&postcount=121
pi_81984829
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat betekent het ook niet, maar ik pas het in het totaalplaatje. Daar zit hem de kneep. Jullie zien continu 1 punt en staren je daar blind op. Oogkleppen werk, tunnenlvisie. Geef het een naampje. Al die toevalligheden en rare zaken bij elkaar....dat zorgt er voor dat ik er zo tegenaan kijk.
Jij staart je blind op een overheid die nooit de waarheid kan vertellen. Volgens jou dan.
Jij verzint je eigen argumenten om aan te tonen dat de gang van zaken rond 9/11 niet kan kloppen. Gevonden restanten moeten onherkenbaar zijn, er moeten meer foto's zijn etc.
Leaf
pi_81984837
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

Dat betekent het ook niet, maar ik pas het in het totaalplaatje. Daar zit hem de kneep. Jullie zien continu 1 punt en staren je daar blind op. Oogkleppen werk, tunnenlvisie. Geef het een naampje. Al die toevalligheden en rare zaken bij elkaar....dat zorgt er voor dat ik er zo tegenaan kijk.
Nee, het totaalplaatje wat mij betreft is dat dit geen complot van de VS is, dat er geen ufo's, geen CD, geen fake dingen aanwezig waren, en dat elk punt wat jij hier nu aangekaart hebt gewoon logisch te verklaren zijn. Niks tunnelvisie en oogkleppen werk, maar gewoon logisch denken met gezond verstand.

Lees je reacties van jou en de reacties van anderen daarop eens terug, moet je zien hoe naief je je opsteld.
pi_81985047
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Je zou dat moeten doen omdat het jouw stelling is dat van elke crash er 100'den foto's te vinden zijn.

Maar dat is niet zo en jij kan en wil niks vinden daarover. Oftewel, de bewering dat er van elke crash 100'den foto's worden vrijgegeven heb je maar even voor je eigen gemak verzonnen en als argument gebruikt om te klagen dat er van vlucht 93 te weinig zijn vrijgegeven.

Zie je nou zelf niet in wat voor een belabberde discussie methode jij hanteert.
Mijn discussie methode valt wel mee over het algemeen. Op dit moment laat ik mij niet van mijn sterkste kant zien nee. Komt omdat ik even geen zin meer heb in deze discussie. Als je naar de discussie van eerder op de dag kijkt, dan onderbouw ik de dingen wel wat beter en discussieer ik op een normale manier. Nu plempte ik maar wat foto's neer om gewoon weer een punt te noemen over wat er nog meer zo vaag is aan 9/11 en had geen zin om verder te zoeken naar het verhaal er achter en zo.

Verleden keer kreeg ik ook al aanvaringen met jou, terwijl als jij niet in dit topic aanwezig bent, de discussie over het algemeen wat normaler verloopt. No offence btw. Toen bleef je ook maar hameren op een klein dingetje wat ik zei. net als dat je nu weer doet met 100'den foto's. Als jij niet snapt hoe dat is bedoeld, dan ligt dat aan jou en niet aan mij. Mensen overdrijven weleens om hun punt duidelijk te maken. Dat jij het letterlijk neemt, moet jij weten, maar kom er niet iedere keer op terug.
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:24:46 #250
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_81985154
Controlled demolition is een techniek speciaal in het leven geroepen omdat stalen gebouwen simpelweg niet in elkaar willen donderen. Hoe vaak/veel je ook met een sloopkogel of hamer de constructie probeert te verzwakken, het gebouw zal altijd gedeeltelijk afbreken of (deels) omvallen. In zichzelf zal het nooit vallen. (anders was die dure CD niet nodig)

Als met een eenvoudige brand op een paar verdiepingen, of zoals bij de WTC7 op 2 van 47 verdiepingen, dit soort stalen constructies zo eenvoudig en binnen paar uur in elkaar zakken en wel zo dat het eindresultaat gelijk is als CD waarbij men als een hoopje rommel de restjes bij elkaar kan vegen, was CD nooit uitgevonden.
Toch bestaat het. En wel met een goede reden: Het is gewoon niet met een brand of ruw sloopwerk zo netjes en gecontroleerd te doen.

Dit is een simpel doch belangrijk feit.
Als dit kolder is vraag ik me serieus af waarom alle controlled demoliton bedrijven wereldwijd geen halleluja! riepen op 9-11-2001, aangezien ze een "bewijs" aanschouwden dat het met eenvoudig brandje stoken het ook werkte.
Bull-shit.

De simpele conclusie dat stalen gebouwen niet zomaar omvallen en/of in elkaar zakken zegt me dat we hier met controlled demolition te doen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')