Ik blaat allerlei verschillende bronnen na die met duidelijke en logische verhalen op de proppen komen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
![]()
Ik geef alleen aan dat jij alles voor zoete koek slikt en dat je op geen enkel punt kritisch kijkt. Jij blaat na, wat het officiële verhaal blaat.
Om onopgemerkt te blijven? en dan toch rechtstandig in de aarde terechtkomen.
De kapingen, NORAD, de foto's en de beelden. Ja... is gewoon een kaping van haatbaarden geweest. Move on people....nothing to see here.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef Redux het volgende:
[..]Als ik het op mijzelf betrek, wie zegt dat ik alles voor zoete koek slik en niet kritisch kijk? Dat maak jij er nu van. Het punt is dat de zaken die jij nu de laatste paar posts aanhaalt anders zijn dan hoe jij ze impliceert.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik blaat allerlei verschillende bronnen na waarvan ik vind dat ze diemet duidelijke en logische verhalen op de proppen komen.
Jij houd liever vast aan verhalen die jou niet overtuigen.
Okay, ik ga even op zoekquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoek ze maar van Flight 93. Ik kan ze niet vinden.
http://www.911myths.com/index.php/Flight_93quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoek ze maar van Flight 93. Ik kan wil ze niet vinden.
Die foto's zeggen net zoveel als mijn foto's. Snap je dat? Ingezoomd op een stuk gras, wat overál ter wereld kan zijn genomen. Niets uit de foto's wijst uit dat het ook werkelijk van 93 was. Wederom door de overheid gepubliceerd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:57 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
http://www.911myths.com/index.php/Flight_93
Heb jij nog die 100'den foto's van een andere crash?
Die van AA vlucht 587 bijvoorbeeld. Dat was vlak na 9/11. Daar was trouwens ook een verdomd kleine crash site, niet vergelijkbaar met Tripoli.
Zuchtquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die foto's zeggen net zoveel als mijn foto's. Snap je dat? Ingezoomd op een stuk gras, wat overál ter wereld kan zijn genomen. Niets uit de foto's wijst uit dat het ook werkelijk van 93 was. Wederom door de overheid gepubliceerd.
Als je die niet hebt, waarom zeg je danquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die foto's zeggen net zoveel als mijn foto's. Snap je dat? Ingezoomd op een stuk gras, wat overál ter wereld kan zijn genomen. Niets uit de foto's wijst uit dat het ook werkelijk van 93 was. Wederom door de overheid gepubliceerd.
Nee, die heb ik niet. Maar van Tripoli bijvoorbeeld zijn veel tv beelden met wrakstukken en zo zijn er nog wel meer crashes geweest waar duidelijkere beelden van zijn en waar je aan ziet dat daar een vliegtuig is neergekwakt.
Bij Tripoli was de crash vlak naast de landingsbaan. Midden in bewoond gebied. De autoriteiten lieten iedereen toe dus ook pers en andere belangstellende.quote:Ieder crash site wordt altijd tot op de mm onderzocht en honderden foto's worden vrijgegeven. Waarom hier dan niet?
Ja, dit is vermoeiend hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee, die heb ik niet. Maar van Tripoli bijvoorbeeld zijn veel tv beelden met wrakstukken en zo zijn er nog wel meer crashes geweest waar duidelijkere beelden van zijn en waar je aan ziet dat daar een vliegtuig is neergekwakt.
Topquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:05 schreef Redux het volgende:
http://www.vaed.uscourts.(...)its/prosecution.html
Al het materiaal verzamelt, gebruikt in de zaak tegen Zacarias Moussaoui.
Omdat ik er niet naar gezocht heb. Waarom zou ik dat doen. Er zijn van iedere vliegramp genoeg duidelijke beelden op tv waaruit je kunt opmaken dat het daadwerkelijk om een vliegtuig gaat. Daarnaast gaat het meestal om een ongeluk. In dit geval gaat het om een surrealistisch gebeuren dat heeft plaatsgevonden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:07 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als je die niet hebt, waarom zeg je dan
[..]
Bij Tripoli was de crash vlak naast de landingsbaan. Midden in bewoond gebied. De autoriteiten lieten iedereen toe dus.
Bij vlucht 93 was de crash in onbewoond gebied en werden fotograven en camera teams al snel geweerd door de hulpdiensten.
Ik heb je al een voorbeeld gegeven van een andere crash, midden in een woonwijk. Maak je bewering nou maar eens waar of geef toe dat je zomaar wat roept.
Nou, gezien je verontwaardige reacties op mij toen ik die film niet wilde kijken (remember) snap ik dit eigenlijk niet nee.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Top![]()
Foto's crash site? Ik ga er niet helemaal doorheen spitten. Dat snap je natuurlijk wel.
Surrealistisch? Hoezo surrealistisch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat ik er niet naar gezocht heb. Waarom zou ik dat doen. Er zijn van iedere vliegramp genoeg duidelijke beelden op tv waaruit je kunt opmaken dat het daadwerkelijk om een vliegtuig gaat. Daarnaast gaat het meestal om een ongeluk. In dit geval gaat het om een surrealistisch gebeuren dat heeft plaatsgevonden.
Dat was een simpele klik. Hier staan 200+ linkjes.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:11 schreef Redux het volgende:
[..]
Nou, gezien je verontwaardige reacties op mij toen ik die film niet wilde kijken (remember) snap ik dit eigenlijk niet nee.
Je zou dat moeten doen omdat het jouw stelling is dat van elke crash er 100'den foto's te vinden zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat ik er niet naar gezocht heb. Waarom zou ik dat doen. Er zijn van iedere vliegramp genoeg duidelijke beelden op tv waaruit je kunt opmaken dat het daadwerkelijk om een vliegtuig gaat. Daarnaast gaat het meestal om een ongeluk. In dit geval gaat het om een surrealistisch gebeuren dat heeft plaatsgevonden.
Klopt. Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vervang het door "onwaarschijnlijk".
Dat betekent het ook niet, maar ik pas het in het totaalplaatje. Daar zit hem de kneep. Jullie zien continu 1 punt en staren je daar blind op. Oogkleppen werk, tunnenlvisie. Geef het een naampje. Al die toevalligheden en rare zaken bij elkaar....dat zorgt er voor dat ik er zo tegenaan kijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:08 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, dit is vermoeiend hoor.
Bij de crash van tripoli mocht de pers vrij op de crashsite rondlopen, iets wat eigenlijk nooit voorkomt aangezien een dergelijke site op dat moment gewoon afgesloten moet worden, wat dus niet gebeurde in tripoli.
Maar daarnaast, dat je van het ene voorval diverse beelden en foto's ziet betekent toch niet automatisch dat het bij de andere gebeurtenis ook niet moet zijn. En als je dat dan bij die andere gebeurtenis niet hebt betekent dat toch niet automatisch dat er iets niet in de haak zit?
Dude, een 'simpele klik' van 1 fucking uur film....................................quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat was een simpele klik. Hier staan 200+ linkjes.
Dat kan ik moeilijk geloven, vermits ze op zowat elke site voorkomen. Lijkt mij meer een geval van niet willen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoek ze maar van Flight 93. Ik kan ze niet vinden.
quote:"So what am I getting back?" I asked Miller when he got off the phone.
"A credit card", he said. "It got melted some but it's mostly intact"...
The binder was entitled "Unassociated Personal Effects of Flight 93"... Inside were colour photographs of everything found in Shanksville not clearly linked to a particular person. Jer's wedding ring didn't survive, but seventy other pieces of jewelry did, along with a bewildering variety of scrunchies, hats, belts, bras, desses, T-shirts, unmatched shoes, and other items that somehow escaped the heat, some virtually unmarred. Then there were keys, books, gift cards, letters, photographs, compact discs, pens, medallions... Some of the shoes were badly mutilated, disturbing evidence of the violence to which they'd been subjected. There was a length of electrical cord, a crumpled cigarette lighter, eighteen toenail clippers in various states of mangling. There were many snapshots of children, most painstakingly glued back together...
I found a pair of his black briefs on the second page of the men's underwear. They were discoloured and savagely torn, but there was no question they were his... At the bottom of the page was an American Express datebook. The cover looked burned and maybe water damaged as well...
There it was, just like the psychic promised: bound in leather, or what was left of of leather. Jeremy's datebook.
http://forums.randi.org/showpost.php?p=2988947&postcount=121
Jij staart je blind op een overheid die nooit de waarheid kan vertellen. Volgens jou dan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat betekent het ook niet, maar ik pas het in het totaalplaatje. Daar zit hem de kneep. Jullie zien continu 1 punt en staren je daar blind op. Oogkleppen werk, tunnenlvisie. Geef het een naampje. Al die toevalligheden en rare zaken bij elkaar....dat zorgt er voor dat ik er zo tegenaan kijk.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat betekent het ook niet, maar ik pas het in het totaalplaatje. Daar zit hem de kneep. Jullie zien continu 1 punt en staren je daar blind op. Oogkleppen werk, tunnenlvisie. Geef het een naampje. Al die toevalligheden en rare zaken bij elkaar....dat zorgt er voor dat ik er zo tegenaan kijk.
Mijn discussie methode valt wel mee over het algemeen. Op dit moment laat ik mij niet van mijn sterkste kant zien nee. Komt omdat ik even geen zin meer heb in deze discussie. Als je naar de discussie van eerder op de dag kijkt, dan onderbouw ik de dingen wel wat beter en discussieer ik op een normale manier. Nu plempte ik maar wat foto's neer om gewoon weer een punt te noemen over wat er nog meer zo vaag is aan 9/11 en had geen zin om verder te zoeken naar het verhaal er achter en zo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je zou dat moeten doen omdat het jouw stelling is dat van elke crash er 100'den foto's te vinden zijn.
Maar dat is niet zo en jij kan en wil niks vinden daarover. Oftewel, de bewering dat er van elke crash 100'den foto's worden vrijgegeven heb je maar even voor je eigen gemak verzonnen en als argument gebruikt om te klagen dat er van vlucht 93 te weinig zijn vrijgegeven.
Zie je nou zelf niet in wat voor een belabberde discussie methode jij hanteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |