quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Niet gezien. Zodoende kon ik er dus geen antwoord op geven. Zelihaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij heeft het twee keer geplaatst, een keer toen hij mij quotte en daarvoor nog een keer, toen was het aan ons allemaal gericht.
Droom maar lekker over asperges.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
Trusten iedereen.
Ik moet morgen ook vroeg op. Asperges.
Tisbah ala kheer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
Trusten iedereen.
Ik moet morgen ook vroeg op. Asperges.
kvp?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Welterusten allemaal. Zit nog vol energie, ik ga kvp kijken.
In Marokko worden alle Turkenseries uitgezonden. En mijn moeder kijkt er naar en ik ben een moederskindje die altijd in de woonkamer zit. Dus vandaar.quote:
Ditquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik begrijp dat niet, dat mensen zo tientallen euro's aan een 'luchtje' uitgeven.
Ik eerst ook niet, maar je doet er vet lang mee, koffie elke dag is stuk duurderquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik begrijp dat niet, dat mensen zo tientallen euro's aan een 'luchtje' uitgeven.
Deodorant, odorex, en heb een keer eau de toilette van een paar euro gekocht.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:15 schreef Ayca het volgende:
Wat doe jij dan opof heb je gewoon een lekkere natuurlijke geur om je heen hangen
Ok, vertel maar hoeveel het kost en hoe lang je er mee doetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet, maar je doet er vet lang mee, koffie elke dag is stuk duurder![]()
Straks goed voor in de boardroom Wik
Vorige had ik gekregen, was 30 ml, deed ik kleine 5 maanden mee, want was best sterk. Nu heb ik 40ml voor 36 euro, mag hopen dat ik daar toch wel klein half jaar mee kan doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:24 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ok, vertel maar hoeveel het kost en hoe lang je er mee doet
Volgens mij gaat die zooi wel richting de 70 euroquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:24 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ok, vertel maar hoeveel het kost en hoe lang je er mee doet
70 euro is vooral van emmers van 70 ml enzo, maar als je hem uiteindelijk niet heel chill vindt ben je blut, stink je en heb je nog veel overquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die zooi wel richting de 70 euro_! En dat voor een paar druppels water met wat plantjes erin gemalen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vorige had ik gekregen, was 30 ml, deed ik kleine 5 maanden mee, want was best sterk. Nu heb ik 40ml voor 36 euro, mag hopen dat ik daar toch wel klein half jaar mee kan doenMaar je weet het niet. Het wordt iig wel gewaardeerd hoor
![]()
Ben trouwens naar Ici Paris in V&D gegaan, daar kan die verschrikkelijke walm tenminste nog weg, in die normale winkels houd ik het amper uit
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:47 schreef o.us het volgende:
[..]
An interviewer to Christian Vieri: "Do you know Fenerbahce in Turkey ? " Vieri: " No, is he playing for Galatasaray ?
Plebs.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deodorant, odorex, en heb een keer eau de toilette van een paar euro gekocht.
Haar doppelganger?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:40 schreef IHVK het volgende:
Ik zag een meisje in de wijk Slotermeer ofzo die heel erg op Emel leek. Is dat mogelijk?
Weet jij wat te doen voor me? Ik verveel me rot en iedereen is buiten Rotterdam vanavond.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça, download 'The Pariah, The Parrot, The Delusion' van Dredg.
Ga bij je vriendin op bezoek.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet jij wat te doen voor me? Ik verveel me rot en iedereen is buiten Rotterdam vanavond.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça, download 'The Pariah, The Parrot, The Delusion' van Dredg.
meisje = ik ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:40 schreef IHVK het volgende:
Ik zag een meisje in de wijk Slotermeer ofzo die heel erg op Emel leek. Is dat mogelijk?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ik haat mensen die met hun mond open kauwen. Ik haat ze.
Join the club. Ik ben ook een egoïst.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:39 schreef Ayca het volgende:
Ik schrik van mijn eigen egoïsmeik hoop namelijk stiekem dat een vriendin haar wi toets vepest zodat we samen blijven zitten
De ondergrond van je muis is niet vlak/schoon genoeg of je touchpad van laptop is naar de klote en je zult een hele nieuwe laptop moeten kopenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn pijltje (muis) beweegt vanzelf, iemand enig idee waardoor het komt?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
De ondergrond van je muis is niet vlak/schoon genoeg of je touchpad van laptop is naar de klote en je zult een hele nieuwe laptop moeten kopen![]()
Y
Vrouwenquote:
Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe dat allemaal in Rotterdam is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:05 schreef o.us het volgende:
[..]
metrostation CS vind ik anders ook welhoor.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe dat allemaal in Rotterdam de bewoonde wereldis.
Helemaal mee eens. ongemanierde horken zijn het.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ik haat mensen die met hun mond open kauwen. Ik haat ze.
wat is daarmeequote:
Ik heb gisteren nog een super-CD gepost.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:20 schreef Julis het volgende:
Waar is msnk eigenlijk?
Hij post ook geen liedjes meer.
Ja, maar hij post toch weer ander soort muziek dan jijquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een super-CD gepost.
Ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, maar hij post toch weer ander soort muziek dan jij. En dat is ook wel leuk om te luisteren
.
dredg?
45 min. cardio want ze sluiten om 1 uurquote:
Gezondquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
45 min. cardio want ze sluiten om 1 uurmaar ook nog een half uur heen en een half uur terug fietsen
buiten fietsen was het lekkerste
Dikkertje dapquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben al twee maanden niet naar de sportschool geweest.
Hoe was het bij de kapper?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben al twee maanden niet naar de sportschool geweest.
Waarom ging je dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Het ging. Altijd verschrikkelijk om je prachtige lokken op de grond te zien vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2010 20:21:15 ]
*hoest* turkije *rochel*quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:01 schreef IHVK het volgende:
Ik kijk alleen naar de punten. Ik vind het interessant welke landen weer een politiek spel spelen met puntjes geven enzo.
Nee dat doe ik alleen met debatten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij zit gewoon met je iPhone achter de TV te kijken.
Oh, jij was mij voorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:03 schreef IHVK het volgende:
Turkije heeft 12 punten aan Armenië gegeven een keer en 12 punten aan Griekanland
En kreeg of niets terug of 1 in beide gevallen.
Was wel grappig.
Eeuwenoude nijd kan je niet met een paar stemmen doen verdwijnen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:03 schreef IHVK het volgende:
Turkije heeft 12 punten aan Armenië gegeven een keer en 12 punten aan Griekanland
En kreeg of niets terug of 1 in beide gevallen.
Was wel grappig.
Dit is juist goed. Als we nu bagger gaan luisteren, gaan we jouw kwaliteitsaanbevelingen meer waarderenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça en Julis, jullie luisteren liever naar ESF-liedjes dan naar mijn kwaliteitsaanbevelingen.
Okquote:
Ik ben ook alleen thuisquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Ok![]()
.
Pff, ik ben alleen thuis. In mijn eentje het ESF kijken is niet leuk. Mijn ouders, broertje en zusje zijn nu aan het feesten op een bruiloft in Duitsland. Whaha, ik ben benieuwd of mijn broertje ook daar in Duitsland gaat stemmen
.
Maar Ayça, ga je nog een keer stemmen?
Whahaha, laten we dat doen jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:14 schreef Ayca het volgende:
Julis laten wij samen over het internet the moment sharen
In het Nederlands noemen we dat gewoon 'het moment delen'.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:14 schreef Ayca het volgende:
Julis laten wij samen over het internet the moment sharen
That's what I was going for!quote:
Ik moest lachen.quote:
Zorg ervoor dat je een weekban krijgtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik moet 168 uur aan accounting & finance besteden. Ik heb een week ingepland om ervoor te leren. Ga ik het halen?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest lachen..
Bedankt, trouwens. 14.gif.
Groot feestje voor mij dan!quote:
Dat bedankje was meer bedoeld voor de mensen die een antwoord hadden gegeven.quote:
Jaaaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:53 schreef IHVK het volgende:
Waarom stelen Grieken altijd Turkse muziek/instrumenten.
Ik voelde me nog zo speciaal.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat bedankje was meer bedoeld voor de mensen die een antwoord hadden gegeven..
Dat Griekse deuntje aan het begin was leuk.
Je bent speciaal, hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik voelde me nog zo speciaal.
En ik ga weg. Iedereen hier is besmet en ik haat dat festival.
Je draait de rollen om.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:53 schreef IHVK het volgende:
Waarom stelen Grieken altijd Turkse muziek/instrumenten.
Ja als iedereen zo denkt niet he!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geldverspilling. Turkije krijgt toch wel de 12 punten.
Hoe vaak? En hoeveel kost zo'n sms'je eigenlijk? (Kijk live via de officiële website en zie zulke informatie dus niet.)quote:
35 cent.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe vaak? En hoeveel kost zo'n sms'je eigenlijk? (Kijk live via de officiële website en zie zulke informatie dus niet.)
Zonder geluid was het een toffe act.quote:
Ja hequote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zonder geluid aan was het een toffe act.
Hmja maar ik denk niet dat hij hoog eindigtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:08 schreef zarGon het volgende:
Ik moet telkens lachen als ik dat hoofd van die Serviër zie..
België is een favoriet op het forum.
Waarom? Omdat we maar 10 punten kregen? Is wel eerder voorgekomen.quote:
Dat is waar..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom? Omdat we maar 10 punten kregen? Is wel eerder voorgekomen.
We gaan goed. België, Duitsland, Turkije en Griekenland. Ziet er goed uit..
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
Dat commentaar dat Turkije geen punten aan Armenie zou geven
Idd en dat noemt zich een kennerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
! Turkije geeft al jaren punten aan Armenië. Dom commentaar.
.
38 punten verschil, dat halen we nooit meer inquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:46 schreef zarGon het volgende:
Frankrijk is net geweest. België en Nederland moeten nog. We krijgen nog minimaal 20 punten..
Ik heb vrede met dit resultaat.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
38 punten verschil, dat halen we nooit meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |