Weer zo een kut reactie van jou.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:30 schreef GGMM het volgende:
Weer een kuttopic van jou, dat is de 3de op een rij.
we make hem helemaal kapotquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS kom niet kk stoer doen [ afbeelding ] we w88 op je kk homo [ afbeelding ]
IK had gisteren al een poephekel aan jou TS.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik heb nu al een schijthekel aan de TS
kom dan TS weesterpark blauwe fietsen blauwe scooters blauwe autos ALLESquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
we make hem helemaal kapot [ afbeelding ] kk megool [ afbeelding ]
Zo. Heb jij me even de mond gesnoerd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:30 schreef J.D. het volgende:
[..]
Weer zo een kut reactie van jou.
121212323423244 nummer van jou, en niet op een RIJ.
nou durft ie niet meer hequote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
kom dan TS weesterpark blauwe fietsen blauwe scooters blauwe autos ALLES [ afbeelding ]
IK BEN ZO DAAR.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
kom dan TS weesterpark blauwe fietsen blauwe scooters blauwe autos ALLES [ afbeelding ]
hou egt je kk bek ik wordt helemaal parraquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:33 schreef J.D. het volgende:
[..]
IK BEN ZO DAAR.
WAGT JIJ MAAR.
DAT RIJMT.
[ afbeelding ]
whaha kk nerdjeee gaat zienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:33 schreef J.D. het volgende:
[..]
IK BEN ZO DAAR.
WAGT JIJ MAAR.
DAT RIJMT.
[ afbeelding ]
Doe normaal! :S :S :S XDXDquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:34 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
hou egt je kk bek ik wordt helemaal parra [ afbeelding ]
ja srryquote:
doe normaal gozer kom nie pratequote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:35 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ja srry [ afbeelding ] maar die kk gast moet egt zijn muil houwe [ afbeelding ]
hahaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Acinonyx het volgende:
Nog erger vind ik die hoerige [ afbeelding ], altijd gebruikt door mensen die verder geen flikker te zeggen hebben dus dan maar met zo'n kut ding aan komen. Kut mensen![]()
![]()
wat ga jij nu ook al beginne dahnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
doe normaal gozer kom nie prate
ey relax man ik doe jouw tog ook nietsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Acinonyx het volgende:
Nog erger vind ik die hoerige [ afbeelding ], altijd gebruikt door mensen die verder geen flikker te zeggen hebben dus dan maar met zo'n kut ding aan komen. Kut mensen![]()
![]()
quote:
Komt omdat jij geen kanker van sociaal gedrag afweet haha.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Acinonyx het volgende:
![]()
Persoon A: hoii ik heb een bananenboom
Persoon B: [ afbeelding ]
Persoon A: Dus....
Persoon B: Lol [ afbeelding ]
Persoon A: F-f-f-f-f-fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Of van die kut homos die dat klote ding achter elke zin moeten plakken![]()
nja sker geen vrienden ofzo levenlose nerdjeeeehquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat dus, vooral in combinatie met een haha
Nee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Komt omdat jij geen kanker van sociaal gedrag afweet haha. [ afbeelding ]
ahahahahquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
nja sker geen vrienden ofzo levenlose nerdjeeeeh [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |