Eeuwenoude nijd kan je niet met een paar stemmen doen verdwijnen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:03 schreef IHVK het volgende:
Turkije heeft 12 punten aan Armenië gegeven een keer en 12 punten aan Griekanland
En kreeg of niets terug of 1 in beide gevallen.
Was wel grappig.
Dit is juist goed. Als we nu bagger gaan luisteren, gaan we jouw kwaliteitsaanbevelingen meer waarderenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça en Julis, jullie luisteren liever naar ESF-liedjes dan naar mijn kwaliteitsaanbevelingen.
Okquote:
Ik ben ook alleen thuisquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Ok![]()
.
Pff, ik ben alleen thuis. In mijn eentje het ESF kijken is niet leuk. Mijn ouders, broertje en zusje zijn nu aan het feesten op een bruiloft in Duitsland. Whaha, ik ben benieuwd of mijn broertje ook daar in Duitsland gaat stemmen
.
Maar Ayça, ga je nog een keer stemmen?
Whahaha, laten we dat doen jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:14 schreef Ayca het volgende:
Julis laten wij samen over het internet the moment sharen
In het Nederlands noemen we dat gewoon 'het moment delen'.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:14 schreef Ayca het volgende:
Julis laten wij samen over het internet the moment sharen
That's what I was going for!quote:
Ik moest lachen.quote:
Zorg ervoor dat je een weekban krijgtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik moet 168 uur aan accounting & finance besteden. Ik heb een week ingepland om ervoor te leren. Ga ik het halen?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest lachen..
Bedankt, trouwens. 14.gif.
Groot feestje voor mij dan!quote:
Dat bedankje was meer bedoeld voor de mensen die een antwoord hadden gegeven.quote:
Jaaaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:53 schreef IHVK het volgende:
Waarom stelen Grieken altijd Turkse muziek/instrumenten.
Ik voelde me nog zo speciaal.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat bedankje was meer bedoeld voor de mensen die een antwoord hadden gegeven..
Dat Griekse deuntje aan het begin was leuk.
Je bent speciaal, hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik voelde me nog zo speciaal.
En ik ga weg. Iedereen hier is besmet en ik haat dat festival.
Je draait de rollen om.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:53 schreef IHVK het volgende:
Waarom stelen Grieken altijd Turkse muziek/instrumenten.
Ja als iedereen zo denkt niet he!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geldverspilling. Turkije krijgt toch wel de 12 punten.
Hoe vaak? En hoeveel kost zo'n sms'je eigenlijk? (Kijk live via de officiële website en zie zulke informatie dus niet.)quote:
35 cent.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe vaak? En hoeveel kost zo'n sms'je eigenlijk? (Kijk live via de officiële website en zie zulke informatie dus niet.)
Zonder geluid was het een toffe act.quote:
Ja hequote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zonder geluid aan was het een toffe act.
Hmja maar ik denk niet dat hij hoog eindigtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:08 schreef zarGon het volgende:
Ik moet telkens lachen als ik dat hoofd van die Serviër zie..
België is een favoriet op het forum.
Waarom? Omdat we maar 10 punten kregen? Is wel eerder voorgekomen.quote:
Dat is waar..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom? Omdat we maar 10 punten kregen? Is wel eerder voorgekomen.
We gaan goed. België, Duitsland, Turkije en Griekenland. Ziet er goed uit..
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
Dat commentaar dat Turkije geen punten aan Armenie zou geven
Idd en dat noemt zich een kennerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
! Turkije geeft al jaren punten aan Armenië. Dom commentaar.
.
38 punten verschil, dat halen we nooit meer inquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:46 schreef zarGon het volgende:
Frankrijk is net geweest. België en Nederland moeten nog. We krijgen nog minimaal 20 punten..
Ik heb vrede met dit resultaat.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
38 punten verschil, dat halen we nooit meer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |