Tussen Arnhem en Nijmegen omreizen via Utrecht?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:07 schreef Fixers het volgende:
Tussen Arnhem en Nijmegen is het ook weer bal. Voorlopig advies is omrijden via utrecht.
Aldus Stevanvdw op Somda.quote:Nog een verstoring; Trein 10566 heeft een persoon aangereden tussen Wolvega en Steenwijk.
Gelukkig hoef ik vandaag niet naar Friesland..quote:Reizigers tussen 's-Hertogenbosch en Arnhem/Deventer reizen via Utrecht C en Amersfoort.
Reizigers tussen Arnhem en Lent reizen via Nijmegen.
Door een blikseminslag kan er volgens mij geen juiste rijrichting worden ingesteld. Volgens mij moet tussen Onnen en Assen met aanwijzing STS worden gereden, dus op zicht en kondigen de overwegen niet normaal aan. Dan duurt die 18 km opeens heel lang.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:05 schreef greavy het volgende:
Tussen Assen en Zwolle en verder rijden wel treinen, en er is één trein tussen Assen en Haren die heen en weer pendelt.
Het lijkt me hier eerder dat er een enorme vetvlek op de lens zit of zo. Daar is niet echt tegenop te bewerken natuurlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:04 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik weet echt niet hoe![]()
Ben een leek op foto's bewerken, en dat doe ik meestal ook niet
Dat is wel een heel lamme versie van "ik weet niet hoe Irfanview werkt" natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:44 schreef greavy het volgende:
Ik vind het fotoverneukerij als je het gaat bewerken. Je maakt de foto zoals je het maakt.
ik wilde 17.53 via Leeuwarden naar Zwolle, maar de trein naar den haag stond klaar en die vertrok gewoon, liep een paar minuten vertraging op maar ik was mooi op tijd in Zwolle.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik vroeg was vandaag
Je had overigens ook bus 50 of bus 319 naar Assen kunnen nemen
TROTS is daar uitgevallen. Dat is een belangrijk systeem waar het automatisch instellen van de rijwegen (seinen op groen zetten) afhankelijk van is. Zonder TROTS moet de treindienstleider iedere trein handmatig bedienen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:56 schreef Fixers het volgende:
En de problemen tussen arnhem en den bosch zijn weer opgelost. Ik ben er fijntjes precies omheen gereden :| en ben anderhalf uur later dan geplanned.
Wat is er eigenlijk gebeurd rondom nijmegen? Eerst was het allen tot arnhem, daarna ook tot den bosch. En vanaf arnhem ook problemen richting tiel...
Dat zou ook goed mogelijk zijn, onderweg meermalig de lens schoongemaakt. Dat krijg je als je de hele tijd met je lens in de stoom zitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt me hier eerder dat er een enorme vetvlek op de lens zit of zo. Daar is niet echt tegenop te bewerken natuurlijk
Bij elke trein waar het goed gaat ben je dan TROTS op je werk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
TROTS is daar uitgevallen. Dat is een belangrijk systeem waar het automatisch instellen van de rijwegen (seinen op groen zetten) afhankelijk van is. Zonder TROTS moet de treindienstleider iedere trein handmatig bedienen.
Op Somda lees ik van Keesje:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:38 schreef Unreal88 het volgende:
Ja steenwijk-wolvega was een aanrijding met een persoon, hoorde ik net op Meppel
quote:Om precies te zijn bij De Blesse en werd gereden door de 4081 solo.
Het lijkt er idd op. Maar op dit tijdstip rijden er weinig treinen meer in het noorden, dus verstoringen hebben niet al te grote gevolgen meerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:25 schreef greavy het volgende:
En ligt het aan mij, of is de verstoring tussen Haren en Groningen verholpen?
Je bent wel lekker creatief bezig vandaag he? Tussen Haren en Groningen was niets aan de hand, tussen Onnen Zuid en Assen wel. Op OHIH maakte je er zelfs "tussen Assen en Assen" van.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:25 schreef greavy het volgende:
[..]
En ligt het aan mij, of is de verstoring tussen Haren en Groningen verholpen?
Je bent ingehaald door de nieuwsuser.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
OHIH![]()
Volgens mij ben ik daar nog steeds topposter
Hou me op de hoogte wanneer het zo ver isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:45 schreef greavy het volgende:
Als normaal lid ben je dat. Op 500 posts na ben je bijna ingehaald nu.
Aannemende dat je er Fles bent.
Gemiddeld 5 berichten per dag, sta je op dit moment op.quote:Fles
Laatst bezocht: maandag 03 augustus 2009, 21:25
Total posts: 7506
[3.37% van alle berichten / 5.00 berichten per dag]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |