Zolang jij het niet nodig vindt voor je eigen collectie, gewoon lekker niet doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:04 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik weet echt niet hoe![]()
Ben een leek op foto's bewerken, en dat doe ik meestal ook niet
Onzin? Valt reuze mee. En zo moeilijk is het toch ook weer niet om het contrast en de rest aan te passen ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zolang jij het niet nodig vindt voor je eigen collectie, gewoon lekker niet doen.
Het is maar onzin imo. Dat fotografen onderling elkaar zitten te pushen moeten ze zelf weten, maar zolang jij je foto's goed vindt, lekker zo houden.
Tis ook een kutwerk het goed te leren.
Contrast aanpassen maakt de achtergrond misschien minder fel, maar verandert ook het deel van de foto waar het om gaat. De trein.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:37 schreef Crientj het volgende:
[..]
Onzin? Valt reuze mee. En zo moeilijk is het toch ook weer niet om het contrast en de rest aan te passen ?
Jup en ik maak mijn foto's met alle mogelijke belichtingsvormen, contrast- en kleurcorrectiesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:44 schreef greavy het volgende:
Ik vind het fotoverneukerij als je het gaat bewerken. Je maakt de foto zoals je het maakt.
Ah, krijgen we die discussie weer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:44 schreef greavy het volgende:
Ik vind het fotoverneukerij als je het gaat bewerken. Je maakt de foto zoals je het maakt.
Fotoverneukerij?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:44 schreef greavy het volgende:
De enige toevoegingen die ik maak met FastStone Photo Resizer zijn resize en watermerk, wat hij voor mij automatisch doet (kopie maken).
Dat is een totaal ander verhaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Contrast aanpassen maakt de achtergrond misschien minder fel, maar verandert ook het deel van de foto waar het om gaat. De trein.
En ik geloof dat zug-chef hier laatst een keer een foto had geplaatst waarbij hij een bovenleidingspaal had weggehaald zodat je de hele trein zag. Dat slaat toch nergens op. En de bovenleiding hoort toch bij het rijden van treinen met elektrische locs.
ben ik ff blij dat ik vroeg was vandaagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef Viezze het volgende:
Kut ProRail ook altijd, eerst zeggen dat het naar verwachting rond 4 uur is verholpen en het vervolgens bijstellen naar 2 uur 's nachts. Dan maar via Leeuwarden naar huis
Mja, op een deel van het traject kunnen prima treinen rijden, terwijl tussen Assen en Groningen helemaal niets rijdt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef Unreal88 het volgende:
maar hoe zat het nou? Ik ging per se met de auto naar assen vanuit groningen om vanuit assen naar meppel te gaan. Maar er reden ineens toch wel weer treinen?
Bij een wadloper was de oplossing: zet de verwarming maar aanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:01 schreef Unreal88 het volgende:
is het erg als het lampje van storing koeling brandt?
Tussen Arnhem en Nijmegen omreizen via Utrecht?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:07 schreef Fixers het volgende:
Tussen Arnhem en Nijmegen is het ook weer bal. Voorlopig advies is omrijden via utrecht.
Aldus Stevanvdw op Somda.quote:Nog een verstoring; Trein 10566 heeft een persoon aangereden tussen Wolvega en Steenwijk.
Gelukkig hoef ik vandaag niet naar Friesland..quote:Reizigers tussen 's-Hertogenbosch en Arnhem/Deventer reizen via Utrecht C en Amersfoort.
Reizigers tussen Arnhem en Lent reizen via Nijmegen.
Door een blikseminslag kan er volgens mij geen juiste rijrichting worden ingesteld. Volgens mij moet tussen Onnen en Assen met aanwijzing STS worden gereden, dus op zicht en kondigen de overwegen niet normaal aan. Dan duurt die 18 km opeens heel lang.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:05 schreef greavy het volgende:
Tussen Assen en Zwolle en verder rijden wel treinen, en er is één trein tussen Assen en Haren die heen en weer pendelt.
Het lijkt me hier eerder dat er een enorme vetvlek op de lens zit of zo. Daar is niet echt tegenop te bewerken natuurlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:04 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik weet echt niet hoe![]()
Ben een leek op foto's bewerken, en dat doe ik meestal ook niet
Dat is wel een heel lamme versie van "ik weet niet hoe Irfanview werkt" natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:44 schreef greavy het volgende:
ik wilde 17.53 via Leeuwarden naar Zwolle, maar de trein naar den haag stond klaar en die vertrok gewoon, liep een paar minuten vertraging op maar ik was mooi op tijd in Zwolle.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik vroeg was vandaag
Je had overigens ook bus 50 of bus 319 naar Assen kunnen nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |