Ze is 14, geef dr een kansquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:11 schreef samsalabim het volgende:
[..]
Goed punt, daarom geen fapfap.
Jammer men.
Beledigendquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik zie dat je een andere ui van voe hebt genomen!
Ik ken wel dat verhaal van die vader die zijn dochter tegenkwam in het BreEzAh-topic, en vervolgens iedereen een boze PM ging sturenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Waar blijft eigenlijk dat vrouwke dat FOK!ers afzeek in het Smatjes-topic dat we allemaal pedofielen waren enzo
http://kinderpalijs.vaneenaapje.nl/homepage/show/pagina.php?t=&id=1793&mid=&paginaid=118120&blog=0&p=1quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Waar blijft eigenlijk dat vrouwke dat FOK!ers afzeek in het Smatjes-topic dat we allemaal pedofielen waren enzo
Alle ideen over Voe zijn standaard van Penisbaard, sorryquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dat was MIJN idee niet dat van Penisbaard
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef sciter het volgende:
[..]
Alle ideen over Voe zijn standaard van Penisbaard, sorry
Linkjeeeequote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ken wel dat verhaal van die vader die zijn dochter tegenkwam in het BreEzAh-topic, en vervolgens iedereen een boze PM ging sturen
Ojaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ken wel dat verhaal van die vader die zijn dochter tegenkwam in het BreEzAh-topic, en vervolgens iedereen een boze PM ging sturen
Nou Panzermaus, geil jij lekker op Julie, de rest op Voe, Ap op Hege en ik op alledrie + alle Zweedsequote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:20 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik delf die linker ('Julie') eigenlijk veel meer. Wat gebeurt er met me. Het moet in het drinkwater zitten. Of chemtrails.
Ik wist dat ik buiten mezelf nóg iemand een plezier zou doen met m'n UIquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Ok, voor jou een uitzonedring omdat je een leuke UI hebt
Dan moet je aan je vrouw uit gaan leggen dat je je dochter bent tegen gekomen in een topic met jonge naakte meisjes. succes vader!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
OjaHeeft iemand daar nog een topic over?
Vader vindt zijn dochter in Brr3ezaHh T0ppick #122quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
OjaHeeft iemand daar nog een topic over?
Goeie posts, Datdusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan moet je aan je vrouw uit gaan leggen dat je je dochter bent tegen gekomen in een topic met jonge naakte meisjes. succes vader!
Goed idëëquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:39 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Als je em verzend, doe er dan een Noorse vertaling bij met heel veel spelfouten. Dat vindt ze schattig
Ga maar wegquote:
Zullen we hem nog een weekje bewaren en kijken of AP bereid is em te tekenen?quote:
Mensen die Voe beledigenquote:
Goeiequote:
Ik maak wel een nieuwe kaart, deze is niet zo mooi.quote:
Ja anders snapt ze het nietquote:
Nee ze kan niet zingen vindt ik. Ze kan wel mooi zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:46 schreef aychelle het volgende:
Voe kan gewoon alles, zo knáp![]()
Ze kan ook zingen , zien we haar straks naast neve cambell in scream 5![]()
Eindelijk iemand die ziet dat Voe ook zangtalent heeft.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:46 schreef aychelle het volgende:
Voe kan gewoon alles, zo knáp![]()
Ze kan ook zingen , zien we haar straks naast neve cambell in scream 5![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ziet dat Voe ook zangtalent heeft.
ja, lelijk zijn of met lelijke mensen omgaan, dan wordt ze meteen afgestaftquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Is er iets dat dit megatalent níet kan?
Dan heb je het toch verkeerd aangepakt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Nog steeds geen bericht van Voe over de handtekening
Waarom?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dan heb je het toch verkeerd aangepakt.
Die rechter is ook NAISZJquote:
Kijk welke ik quote vriendje.quote:
Nieuwe foto'squote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[ afbeelding ]
omg, wat zullen ze het leuk hebben daar.
Truquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:00 schreef Penisbaard het volgende:
Volgens mij blijft Voe gans de zomer in Faalmerika. Ik wil dat ze weer terugkomt naar Noorwegen.
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat verklaart dat ze nog geen tijd heeft gehad haar handtekening op papier op te sturen.
en uiteraard even een tussenstop doet in Nederlandquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:00 schreef Penisbaard het volgende:
Volgens mij blijft Voe gans de zomer in Faalmerika. Ik wil dat ze weer terugkomt naar Noorwegen.
Nee dan is het niet bijzonder meerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:03 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
en uiteraard even een tussenstop doet in Nederland
quote:
quote:
Leuke UIquote:
quote:
Wat heeft dat met quatorze juillet te maken eigenlijkquote:
quote:
Ga maar weer terug naar WKquote:
...?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar WK
De Fransen zijn Europees, van mij mogen we hier ook vaker het Europese volkslied afspelen en de Europese vlag laten wapperen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:37 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wat heeft dat met quatorze juillet te maken eigenlijk
Het is dat je penisbaard bent hoor want anders..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De Fransen zijn Europees, van mij mogen we hier ook vaker het Europese volkslied afspelen en de Europese vlag laten wapperen.
Ik open deel #2 zodra deze vol zit, zelfde OP + link naar vorige deel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ow berichtje voor Panzermaus, kan jij even de OP online zetten dan kunnen we straks deeltje twee openen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:49 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben trouwens voor een VOE subforum.
Want anders?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:49 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Het is dat je penisbaard bent hoor want anders..
Jawel maar dat zie je niet omdat ze van die achterlijk te grote truien aan heeft.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:50 schreef Maanvis het volgende:
Zojuist weer even haar blog gecheckt; Ze heeft nog steeds geen, ik herhaal, nog steeds geen tieten.
Je trapt in m'n trollquote:
Waarom nou weer een deel #2quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik open deel #2 zodra deze vol zit, zelfde OP + link naar vorige deel.![]()
Berichtje voor Sciter: bbcode OP voor Voe briefkaart topic #2 (betere OP, je moet nog ff die andere kaart erin zetten): http://pastie.org/private/mnrvedurzuwrjsgmbezw
Ik ben trouwens voor een VOE subforum.
Als er een subforum is gooien we Deel 2 dichtquote:
Schuiltieten dus. De feeks.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Jawel maar dat zie je niet omdat ze van die achterlijk te grote truien aan heeft.
Blij dat je weer bijgedraaid bentquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze kan niet genoeg geadoreerd worden. We hebben misschien wel meer dan 9000 delen nodig.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:00 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Blij dat je weer bijgedraaid bent
Ik heb geen woorden nodig om Voe te begrijpen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:54 schreef VOFTW het volgende:
in 't engels kan je tenminste lezen waar ze het over heeft:
http://www.voeblog.com/
daar schrijft ze als een kind van vier.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:54 schreef VOFTW het volgende:
in 't engels kan je tenminste lezen waar ze het over heeft:
http://www.voeblog.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |