Dat was MIJN idee niet dat van Penisbaardquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef sciter het volgende:
Als we nou het eerdere idee van penisbaard nemen en haar een ansichtkaart sturen met alle users erop die haar aanbidden? En dan wel vragen of ze een foto ervan op haar blog kan zetten
Ik wil niet wachten tot ze ouder isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:13 schreef HJTP het volgende:
[..]
ja sleutelbeen, is niet zo raar hoor. ze is gewoon mager (ik heb het ook als ik zo voorover buig)
wachten tot ze iets ouder is, dan komen ze vanzelf hoop ik
Ze is 14, geef dr een kansquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:11 schreef samsalabim het volgende:
[..]
Goed punt, daarom geen fapfap.
Jammer men.
Beledigendquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik zie dat je een andere ui van voe hebt genomen!
Ik ken wel dat verhaal van die vader die zijn dochter tegenkwam in het BreEzAh-topic, en vervolgens iedereen een boze PM ging sturenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Waar blijft eigenlijk dat vrouwke dat FOK!ers afzeek in het Smatjes-topic dat we allemaal pedofielen waren enzo
http://kinderpalijs.vaneenaapje.nl/homepage/show/pagina.php?t=&id=1793&mid=&paginaid=118120&blog=0&p=1quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Waar blijft eigenlijk dat vrouwke dat FOK!ers afzeek in het Smatjes-topic dat we allemaal pedofielen waren enzo
Alle ideen over Voe zijn standaard van Penisbaard, sorryquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dat was MIJN idee niet dat van Penisbaard
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef sciter het volgende:
[..]
Alle ideen over Voe zijn standaard van Penisbaard, sorry
Linkjeeeequote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ken wel dat verhaal van die vader die zijn dochter tegenkwam in het BreEzAh-topic, en vervolgens iedereen een boze PM ging sturen
Ojaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ken wel dat verhaal van die vader die zijn dochter tegenkwam in het BreEzAh-topic, en vervolgens iedereen een boze PM ging sturen
Nou Panzermaus, geil jij lekker op Julie, de rest op Voe, Ap op Hege en ik op alledrie + alle Zweedsequote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:20 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik delf die linker ('Julie') eigenlijk veel meer. Wat gebeurt er met me. Het moet in het drinkwater zitten. Of chemtrails.
Ik wist dat ik buiten mezelf nóg iemand een plezier zou doen met m'n UIquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Ok, voor jou een uitzonedring omdat je een leuke UI hebt
Dan moet je aan je vrouw uit gaan leggen dat je je dochter bent tegen gekomen in een topic met jonge naakte meisjes. succes vader!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
OjaHeeft iemand daar nog een topic over?
Vader vindt zijn dochter in Brr3ezaHh T0ppick #122quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
OjaHeeft iemand daar nog een topic over?
Goeie posts, Datdusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan moet je aan je vrouw uit gaan leggen dat je je dochter bent tegen gekomen in een topic met jonge naakte meisjes. succes vader!
Goed idëëquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:39 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Als je em verzend, doe er dan een Noorse vertaling bij met heel veel spelfouten. Dat vindt ze schattig
Ga maar wegquote:
Zullen we hem nog een weekje bewaren en kijken of AP bereid is em te tekenen?quote:
Mensen die Voe beledigenquote:
Goeiequote:
Ik maak wel een nieuwe kaart, deze is niet zo mooi.quote:
Ja anders snapt ze het nietquote:
Nee ze kan niet zingen vindt ik. Ze kan wel mooi zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:46 schreef aychelle het volgende:
Voe kan gewoon alles, zo knáp![]()
Ze kan ook zingen , zien we haar straks naast neve cambell in scream 5![]()
Eindelijk iemand die ziet dat Voe ook zangtalent heeft.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:46 schreef aychelle het volgende:
Voe kan gewoon alles, zo knáp![]()
Ze kan ook zingen , zien we haar straks naast neve cambell in scream 5![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ziet dat Voe ook zangtalent heeft.
ja, lelijk zijn of met lelijke mensen omgaan, dan wordt ze meteen afgestaftquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Is er iets dat dit megatalent níet kan?
Dan heb je het toch verkeerd aangepakt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Nog steeds geen bericht van Voe over de handtekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |