Ik heb wel leukere foto's gezien...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:14 schreef HJTP het volgende:
wat een gezeur. tijd voor een foto:
[ afbeelding ]
ja klopt, maar de meeste leuke foto's staan al in het topic inmiddelsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb wel leukere foto's gezien...
[ afbeelding ]
Een van mijn favorieten. Of die van haar in Noorse klederdracht.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:21 schreef Maanvis het volgende:
Dinsdag 06-07-2010:
Voe heeft nog steeds geen tieten.
Mhm, alle leuke foto's zijn overigens hier:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:20 schreef HJTP het volgende:
[..]
ja klopt, maar de meeste leuke foto's staan al in het topic inmiddels![]()
verder is die foto van jou
Ik heb zo'n map met Hegequote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mhm, alle leuke foto's zijn overigens hier:
[ afbeelding ]
Met oudjaar 2010 print ik ze allemaal uit bij de Hema en begraaf ik ze in een afsluitbare capsule die pas over 150 jaar weer open mag.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Btw nog steeds geen mail terug van Voe![]()
Schoolmagazine van CJPquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb de neiging haar te mailen met als afzender een of ander Noors modeblad. (Dus email headers faken, zodat ze als afzender public@sexymagazine.no ofzo ziet)
Kijken hoe snel ze daar op reageert. Wie weet een geschikt glamour blaadje/website?
ik zie dat je een andere ui van voe hebt genomen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef Panzermaus het volgende:
Wat leuke vragen stellen over haar hobbies, favo kleuren, vriendjes, etc. Een Noors blad zou wel beter zijn.
Doe dan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef sciter het volgende:
Als we nou het eerdere idee van penisbaard nemen en haar een ansichtkaart sturen met alle users erop die haar aanbidden? En dan wel vragen of ze een foto ervan op haar blog kan zetten
Ik weet niet meer wat ik van Voe moet denken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik zie dat je een andere ui van voe hebt genomen!
Ook leuk idee! Maar ik denk dat ze met al haar mediageilerij misschien wel eerder reageert op iets wat van een grote TV zender/website/glossyblad kom.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:05 schreef sciter het volgende:
Als we nou het eerdere idee van penisbaard nemen en haar een ansichtkaart sturen met alle users erop die haar aanbidden? En dan wel vragen of ze een foto ervan op haar blog kan zetten
quote:Congratulations Emilie! <blablabla> Please fill out teh attached questions list and mail it back to us ASAP. Please also include one (1) photo of either blabla the following filetypes (blaah) so we can place it next to your interview. We hope to hear from you soon.', blablabla, blablabla
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:08 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij komt er niet op, jij trollt altijd in haar topics
Ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat voor raar botje bij haar nek. Dat is toch niet haar sleutelbeen of wel dan.
Helemaal 0.0% tetten.
Goed punt, daarom geen fapfap.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:21 schreef Maanvis het volgende:
Dinsdag 06-07-2010:
Voe heeft nog steeds geen tieten.
ja sleutelbeen, is niet zo raar hoor. ze is gewoon mager (ik heb het ook als ik zo voorover buig)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat voor raar botje bij haar nek. Dat is toch niet haar sleutelbeen of wel dan.
Helemaal 0.0% tetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |