Te vroeg.quote:
Maar Greys is de baasquote:
Ik zit toch niet voor Jan met de korte achternaam heel de avond al de topics klaar te zetten?quote:
Lekker mokkel bij Slovenie!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:10 schreef kratovsk het volgende:
Ballad overkill vanavond. Hup Slovenie.
Yup, omdat er users zijn die niet door hebben dat Greys al dat werk al doet voor hen. Het is blijkbaar belangrijk om een topic op je naam te hebben staan of zo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef ouderejongere het volgende:
weer dubbel topic
Vond ik ook, nu teveel ballads en saaie rotnummers.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Cyprus door graag (Sieneke ook) rest kan me gestolen worden
![]()
Dinsdag veel leukere nummers
geen ideequote:
Zometeen komt ze weer ff voorbijquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Sieneke gemist. Nu baal ik.
Zaterdag komt ze weerquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Sieneke gemist. Nu baal ik.
Sloeg als een dreidel op een varkenquote:
Na 1 uur lig je huilend onder je bedje te schuilen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef henrydg het volgende:
MOD MACHTSMISBRUIK!! MIJN TOPIC WAS EERDER!!
JULLIE ZULLEN ZIEN ALS IK MOD BEN ALS SIENEKE WINT![]()
Ik wil de KLB modden voor 1 dag
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
Sorry voor de andere openers, maar we houden het gewoon zo.
We gaan er geen wedstrijdje van maken
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
Sorry voor de andere openers, maar we houden het gewoon zo.
We gaan er geen wedstrijdje van maken
HAAL EERST DAT POSTDAGRECORD VAN PRIANIA MAARquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef henrydg het volgende:
JULLIE ZULLEN ZIEN ALS IK MOD BEN ALS SIENEKE WINT![]()
Ik wil de KLB modden voor 1 dag
Mark my words, we gaan niet door.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef D. het volgende:
10 door van de 17, dat kan niet anders dan dat we door zijn
Logisch als het oude nog niet dicht is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef henrydg het volgende:
De Euro in Eurovision slaat helemaal niet terug op Europaquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar in Europa ligt Israel ook alweer?
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |