quote:Ah, da's toch ook de charme van it all
Lekker ons zelf gek maken, er vlak van te voren toch weer in gaan geloven, daarna hysterisch bij dat openen van die enveloppen als we denken 'oei, nu zijn er nog maar twee over... zou het...???' en daarna allemaal pissed omdat Turkije ondanks het kutnummer toch van iedereen weer 12 punten heeft gehad.
Bijnaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Zei hij nou dat ze ipv ESF AC/DC 2 uur gingen uitzenden?
Nog ff de gootsteen opstopt .. Ook op tijdquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:02 schreef FAN het volgende:
zo nog effe snel een plaspauze en precies op tijd![]()
SSSSSSSSSSSHT.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ze heeft echt geen schijn van kans hoor.
Het is beleefdheid die wij interpreteren als enthousiasmequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn ieder jaar enthousiast over Sieneke?
Ze mag volgend jaar weerquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn hysterisch.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef verzer het volgende:
Wat doen jullie hysterisch hier![]()
Ik dacht dat Sieneke op het punt stond te beginnen, begint de show pas nu...
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doen we toch al elk jaar ongeacht hun inzendingquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef JJH het volgende:
Volgens Cornald moeten we Armenie stemmen....
Ik ben er ook bang voor, maar ja, stemmeeeeeeen allemaalquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef bluejean het volgende:
Ik geloof er niks van. Die populariteit van Sieneke in andere landen. Ik vrees eerlijkgezegd voor een Willeke Abertietje voor Sien.
Maar we blijven goede moed houden!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa ik ben er hoor FANN
sorryquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSHT.
Mét hoop kijkt het leuker
Vorig jaar was dat toch ook met de Toppersquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef Koen66 het volgende:
Toch grappig dat een fors deel van NL van extreem negatief nu opeens positief over Sieneke is geworden,....
Allemaal tegen beter weten in eigenlijk
http://player.omroep.nl/?zenid=001quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef StephanL het volgende:
link naar de livestram? Eurovision site stream doet het niet echt.
Gaven die vorige jaar niet 12 punten aan de Toppers, als enige?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat doen we toch al elk jaar ongeacht hun inzending
Pg Dn-button...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef Pixie. het volgende:
Ik krijg nog wat aan me ogen van dat scrollen
godsamme
Die knuffelpindaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik stem voor Donny...
Soury maak jij laysa eens wakkerquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog ff de gootsteen opstopt .. Ook op tijd
Ik ook iddquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef Pixie. het volgende:
Ik krijg nog wat aan me ogen van dat scrollen
godsamme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |