Oh!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:58 schreef Muis006 het volgende:
ik mag over 2 weken mijn nieuwe puppy mee naar huis nemen! Na lang wikken en wegen is het een norfolk terrier geworden, een reutje en ik heb hem Lancelot Percival genoemd, roepnaam Percy
morgen een mandje etc kopen! Dit is f&f niet, maar screw that, ik ben verliefd shalalie
En je gaat zomaar voorbij aan Loveless?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja goed healle namen van het nestje moeten met een L beginnen en ik vond dit wel posh
Ik heb een fruitschaal.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:58 schreef Muis006 het volgende:ik mag over 2 weken mijn nieuwe puppy mee naar huis nemen! Na lang wikken en wegen is het een norfolk terrier geworden, een reutje en ik heb hem Lancelot Percival genoemd, roepnaam Percy
morgen een mandje etc kopen! Dit is f&f niet, maar screw that, ik ben verliefd shalalie
Yezzzzz?quote:
Ik ben er in elk geval niet vanavondquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
Is iedereen vanavond op pad of kan ik samen Eksfektor kijken hier?
quote:
Ja nou, jottem!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had het al gelezenMaar een borrel is veel gezelliger natuurlijk
quote:
luv uquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kijk wel, maar ben denk ik niet hier
En waarom heet je hond geen Lenny? Schreeuw je niet graag 'Lenny'
Ik zat meer te hopen op een antwoord dat je bijvoorbeeld mijn naam liever in andere omstandigheden schreeuwtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
luv umaar het is verwarrend. Als ik dan post dat Lenny op de vloer heeft gescheten, weet men niet of ik jou of de hond bedoel.
Even sociaal doen, borreltje drinken, handjes schudden en dan vlot weer naar huis en lekker in je TV-broek thuis X-factor kijken met een biertje blikje zoete meuk erbijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm nou... jawelHet is van mijn werk he?
Kleffe zooi hier.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zat meer te hopen op een antwoord dat je bijvoorbeeld mijn naam liever in andere omstandigheden schreeuwt
kan je lang hopenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zat meer te hopen op een antwoord dat je bijvoorbeeld mijn naam liever in andere omstandigheden schreeuwt
Eh, zullen wij het hier maar gewoon niet meer over hebben?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even sociaal doen, borreltje drinken, handjes schudden en dan vlot weer naar huis en lekker in je TV-broek thuis X-factor kijken met een biertje blikje zoete meuk erbij
Ik wil je niet meer.quote:
Wat jij wilquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh, zullen wij het hier maar gewoon niet meer over hebben?
Dat lijkt me echt verstandiger
Klinkt als een goed verhaalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh, zullen wij het hier maar gewoon niet meer over hebben?
Dat lijkt me echt verstandiger
Life's a bitch.quote:
=-edit- zouden we even laten gaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm nou... jawelHet is van mijn werk he?
Ik heb nog niet echt zinquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom dan intelligente dingen roepen in het FINALE topic
Volgens mijn huurcontract nog een maand of 11.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb afgesproken er heen te komen. Dus doe ik dat, simpel as that
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
Zeg, moeten we nog wat afspreken voor een meet voor over een tijdje ofzo? Want over een dag of wat is ESF niet meer he. Dan moeten we maar weer zien waar we elkaar allemaal nog tegen gaan komen enzo.
Of laten we het gewoon zo en zien we wel?
Nou voor zover ik/we weten waren jij en Elies iets aan het bekokstoven voor de ESF-meet ploegquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
Zeg, moeten we nog wat afspreken voor een meet voor over een tijdje ofzo? Want over een dag of wat is ESF niet meer he. Dan moeten we maar weer zien waar we elkaar allemaal nog tegen gaan komen enzo.
Of laten we het gewoon zo en zien we wel?
Ja, ja, dat heb ik gemerkt met die banner voor K&W...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dan zou ik dat ook doen ja.
GoedeafsprakennakomerT
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ja, dat heb ik gemerkt met die banner voor K&W...
Wat ik vooraf kenbaar had gemaakt en wat geen probleem was.quote:
Wat doe je hetero...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Greys nog wel in het echt zien heur.
Alleen omdat je het lekker vindt betekent het nog niet dat je het er mee wil doen. Een ijsje vind ik ook lekkerquote:
Het lijkt mij iig wel leuk gewoon centraal in nederland (lekker cliche de Stairway?) in de zomer eens hapje te eten met het volk wat daar zin in heeftquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb Elies daarna niet meer gesproken. En anders moeten we maar gewoon een rondje PMen ofzo als er concrete plannen zijn. Ik hoor wel hoe laat en waar ik wanneer mag komen opdraven
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
Want over een dag of wat is ESF niet meer he.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Over een maand of 6 beginnen de voorrondes NSF weer
Je mag alleen niet naar de Stairway je eigen literfles huiswijn meenemen hequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh misschien ben ik dan wel gewoon in Utrecht aan het wónen!
Ga ik wel buiten op de stoep zitten. Met een plastic bekertje (wat een armoe!).quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je mag alleen niet naar de Stairway je eigen literfles huiswijn meenemen he
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga ik wel buiten op de stoep zitten. Met een plastic bekertje (wat een armoe!).
*schuift nog dichter bij de club afwachters*quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou voor zover ik/we weten waren jij en Elies iets aan het bekokstoven voor de ESF-meet ploegDus denk dat het gros dat even afwacht.
Of bedoel je qua SC's e.d.?
Meet bij Erik. Opgelost. Slotje.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh misschien ben ik dan wel gewoon in Utrecht aan het wónen!
Dat gaat niet passenquote:
Let jij maar eens op!quote:
Mja 4 auto's kop-staart en de hele boel liep vast, niets behalve blikschade gelukkigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
Zo... dat duurde even. Dikke files op de ring zeg
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ja en eerder op de dag al 2 keer vrachtwagenongeluk. Zag vanaf mn werk al de hele middag dikke file op de A20 staan
Waar?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ook niet fijn.
Ben vanmorgen parkeerplaats gaan spotten voor het werk, nou daar zet ik hem niet hoor
De P+R bij de metroquote:
quote:
Nee joh iedereen gooit daar maar z'n auto neer heb dat even bekeken en zag de deuken al komen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Het is toch zelfs afgesloten daar of niet? En veel anders vind je denk ik niet in Rotterdam.
quote:
Ja, en het niveau is een stuk lager...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Het is ook allemaal een beetje (f)lauwtjes zo na 2 dagen ESF spektakel met lampjes, podia en hysterie![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ksssst hij moet weg, met zn misplaatste "Im a star"-air en zoveelste MJ-cover
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Typen en huilend in een hoekje je verlies verwerken gaat moeilijk tegelijktertijd blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |