Oh!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:58 schreef Muis006 het volgende:
ik mag over 2 weken mijn nieuwe puppy mee naar huis nemen! Na lang wikken en wegen is het een norfolk terrier geworden, een reutje en ik heb hem Lancelot Percival genoemd, roepnaam Percy
morgen een mandje etc kopen! Dit is f&f niet, maar screw that, ik ben verliefd shalalie
En je gaat zomaar voorbij aan Loveless?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja goed healle namen van het nestje moeten met een L beginnen en ik vond dit wel posh
Ik heb een fruitschaal.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:58 schreef Muis006 het volgende:ik mag over 2 weken mijn nieuwe puppy mee naar huis nemen! Na lang wikken en wegen is het een norfolk terrier geworden, een reutje en ik heb hem Lancelot Percival genoemd, roepnaam Percy
morgen een mandje etc kopen! Dit is f&f niet, maar screw that, ik ben verliefd shalalie
Yezzzzz?quote:
Ik ben er in elk geval niet vanavondquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
Is iedereen vanavond op pad of kan ik samen Eksfektor kijken hier?
quote:
Ja nou, jottem!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had het al gelezenMaar een borrel is veel gezelliger natuurlijk
quote:
luv uquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kijk wel, maar ben denk ik niet hier
En waarom heet je hond geen Lenny? Schreeuw je niet graag 'Lenny'
Ik zat meer te hopen op een antwoord dat je bijvoorbeeld mijn naam liever in andere omstandigheden schreeuwtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
luv umaar het is verwarrend. Als ik dan post dat Lenny op de vloer heeft gescheten, weet men niet of ik jou of de hond bedoel.
Even sociaal doen, borreltje drinken, handjes schudden en dan vlot weer naar huis en lekker in je TV-broek thuis X-factor kijken met een biertje blikje zoete meuk erbijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm nou... jawelHet is van mijn werk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |