Alleen omdat je het lekker vindt betekent het nog niet dat je het er mee wil doen. Een ijsje vind ik ook lekkerquote:
Het lijkt mij iig wel leuk gewoon centraal in nederland (lekker cliche de Stairway?) in de zomer eens hapje te eten met het volk wat daar zin in heeftquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb Elies daarna niet meer gesproken. En anders moeten we maar gewoon een rondje PMen ofzo als er concrete plannen zijn. Ik hoor wel hoe laat en waar ik wanneer mag komen opdraven
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
Want over een dag of wat is ESF niet meer he.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Over een maand of 6 beginnen de voorrondes NSF weer
Je mag alleen niet naar de Stairway je eigen literfles huiswijn meenemen hequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh misschien ben ik dan wel gewoon in Utrecht aan het wónen!
Ga ik wel buiten op de stoep zitten. Met een plastic bekertje (wat een armoe!).quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je mag alleen niet naar de Stairway je eigen literfles huiswijn meenemen he
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga ik wel buiten op de stoep zitten. Met een plastic bekertje (wat een armoe!).
*schuift nog dichter bij de club afwachters*quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou voor zover ik/we weten waren jij en Elies iets aan het bekokstoven voor de ESF-meet ploegDus denk dat het gros dat even afwacht.
Of bedoel je qua SC's e.d.?
Meet bij Erik. Opgelost. Slotje.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh misschien ben ik dan wel gewoon in Utrecht aan het wónen!
Dat gaat niet passenquote:
Let jij maar eens op!quote:
Mja 4 auto's kop-staart en de hele boel liep vast, niets behalve blikschade gelukkigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
Zo... dat duurde even. Dikke files op de ring zeg
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ja en eerder op de dag al 2 keer vrachtwagenongeluk. Zag vanaf mn werk al de hele middag dikke file op de A20 staan
Waar?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ook niet fijn.
Ben vanmorgen parkeerplaats gaan spotten voor het werk, nou daar zet ik hem niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |