Hou nou maar op met trollen, je was gisteren al niet grappig meer, en zelfs toen het nog grappig was was het niet grappig.quote:
Heb je Kalimdor en Eastern al gedaan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:42 schreef Sapstengel het volgende:
Bijna loremaster of Northrend. Alleen nog wat in icecrown en die Amphitheater in Zul'drak. Daarna maar outland afmaken. Alleen nog 40 quests in Netherstorm en 60 in Shadowmoon Valley.
Toc normal farmen voor " The Black Heart" = 126 stamina.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:31 schreef Dibble het volgende:
Zo, nu ik eindelijk level 80 ben kan ik me op gear concentreren. Morgen maar eens 20 dungeons spammen voor mijn eerste Triumph vendor item. Wordt wel flink bijten als tank met 20k hp unbuffed
Waarom alleen om Loremaster te halen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:22 schreef synchrowise het volgende:
Wie speelt er hier eigenlijk veel WoW? Ik tijdelijk alleen om Loremaster te halen.
Ik speel het veel meer tijdelijk omdat ik Loremaster wil halen* normaal speel ik een stukje minder ( ik ga nu soms af en toe een nachtje doorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom alleen om Loremaster te halen?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:36 schreef Isabeau het volgende:
Ah, het nog één-questje inleveren syndroom?
Ik merk nu pas dat jij moderator bentquote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik begin zondag denk ik weerMoest deze hele week lang werken en ben er naast het raiden niet aan toe gekomen.
Ik troll niet!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hou nou maar op met trollen, je was gisteren al niet grappig meer, en zelfs toen het nog grappig was was het niet grappig.
2 weken geleden niets te doen gehad, dus wel 8 dagen 12 uur per dag gespeeld ofzo voor The Insane. Momenteel doe ik het wat rustiger aanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:22 schreef synchrowise het volgende:
Wie speelt er hier eigenlijk veel WoW? Ik tijdelijk alleen om Loremaster te halen.
Nee dat in outland is het enige wat ik moet voor loremaster of outland. Was vergeten erbij te zeggen dat ik Kalimdor en EK ook nog moetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:49 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Heb je Kalimdor en Eastern al gedaan?
Dan zul je toch FoS moeten doen, of gewoon 1800 halen. Wat is je armory?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:12 schreef synchrowise het volgende:
Weet iemand wat je moet doen als je een rogue bent en je hebt alleen pvp gear en spec en je wilt betere daggers maar pvp wapens niet bereikbaar zijn? Doe al Fos hc enzo maar nooit droppen daggers
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Halls&cn=Shiningmoonquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan zul je toch FoS moeten doen, of gewoon 1800 halen. Wat is je armory?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |