Kanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:39 schreef Katth het volgende:
[..]
Is FoL spam niet veel beter met sacred shield?
Nee niet helemaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:01 schreef Moozzie het volgende:
Paladin healen is dus maar 1 klop drukken de hele tijd?
Klopt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:47 schreef Moozzie het volgende:
25000 xp voor 60 beestjes slachten is toch helemaal niks..
Dus arcane mages is maar 3 knoppen de hele tijd?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:01 schreef Moozzie het volgende:
Paladin healen is dus maar 1 klop drukken de hele tijd?
Arcane maging is maar 2 knoppen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:17 schreef jagga het volgende:
[..]
Dus arcane mages is maar 3 knoppen de hele tijd?
Krom... want iedere class gebruikt in feite maar een paar knoppen echter moet je ook rekening houden met cooldowns,aggrodrop-abilities, mana management e.d.
Ik kan ook tanken op mijn warrior met 1 knop als het moet.
Gaat op een zekere hoogte goed, maar dat zou er toch wel uitzien in ICC
80% van ICC = HL voor holy pally, ofc kan je soms tussendoor een FoL doen indien er geen insane damage is of om wat raidhealing te doen als de tanks geen geweldige damage krijgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:56 schreef GI het volgende:
[..]
KanJe hebt binnen de holydin wereld twee manieren van healen. De ene is fol spam en de andere is HL spam
Tijdens gevechten zoals Festergut kom je er (imho) niet met FoL en dan is HL een betere oplossing. Vooral met wings/bloodlust/trinket/t102piece
Ik wil ook wel eens FoL spam doen hoor, het hangt vooral van het gevecht af. Saurfang is weer een voorbeeld (met mark up) waar HL een veel beter oplossing is dan FoL.
Was een normale vraag hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:17 schreef jagga het volgende:
[..]
Dus arcane mages is maar 3 knoppen de hele tijd?
Krom... want iedere class gebruikt in feite maar een paar knoppen echter moet je ook rekening houden met cooldowns,aggrodrop-abilities, mana management e.d.
Ik kan ook tanken op mijn warrior met 1 knop als het moet.
Gaat op een zekere hoogte goed, maar dat zou er toch wel uitzien in ICC
Ik gem int en 3x sp voor mijn metaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:19 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
80% van ICC = HL voor holy pally, ofc kan je soms tussendoor een FoL doen indien er geen insane damage is of om wat raidhealing te doen als de tanks geen geweldige damage krijgen.
Wat ik me dan afvraag is: als jij 30k HL's crit, gem je dan SP ofzo >.< want als ik toch HL doe full buffed dan crit ie net voor 22/24k ofzo, en ik weet wel hoe ik moet gemmen e.d.
Ligt een beetje aan je gear wat je wel en niet kan hequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef GI het volgende:
[..]
Ik gem int en 3x sp voor mijn meta
Verder ben ik het puur op bosses al niet met je eens eigenlijk.
Marrowgar,Deathwhisper,Rotface,Putri,Sindri zijn allemaal gevechten waar je het met FoL makkelijk aankan
Waarbij je op putri en rotface zelfs nog zo ver kan gaan dat je je tank Beaconed en gaat lopen raidhealen.
Oh, en je mag best de illusie hebben dat ik verder niet weet wat ik doe of dat ik onzin lul hoor
http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Steamwheedle%20Cartel&name=Yules
Hmm met 3k SP betwijfel ik toch ten zere dat je raidbuffed zonder CD's 30k HL crits eruit gooit aangezien ik nog meer SP heb en dat niet red.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef GI het volgende:
[..]
Ik gem int en 3x sp voor mijn meta
Verder ben ik het puur op bosses al niet met je eens eigenlijk.
Marrowgar,Deathwhisper,Rotface,Putri,Sindri zijn allemaal gevechten waar je het met FoL makkelijk aankan
Waarbij je op putri en rotface zelfs nog zo ver kan gaan dat je je tank Beaconed en gaat lopen raidhealen.
Oh, en je mag best de illusie hebben dat ik verder niet weet wat ik doe of dat ik onzin lul hoor
http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Steamwheedle%20Cartel&name=Yules
Grappig hoe de discussie zich hier nu omdraait eigenlijk. Ik ben vooral van de HL met FoL waar nodig en geef daarna aan (na een vraag) dat FoL wel bruikbaar is echter.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:43 schreef ufopiloot het volgende:
FoL spam is dood. FoL is wel overal te gebruiken en zeker nu met de 20% buff en het overgearen van ICC kan je uit je neus eten, maar pure FoL spam wint het nooit tegen HL's met FoL's ertussen dumpen, ben het eens met Vengs.
Waarom gebruik je eigenlijk die meta? Dan kan je beter de meta met int + mana restore hebben, kan je ook overal 20 int blijven gemmen in plaats van 23 spellpower gems (vandaar dat de int meta dan veel beter is). 2% int op 2000 int, is 40 int met de meta die jij hebt. Als je de meta neemt met 21 intellect en daardoor ook 3x 20 int gems kan gebruiken zit je op 81 int. Doe zelf maar het rekensommetje dan! Spellpower gemmen is ook zonde, net zoals 30k holy light crits, best nutteloos. Dat geeft toch alleen maar overhealing.
En waarom gebruik je de i264 libram? Libram of Renewal is nog altijd de best in slot.
Hou ook rekening met mijn libram bonus die je niet hebtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:57 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Hmm met 3k SP betwijfel ik toch ten zere dat je raidbuffed zonder CD's 30k HL crits eruit gooit aangezien ik nog meer SP heb en dat niet red.
Betreft de bosses, tja ligt eraan. Ik ben Echter Puur tank healer en indien dat niet echt intensief is help ik gewoon wat met raidhealen. Een boss waar ik echt nauwelijks HL gebruik is bv. BQL 40% van me healing is dan JoL. Lady oke, is gewoon niet veel tank damage. Marrowgat mja zo valt het wel mee tenzij hij zn Burst ability in zet dan wil je wel met HL's beginnen
, Putri P1 FoL oke, P2 oke, P3 HL 4sure
. Rotface kan maar daar vind ik damage zowiezo al vrij laag.
Heal crits zijn 50% extraquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:02 schreef GI het volgende:
[..]
Hou ook rekening met mijn libram bonus die je niet hebtHet is allemaal nogal lood om oud ijzer. Ik begon deze discussie met het feit dat 20K hits aan de lage kant zijn voor mij. Ik weet dat ik ook zonder cooldowns 30K crits heb gehad maar ik kan hem zo 123 niet aanwijzen of met 'bewijs' komen. Ik weet wel dat ik een 20 HL erg laag vind en dat ik zeker met een 7K meer crit.
AM heb ik inderdaad, en ik zag op sindri al dat het daar een stuk scheelt (AM weerhoudt de dood van een slome clothy die in de AOE terrecht komt)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Heal crits zijn 50% extradus als je 7k meer hit zou je officiele heal 14k ongeveer zijn.
Trouwens weet niet hoever je bent in icc met de guild + ken je raid setup niet maar lijkt dat je Spec out dated is ^^. Heb zelf ook nog zeer lang daarmee rond gerent (alleen dan 51-2-18). Maar vooral op fights als BQL, Sindragosa,LK is de damage reduction voor alleen jou party al enorm hulpzaam + kan je spec niet helemaal zien maar ook Aura Mastery helpt Huge. (al kan ik je spec niet zien zou dus goed zijn dat je die al gespecced hebt)
Pets zijn overrated.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vannacht m'n 75 hunter gerespecced van BM naar MM, doe meer dmg maar ben mijn lieve silithid pet wel kwijt
Ik zou mijn pet zo inruilen voor een damage buff ofzoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vannacht m'n 75 hunter gerespecced van BM naar MM, doe meer dmg maar ben mijn lieve silithid pet wel kwijt
Squidfaces ook.quote:
Wacht maar tot ik 2 axes in je hoofd vast ram als 'squidface'quote:
Oeehhhhquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:33 schreef Metonae het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik 2 axes in je hoofd vast ram als 'squidface'You had it coming
...Als je dan ff naar Argent Dawn migrate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |