abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:56:13 #101
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_82019542
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:39 schreef Katth het volgende:

[..]

Is FoL spam niet veel beter met sacred shield?
Kan Je hebt binnen de holydin wereld twee manieren van healen. De ene is fol spam en de andere is HL spam

Tijdens gevechten zoals Festergut kom je er (imho) niet met FoL en dan is HL een betere oplossing. Vooral met wings/bloodlust/trinket/t102piece

Ik wil ook wel eens FoL spam doen hoor, het hangt vooral van het gevecht af. Saurfang is weer een voorbeeld (met mark up) waar HL een veel beter oplossing is dan FoL.
pi_82019802
Paladin healen is dus maar 1 klop drukken de hele tijd?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:14:46 #103
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_82020403
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:01 schreef Moozzie het volgende:
Nee niet helemaal.

Je hebt :
Judgements die je op de mob moet hebben
Beacon op offtarget or tank
Sacred shield op een target dat het nodig heeft.
Holy shock as instant 10K

En zo nog wel wat meer Daarbij is de afweging tussen HL,FoL,FS iets dat per moment kan verschillen.
pi_82020417
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:47 schreef Moozzie het volgende:
25000 xp voor 60 beestjes slachten is toch helemaal niks..
Klopt.

Maar je moet 15 rhino's en 15 van die panters doden. Daarna nog een keer 15 cobra's en een aantal giraffe's. Dan heb je er al 60 terwijl je eigenlijk bezig was met andere quests.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:17:03 #105
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_82020496
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:01 schreef Moozzie het volgende:
Dus arcane mages is maar 3 knoppen de hele tijd?

Krom... want iedere class gebruikt in feite maar een paar knoppen echter moet je ook rekening houden met cooldowns,aggrodrop-abilities, mana management e.d.

Ik kan ook tanken op mijn warrior met 1 knop als het moet.
Gaat op een zekere hoogte goed, maar dat zou er toch wel uitzien in ICC
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:19:04 #106
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_82020572
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:17 schreef jagga het volgende:

[..]

Krom... want iedere class gebruikt in feite maar een paar knoppen echter moet je ook rekening houden met cooldowns,aggrodrop-abilities, mana management e.d.

Arcane maging is maar 2 knoppen!
AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AM-AB-AB-AM-AB-AB-AM-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB-AB- boss dood.
pi_82020585
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:56 schreef GI het volgende:

[..]

Kan Je hebt binnen de holydin wereld twee manieren van healen. De ene is fol spam en de andere is HL spam

Tijdens gevechten zoals Festergut kom je er (imho) niet met FoL en dan is HL een betere oplossing. Vooral met wings/bloodlust/trinket/t102piece

Ik wil ook wel eens FoL spam doen hoor, het hangt vooral van het gevecht af. Saurfang is weer een voorbeeld (met mark up) waar HL een veel beter oplossing is dan FoL.
80% van ICC = HL voor holy pally, ofc kan je soms tussendoor een FoL doen indien er geen insane damage is of om wat raidhealing te doen als de tanks geen geweldige damage krijgen.

Wat ik me dan afvraag is: als jij 30k HL's crit, gem je dan SP ofzo >.< want als ik toch HL doe full buffed dan crit ie net voor 22/24k ofzo, en ik weet wel hoe ik moet gemmen e.d.
Jeweet!
pi_82020604
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:17 schreef jagga het volgende:

[..]

Was een normale vraag hoor

Op me druid heb ik een zooi spells waar ik uit kan kiezen en welke per situatie nuttig zijn.
Maar met alleen nourish spammen kom je er niet
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:20:48 #109
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_82020646
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:19 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

80% van ICC = HL voor holy pally, ofc kan je soms tussendoor een FoL doen indien er geen insane damage is of om wat raidhealing te doen als de tanks geen geweldige damage krijgen.

Wat ik me dan afvraag is: als jij 30k HL's crit, gem je dan SP ofzo >.< want als ik toch HL doe full buffed dan crit ie net voor 22/24k ofzo, en ik weet wel hoe ik moet gemmen e.d.
Ik gem int en 3x sp voor mijn meta

Verder ben ik het puur op bosses al niet met je eens eigenlijk.

Marrowgar,Deathwhisper,Rotface,Putri,Sindri zijn allemaal gevechten waar je het met FoL makkelijk aankan

Waarbij je op putri en rotface zelfs nog zo ver kan gaan dat je je tank Beaconed en gaat lopen raidhealen.

Oh, en je mag best de illusie hebben dat ik verder niet weet wat ik doe of dat ik onzin lul hoor
http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Steamwheedle%20Cartel&name=Yules
pi_82021564
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef GI het volgende:

[..]

Marrowgar,Deathwhisper,Rotface,Putri,Sindri zijn allemaal gevechten waar je het met FoL makkelijk aankan

Waarbij je op putri en rotface zelfs nog zo ver kan gaan dat je je tank Beaconed en gaat lopen raidhealen.

Oh, en je mag best de illusie hebben dat ik verder niet weet wat ik doe of dat ik onzin lul hoor
http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Steamwheedle%20Cartel&name=Yules
Ligt een beetje aan je gear wat je wel en niet kan he
pi_82021578
FoL spam is dood. FoL is wel overal te gebruiken en zeker nu met de 20% buff en het overgearen van ICC kan je uit je neus eten, maar pure FoL spam wint het nooit tegen HL's met FoL's ertussen dumpen, ben het eens met Vengs.

Waarom gebruik je eigenlijk die meta? Dan kan je beter de meta met int + mana restore hebben, kan je ook overal 20 int blijven gemmen in plaats van 23 spellpower gems (vandaar dat de int meta dan veel beter is). 2% int op 2000 int, is 40 int met de meta die jij hebt. Als je de meta neemt met 21 intellect en daardoor ook 3x 20 int gems kan gebruiken zit je op 81 int. Doe zelf maar het rekensommetje dan! Spellpower gemmen is ook zonde, net zoals 30k holy light crits, best nutteloos. Dat geeft toch alleen maar overhealing.

En waarom gebruik je de i264 libram? Libram of Renewal is nog altijd de best in slot.

[ Bericht 8% gewijzigd door ufopiloot op 28-05-2010 14:49:03 ]
pi_82022225
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef GI het volgende:

[..]

Hmm met 3k SP betwijfel ik toch ten zere dat je raidbuffed zonder CD's 30k HL crits eruit gooit aangezien ik nog meer SP heb en dat niet red.

Betreft de bosses, tja ligt eraan. Ik ben Echter Puur tank healer en indien dat niet echt intensief is help ik gewoon wat met raidhealen. Een boss waar ik echt nauwelijks HL gebruik is bv. BQL 40% van me healing is dan JoL . Lady oke, is gewoon niet veel tank damage. Marrowgat mja zo valt het wel mee tenzij hij zn Burst ability in zet dan wil je wel met HL's beginnen , Putri P1 FoL oke, P2 oke, P3 HL 4sure . Rotface kan maar daar vind ik damage zowiezo al vrij laag.

Edit: nja zie dat je 264 Libram hebt. kan je enigzins wat meer SP geven maar niet veel. Waarom eigenlijk die, das een van de meest slecht in socket voor ICC Holy pally's.
Jeweet!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:58:45 #113
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_82022254
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:43 schreef ufopiloot het volgende:
FoL spam is dood. FoL is wel overal te gebruiken en zeker nu met de 20% buff en het overgearen van ICC kan je uit je neus eten, maar pure FoL spam wint het nooit tegen HL's met FoL's ertussen dumpen, ben het eens met Vengs.

Waarom gebruik je eigenlijk die meta? Dan kan je beter de meta met int + mana restore hebben, kan je ook overal 20 int blijven gemmen in plaats van 23 spellpower gems (vandaar dat de int meta dan veel beter is). 2% int op 2000 int, is 40 int met de meta die jij hebt. Als je de meta neemt met 21 intellect en daardoor ook 3x 20 int gems kan gebruiken zit je op 81 int. Doe zelf maar het rekensommetje dan! Spellpower gemmen is ook zonde, net zoals 30k holy light crits, best nutteloos. Dat geeft toch alleen maar overhealing.

En waarom gebruik je de i264 libram? Libram of Renewal is nog altijd de best in slot.
Grappig hoe de discussie zich hier nu omdraait eigenlijk. Ik ben vooral van de HL met FoL waar nodig en geef daarna aan (na een vraag) dat FoL wel bruikbaar is echter.

Ik gebruik de libram deels omdat ik HS zeer zeker in mijn rotatie heb en ik nou eenmaal de libram al gekocht heb. Het zou kunnen dat de Renewal beter is omdat het mana bespaard op Holy Light maar aangezien ik 0,0 mana issues heb heb ik liever de SP buff dan een mana-regen waar ik eigenlijk helemaal niks van merk.

Qua meta zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Ik heb er eigenlijk nog niet veel over nagedacht eigenlijk. Zie ook weinig noodzaak om op dit moment te gaan regemmen eigenlijk. Voor de content waar wij nu in zitten haalt het weinig uit. Misschien iets dat ik ga oppakken zodra we de LK Een keer neerhebben en we dus HEroics kunnen gaan doen waar ik mana problemen bij zou hebben.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:02:41 #114
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_82022419
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:57 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Hmm met 3k SP betwijfel ik toch ten zere dat je raidbuffed zonder CD's 30k HL crits eruit gooit aangezien ik nog meer SP heb en dat niet red.

Betreft de bosses, tja ligt eraan. Ik ben Echter Puur tank healer en indien dat niet echt intensief is help ik gewoon wat met raidhealen. Een boss waar ik echt nauwelijks HL gebruik is bv. BQL 40% van me healing is dan JoL . Lady oke, is gewoon niet veel tank damage. Marrowgat mja zo valt het wel mee tenzij hij zn Burst ability in zet dan wil je wel met HL's beginnen , Putri P1 FoL oke, P2 oke, P3 HL 4sure . Rotface kan maar daar vind ik damage zowiezo al vrij laag.
Hou ook rekening met mijn libram bonus die je niet hebt Het is allemaal nogal lood om oud ijzer. Ik begon deze discussie met het feit dat 20K hits aan de lage kant zijn voor mij. Ik weet dat ik ook zonder cooldowns 30K crits heb gehad maar ik kan hem zo 123 niet aanwijzen of met 'bewijs' komen. Ik weet wel dat ik een 20 HL erg laag vind en dat ik zeker met een 7K meer crit.
pi_82022692
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 15:02 schreef GI het volgende:

[..]

Hou ook rekening met mijn libram bonus die je niet hebt Het is allemaal nogal lood om oud ijzer. Ik begon deze discussie met het feit dat 20K hits aan de lage kant zijn voor mij. Ik weet dat ik ook zonder cooldowns 30K crits heb gehad maar ik kan hem zo 123 niet aanwijzen of met 'bewijs' komen. Ik weet wel dat ik een 20 HL erg laag vind en dat ik zeker met een 7K meer crit.
Heal crits zijn 50% extra dus als je 7k meer hit zou je officiele heal 14k ongeveer zijn.
Trouwens weet niet hoever je bent in icc met de guild + ken je raid setup niet maar lijkt dat je Spec out dated is ^^. Heb zelf ook nog zeer lang daarmee rond gerent (alleen dan 51-2-18). Maar vooral op fights als BQL, Sindragosa,LK is de damage reduction voor alleen jou party al enorm hulpzaam + kan je spec niet helemaal zien maar ook Aura Mastery helpt Huge. (al kan ik je spec niet zien zou dus goed zijn dat je die al gespecced hebt ) dan is de spec meestal 51/20/0 of 51/17/3 etc met variables ofc.
Jeweet!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:12:19 #116
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_82022797
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Heal crits zijn 50% extra dus als je 7k meer hit zou je officiele heal 14k ongeveer zijn.
Trouwens weet niet hoever je bent in icc met de guild + ken je raid setup niet maar lijkt dat je Spec out dated is ^^. Heb zelf ook nog zeer lang daarmee rond gerent (alleen dan 51-2-18). Maar vooral op fights als BQL, Sindragosa,LK is de damage reduction voor alleen jou party al enorm hulpzaam + kan je spec niet helemaal zien maar ook Aura Mastery helpt Huge. (al kan ik je spec niet zien zou dus goed zijn dat je die al gespecced hebt )
AM heb ik inderdaad, en ik zag op sindri al dat het daar een stuk scheelt (AM weerhoudt de dood van een slome clothy die in de AOE terrecht komt)

Onze progress is op dit moment tot aan sindrigosa waar we avonden op wipen op het moment.

Spec: http://www.wowhead.com/talent#sxAzxh0sVu0tgdxZVcbx
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 mei 2010 @ 15:44:49 #117
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_82024231
Ik heb vannacht m'n 75 hunter gerespecced van BM naar MM, doe meer dmg maar ben mijn lieve silithid pet wel kwijt
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_82025798
Hmmja de 51/2/18 spec gebruik ik nu ook op mijn Holy. Doe er ook wel heroics mee in ICC10 als dat nodig (mainspec is tank). Divine Sacrifice is opzich wel lekker, maar je moet erg diep in prot gaan om het te krijgen. Voor sommige heroic fights is het wel een must, maar ik heb liever 8% meer crit Mijn holy light heeft 52% crit unbuffed Maar later zal ik ook wel naar de divine sacrifice spec gaan denk ik. Eerst nog wat meer haste verzamelen op mijn gear
pi_82027733
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vannacht m'n 75 hunter gerespecced van BM naar MM, doe meer dmg maar ben mijn lieve silithid pet wel kwijt
Pets zijn overrated.

Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:56:05 #120
265154 Ezio
Koekert
pi_82027894
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou mijn pet zo inruilen voor een damage buff ofzo
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_82028696
Voor levelen is BM wel koning hoor. Met MM overaggro je je pet alleen maar
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 mei 2010 @ 17:20:20 #122
Rawr
pi_82029027
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:53 schreef Metonae het volgende:

[..]

Pets zijn overrated.

Squidfaces ook.

Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_82029575
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Squidfaces ook.

Wacht maar tot ik 2 axes in je hoofd vast ram als 'squidface' You had it coming

...Als je dan ff naar Argent Dawn migrate
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 mei 2010 @ 17:52:53 #124
Rawr
pi_82030367
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:33 schreef Metonae het volgende:

[..]

Wacht maar tot ik 2 axes in je hoofd vast ram als 'squidface' You had it coming

...Als je dan ff naar Argent Dawn migrate
Oeehhhh
pi_82032820
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Oeehhhh
  vrijdag 28 mei 2010 @ 19:26:38 #126
265154 Ezio
Koekert
pi_82034178
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Oeehhhh
Hou nou maar op met trollen, je was gisteren al niet grappig meer, en zelfs toen het nog grappig was was het niet grappig.
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_82037393
Bijna loremaster of Northrend. Alleen nog wat in icecrown en die Amphitheater in Zul'drak. Daarna maar outland afmaken. Alleen nog 40 quests in Netherstorm en 60 in Shadowmoon Valley.
pi_82047305
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:42 schreef Sapstengel het volgende:
Bijna loremaster of Northrend. Alleen nog wat in icecrown en die Amphitheater in Zul'drak. Daarna maar outland afmaken. Alleen nog 40 quests in Netherstorm en 60 in Shadowmoon Valley.
Heb je Kalimdor en Eastern al gedaan?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 00:31:01 #129
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_82049254
Zo, nu ik eindelijk level 80 ben kan ik me op gear concentreren. Morgen maar eens 20 dungeons spammen voor mijn eerste Triumph vendor item. Wordt wel flink bijten als tank met 20k hp unbuffed
*Hosselcopter*
pi_82049656
Je hebt tijdens het levelen toch al triumph badges verzameld? En 20k hp unbuffed.. dan zou ik eerste maar wat normale dungeons doen om wat normale gear te krijgen (en def cap).
  zaterdag 29 mei 2010 @ 01:29:27 #131
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_82050793
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 00:31 schreef Dibble het volgende:
Zo, nu ik eindelijk level 80 ben kan ik me op gear concentreren. Morgen maar eens 20 dungeons spammen voor mijn eerste Triumph vendor item. Wordt wel flink bijten als tank met 20k hp unbuffed
Toc normal farmen voor " The Black Heart" = 126 stamina.

Alles compleet voldouwen met stamina, ook enchants.

Meestal krijg je een healer die zwaar overgeared is, en half slapend je erdoorheen sleept.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 01:57:17 #132
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_82051324
Ja, die healers met 4k+ gs helpen zeker wel. Krijg continue heals van 10 k . Maar gems voor stamina zijn oo zo expensive. Als het nou final gear was. Maar om nou iets te socketen en daarna de prullenbak in te gooien is zonde man. Enchants heb ik nog niet geprobeerd.

Zal zeker voor die blackheart gaan.

Ik kan ook natuurlijk respeccen naar Ret en lekker laten boosten en er een beetje bij staan, maar dat vind ik zo cheap
*Hosselcopter*
pi_82051585
Weet iemand wat je moet doen als je een rogue bent en je hebt alleen pvp gear en spec en je wilt betere daggers maar pvp wapens niet bereikbaar zijn? Doe al Fos hc enzo maar nooit droppen daggers
pi_82052252
Ik ga nog een priest levelen omdat ik ook wil dps'en met een priest
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_82052325
Wie speelt er hier eigenlijk veel WoW? Ik tijdelijk alleen om Loremaster te halen.
pi_82052346
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 03:22 schreef synchrowise het volgende:
Wie speelt er hier eigenlijk veel WoW? Ik tijdelijk alleen om Loremaster te halen.
Waarom alleen om Loremaster te halen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_82052358
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 03:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom alleen om Loremaster te halen?
Ik speel het veel meer tijdelijk omdat ik Loremaster wil halen* normaal speel ik een stukje minder ( ik ga nu soms af en toe een nachtje door )
pi_82052425
Ah, het nog één-questje inleveren syndroom?
pi_82052431
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 03:36 schreef Isabeau het volgende:
Ah, het nog één-questje inleveren syndroom?
pi_82052453
Ik begin zondag denk ik weer Moest deze hele week lang werken en ben er naast het raiden niet aan toe gekomen.
pi_82052512
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 03:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik begin zondag denk ik weer Moest deze hele week lang werken en ben er naast het raiden niet aan toe gekomen.
Ik merk nu pas dat jij moderator bent

Maar ja, speel ze
pi_82052523
En wat doet het er toe dat ik moderator ben als ik wow speel?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 mei 2010 @ 12:52:41 #143
Rawr
pi_82057609
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:26 schreef Ezio het volgende:

[..]

Hou nou maar op met trollen, je was gisteren al niet grappig meer, en zelfs toen het nog grappig was was het niet grappig.
Ik troll niet!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 13:06:17 #144
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82057946
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 03:22 schreef synchrowise het volgende:
2 weken geleden niets te doen gehad, dus wel 8 dagen 12 uur per dag gespeeld ofzo voor The Insane. Momenteel doe ik het wat rustiger aan
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_82058028
ook ik ben bezig met Loremaster Hoewel in eerste instantie ivm met het makkelijk geld verdienen door 'qs uit northrend in te leveren

Na northrend maar de begin gebieden doen ivm tijdnood (wil het klaar hebben voor cataclysm )

Voordeel is dat ik met mijn druid alles solo ook alle 5 mans quests uit northrend
hardcoholic
pi_82058059
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 23:49 schreef synchrowise het volgende:

[..]

Heb je Kalimdor en Eastern al gedaan?
Nee dat in outland is het enige wat ik moet voor loremaster of outland. Was vergeten erbij te zeggen dat ik Kalimdor en EK ook nog moet .

Ben ik nu mee bezig, net durotar gecomplete en direct exalted met darkspear . Nu verder in Crossroads en daarna eerst maar naar het noorden voor Ashenvale, Azshara en Winterspring.

Die Wowhead Client is trouwens erg fijn . Precies een overzichtje per zone zodat je alles een voor een langs kan gaan.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 14:31:12 #147
265154 Ezio
Koekert
pi_82060458
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:12 schreef synchrowise het volgende:
Weet iemand wat je moet doen als je een rogue bent en je hebt alleen pvp gear en spec en je wilt betere daggers maar pvp wapens niet bereikbaar zijn? Doe al Fos hc enzo maar nooit droppen daggers
Dan zul je toch FoS moeten doen, of gewoon 1800 halen. Wat is je armory?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 mei 2010 @ 14:38:31 #148
Rawr
pi_82060642
Ik ben wel tevreden met de Explorer title, heb em al op mn 80 warrior en wil hem ook halen op mn (nu) 76 hunter Elke Hunter zou gewoon the Explorer moeten zijn
pi_82061726
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:31 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dan zul je toch FoS moeten doen, of gewoon 1800 halen. Wat is je armory?
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Halls&cn=Shiningmoon

Dit is mijn rogue
pi_82061780
Zooo, blade,s edge mountains is irritant met die shard quests
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')