Dat zal wel over zijn als hij in groter dan maat 74 gaat passenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:50 schreef leonieke het volgende:
Rompertjes had ik ook alleen maar in 50/56 en een pyjama en truitje en broekje ofzo. Maat 56 is echt niet zoveel groter dus dat droeg hij ook al vrij vlug![]()
Wel handig zo, een zus die al 2 jongetjes heeftIk heb denk ik al 10 stuks gekocht ofzo en de dozen met kleren staan hier tot maat 74
![]()
Mijn zus vindt wel, als ze foto's ziet van Thomas, dat hij altijd kweetnie hoe mooi gekleed is![]()
Ah, dan komen gewoon de volgende dozenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Dat zal wel over zijn als hij in groter dan maat 74 gaat passen
Zo erg?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:08 schreef Cantare het volgende:
omg, net het kraampakket binnengekregende voorraadkast van het ziekenhuis is er niks bij
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:08 schreef Cantare het volgende:
omg, net het kraampakket binnengekregende voorraadkast van het ziekenhuis is er niks bij
Oh das snel! Dan zal ik de mijne ook binnenkort weer krijgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:08 schreef Cantare het volgende:
Heb m ook ontvangen vandaag, Ik dacht dat het Helticpakket dat ik vorige keer had aangeschaft al veel bevatte, maar deze spant de kroon hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:08 schreef Cantare het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:37 schreef CrazyPrincess het volgende:
4,5 week nog maar? Wat gaat het snel
En matrasjes die 5 weken op zich laten wachten? Wij hebben een matrasje op maat laten maken en dat duurde een paar dagen
Nee, absoluut niet. Ik durfde em niet te openen vanwege horrorverhalen van vriendinnen, dus samen met manlief uitgepakt. Alleen dat kraamverband vond ik stom, de rest wel logisch, vind het wel grappig ook dat ik nu echte alcohol in huis heb.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:10 schreef Orea het volgende:
Ligt het dan aan mij dat ik er veeeel meeer ergere dingen in had verwacht en dat ik het wel vond meevallen??
Toen ik in m'n kraamdagboek las dat je de eerste dagen stolsels ter grootte van een vuist kunt verliezen vond ik zelfs het grootste kraamverband wat erbij zit ineens wat klein aandoenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:42 schreef pessie het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik durfde em niet te openen vanwege horrorverhalen van vriendinnen, dus samen met manlief uitgepakt. Alleen dat kraamverband vond ik stom, de rest wel logisch, vind het wel grappig ook dat ik nu echte alcohol in huis heb.
En wat betreft dat inlegkruisje, ik heb laatst dus daadwerkelijk gedroomd dat ik daar genoeg aan had, jammer he, dat dromen geen realiteit zijn!
hehe ik heb toen een tijd terug hardop gezegd oh! is dit alles?!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:10 schreef Orea het volgende:
Ligt het dan aan mij dat ik er veeeel meeer ergere dingen in had verwacht en dat ik het wel vond meevallen??
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toen ik in m'n kraamdagboek las dat je de eerste dagen stolsels ter grootte van een vuist kunt verliezen vond ik zelfs het grootste kraamverband wat erbij zit ineens wat klein aandoen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:49 schreef CrazyPrincess het volgende:
Volgens mij hebben sommige meiden echt een TE romantisch beeld over bevallen. Want zwanger zijn en babietjes krijgen is leuk hihi giebelgiebel.
Tsja, als je dan zo'n kraampakket opent...
Zeg maar het gemiddelde babybytesniveau![]()
Horrorverhalen over bevallingen doe ik sowieso niet aan, ik luister ook maar half als er mensen zijn die het nodig vinden om een dergelijk verhaal te vertellen. Vooral de toevoeging; "Ik wil je niet bang maken hoor maaaaar..." Doet 't 'm danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:05 schreef CrazyPrincess het volgende:
Maar als je er dan over nadenkt is het toch eigenlijk ook wel logisch? En dan ga je toch geen puberale horrorverhalen ophangen? Denk ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |