En dan zijn jij en DeParo zeker geïndoctrineerd door de haviken van het zionisme, want jullie zijn altijd paraat als het aankomt op het verdedigen cq goedpraten van Israël.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:13 schreef PhysicsRules het volgende:
Ah, jullie zijn hier al
Het is best treurig eigenlijk, zo'n jongen vol haat. En bovendien is hij duidelijk geïndoctrineerd door het iraanse regime dat hij zo verafschuwt. Treurig.
Eh, het gebruiken van Voltaire en het posten dat je anti-semiet bent doet niet veel goeds aan je reputatie natuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan zijn jij en DeParo zeker geïndoctrineerd door de haviken van het zionisme, want jullie zijn altijd paraat als het aankomt op het verdedigen cq goedpraten van Israël.
Kortom, ik vind dit een onaangename uitspraak die erop gericht is iemands meningen verdacht te maken.
Disana, dat je zelfs nu nog iemand met dergelijke anti-semitische opmerkingen goed probeert te praten, dat stoort me enorm. Ik distantieer me volledig van mensen, pro-Israelisch of anti-Israelisch,quote:Op maandag 31 mei 2010 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan zijn jij en DeParo zeker geïndoctrineerd door de haviken van het zionisme, want jullie zijn altijd paraat als het aankomt op het verdedigen cq goedpraten van Israël.
Kortom, ik vind dit een onaangename uitspraak die erop gericht is iemands meningen verdacht te maken.
Er wordt hier publiekelijk gesteld dat een poster geïndoctrineerd is door een verfoeilijk regime. Ik trek de lijn door naar de poster om aan te tonen dat dat is hoe defamatie werkt en dat ik het ongewenst vind.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:43 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Eh, het gebruiken van Voltaire en het posten dat je anti-semiet bent doet niet veel goeds aan je reputatie natuurlijk
Niks verdacht. Gewoon opvallend: Iraniërs staan over het algemeen niet bekend om hun antisemitisme, dat is iets dat door de ayatollah's is gestimuleerd. Het is opvallend meer niet. Maar jij kan bij mij alleen maar in verdenkingen en verdachtmakingen denken.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De Joden hebben het vermogen om in de geschiedenis van de mensheid bij zowat (alle) grote conflicten betrokken te raken. Je zou je haast afvragen of ze in de Joodse gemeenschap wel zoiets als een spiegel kennen.
Vreemd dat uitgerekend jij je mond niet open doet over het feit dat kinderen van PhysicsRules er in de discussie bij worden gehaald. Ik zie jou toch negen van tien keer klagen in feedback of d.m.v. een TR als er op de man wordt gespeeld. Of als er sprake is moslim bashen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Er wordt hier publiekelijk gesteld dat een poster geïndoctrineerd is door een verfoeilijk regime. Ik trek de lijn door naar de poster om aan te tonen dat dat is hoe defamatie werkt en dat ik het ongewenst vind.
Ik dacht dat TR's privé waren. Goed om te weten dat er mods zijn die users outen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vreemd dat uitgerekend jij je mond niet open doet over het feit dat kinderen van PhysicsRules er in de discussie bij worden gehaald. Ik zie jou toch negen van tien keer klagen in feedback of d.m.v. een TR als er op de man wordt gespeeld. Of als er sprake is moslim bashen.
Ze heeft anders een zeer valide punt, maar dat geldt niet alleen over jou hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat TR's privé waren. Goed om te weten dat er mods zijn die users outen.
Maar feitelijk distantieer jij jezelf nog altijd niet van bovenstaande posts van AR.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat TR's privé waren. Goed om te weten dat er mods zijn die users outen.
Gelukkig is dat je grootste zorg binnen deze discussiequote:Op maandag 31 mei 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie jou anders ook nooit naar de FB snellen wanneer de Marokkaanse medemens wordt uitgemaakt voor alles wat mooi en lelijk is.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:03 schreef Amos_ het volgende:
Zeg, jullie praten wel mooi dat jullie "meelezen" en ingrijpen waar nodig, maar ik word toch behoorlijk moe van AryaMehr.
Nu deze weer
Israel #6 - Waar Israël een hulpkonvooi aanvalt
Wat een jodenhater zeg. Als hij dit over moslims zou zeggen stond heel feedback al vol maar nu houden de usual feedback-suspects hun mond ineens.
Dan heb je een selectief geheugen, ook dat soort overschrijdingen meld ik als ik ze zie. Maar toch jammerlijk mislukt deze zwartmaak-poging.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie jou anders ook nooit naar de FB snellen wanneer de Marokkaanse medemens wordt uitgemaakt voor alles wat mooi en lelijk is.
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:16 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan heb je een selectief geheugen, ook dat soort overschrijdingen meld ik als ik ze zie. Maar toch jammerlijk mislukt deze zwartmaak-poging.
Moet de eerste anti-semiet nog ontdekken in dat topic. Hoewel de reactie van AraMeyr niet fris was. Overigens ben je al een anti-semiet wanneer je een beetje kritiek uit op Israel.quote:Waarom spreek jij je afkeur niet uit tegenover die anti-semieten in het topic? Het zou eens over de islam of allochtonen gaan, dan sta jij vooraan met je "dat moet je niet zeggen" houding.
Jij vindt het hard, maar niet anti-semitisch begrijp ik dus, dat is vreemd want AR heeft zelf wel gezegd dat het Anti-semitisch is, dat hij erachter staat, en het heeft dergelijke opmerkingen vrolijk herhaald.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
[..]
Moet de eerste anti-semiet nog ontdekken in dat topic. Hoewel de reactie van AraMeyr niet fris was. Overigens ben je al een anti-semiet wanneer je een beetje kritiek uit op Israel.
Het is sowieso treurig dat jodenhaat zijn eigen woord heeft. Ik vind het ronduit stuitend hoe snel de anti-semiet kaart soms wordt getrokken. Jij maakte vanmiddag UltaR direct uit voor anti-semiet. Dat slaat toch nergens op? Maar ik vind bovenal dat jullie last hebben van een gevalletje selectieve verontwaardiging.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jij vindt het hard, maar niet anti-semitisch begrijp ik dus, dat is vreemd want AR heeft zelf wel gezegd dat het Anti-semitisch is, dat hij erachter staat, en het heeft dergelijke opmerkingen vrolijk herhaald.
Omdat Ultra-R met een belediging begon van het Jodendom op basis van religie, op een heel rare absurde manier, toen hij uitlegde wat er precies mee bedoeld werd, met zijn kritiek, nam ik m'n woorden terug.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is sowieso treurig dat jodenhaat zijn eigen woord heeft. Ik vind het ronduit stuitend hoe snel de anti-semiet kaart soms wordt getrokken. Jij maakte vanmiddag UltaR direct uit voor anti-semiet. Dat slaat toch nergens op? Maar ik vind bovenal dat jullie last hebben van een gevalletje selectieve verontwaardiging.
NIks mis met die TT imho, is feitelijk. Maar het topic is al dicht.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:42 schreef Disana het volgende:
Vanwege de TT van het Israëltopic is er verwarring ontstaan over of dit onderwerp hier al was gepost:
Militairen Israël doden 19 opvarenden konvooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |