Had je het daar laatst ook niet over? Toen was een andere bepaalde fokker niet te spreken over dat album.quote:
Wat dan? Een legaal iemand in Nederland omdat je eindelijk weer een geldig identiteitsbewijs hebt?quote:
Eindelijk geen illigaaltje meer! Was ik nou een allochtoon?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat dan? Een legaal iemand in Nederland omdat je eindelijk weer een geldig identiteitsbewijs hebt?
Ah, er komt wat meer muziek langs.quote:
Sorry.quote:
Ik jou nu ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:19 schreef RitseB het volgende:
Myr, ik ben je aan het followen op twitter![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tetten!
Fixedquote:
Je hebt tietenfoto's naar Poit gestuurd ter verificatie of je wellicht eventueel een kleine kans zou kunnen maken om overwogen te worden toegelaten tot de pre-voorselectie van potentieel geaccepteerde SC-mensen?quote:
Nee, naar Remlof en die word boos als jullie niet allemaal lief tegen me doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt tietenfoto's naar Poit gestuurd ter verificatie of je wellicht eventueel een kleine kans zou kunnen maken om overwogen te worden toegelaten tot de pre-voorselectie van potentieel geaccepteerde SC-mensen?
SD is de borstenman niet Poitquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt tietenfoto's naar Poit gestuurd ter verificatie of je wellicht eventueel een kleine kans zou kunnen maken om overwogen te worden toegelaten tot de pre-voorselectie van potentieel geaccepteerde SC-mensen?
Helaas heeft Remlof over de SC OP helemaal niets te vertellen. Daarvoor moet je toch echt eerst bij Poit zijn...quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, naar Remlof en die word boos als jullie niet allemaal lief tegen me doen.
En het boeit mij niet wat jij van me vind. Dus waar hebben we het ook alweer over?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:42 schreef Rossdale het volgende:
FlodderpraktijkenEn het boeit me geen zak of relmof het kut vindt of niet dat ik je een dom huppelkutje vind.
Sorry dude, jij bent awesome maar dat vriendinnetje van je is echt te irritant. Die valt ver buiten mijn tolerantiegrens.quote:
Is dat per uni verschillend denk je? Anders wil ik hier wel even kijken, ik verveel me een beetje (lees ik ben te lui om na te denken over mijn simulatieprogramma) en ik zit toch tussen allemaal verpleegkundigen, dus kan ook niet echt gekke dingen internetten hierquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:43 schreef koei het volgende:
[..]
Helaas heeft Remlof over de SC OP helemaal niets te vertellen. Daarvoor moet je toch echt eerst bij Poit zijn...
En ik ben echt best wel verrot. Waarschijnlijk door het uitslapenEn ik kan de artikelen die ik via google scholar heb gevonden niet via de uni gratis vinden, waardoor ik wéér nieuwe artikelen moet zoeken
Maar ook een positief berichtje: zodra ik die artikelen goed gevonden heb ga ik even een stukje hardlopen, want het is perfect hardloopweer!
Dat je Flodder en AQ schijt irri vind kan in nog inkomen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry dude, jij bent awesome maar dat vriendinnetje van je is echt te irritant. Die valt ver buiten mijn tolerantiegrens.
Luisteren naar de koningin van de SC!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:43 schreef koei het volgende:
[..]
Helaas heeft Remlof over de SC OP helemaal niets te vertellen. Daarvoor moet je toch echt eerst bij Poit zijn...
En ik ben echt best wel verrot. Waarschijnlijk door het uitslapenEn ik kan de artikelen die ik via google scholar heb gevonden niet via de uni gratis vinden, waardoor ik wéér nieuwe artikelen moet zoeken
Maar ook een positief berichtje: zodra ik die artikelen goed gevonden heb ga ik even een stukje hardlopen, want het is perfect hardloopweer!
Nouja, je kan het proberen natuurlijk, al denk ik dat alle Nederlandse universiteiten ongeveer hetzelfde pakket aan databanken en journals hebben.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Is dat per uni verschillend denk je? Anders wil ik hier wel even kijken, ik verveel me een beetje (lees ik ben te lui om na te denken over mijn simulatieprogramma) en ik zit toch tussen allemaal verpleegkundigen, dus kan ook niet echt gekke dingen internetten hier
Het klote daar aan is, is dat ze hier in Nederland troep verkopen i.t.t. Amerika. Daarom kom ik er in Nederland maar niet meerquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:52 schreef RitseB het volgende:
Ik heb zin in een broodje subway
Mijn broer is manager van de Subway in Nieuw-Zeeland.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het klote daar aan is, is dat ze hier in Nederland troep verkopen i.t.t. Amerika. Daarom kom ik er in Nederland maar niet meer
Ik mis de vendingmachines van Japan. Na twee weken ben je daar weer zo gewend aan....en dan kom je hier.
Hoezo verkopen ze hier troep? Een broodje sla, tomaat, kaas en komkommer is hetzelfde in NL als in de US lijkt me. Het is niet alsof ze hier hele slechte ingrediënten gebruiken...quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het klote daar aan is, is dat ze hier in Nederland troep verkopen i.t.t. Amerika. Daarom kom ik er in Nederland maar niet meer
Ik mis de vendingmachines van Japan. Na twee weken ben je daar weer zo gewend aan....en dan kom je hier.
Dat zou je verwachten. Ik ook, voor mijn reis daar naar toe. Maar het is daar verser en lekkerder.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef koei het volgende:
[..]
Hoezo verkopen ze hier troep? Een broodje sla, tomaat, kaas en komkommer is hetzelfde in NL als in de US lijkt me. Het is niet alsof ze hier hele slechte ingrediënten gebruiken...
Nou, de meeste zooi die hier gebruikt wordt is allemaal van die kas-troep zonder smaak.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef koei het volgende:
[..]
Hoezo verkopen ze hier troep? Een broodje sla, tomaat, kaas en komkommer is hetzelfde in NL als in de US lijkt me. Het is niet alsof ze hier hele slechte ingrediënten gebruiken...
Inderdaad een Chinese website... Ik begin ook een beetje te twijfelen of die J niet voor Japans staat...quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:54 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, je kan het proberen natuurlijk, al denk ik dat alle Nederlandse universiteiten ongeveer hetzelfde pakket aan databanken en journals hebben.
Als je naar http://scholar.google.nl/scholar?q=moral+hazard+logistics+service+provider&hl=nl&lr= gaat dan gaat het om het 5e artikel (Principal-agent analysis of supply chain incentive contract with asymmetric information [J]) en de 8e hit (An Analysis of Principal-agent Relationship under Asymmetric Information in Third Party Logistics [J]) Als ik met VPN inlog kan ik sommige artikelen dus wel benaderen, maar deze helaas nietEn de website waar de link je naar toe brengt is in het Chinees, dus daar kan ik ook niks mee
De Mac in Amerika is ook echt lekker. Ipv die sladderige broodjes met "wat de fuck zit er eigenlijk tussen die broodjes?" die ze hier hebben. Maar de Mac hier is ver triest, daarom snap ik ook wel dat Subway hier populair is. Maar in Amerika is Subway ondertussen ook groter dan de Mac. Het lekkerste vond ik de "all you can eat" Sweet Tomatoes. Een nog kleine keten, maar heel veel verse groente, fruit en ander spul. Aanrader, mocht je die ooit tegenkomen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:02 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij verschilt dat met veel meer ketens wel. Bij de Mac zijn dingen ook anders, ookal bestel je hetzelfde. Ik zou wel een keer naar Amerika willen.
Dat geloof ik zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou, de meeste zooi die hier gebruikt wordt is allemaal van die kas-troep zonder smaak.
Koop maar eens een tomaat ergens in Zuid-Europa, die smaak echt een stuk beter dan zo'n Nederlandse stuiterbal.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:08 schreef Poit het volgende:
http://www.spur.co.za/
M'n favo vleeschvreetschuur in SA
Je kan ook op een keukentrapje gaan staan. Daar kan je ook behoorlijk vanaf vallenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:11 schreef CraniuM het volgende:
Jullie maken mij gek met dat eten, en ben nu bezig met af te vallen
Als jij losse groente of fruit in de supermarkt koopt is het meestal spul uit het buitenland. Het kassenspul is vooral voor verwerking in producten bedoeld (potten tomatensaus, dat soort dingen), met uitzondering van kort houdbare producten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou, de meeste zooi die hier gebruikt wordt is allemaal van die kas-troep zonder smaak.
Koop maar eens een tomaat ergens in Zuid-Europa, die smaak echt een stuk beter dan zo'n Nederlandse stuiterbal.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan ook op een keukentrapje gaan staan. Daar kan je ook behoorlijk vanaf vallen
Geen idee, maar ik kan er iig niet bijquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Inderdaad een Chinese website... Ik begin ook een beetje te twijfelen of die J niet voor Japans staat...
quote:Watskebourbon..
De urbanbourbon. A clear-cut case of voor je kijken doordrinken. Want zeg nou zelf...
Jij neukt toch ook het liefste gewoon in de kut?
Fruit wel ja, maar het ging over de meuk die op broodjes gaat. En dat is dan meestal komkommer, tomaat en sla. En het merendeel dat er dan gebruikt wordt is gewoon Hollandse kas-meuk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:14 schreef koei het volgende:
[..]
Als jij losse groente of fruit in de supermarkt koopt is het meestal spul uit het buitenland. Het kassenspul is vooral voor verwerking in producten bedoeld (potten tomatensaus, dat soort dingen), met uitzondering van kort houdbare producten.
Ik vraag voor mandarijnen en aardbeien ook altijd eerst even aan de groentechef of dit lekkere zijn, en dat kan hij me zo vertellen door puur te kijken naar welk land het vandaan komt, want ook in het zuiden zitten grote verschillen in smaak.
En hoe werkt aankomen dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan ook op een keukentrapje gaan staan. Daar kan je ook behoorlijk vanaf vallen
Dames en heren, u bevind zich in de intercity in de richting van Utrecht Centraal en Amsterdam Centraal. Na Amsterdam zal deze trein verder rijden als stoptrein in de richting van Den Helder. Maar eerst komen wij zo dadelijk aan op station Arnhem. Herhaling, u bevind zich.... [...]quote:
quote:
quote:
Het is een feit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef GameBabe het volgende:
Ik kom liever aan mensen dat dat mijn trein een stoptrein wordt moet ik zeggen. Maar goede opties jongens
quote:
Oke. Ik heb een nieuwe telefoon nodig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kunnen we dat gezeik over vriendjes en legitimatie kaarten achterwege laten
Android phone! HTC Desire ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke. Ik heb een nieuwe telefoon nodig.
Hoop voor je dat het wat beter wordt dan dat het nu is!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:08 schreef Gamer_V het volgende:
Tijd om eens te gaan inpakken voor Pinkpop
Inpaklijstquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het wat beter wordt dan dat het nu is!
Dude!! De Heineken Honcho!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
Ik hoor er wel veel over. Mijn huidige telefoon is een Nokia 6021, dus ik kan er alleen op vooruitgaanquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!! De Heineken Honcho!!
[ afbeelding ]Dude! Waarom moest je dat vermelden! Nu moest ik natuurlijk ook zoeken en vervolgens wegklikken en een note-to-self doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
[..]
[ afbeelding ]Insert Spanky's reactie hier.... AssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Dat boek over lichaamstaal heb ik ook gelezen, erg tofquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:20 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb wat boeken besteld voor 1,99 in totaal! De vijfdelige Hitchhikers guide to the galaxy-set (het was eergisteren towelday en toen las ik wat stukjes uit die boeken, dus gelijk maar besteld), The game (was begonnen aan de E-book versie die lekker weg las, maar papier leest toch beter) en een boek over lichaamstaal dat gamebabe ooit aanbeveelde. 3e boek was gratis en verder twee kadobonnen die ik heb verdiend door TV-enquetes gebruikt, dus lijkt me een mooie prijs zo!
[..]
[ afbeelding ]Mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude! Waarom moest je dat vermelden! Nu moest ik natuurlijk ook zoeken en vervolgens wegklikken en een note-to-self doen!
quote:
quote:
Deel 1 van de Hitchhikers Guide is leukquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:20 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb wat boeken besteld voor 1,99 in totaal! De vijfdelige Hitchhikers guide to the galaxy-set (het was eergisteren towelday en toen las ik wat stukjes uit die boeken, dus gelijk maar besteld), The game (was begonnen aan de E-book versie die lekker weg las, maar papier leest toch beter) en een boek over lichaamstaal dat gamebabe ooit aanbeveelde. 3e boek was gratis en verder twee kadobonnen die ik heb verdiend door TV-enquetes gebruikt, dus lijkt me een mooie prijs zo!
Ik ook. Ik had van minimaal poit wel verwacht dat hij dagelijks in de spiegel kijkt om zijn lichaam te bewonderen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:28 schreef koei het volgende:
Homofoben
Ik zag alleen wat trucks, een paar voorpagina's van een homo blaadje en één piemel
Doe ik ook, nakend en zo veel mogelijk bodybuild poses imiterendquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had van minimaal poit wel verwacht dat hij dagelijks in de spiegel kijkt om zijn lichaam te bewonderen.
Wat een mooi koppie van de rechtsequote:
Zolang je twee kerels ziet en er twee kan tellen is er nog niets aan de hand. Het wordt pas ernstig als je er nog maar één ziet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe ik ook, nakend en zo veel mogelijk bodybuild poses imiterend
Maar m'n eigen pielemoos is wat anders dan die van een ander
En ik telde 2 pielewappers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |