abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81960537

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd. HE'S BACK in de SC.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"

DE OP IS HIER TE VINDEN
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).

Wie gaat er winnen!!! Round one! FIGHT!!!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:49:32 #2
258885 Solique
I Kill You !
pi_81960559
Dumb Slow ?
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_81960602
pi_81960710
PS3 Slim of toch een Xbox 360 Slim?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:52:55 #5
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81960722
mogguh...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:53:48 #6
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_81960755
tvp
pi_81960779
Echt bizar hoe dun die gast in the Machinist was... dat moet toch echt een klap voor je lichaam zijn. Hoe ziet hij er nu uit, is hij daarna giga aangekomen?
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_81960844
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:54 schreef GameBabe het volgende:
Echt bizar hoe dun die gast in the Machinist was... dat moet toch echt een klap voor je lichaam zijn. Hoe ziet hij er nu uit, is hij daarna giga aangekomen?
Z'n eerst volgende film was Batman Begins:
pi_81960946
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:52 schreef Pheno het volgende:
PS3 Slim of toch een Xbox 360 Slim?
Xbox360 is still buff as a motherfucker
pi_81961106
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:55 schreef Poit het volgende:

[..]

Z'n eerst volgende film was Batman Begins:
[ afbeelding ]
Dat is beter... Zo gespierd wil ik ook zijn over een jaar
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:02:34 #11
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_81961124
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:50 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:06:42 #12
258885 Solique
I Kill You !
pi_81961286
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:02 schreef GameBabe het volgende:

Dat is beter... Zo gespierd wil ik ook zijn over een jaar
Dat doen acteurs gewoon even in een paar weekjes tijd.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:09:06 #13
187674 Sigmund666
pi_81961429
Kut. Vannacht vriezerdeur open gehad. Alles weg moeten mikken, vriezer begint nu te ontdooien. FFFFFUUUUUU
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:09:32 #14
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81961452
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:06 schreef Solique het volgende:

[..]

Dat doen acteurs gewoon even in een paar weekjes tijd.
Mja, wij normale stervelingen hebben daarnaast een fulltime baan (okay, de meeste van ons... ), ontbreekt de personal coach en soms ook gewoon de wil.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:09:51 #15
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81961470
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_81962740
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:09 schreef Fallen het volgende:

[..]

Mja, wij normale stervelingen hebben daarnaast een fulltime baan (okay, de meeste van ons... ), ontbreekt de personal coach en soms ook gewoon de wil.
Mij lijkt het wel heerlijk, 6 weken fulltime sporten met een personal trainer, een privekok... Het verkeerde beroep gekozen, duidelijk
pi_81962835
En natuurlijk dat MTV Cribs bij je langskomt.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:44:07 #18
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81963117
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:36 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Mij lijkt het wel heerlijk, 6 weken fulltime sporten met een personal trainer, een privekok... Het verkeerde beroep gekozen, duidelijk
Later, als je groot bent, dan heb je zelf een hele grote gameontwikkelaar opgezet en heb jij ook een personal coach!
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:38 schreef Pheno het volgende:
En natuurlijk dat MTV Cribs bij je langskomt.
Da's toch alleen bij van die gangsta's enzo?
-programma
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:48:07 #19
187674 Sigmund666
pi_81963288
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:44 schreef Fallen het volgende:

[..]

Later, als je groot bent, dan heb je zelf een hele grote gameontwikkelaar opgezet en heb jij ook een personal coach!
[..]

Da's toch alleen bij van die gangsta's enzo?
-programma
Cribs komt bij alle bekende Amerikanen en ook rappers inderdaad.

"This is my walk-in fridge."
"And this is my collection of blu ray and DVD movies."
pi_81963380
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:48 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Cribs komt bij alle bekende Amerikanen en ook rappers inderdaad.

"This is my walk-in fridge."
"And this is my collection of blu ray and DVD movies."
"And these are my 20 cars"
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:50:36 #21
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81963415
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:09 schreef Sigmund666 het volgende:
Kut. Vannacht vriezerdeur open gehad. Alles weg moeten mikken, vriezer begint nu te ontdooien. FFFFFUUUUUU
Zatte Koe
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:51:40 #22
187674 Sigmund666
pi_81963470
Pimp my ride
DAT is zo'n kutprogramma.

Vooral als mensen de deur openmaken en X-zibit opeens voor hun neus staat en die mensen helemaal hysterisch worden.

HAHAHAHAHAHA WOOOOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
En dan die X-zibit die er bij gaat staan gieren en lachen als Pino die aan de Prozac is.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:52:13 #23
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81963502
Die wagens hangen altijd met plakband aan elkaar
pi_81963532
Wtf! Dacht dat die van 50 cent een fake was
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:56:34 #25
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81963714
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf! Dacht dat die van 50 cent een fake was
Ik hoop het nick!

50 cent: Blood in the Sand daar was hij een brute baas
pi_81963802

pi_81963907
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:51 schreef Sigmund666 het volgende:
als Pino die aan de Prozac is.
pi_81963944
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:58 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Je dist mijn mac. Alle twee.
pi_81964180
Tijd voor een ontbijt.
pi_81964224
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Eerste Yo Dawg die ik op google vond
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:06:59 #31
258885 Solique
I Kill You !
pi_81964270
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:04 schreef Myraela het volgende:
Tijd voor een ontbijt.
Is wel een goed plan, zo ook maar eens ontbijten.
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:08:52 #32
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81964343
Alweer een heel topic volgeblaft
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:09:03 #33
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81964356
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mijn cube staat te huilen, mijn powerbook kijkt sipjes en mijn iMac lach Lenny uit!
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:10:16 #34
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81964410
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Alweer een heel topic volgeblaft
Gadver! Welk topic?

Trouwens, euh, Ross, ik mot zo'n xdoos rrod pakketje. Wat was de site ook weer en heb je die dingen op voorraad?
pi_81964493
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:05 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Eerste Yo Dawg die ik op google vond
Mijn macbook is aan het overlijden. Een van de twee. Accuduur: 1 uur, met wat mazzel. Af en toe laat ie niet meer op, flikkert het scherm en maakt allerlei rare geluiden. Na vier jaar is het maandagochtendexemplaar (voor de kenners: eerste generatie intel based macbook inclusief alle kinderziektes) dan eindelijk aan het einde. Nu wil ik een nieuwe
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:15:16 #36
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81964612
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:10 schreef Fallen het volgende:

[..]

Gadver! Welk topic?

Trouwens, euh, Ross, ik mot zo'n xdoos rrod pakketje. Wat was de site ook weer en heb je die dingen op voorraad?
www.xdoos.nl en die site is van een vriend, niet van mijzelf. Zover ik weet heeft hij alle spullen altijd op voorraad
pi_81964646
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mijn macbook is aan het overlijden. Een van de twee. Accuduur: 1 uur, met wat mazzel. Af en toe laat ie niet meer op, flikkert het scherm en maakt allerlei rare geluiden. Na vier jaar is het maandagochtendexemplaar (voor de kenners: eerste generatie intel based macbook inclusief alle kinderziektes) dan eindelijk aan het einde. Nu wil ik een nieuwe
Gecondoleerd
De accu van mijn laptop is ook verneukt, gelukkig werkt ie verder nog 100%. En aangezien dat 17" ding nogal groot is om te vervoeren, en ik er ook geen behoefte aan heb, gebruik ik hem gewoon als desktop, dus eigenlijk geen probleem

Na 4 jaar mag een nieuwe ook wel een keer
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:17:53 #38
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81964715
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je hebt zo'n "known-issues" bak. Die zijn niet echt heel fijn. Wat een drama modellen zaten daar tussen.
Ik wil eigenlijk ook een nieuwe laptop, maar mijn 12" powerbookje doet het nog veel te goed. Alleen wat langzaam met flash ofzo. Nouja, eerst maar sparen voor nieuwe camera, daarna maar eens gaan kijken voor ooit een nieuw macbook pro.
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:18:27 #39
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81964729
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

www.xdoos.nl en die site is van een vriend, niet van mijzelf. Zover ik weet heeft hij alle spullen altijd op voorraad
Thanks, ga wel even bestellen. Heb je nog een kortingscode voor me...
pi_81964753
Ik moet echt een shitload aan nieuwe shirts hebben, tijd om de stad in te gaan zo
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_81964764
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:18 schreef Nebo het volgende:
Ik moet echt een shitload aan nieuwe shirts hebben, tijd om de stad in te gaan zo
threadless.com !
pi_81964873
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:22:49 #43
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81964921
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:18 schreef Fallen het volgende:

[..]

Thanks, ga wel even bestellen. Heb je nog een kortingscode voor me...
Nope sorry
pi_81964953
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:17 schreef Fallen het volgende:

[..]

Je hebt zo'n "known-issues" bak. Die zijn niet echt heel fijn. Wat een drama modellen zaten daar tussen.
Ik wil eigenlijk ook een nieuwe laptop, maar mijn 12" powerbookje doet het nog veel te goed. Alleen wat langzaam met flash ofzo. Nouja, eerst maar sparen voor nieuwe camera, daarna maar eens gaan kijken voor ooit een nieuw macbook pro.
Yup, die. Met RSS, kapotgaande HD van Zeegat, tig keer terug voor vergeling, etc, etc. Maar het beestje ging stug door. Nu niet meer. Het nieuwere model (2009) heeft duidelijk minder (lees: geen) problemen Maar ja, die is eigenlijk van mijn vrouw, dus dan maar een nieuwe. Of een iPad

Heb je een camera op het oog? Ik wilde zelf nog een lens gaan kopen in Japan, maar met dank aan Griekenland e.d. heb ik daar maar van afgezien, de Yen stond wat sterk tegenover de euro, dus dat schoot niet op. Dus zonder lens weer huiswaarts gegaan.
pi_81964988
tijd voor pauzeeeeeeeeeeeeeeeee
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:25:24 #46
187674 Sigmund666
pi_81965024

Ik moest lachen

(2001: A space odyssey spoof)
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:27:57 #48
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81965122
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

[...]Maar ja, die is eigenlijk van mijn vrouw, dus dan maar een nieuwe. Of een iPad

Heb je een camera op het oog? Ik wilde zelf nog een lens gaan kopen in Japan, maar met dank aan Griekenland e.d. heb ik daar maar van afgezien, de Yen stond wat sterk tegenover de euro, dus dat schoot niet op. Dus zonder lens weer huiswaarts gegaan.
Een iPad zie ik mezelf echt niet snel kopen. Het is een leuk ding, maar dan alleen voor op de bank. En tsja, daar staat de PS3 al klaar en in dezelfde ruimte m'n iMac, dus het zou zwaar overkill zijn.

Qua camera ben ik er nog niet helemaal uit. Waarschijnlijk wordt het een Nikon D90, hoewel ik de D700 maar niet uit mijn hoofd krijg. De fullframe blijft maar roepen. Nadeel is dat ik altijd Canon heb gehad en dus niks heb qua lenzen. En dan is de D90 gewoon een prima prijs/pakket verhouding, zeker aangezien ik er toch niet prof mee werk.
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:28:56 #49
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81965281
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:27 schreef Fallen het volgende:

[..]

Een iPad zie ik mezelf echt niet snel kopen. Het is een leuk ding, maar dan alleen voor op de bank. En tsja, daar staat de PS3 al klaar en in dezelfde ruimte m'n iMac, dus het zou zwaar overkill zijn.

Qua camera ben ik er nog niet helemaal uit. Waarschijnlijk wordt het een Nikon D90, hoewel ik de D700 maar niet uit mijn hoofd krijg. De fullframe blijft maar roepen. Nadeel is dat ik altijd Canon heb gehad en dus niks heb qua lenzen. En dan is de D90 gewoon een prima prijs/pakket verhouding, zeker aangezien ik er toch niet prof mee werk.
Ik heb zelf de D70 nog, oudje, maar voor mij prima. Een filmcamera gebruik ik toch nooit. De enige reden dat ik die zou kopen is voor het duiken, maar dan heb ik liever een andere die wel speciaal daarvoor kan werken Had je veel Canonmateriaal? Anders is het wel zonde om over te stappen.
pi_81965298
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:27 schreef Fallen het volgende:

[..]

Waarom stap je over op nikon?
pi_81965361
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

130 euro voor een fucking T-shirt
Precies, alleen maar omdat mensen als Bruce Willis die shit dragen blijkbaar
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:36:10 #53
187674 Sigmund666
pi_81965466
Net zulke faal als ik gisteren zag bij Dixons.
34.99 voor een 8GB USB stick voor de Xbox 360
pi_81965519
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:38:18 #55
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_81965555
Moguh
Do androids dream of electric sheep?
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:38:21 #56
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81965559
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb zelf de D70 nog, oudje, maar voor mij prima. Een filmcamera gebruik ik toch nooit. De enige reden dat ik die zou kopen is voor het duiken, maar dan heb ik liever een andere die wel speciaal daarvoor kan werken Had je veel Canonmateriaal? Anders is het wel zonde om over te stappen.
Ik heb niet heel veel, maar 2 lenzen en bijbehorende filters. Maar genoeg om iets mee te kunnen.
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:32 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Waarom stap je over op nikon?
Omdat ik eigenlijk wel heel erg gecharmeerd was van de D700. Een hele prima en betaalbare fullframe camera. Bij Canon is die weer niet te betalen.
En stiekem vind ik bij sommige tests de Nikon er net iets beter uit komen (in het algemeen).
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:38:43 #57
187674 Sigmund666
pi_81965573
quote:
Nee. Want ik woon in Maastricht zelf
(En ik koop bijna nooit broodbeleg, aangezien ik bijna elke ochtend begin met een blikje tonijn of rolade op brood van de vorige dag
pi_81965638
Zolang het uit de koelkast komt is het goed
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:43:50 #59
187674 Sigmund666
pi_81965754
Jep jep jep. Koelkast heeft de openstand van de vriezer overleefd.
Bekertje water dat er in stond was na een half uur keihard bevroren
pi_81965875
Naar het gemeentehuis omdat mijn identiteitskaart al een half jaar verlopen is.
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:48:07 #61
182714 RitseB
pi_81965882
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:47 schreef Myraela het volgende:
pi_81965886
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81965899
Net weer even bestelling gedaan bij Fresh Cotton.

Hopelijk leveren ze het niet weer bij de buren af aan de andere kant van de straat.
pi_81966057
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:48 schreef Edwinuss het volgende:
Net weer even bestelling gedaan bij Fresh Cotton.

Hopelijk leveren ze het niet weer bij de buren af aan de andere kant van de straat.
Ja, moet ook nog een paar dingen bestellen daar voor solar, iig een hef shirt dan kan ik bij hef daar loesoe gaan jwz
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:53:38 #65
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81966085
pi_81966138
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:38 schreef Fallen het volgende:

[..]

Ik heb niet heel veel, maar 2 lenzen en bijbehorende filters. Maar genoeg om iets mee te kunnen.
[..]

Omdat ik eigenlijk wel heel erg gecharmeerd was van de D700. Een hele prima en betaalbare fullframe camera. Bij Canon is die weer niet te betalen.
En stiekem vind ik bij sommige tests de Nikon er net iets beter uit komen (in het algemeen).
Ik heb altijd Canon gebruikt, maar morgen ga ik een D80 gebruiken, ben benieuwd
pi_81966146
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:52 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Ja, moet ook nog een paar dingen bestellen daar voor solar, iig een hef shirt dan kan ik bij hef daar loesoe gaan jwz
Hef.
pi_81966189
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:55 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Hef.
Eminem
pi_81966258
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:56 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Eminem
karazy bone.
pi_81966314
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:58 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

karazy bone.
Faaler.
pi_81966332
quote:
Jij kijkt ook nergens na he
pi_81966360

Wie kan dit nummer helemaal uitluisteren?

Ik niet.
pi_81966371
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:01 schreef Edwinuss het volgende:

Ik niet.
Omdat je een nerd bent
pi_81966392
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:01 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Omdat je een nerd bent
Nee. Omdat het kankermuziek is. Slechte muziek.
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:03:06 #75
258885 Solique
I Kill You !
pi_81966415
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:01 schreef Edwinuss het volgende:

Ik niet.
Ik heb dat probleem met elk rap nummer.
pi_81966428
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:02 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Nee. Omdat het kankermuziek is. Slechte muziek.
Ok ga jij dan maar lekker eminem luisteren.
pi_81966438
quote:
In de tijd dat je niet naar school ging had je dat allang kunnen doen
pi_81966450
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:03 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Ok ga jij dan maar lekker eminem luisteren.
Doe ik met alle liefde.
pi_81966453
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Jij kijkt ook nergens na he
Jawel hoor, ik had al 3 brieven gehad. Ik heb gewoon een hekel aan dit soort dingen. En nu moet mijn mama ook. Dus dan durf ik wel. hihihihihihi.
pi_81966482
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:03 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Doe ik met alle liefde.
Oh, dus kanker muziek vind je toch leuk
pi_81966490
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jawel hoor, ik had al 3 brieven gehad. Ik heb gewoon een hekel aan dit soort dingen. En nu moet mijn mama ook. Dus dan durf ik wel. hihihihihihi.
Ik ga je volgen op twitter.
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:04:52 #82
182714 RitseB
pi_81966499
Jullie 2 falers luisteren allemaal kankerherrie
pi_81966505
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:03 schreef Pheno het volgende:

[..]

In de tijd dat je niet naar school ging had je dat allang kunnen doen
Stiekem heb ik in die tijd best veel therapie en dat soort shizzle gevolgd. En natuurlijk een lekker postaantal op FOK! gecreëerd. Het is niet dat ik niets deed.
pi_81966539
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:04 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Oh, dus kanker muziek vind je toch leuk
Eminem kanker muziek noemen is hetzelfde als Messi een slechte voetballer noemen.
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:05:49 #85
182714 RitseB
pi_81966548
En herrie luisteren

pi_81966560
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:04 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik ga je volgen op twitter.
Ik heb jou ook net een uitnodiging gestuurd. Waarom heb jij je tweets afgesloten?
pi_81966565
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:04 schreef RitseB het volgende:
Jij moet al helemaal je mond houden met je jank muziek.
pi_81966573
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:05 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Eminem kanker muziek noemen is hetzelfde als Messi een slechte voetballer noemen.
x 300
pi_81966578
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:05 schreef RitseB het volgende:
En herrie luisteren

MIJN TOFFE LIEDJE!
pi_81966602
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:04 schreef RitseB het volgende:
Ofja ben nu aan het minderen met rap omdat het me nu langzaam de keel uit hangt , ben nu de over stap naar house aan het maken
pi_81966615
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb jou ook net een uitnodiging gestuurd. Waarom heb jij je tweets afgesloten?
Na, bepaalde mensen enzo.
pi_81966618
Ik ben heel slecht met muziek, dus als ik een liedje vind, dan luister ik die de hele tijd achter elkaar. Ik kan nooit namen onthouden. Nu heb ik een hedley-fase.
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:07:30 #93
182714 RitseB
pi_81966621
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

MIJN TOFFE LIEDJE!
Het is echt verschrikkelijk.
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:08:04 #94
182714 RitseB
pi_81966638
pi_81966644
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Stiekem heb ik in die tijd best veel therapie en dat soort shizzle gevolgd. En natuurlijk een lekker postaantal op FOK! gecreëerd. Het is niet dat ik niets deed.
Postaantal < 20.000. N00b.
pi_81966652
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:07 schreef RitseB het volgende:

[..]

Het is echt verschrikkelijk.
Atleast we did it our way!
pi_81966665
quote:
Geniaal.
pi_81966669
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Postaantal < 20.000. N00b.
Vanavond ben ik geen noob meer!
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:09:04 #99
182714 RitseB
pi_81966684
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Atleast we did it our way!
Lalala ik hoor je niet.
pi_81966708
Kolere, waarom duren monteurs altijd een tyfustijd voordat ze langskomen? Het is niet dat ik niets anders te doen heb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')