abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:30:55 #51
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81965239
Schenkstroop, je hebt wel gehoord wat die mensen zeiden maar je hebt verkeerd geconcludeerd wat ze nou bedoelden .
Wat bedoelen ze met lust? Seksuele driften.
Wat bedoelen ze met gevoel? Liefdesgevoelens.

Dat dus
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_81965701
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:16 schreef STING het volgende:

[..]

Uiteraard niemand.

Als je seks hebt met beide geslachten, ben je per definitie biseksueel.
Biseksueel zegt niets over of je evt. in staat bent om iemand van hetzelfde geslacht lief te hebben.
Toch noem ik mezelf niet zo omdat het insinueert dat ik ook op vrouwen val. Kun jij met de juiste definitie aan komen, in de volksmond wordt die definitie heel anders gedefinieerd. En ik hecht meer waarde aan de praktische definitie, waarbij biseksualiteit dus alles zegt over of je in staat bent om iemand van hetzelfde geslacht lief te hebben.
pi_81965847
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:42 schreef Taurus het volgende:

[..]

Toch noem ik mezelf niet zo omdat het insinueert dat ik ook op vrouwen val. Kun jij met de juiste definitie aan komen, in de volksmond wordt die definitie heel anders gedefinieerd. En ik hecht meer waarde aan de praktische definitie, waarbij biseksualiteit dus alles zegt over of je in staat bent om iemand van hetzelfde geslacht lief te hebben.
Ok, got it
pi_81985614
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij is dat "lust vs gevoel" bullshit meer een excuus onder volwassenen ofzo.

"Ja schat ik ging vreemd, Ik neukte haar maar ik hou van jou! "

HA!
Dat kan in heel veel gevallen domweg de waarheid zijn. Lust is iets hormonaals. Behoefte aan liefde en affectie komt voort uit het feit dat wij sociale wezens zijn.

een andere theorie is dat we graag verliefd worden op moeilijk bereikbare partners. Daar zijn ook wel eens onderzoeken naar geweest. Een meisje dat aan de overkant staat van een brug, of die je ziet vanachter een ruit, is al snel aantrekkelijker. Zeg maar, het 'gras is groener aan de andere kant van de heuvel' effect.

Dat heeft ook een biologische functie. Het zorgt ervoor dat je niet snel op je broer of zus verliefd wordt, maar wel op het leuke meisje van de andere stam. Zo blijft de biodiversiteit in stand.
Het verhaal van Romeo & Julia gaat dus in feite om een conflict dat diep in ons wezen geworteld is. Je naasten bieden je stabiliteit maar het meisje aan de overkant is spannender..
Het zou tevens je frustratie kunnen verklaren. Als iedereen onbereikbaar lijkt, wordt de drang heel erg groot.

Dus ja, je kunt zielsveel van je parnter houden en toch geil worden van een ander..
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:51:35 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_81986896
zo, weer even wat offtopic geneuzel verwijderd...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:57:28 #56
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_81987299
Jezus..één ding is zeker: je lult teveel en je neukt te weinig.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 27 mei 2010 @ 21:31:19 #57
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_81990500
Voor mij zijn lust en liefde (gevoel) altijd 2 gescheiden onderwerpen.
Bij lust verlang ik lichamelijk naar iemand, ik wil diegene voelen, sex hebben.
Bij liefde wil ik bij diegene zijn, ik voel kriebels in mijn buik (dit is trouwens bij lust ook, maar dan anders).

Ik heb bij een man in eerste instantie bijna altijd óf lustgevoelens, óf liefdesgevoelens. Meestal één van de twee. Het is noodzakelijk dat het andere aspect er later ook nog bij komt, anders gaat een relatie voor mij niet werken. Sex heb ik nodig, maar kan ik niet met iemand doen waar ik geen lustgevoelens voor heb.
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 27 mei 2010 @ 21:39:23 #58
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81991445
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:57 schreef AgLarrr het volgende:
Jezus..één ding is zeker: je lult teveel en je neukt te weinig.
Oh haha wat ben je leuk hahaha..

@
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef Luxuria het volgende:
Voor mij zijn lust en liefde (gevoel) altijd 2 gescheiden onderwerpen.
Bij liefde wil ik bij diegene zijn, ik voel kriebels in mijn buik (dit is trouwens bij lust ook, maar dan anders).

Ik heb bij een man in eerste instantie bijna altijd óf lustgevoelens, óf liefdesgevoelens. Meestal één van de twee. Het is noodzakelijk dat het andere aspect er later ook nog bij komt, anders gaat een relatie voor mij niet werken. Sex heb ik nodig, maar kan ik niet met iemand doen waar ik geen lustgevoelens voor heb.
Hey Luxuria!

En dat is het em nou wat aan mij knaagt/wat ik niet begrijp. Ik zie mezelf als hetero man dat niet kunnen hoor. Sex hebben met een andere man en daar geen waarde aan hechten en mezelf nog hetero durven noemen ook "omdat dat enkelt lust zou zijn en geen liefde". Ik vind dat maar raar. Alsof bij lust geen gevoel komt kijken. Waarom ervaren vrouwen dat weer wel zo? Maar dit heeft natuurlijk direkt te maken met mijn andere topic.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 27 mei 2010 @ 21:49:58 #59
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_81992631
Ik zou gewoon een keer naar de hoeren gaan ts
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:17:35 #60
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_82031416
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:39 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Oh haha wat ben je leuk hahaha..

@
[..]

Hey Luxuria!

En dat is het em nou wat aan mij knaagt/wat ik niet begrijp. Ik zie mezelf als hetero man dat niet kunnen hoor. Sex hebben met een andere man en daar geen waarde aan hechten en mezelf nog hetero durven noemen ook "omdat dat enkelt lust zou zijn en geen liefde". Ik vind dat maar raar. Alsof bij lust geen gevoel komt kijken. Waarom ervaren vrouwen dat weer wel zo? Maar dit heeft natuurlijk direkt te maken met mijn andere topic.
Bij lust is ook gevoel, je hebt dan lustgevoelens. Een gevoel van lichamelijke aantrekkingskracht naar iemand waar je graag sex mee zou willen hebben. Ik weet niet wat het ermee te maken heeft of je dat voor mannen hebt? Als je hetero bent, zul je vast niet snel lust- en liefdesgevoelens voor iemand van hetzelfde geslacht krijgen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_82032384
Dat eeuwige gepik op ts ook
quote:
Hier ga ik in mee. Ik denk trouwens ook dat liefde iets unieks is, voor een persoon, t is iets speciaals. Dwz, mijn vriend wil ik bijv. absoluut niet delen Die is van mij. Dat is echt wel liefde
Maar lust herken ik ook wel. En daar komt zeer zeker gevoel bij kijken Lustgevoel, heerlijk, 'rauw', maar ook kortstondig. Als ik uit lust met iemand naar bed ga (buiten een relatie om aangezien je ook lustgevoelens kunt hebben voor je partner uiteraard) gaat het mij puur om de seks en zal het mij een worst wezen als ik diegene daarna tijdens t stappen tegenkom met een andere meid om zn arm.
Dat dus.

Maar..
quote:
En dat is het em nou wat aan mij knaagt/wat ik niet begrijp. Ik zie mezelf als hetero man dat niet kunnen hoor. Sex hebben met een andere man en daar geen waarde aan hechten en mezelf nog hetero durven noemen ook "omdat dat enkelt lust zou zijn en geen liefde". Ik vind dat maar raar. Alsof bij lust geen gevoel komt kijken.
Het lijkt alsof je alle reacties naar beneden haalt omdat bisexualiteit je eigenlijke stelling is? Komt er bij sex met hetzelfde geslacht alleen maar liefde kijken, of is er een tussenweg, en hoe werkt dat gevoelsmatig?
Ik kan een andere vrouw heel mooi vinden. Moet er alleen absoluut niet aan denken om er sex mee te hebben! Dat is dus een gevoel dat bij mij niet getriggerd wordt, zoals jij dat niet krijgt bij een andere man.
En waar dat aan ligt.. geen idee. Zo val ik bijv. absoluut niet op blonde mannen. Die zintuigen zijn wat dat betreft geheel 'afgestompt' bij mij. Gewoon niet mijn smaak. En in hoeverre dat met gevoel te maken heeft..
Bij sommige mannen of vrouwen is dat dan wel weer zo dat er lustgevoelens getriggerd worden bij hetzelfde geslacht. Dat jij of ik dat niet hebben wil niet per definitie zeggen dat dat niet mogelijk is.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:44:38 #62
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_82032441
Gevoel: Lieve seks.
Lust: Harde seks
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
pi_82037978
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat deze mensen wel mogen neuken, genieten, zelfs voortplanten.. is toch te gek voor woorden. Vind jij dat geen neerwaartse spiraal dan?

Die mensen planten zich tenminste voort en hebben vriendinnen e.d.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 01:06:09 #64
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82050261
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
Lust is meer een kortetermijn ding: ik ben NU geil, en dat is voorbij als ik mijn lust heb botgevierd. Gebotvierd.
Dat is toch voor achterlijke mensen zo?
Van die imbecieltjes in zo'n tehuis die hebben ook geen rem op hun lustgevoelens enzo.
Bedoel een normaal mens met wat iq denkt toch niet zo achterlijk of wel dan?
Ik vind het maar primitief
Snollebolt
  zaterdag 29 mei 2010 @ 01:14:51 #65
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82050469
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:44 schreef Koeketrommel het volgende:
Gevoel: Lieve seks.
Lust: Harde seks
In mijn andere topic stellen een aantal vrouwen dat je als hetero vrouw hetero blijft als je ook met vrouwen sekst. Omdat die seks met vrouwen meer lust is en dus niets betekent Dus blijf je hetero :schouders ophaalt:

Maar of je kort geniet of lang, je geniet, das het punt. Dus hoe kun je hetero blijven als je als zelfbenoemde hetero vrouw ook met vrouwen kan seksen? Dit zie je hetero mannen niet doen. hetero mannen niet iig. Anders ben je gewoon bi.

Vrouwen beweren dus dat lust (seksen met andere vrouwen) iets heel anders is dan gevoel (seksen met mannelijke partner). Dus blijf je hetero omdat daar een groot vershcil in zit tussen die lust en seksen met gevoel.

Naja ach whatever. vrouwenlogica, 1+1 = 11

[ Bericht 5% gewijzigd door Schenkstroop op 29-05-2010 01:20:15 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 29 mei 2010 @ 10:39:41 #66
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_82054887
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Dat is toch voor achterlijke mensen zo?
Van die imbecieltjes in zo'n tehuis die hebben ook geen rem op hun lustgevoelens enzo.
Bedoel een normaal mens met wat iq denkt toch niet zo achterlijk of wel dan?
Ik vind het maar primitief
Ben jij nooit gewoon geil, en dat het dán en dáár moet gebeuren met je vriend? Verder geen gedachten, gewoon geil, gewoon neuken, verder niks? Heb je dat nooit? Of ga je dan heel diep de gevoelens daarbij zitten doorvoelen?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_82067346
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 10:39 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ben jij nooit gewoon geil, en dat het dán en dáár moet gebeuren met je vriend? Verder geen gedachten, gewoon geil, gewoon neuken, verder niks? Heb je dat nooit? Of ga je dan heel diep de gevoelens daarbij zitten doorvoelen?
Gatverdamme man! Wat ben jij voor perverse primitieveling!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:41:51 #68
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_82067503
Gast, de discussie ging over lust en liefde, je weet wel, beide GEVOELENS?!
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_82068206
Kijk Ts als je vader en een moeder samen neuken krijgen ze een kindje. Als het een jongetje is erft het materiaal van zijn ouders, als het een meisje is erft het 2keer zoveel materiaal als dat jongetje. Alleen dat meisje kan niet zoveel met dat materiaal omdat ze niet veel van een bepaalt stofje heeft waardoor ze haar talenten kan tonen, want vrouwen hebben over het algemeen meer aanleg dan mannen, maar ze kunnen er niet altijd wat mee omdat ze niet resultaat gericht zijn. Daarom als je dames gaat versieren zit je altijd met een gebrek aan onderscheidingsgevoel, dat kunnen ze gewoon niet.

Het leuke aan liefde is ook lust, voor de rest komt er verstand bij kijken. Dat komt omdat je vroeger een kerk hier had en die zei veel over liefde wat niet waar was.

[ Bericht 4% gewijzigd door picardmike op 29-05-2010 19:07:26 ]
UITGESCHREVEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')