Toch noem ik mezelf niet zo omdat het insinueert dat ik ook op vrouwen val. Kun jij met de juiste definitie aan komen, in de volksmond wordt die definitie heel anders gedefinieerd. En ik hecht meer waarde aan de praktische definitie, waarbij biseksualiteit dus alles zegt over of je in staat bent om iemand van hetzelfde geslacht lief te hebben.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:16 schreef STING het volgende:
[..]
Uiteraard niemand.
Als je seks hebt met beide geslachten, ben je per definitie biseksueel.
Biseksueel zegt niets over of je evt. in staat bent om iemand van hetzelfde geslacht lief te hebben.
Ok, got itquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Toch noem ik mezelf niet zo omdat het insinueert dat ik ook op vrouwen val. Kun jij met de juiste definitie aan komen, in de volksmond wordt die definitie heel anders gedefinieerd. En ik hecht meer waarde aan de praktische definitie, waarbij biseksualiteit dus alles zegt over of je in staat bent om iemand van hetzelfde geslacht lief te hebben.
Dat kan in heel veel gevallen domweg de waarheid zijn. Lust is iets hormonaals. Behoefte aan liefde en affectie komt voort uit het feit dat wij sociale wezens zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij is dat "lust vs gevoel" bullshit meer een excuus onder volwassenen ofzo.
"Ja schat ik ging vreemd, Ik neukte haar maar ik hou van jou! "
HA!
Oh haha wat ben je leuk hahaha..quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:57 schreef AgLarrr het volgende:
Jezus..één ding is zeker: je lult teveel en je neukt te weinig.
Hey Luxuria!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef Luxuria het volgende:
Voor mij zijn lust en liefde (gevoel) altijd 2 gescheiden onderwerpen.
Bij lust verlang ik lichamelijk naar iemand, ik wil diegene voelen, sex hebben.
Bij liefde wil ik bij diegene zijn, ik voel kriebels in mijn buik (dit is trouwens bij lust ook, maar dan anders).
Ik heb bij een man in eerste instantie bijna altijd óf lustgevoelens, óf liefdesgevoelens. Meestal één van de twee. Het is noodzakelijk dat het andere aspect er later ook nog bij komt, anders gaat een relatie voor mij niet werken. Sex heb ik nodig, maar kan ik niet met iemand doen waar ik geen lustgevoelens voor heb.
Bij lust is ook gevoel, je hebt dan lustgevoelens. Een gevoel van lichamelijke aantrekkingskracht naar iemand waar je graag sex mee zou willen hebben. Ik weet niet wat het ermee te maken heeft of je dat voor mannen hebt? Als je hetero bent, zul je vast niet snel lust- en liefdesgevoelens voor iemand van hetzelfde geslacht krijgen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oh haha wat ben je leuk hahaha..
@
[..]
Hey Luxuria!
En dat is het em nou wat aan mij knaagt/wat ik niet begrijp. Ik zie mezelf als hetero man dat niet kunnen hoor. Sex hebben met een andere man en daar geen waarde aan hechten en mezelf nog hetero durven noemen ook "omdat dat enkelt lust zou zijn en geen liefde". Ik vind dat maar raar. Alsof bij lust geen gevoel komt kijken. Waarom ervaren vrouwen dat weer wel zo? Maar dit heeft natuurlijk direkt te maken met mijn andere topic.
Hier ga ik in mee. Ik denk trouwens ook dat liefde iets unieks is, voor een persoon, t is iets speciaals. Dwz, mijn vriend wil ik bijv. absoluut niet delenquote:Bij lust verlang ik lichamelijk naar iemand, ik wil diegene voelen, sex hebben.
Bij liefde wil ik bij diegene zijn, ik voel kriebels in mijn buik (dit is trouwens bij lust ook, maar dan anders).
Het lijkt alsof je alle reacties naar beneden haalt omdat bisexualiteit je eigenlijke stelling is? Komt er bij sex met hetzelfde geslacht alleen maar liefde kijken, of is er een tussenweg, en hoe werkt dat gevoelsmatig?quote:En dat is het em nou wat aan mij knaagt/wat ik niet begrijp. Ik zie mezelf als hetero man dat niet kunnen hoor. Sex hebben met een andere man en daar geen waarde aan hechten en mezelf nog hetero durven noemen ook "omdat dat enkelt lust zou zijn en geen liefde". Ik vind dat maar raar. Alsof bij lust geen gevoel komt kijken.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat deze mensen wel mogen neuken, genieten, zelfs voortplanten.. is toch te gek voor woorden. Vind jij dat geen neerwaartse spiraal dan?
Dat is toch voor achterlijke mensen zo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
Lust is meer een kortetermijn ding: ik ben NU geil, en dat is voorbij als ik mijn lust heb botgevierd. Gebotvierd.
In mijn andere topic stellen een aantal vrouwen dat je als hetero vrouw hetero blijft als je ook met vrouwen sekst. Omdat die seks met vrouwen meer lust is en dus niets betekent Dus blijf je hetero :schouders ophaalt:quote:
Ben jij nooit gewoon geil, en dat het dán en dáár moet gebeuren met je vriend? Verder geen gedachten, gewoon geil, gewoon neuken, verder niks? Heb je dat nooit? Of ga je dan heel diep de gevoelens daarbij zitten doorvoelen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Dat is toch voor achterlijke mensen zo?
Van die imbecieltjes in zo'n tehuis die hebben ook geen rem op hun lustgevoelens enzo.
Bedoel een normaal mens met wat iq denkt toch niet zo achterlijk of wel dan?
Ik vind het maar primitief
Gatverdamme man!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben jij nooit gewoon geil, en dat het dán en dáár moet gebeuren met je vriend? Verder geen gedachten, gewoon geil, gewoon neuken, verder niks? Heb je dat nooit? Of ga je dan heel diep de gevoelens daarbij zitten doorvoelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |