abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:15:50 #26
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_81961742
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Voor mij ? Volgens mij maken jullie het jezelf te moeilijk.. "Lust is geen gevoel"

Ha!

HA!

Stel jij komt als hetero man in het gevang en je wordt bruut genomen/verkracht door Brutus van 2meter20.
Kun jij dan achteraf zeggen "ach het maakt niks uitmaakte want het was kortstondig"?

stupide argument...da's hetzelfde als een ONS gelijkstellen aan verkrachting...geredeneerd vanuit Brutus was het inderdaad lustbevrediging en dus niet zo boeiend...geredeneerd vanuit degene die het gedwongen onderging had het daar zeer weinig mee van doen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:16:32 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81961765
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij is dat "lust vs gevoel" bullshit meer een excuus onder volwassenen ofzo.

"Ja schat ik ging vreemd, Ik neukte haar maar ik hou van jou! "

HA!
Zoek maar eens een topic op van Stefan, over open relaties.

Ja, sommige volwassenen doen dat zo.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:18:22 #28
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81961860
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:15 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Zolang Brutus er maar geen gevoelens aan overhoudt.
Ik heb het over jou. Brutus vond het vast geweldig ga ik vanuit.

Him Brutus, You Bitch.
He like, You (probably?) don't..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:18:27 #29
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_81961864
Lust komt perfect overeen met honger.

Je hoeft niet van je eten te houden om het toch heel sterk NU te willen. En hoe meer uitgehongerd je bent hoe lager je standaarden voor acceptabel eten.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:18:32 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81961869
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:16 schreef artisdemarsis het volgende:
Schenkstroop, je maakt me agressief. Je woonde in Purmerend toch?

Zal eens navraag over je doen, je bent vast niet te missen, net als Chris Chan.
Ik denk altijd maar: hij is zo SNEU. Oh, wat is hij ontzettend SNEU! Daarmee kan ik meestal wel de neiging onderdrukken om hem toe te wensen dat hij nooit een vriendinnetje krijgt.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:20:33 #31
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_81961956
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij is dat "lust vs gevoel" bullshit meer een excuus onder volwassenen ofzo.

"Ja schat ik ging vreemd, Ik neukte haar maar ik hou van jou! "

HA!
Dat argument is meer dan eens aangevoerd ja, met wisselend succes.

Als jij je vergaapt aan al die wellustige internetpr0n hè Schenkie, terwijl je je halfstijve fallus uitknijpt, zou je dan zeggen dat je lust voelt? Of denk je nog steeds met een liefdevol samentrekkende buik aan die sloerie ruim nadat je je lauwe lijm in die stapel tissues hebt gewrongen?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_81962262
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nee, ik was serieus.. Lust is geen emotie. Maar een hormonaal gegerelde drift. Insecten kennen bv ook voortplantingsdrift, maar beslist geen emoties zoals wij die kennen. Die zijn typerend voor zoogdieren.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:27:26 #33
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81962295
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:18 schreef EviL_AleX het volgende:

Je hoeft niet van je eten te houden om het toch heel sterk NU te willen. En hoe meer uitgehongerd je bent hoe lager je standaarden voor acceptabel eten.
hoe erg wil je er nog omheen kunnen draaien?

Volgens mij verleg je je smaak als je honger hebt. Dus zul je toch kortstondig bevrediging (=gevoel !) ervaren. Tenzij je schijt eet. En dannog. je begint er nieteens aan als je niet ook maar even een kortsondig gevoel (gevoel !) krijgt van IK WIL DIT MUHAHAHAHAHA!

Nog een vb.
Denk jij dat je een stijve kan krijgen als jij aan aan iets goors denkt waar je niet naar verlangt?

Maareh. hoever willen mensen dit simpele simpele fenomeen rekken, verdraaien, bevechten, omheen draaien? Wat is dit nou . is dit typisch hollandsch? (In het land der discussie en argumenten waar schijt rechtgebreid kan worden) ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_81962393
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:20 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat argument is meer dan eens aangevoerd ja, met wisselend succes.

Als jij je vergaapt aan al die wellustige internetpr0n hè Schenkie, terwijl je je halfstijve fallus uitknijpt, zou je dan zeggen dat je lust voelt? Of denk je nog steeds met een liefdevol samentrekkende buik aan die sloerie ruim nadat je je lauwe lijm in die stapel tissues hebt gewrongen?
Nounounou, wat een taalgebruik!
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:30:00 #35
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_81962433
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:20 schreef Garisson72 het volgende:
Pure poëzie!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:30:06 #36
304664 Gesc
Niet Gesp!
pi_81962440
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:18 schreef EviL_AleX het volgende:

Schenkstroop kan dus beter zoeken naar een uitgehongerd meisje
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:30:17 #37
94676 Garisson72
pi_81962448
Lust is altijd een gevoel, maar een gevoel is niet altijd lust. Net als: Schenkie is altijd een jankzak, maar een jankzak is niet altijd Schenkie. Snap je het nu?
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:32:55 #38
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81962565
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zoek maar eens een topic op van Stefan, over open relaties.

Ja, sommige volwassenen doen dat zo.
Ze zouden het denk ik niet doen als zij er geen bevrediging (= gevoel ! ) uit zouden halen.
Zou jij een open relatie beginnen en anderen euken naast je "partner" als je het tegen je zin zou moeten?

Laat me niet lachen en spaar me die onzin !!
Dat "liefde is belangrijker dan lust" verhaal is dan, naar ik vermoed, meer de moreel-onderbouwde nonsense naar de buitenwereld toe. En ws. ook voor henzelf naar verlop van tijd. omdat ze het zichzelf hebben aangepraat. Komop zeg. je kan toch ook niet klaarkomen zonder gevoel.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:35:40 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81962693
Je gooit te veel onder de term 'gevoel'. Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen lust en lustgevoelens (incl. de seksuele bevrediging) en het soort gevoelens die meer te maken hebben met houden van.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:40:20 #40
94676 Garisson72
pi_81962925
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:29 schreef Taurus het volgende:
Nounounou, wat een taalgebruik!
Wekte het lust bij je op? OF meer langetermijngevoelens?
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:30 schreef SicSicSics het volgende:
Pure poëzie!
Dat dacht ik.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:44:09 #41
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81963119
@artisdemrsis
Ik vind het op mijn beurt trouwens immoreel dat mensen die liegen, verdraaien, iets simpels als lust en gevoel uit mekaar durven halen. Dat deze mensen wel mogen neuken, genieten, zelfs voortplanten.. is toch te gek voor woorden. Vind jij dat geen neerwaartse spiraal dan?
pi_81963138
reageer je niet op mijn woorden Schenkie? Is pijnlijk he, jezelf confronteren.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:47:47 #43
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81963272
Ik reageer toch op jou? zie boven!

Je denkt toch zeker niet dat ik a. de tijd ga nemen om te reageren als je op de man afspeelt met iets dat b. niets te maken heeft met dit topic?

meisje meisje toch..
pi_81963304
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:40 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Wekte het lust bij je op? OF meer langetermijngevoelens?
[..]

Dat dacht ik.
Heel dubbel, ik vind het ook heel mooi geschreven en tegelijkertijd heeft het iets ranzigs.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:53:30 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81963557
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik reageer toch op jou? zie boven!

Je denkt toch zeker niet dat ik a. de tijd ga nemen om te reageren als je op de man afspeelt met iets dat b. niets te maken heeft met dit topic?

meisje meisje toch..
Nou, je reageert ook niet op posts van mensen die jou tegen beter weten in iets proberen uit te leggen.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:54:23 #46
94676 Garisson72
pi_81963604
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:48 schreef Taurus het volgende:
Heel dubbel, ik vind het ook heel mooi geschreven en tegelijkertijd heeft het iets ranzigs.
I got a compliment today!
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:08:59 #47
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81964349
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:35 schreef Lienekien het volgende:
Je gooit te veel onder de term 'gevoel'. Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen lust en lustgevoelens (incl. de seksuele bevrediging) en het soort gevoelens die meer te maken hebben met houden van.
Dit topic moet ook in samenhang gezien worden met mijn andere topic "waarom zijn zowat alle vrouwen biseksueel".
Daarin stellen een paar hetero vrouwen dat:
ze best sex kunnen hebben met een andere vrouw maar dat dat puur lust is.
en sex met een mannelijke partner meer met gevoel is, dat daar dus het verschil in zit.
Dat ze daarom toch hetero zijn ipv bi-seksueel.

Als voorbeeld zie ik dan hetero mannen echt gen sex kunnen hebben (en voor de de lust ook nog, waar gevoel bij komt kijken al is het kortstondig) met een andere man. en zichzelf daarna toch hetero vinden omdat het met een vrouw om meer gevoel zou draaien ofzo.

Daarom twijvel ik aan de zelfbenoemde "hetero seksualiteit" onder vrouwen.

Ik zal dit later nog wat verduidelijken want ik ben nu te moe. maar je ziet dat ik toch op je inga Lienekien!
pi_81964494
Even uit een biologisch oogpunt.

Waarom voelt sex goed?
Omdat je lichaam "denkt" dat je je genen aan het verspreiden bent.
Die gevoelens vallen wat mij betreft onder de noemer "lust".

Liefde daarnaast heeft een ander primair doel, om ervoor te zorgen dat je nageslacht veilig op de wereld komt. Daar heb je een man/vrouw voor nodig.
pi_81964508
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dit topic moet ook in samenhang gezien worden met mijn andere topic "waarom zijn zowat alle vrouwen biseksueel".

Daarin stellen een paar hetero vrouwen dat:
ze best sex kunnen hebben met een andere vrouw maar dat dat puur lust is. en sex met een mannelijke partner meer met gevoel is, dat daar dus het verschil in zit.

Als voorbeeld zie ik hetero mannen echt gen sex kunnen hebben (en voor de de lust ook nog, waar gevoel bij komt kijken al is het kortstondig) met een andere man,
en zich daarna toch hetero vinden omdat het met een vrouw om meer gevoel draait?

laat me niet alchen en wat een verwarring.
Daarom twijvel ik aan de zelfbenoemde "hetero seksualiteit" onder vrouwen.

Ik zal dit later nog wat verduidelijken want ik ben nu te moe. maar je ziet dat ik toch op je inga lienekien!
Krijgen we dat weer. Dat is ook zelfbenoemd, maar het is ook aan jezelf om dat te benoemen. Ik heb wel eens seks met vrouwen, maar ik ben niet biseksueel. En het maakt mij natuurlijk vrij weinig uit of jij dat wel biseksueel noemt. Je doet maar. Aan wie moet ik in vredesnaam verantwoorden wat mijn geaardheid is?
pi_81964650
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:12 schreef Taurus het volgende:

[..]

Krijgen we dat weer. Dat is ook zelfbenoemd, maar het is ook aan jezelf om dat te benoemen. Ik heb wel eens seks met vrouwen, maar ik ben niet biseksueel. En het maakt mij natuurlijk vrij weinig uit of jij dat wel biseksueel noemt. Je doet maar. Aan wie moet ik in vredesnaam verantwoorden wat mijn geaardheid is?
Uiteraard niemand.

Als je seks hebt met beide geslachten, ben je per definitie biseksueel.
Biseksueel zegt niets over of je evt. in staat bent om iemand van hetzelfde geslacht lief te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')