stupide argument...da's hetzelfde als een ONS gelijkstellen aan verkrachting...geredeneerd vanuit Brutus was het inderdaad lustbevrediging en dus niet zo boeiend...geredeneerd vanuit degene die het gedwongen onderging had het daar zeer weinig mee van doen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Voor mij ? Volgens mij maken jullie het jezelf te moeilijk.. "Lust is geen gevoel"
Ha!
HA!
Stel jij komt als hetero man in het gevang en je wordt bruut genomen/verkracht door Brutus van 2meter20.
Kun jij dan achteraf zeggen "ach het maakt niks uitmaakte want het was kortstondig"?
Zoek maar eens een topic op van Stefan, over open relaties.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij is dat "lust vs gevoel" bullshit meer een excuus onder volwassenen ofzo.
"Ja schat ik ging vreemd, Ik neukte haar maar ik hou van jou! "
HA!
Ik heb het over jou. Brutus vond het vast geweldig ga ik vanuit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zolang Brutus er maar geen gevoelens aan overhoudt.
Ik denk altijd maar: hij is zo SNEU. Oh, wat is hij ontzettend SNEU! Daarmee kan ik meestal wel de neiging onderdrukken om hem toe te wensen dat hij nooit een vriendinnetje krijgt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:16 schreef artisdemarsis het volgende:
Schenkstroop, je maakt me agressief. Je woonde in Purmerend toch?
Zal eens navraag over je doen, je bent vast niet te missen, net als Chris Chan.
Dat argument is meer dan eens aangevoerd ja, met wisselend succes.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij is dat "lust vs gevoel" bullshit meer een excuus onder volwassenen ofzo.
"Ja schat ik ging vreemd, Ik neukte haar maar ik hou van jou! "
HA!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee, ik was serieus.. Lust is geen emotie. Maar een hormonaal gegerelde drift. Insecten kennen bv ook voortplantingsdrift, maar beslist geen emoties zoals wij die kennen. Die zijn typerend voor zoogdieren.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:18 schreef EviL_AleX het volgende:
Lust komt perfect overeen met honger.
Je hoeft niet van je eten te houden om het toch heel sterk NU te willen. En hoe meer uitgehongerd je bent hoe lager je standaarden voor acceptabel eten.
Nounounou, wat een taalgebruik!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat argument is meer dan eens aangevoerd ja, met wisselend succes.
Als jij je vergaapt aan al die wellustige internetpr0n hè Schenkie, terwijl je je halfstijve fallus uitknijpt, zou je dan zeggen dat je lust voelt? Of denk je nog steeds met een liefdevol samentrekkende buik aan die sloerie ruim nadat je je lauwe lijm in die stapel tissues hebt gewrongen?
Pure poëzie!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:20 schreef Garisson72 het volgende:
Als jij je vergaapt aan al die wellustige internetpr0n hè Schenkie, terwijl je je halfstijve fallus uitknijpt, zou je dan zeggen dat je lust voelt? Of denk je nog steeds met een liefdevol samentrekkende buik aan die sloerie ruim nadat je je lauwe lijm in die stapel tissues hebt gewrongen?
Schenkstroop kan dus beter zoeken naar een uitgehongerd meisjequote:Op donderdag 27 mei 2010 11:18 schreef EviL_AleX het volgende:
Lust komt perfect overeen met honger.
Je hoeft niet van je eten te houden om het toch heel sterk NU te willen. En hoe meer uitgehongerd je bent hoe lager je standaarden voor acceptabel eten.
Ze zouden het denk ik niet doen als zij er geen bevrediging (= gevoel ! ) uit zouden halen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoek maar eens een topic op van Stefan, over open relaties.
Ja, sommige volwassenen doen dat zo.
Wekte het lust bij je op? OF meer langetermijngevoelens?quote:
Dat dacht ik.quote:
Heel dubbel, ik vind het ook heel mooi geschreven en tegelijkertijd heeft het iets ranzigs.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wekte het lust bij je op? OF meer langetermijngevoelens?
[..]
Dat dacht ik.
Nou, je reageert ook niet op posts van mensen die jou tegen beter weten in iets proberen uit te leggen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik reageer toch op jou? zie boven!
Je denkt toch zeker niet dat ik a. de tijd ga nemen om te reageren als je op de man afspeelt met iets dat b. niets te maken heeft met dit topic?
meisje meisje toch..
I got a compliment today!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:48 schreef Taurus het volgende:
Heel dubbel, ik vind het ook heel mooi geschreven en tegelijkertijd heeft het iets ranzigs.
Dit topic moet ook in samenhang gezien worden met mijn andere topic "waarom zijn zowat alle vrouwen biseksueel".quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:35 schreef Lienekien het volgende:
Je gooit te veel onder de term 'gevoel'. Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen lust en lustgevoelens (incl. de seksuele bevrediging) en het soort gevoelens die meer te maken hebben met houden van.
Krijgen we dat weer. Dat is ook zelfbenoemd, maar het is ook aan jezelf om dat te benoemen. Ik heb wel eens seks met vrouwen, maar ik ben niet biseksueel. En het maakt mij natuurlijk vrij weinig uit of jij dat wel biseksueel noemt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dit topic moet ook in samenhang gezien worden met mijn andere topic "waarom zijn zowat alle vrouwen biseksueel".
Daarin stellen een paar hetero vrouwen dat:
ze best sex kunnen hebben met een andere vrouw maar dat dat puur lust is. en sex met een mannelijke partner meer met gevoel is, dat daar dus het verschil in zit.
Als voorbeeld zie ik hetero mannen echt gen sex kunnen hebben (en voor de de lust ook nog, waar gevoel bij komt kijken al is het kortstondig) met een andere man,
en zich daarna toch hetero vinden omdat het met een vrouw om meer gevoel draait?
laat me niet alchen en wat een verwarring.
Daarom twijvel ik aan de zelfbenoemde "hetero seksualiteit" onder vrouwen.
Ik zal dit later nog wat verduidelijken want ik ben nu te moe. maar je ziet dat ik toch op je inga lienekien!![]()
Uiteraard niemand.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Dat is ook zelfbenoemd, maar het is ook aan jezelf om dat te benoemen. Ik heb wel eens seks met vrouwen, maar ik ben niet biseksueel. En het maakt mij natuurlijk vrij weinig uit of jij dat wel biseksueel noemt.Je doet maar. Aan wie moet ik in vredesnaam verantwoorden wat mijn geaardheid is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |