abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85048607
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 00:15 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Daarom is er ook herhaaldelijk gevraagd om een duidelijke definitie van wat nou precies een chemtrail is. Discussie over of ze bestaan of niet is zo moeilijk wanneer slechts 1 persoon weet wat allemaal wel en niet onder zijn definitie past ;)

Met jouw subpunt of substelling zou je dingen verder uit kunnen zoeken bijvoorbeeld. Meen me te herinneren, maar pin me er niet op vast, dat in de vorige thread iemand de lucht in Nederland had getoetst voor sommige van die geclaimde chemicalien.
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die het sproeien van chemische meuk uit vliegtuigen niet beschouwen als "chemtrailing" zijn gewoon een beetje schizoïde.
Dus een brandblusvliegtuigje is ook een vorm van chemtrailing?
De discussie zou een stuk inhoudelijker kunnen worden wanneer je duidelijk zou zijn in wat je bedoelt met chemtrailing.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85048683
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

Dus een brandblusvliegtuigje is ook een vorm van chemtrailing?
Nee, dat is meer chem-bombing.
pi_85048750
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

De discussie zou een stuk inhoudelijker kunnen worden wanneer je duidelijk zou zijn in wat je bedoelt met chemtrailing.
Chemtrailen is het verspreiden van stroken chemicalien uit vliegtuigen over een betrekkelijk groot gebied. Het motief er achter doet er niet toe. Het trailen van chemicals uit vliegtuigen is chemtrailing.

Moeilijk he, -edit, schelden-

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 09-08-2010 14:41:09 ]
pi_85048820
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:27 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Weet jij dan wat voor rotzooi in landbouwgif zit ? Lijkt mij beslist niet onschuldig. :r
Daar gaat het niet om. Ik had het over de motieven.

Een willekeurige boer zal dat spul gebruiken voor zijn oogst, niet om even de burgers lekker te vergiftigen.
pi_85049032
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:29 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nee, dat is meer chem-bombing.
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:30 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Chemtrailen is het verspreiden van stroken chemicalien uit vliegtuigen over een betrekkelijk groot gebied. Het motief er achter doet er niet toe. Het trailen van chemicals uit vliegtuigen is chemtrailing.

dus weathermanipulation is ook geen chemtrailing?
En feestvliegtuigjes die van die leuke gekleurde strepen trekken wel?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 09-08-2010 14:41:37 ]
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85049076
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Ik had het over de motieven.

Een willekeurige boer zal dat spul gebruiken voor zijn oogst, niet om even de burgers lekker te vergiftigen.
Die boer denkt eerst aan zijn portomonnaie, niet zozeer aan zijn medeburgers. Mooi motief hoor.
pi_85049167
Mijn inziens is het stellen van zulke retorische vragen het niet waard om serieus op in te gaan.

Het verspreiden van giftige zware metalen en chemicaliën uit vliegtuigen met als zogenaamde doelstelling het weer te beïnvloeden is wel degelijk het trailen van chemicaliën.

Feit blijft dat onze lucht wordt vergiftigd waar we bijstaan, terwijl desinfo amateurs als oompaloompa het alleen maar kunnen hebben over de definitie van chemtrailing.
pi_85049168
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Die boer denkt eerst aan zijn portomonnaie, niet zozeer aan zijn medeburgers. Mooi motief hoor.
Jammer genoeg gaat het wel zo.
pi_85049267
wat is het precies? de OP bevat moeilijke woorden :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_85049379
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:53 schreef Salvad0R het volgende:
De enige inbreng die oompa, tuinhek, maxdark en de rest van de kortzichtigheid-dealers hebben in BNW is nutteloos commentaar op ontopic posts.
Logisch, want daarvoor worden ze betaald.
pi_85049403
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef sararaats het volgende:
wat is het precies? de OP bevat moeilijke woorden :@
Daar ben ik ook nog niet over uit omdat Salvador daar geen duidelijkheid in wenst te scheppen :D

"Het spuiten van dingen in strepen in de lucht waarvan hij beslist of ze thuis horen in de lucht of niet" is het verste dat ik ben gekomen :)
pi_85049463
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:43 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Daar ben ik ook nog niet over uit omdat Salvador daar geen duidelijkheid in wenst te scheppen :D

"Het spuiten van dingen in strepen in de lucht waarvan hij beslist of ze thuis horen in de lucht of niet" is het verste dat ik ben gekomen :)
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Salvad0R het volgende:

Het verspreiden van giftige zware metalen en chemicaliën uit vliegtuigen met als zogenaamde doelstelling het weer te beïnvloeden is wel degelijk het trailen van chemicaliën.

Feit blijft dat onze lucht wordt vergiftigd waar we bijstaan, terwijl desinfo amateurs als oompaloompa het alleen maar kunnen hebben over de definitie van chemtrailing.
pi_85049473
je bedoelt zoals bij vliegtuigen die de Belgische vlag spuiten?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_85049525
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:45 schreef sararaats het volgende:
je bedoelt zoals bij vliegtuigen die de Belgische vlag spuiten?
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:36 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

dus weathermanipulation is ook geen chemtrailing?
En feestvliegtuigjes die van die leuke gekleurde strepen trekken wel?
Dat wil hij niet zeggen want dat is een desinformerende retorische vraag :/
pi_85049975
Nogmaals, ik ga niet meer in op futiele pogingen de discussie te laten ontsporen in irrelevantie.
pi_85050235
Laten we gewoon even een samenvatting maken of zo.
Chemtrailing, zoals de meesten het volgens mij bedoelen, is het in de lucht verspreiden van een stof die bedoeld is om de burgers te beïnvloeden.
Weathermodification zou volgens mij niet aan die omschrijving voldoen, hoewel je idd wel trails van chemicaliën trekt.
Overigens las ik in dit topic ergens iets over dat er zilver-ionen gebruikt werden. In andere topics wordt (coloïdaal) zilver mega de hemel ingeprezen, maar als het dus in de hemel verspreidt wordt, is het weer niet goed voor ons en valt het weer in de categorie van slechte chemtrails? :?

Anyway, ik begrijp dus dat in dit topic met "chemtrailing" bedoeld wordt: op grote schaal verspreiden van chemicaliën in de lucht, ongeacht het doel waarvoor het verspreid wordt. (Dus burgers beïnvloeden of gewoon het te laten regenen wordt op één lijn getrokken.)
Landbouwgif uit sproeivliegtuigjes is te kleinschalig om onder chemtrailing te vallen. Ik vraag me dan alleen af waar de grens dan ligt vanaf waar je over chemtrailing kunt praten.
pi_85050433
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:01 schreef ToT het volgende:
Chemtrailing, zoals de meesten het volgens mij bedoelen, is het in de lucht verspreiden van een stof die bedoeld is om de burgers te beïnvloeden.
Weathermodification zou volgens mij niet aan die omschrijving voldoen, hoewel je idd wel trails van chemicaliën trekt.
Overigens las ik in dit topic ergens iets over dat er zilver-ionen gebruikt werden. In andere topics wordt (coloïdaal) zilver mega de hemel ingeprezen, maar als het dus in de hemel verspreidt wordt, is het weer niet goed voor ons en valt het weer in de categorie van slechte chemtrails? :?

Anyway, ik begrijp dus dat in dit topic met "chemtrailing" bedoeld wordt: op grote schaal verspreiden van chemicaliën in de lucht, ongeacht het doel waarvoor het verspreid wordt. (Dus burgers beïnvloeden of gewoon het te laten regenen wordt op één lijn getrokken.)
Landbouwgif uit sproeivliegtuigjes is te kleinschalig om onder chemtrailing te vallen. Ik vraag me dan alleen af waar de grens dan ligt vanaf waar je over chemtrailing kunt praten.
Inname van jodiden, waaronder zilverjodide, leidt tot huidirritatie, overmatige slijmproductie, hoofdpijn en irritatie van slijmvliezen. Andere symptomen zijn mentale uitputting, bloedarmoede en gewichtsverlies. Chronische inname kan leiden tot argyrie, dat gekenmerkt wordt door het blauwgrijs worden van ogen, huid en slijmvliezen. Chronisch huidcontact kan leiden tot permanente verkleuring van de huid.

Zilverjodide is iets anders dan colloïdaal zilver.
pi_85050584
Okay, duidelijk! :) Ik las alleen iets over zilver-ionen.
Dit is dan dus idd gewoon slecht, maar dan nog vind ik de definitie van chemtrailing een beetje vaag zo.We praten nu dus gewoon over luchtverontreiniging door uitstoot van stoffen met wat voor reden dan ook dat ze uitgestoten worden.
pi_85050624
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:01 schreef ToT het volgende:

Je kunt het weer ook beinvloeden zonder chemtrails; bijv. door de golfstromen te veranderen of de verdamping van het Aral-meer.

Het sproeien met metalen deeltjes lijkt mij wel aan de orde om bijvoorbeeld bliksemontladingen bij te sturen.

quote:
Als de wind draait heb je al een probleem.. :{
pi_85050666
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:08 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Je kunt het weer ook beinvloeden zonder chemtrails; bijv. door de golfstromen te veranderen of de verdamping van het Aral-meer.
Dude, wtf? :')
pi_85050815
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef ToT het volgende:

[..]

Dude, wtf? :')
weathermodification is niet het exclusieve domein van chemtrails.
pi_85050943
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:13 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

weathermodification is niet het exclusieve domein van chemtrails.
Dat zeg ik toch niet? Maar die voorbeelden waarmee jij komt aankaarten voor weathermidification zijn natuurlijk wel bijzonder vaag...
pi_85051051
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet? Maar die voorbeelden waarmee jij komt aankaarten voor weathermidification zijn natuurlijk wel bijzonder vaag...
Dat was vroeger standaardkost op de aardrijkskunde-les voor MAVO, HAVO en VWO.

ZEER SIMPELE VOORBEELDEN.

Het verdwijnen van het Aralmeer is bijvoorbeeld medeveroorzaker van de hiitegolf in Rusland.

Aardrijkskunde is kennelijk snel veranderd tot low-level junk. Hedendaags Onderwijs :')
pi_85051092
Wat dacht je van het HAARP project, waarbij ze met tienduizenden zenders tegelijk een lage frequency (3, 4Hz) naar een bepaald gedeelte van de aarde sturen, waarna daar een aardbeving kan ontstaan?
pi_85051101
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat was vroeger standaardkost op de aardrijkskunde-les voor MAVO, HAVO en VWO.

ZEER SIMPELE VOORBEELDEN.

Aardrijkskunde is kennelijk snel veranderd tot low-level junk. Hedendaags Onderwijs :')
Dat golfstromen zo werken betekent niet dat wij ze zo kunnen laten werken :/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')