quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Shouf shoef? Of is dat niet Turksquote:Op donderdag 27 mei 2010 03:24 schreef Madridista het volgende:
Ik ben niet turks maar Turkse series:
royalquote:Op donderdag 27 mei 2010 03:24 schreef Madridista het volgende:
wuuuuuut.quote:Op [url= 27 mei 2010 03:24[/url] schreef Madridista het volgende:
Turkse soaps?quote:Op donderdag 27 mei 2010 03:24 schreef Madridista het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 03:24 schreef Madridista het volgende:
Daar heb jij dus je agressieve genen/gedrag vandaan!quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik moet kotsen van koffie
geen energydrank
mn ouders killen me als iknu nog ga douchen
ander advies?
Inderdaadquote:Op donderdag 27 mei 2010 03:24 schreef Madridista het volgende:
Ik zal het niet ontkennen: zo moeder, zo dochter.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Is madrista een vrouw in een midlife crisis of zo?
[..]
Daar heb jij dus je agressieve genen/gedrag vandaan!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Haters, dit is voor jullie haters en praters-->! hat
En nu op naar de volgende les.
Als het vet goed ging kan het tochquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zal het niet ontkennen: zo moeder, zo dochter.![]()
Geschiedenis ging trouwens vet goed terwijl dat meer leerwerk was dan Frans. Ik sta voor geschiedenis een 4,7en Frans een 6,4 kon eigenlijk beter Frans goed maken dan werd dat een 7. geschiedenis 6 maken is de kans heel laaaaag op
Jammerquote:
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jammer. Gewoon doorsolliciteren. Ik heb over anderhalf uur ook een interview van twee keer een half uur
.
Als mentor voor eerstejaars IBA-studenten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jamja ik ga wel ergens anders kijken nu
![]()
voor wat?
Ohja dat zei je alquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als mentor voor eerstejaars IBA-studenten.
10 euro per uur, volgens mij. De universiteit betaalt goed. Maar het gaat mij meer om de werkervaring (mijn CV is nu nogal leegquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohja dat zei je alverdient dat lekker?
Werkte jij niet in een fabriek? Dan ben je vroeg uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kom net van werk.![]()
Succes voor de werkzoekenden.
Nee, ik werk nu tijdelijk bij een aspergeteeltbedrijf. Het is maar paar uurtjes per dag.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Werkte jij niet in een fabriek? Dan ben je vroeg uit.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik werk nu tijdelijk bij een aspergeteeltbedrijf. Het is maar paar uurtjes per dag.
Ik kan geen asperges meer zien.
Jij wilde ook caissière worden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:59 schreef IHVK het volgende:
Gewoon doorsolliciteren inderdaad.
Ik was de eerste keer ook niet aangenomen.
Ik heb een zak asperges meegekregen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Nu maar hopen dat er vanavond geen asperges op het menu staan
.
Wat aardig van zequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een zak asperges meegekregen.
Jammerquote:
Toppiequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
10 euro per uur, volgens mij. De universiteit betaalt goed. Maar het gaat mij meer om de werkervaring (mijn CV is nu nogal leeg) en de ervaring op zich
.
Ok gelukkig. Hoe gaat met school?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ah het is maar tijdelijk en ik doe sorteerwerk, dat is niet zo erg als steken.
Ja, en toen at je elke dag een triple chocolate cookiequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ben ik zelfs geweest. Bij een AH To Go moet je best vaak kassa draaien, ook als man.
Ik kwam 10 minuten te vroeg aan, en toen ik door het raam keek zag ik twee mensen in de kamer zitten, dus ik dacht: ze zijn nog bezig met een interview. Dus ik wachtte buiten, en na een tijdje kwam er toch een van de twee naar buiten om te kijken waar ik bleefquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Jammer.
Maar niet opgeven met verder zoeken. Ik denk dat er wel genoeg vraag is naar 16-jarigen.
En succes met je interview Wik! Goede instelling
, beter te vroeg dan te laat.
Ah to go zie je bijna meer mannelijke caissières dan vrouwelijke, dus daar is het acceptabel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ben ik zelfs geweest. Bij een AH To Go moet je best vaak kassa draaien, ook als man.
Precies.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah to go zie je bijna meer mannelijke caissières dan vrouwelijke, dus daar is het acceptabel.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, en toen at je elke dag een triple chocolate cookiewaarom weet ik dit nog
Je vult liever vakken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies.
Trouwens kassa draaien is het minst leuke wat je daar mag doen.
Ja.quote:
Ja.quote:
Aan de prijs van een flesje water daar te zien zou je ook denken dat god het persoonlijk en met alle liefde in een plastic flesje heeft gestopt, maar dat is vast ook niet zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.
Nou ja niet dat ik het zag, maar het kwam vrijwel elke dag binnen dus neem aan van wel.
Aan de prijs te zien moet het haast wel.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.
Of schoonmaken, of codeboek ofzo. Dan kun je nog praten met je collega's.
Als de baas weg is dan. Maar die ging vroeg weg altijd.![]()
#TipsvoorAyça
Dan heb je zo'n apparaatje en die zegt dat je bepaalde producten moet weghalen die over datum zijn en dan moet je de eerstvolgende datum zelf invullen, zodat hij het de volgende keer ook aangeeft.quote:
Jazeker. Alleen het was op een metrostation waar ik werkte dus er kwam ook veel gajes.quote:Maar volgens mij is zo'n AH to go leuker om te werken dan een reguliere supermarkt.
1,50 voor AH water en 1,60 voor Spa zag ik laatst.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aan de prijs van een flesje water daar te zien zou je ook denken dat god het persoonlijk en met alle liefde in een plastic flesje heeft gestopt, maar dat is vast ook niet zo.
Water kost iets van 1,66 per kubieke meterquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aan de prijs van een flesje water daar te zien zou je ook denken dat god het persoonlijk en met alle liefde in een plastic flesje heeft gestopt, maar dat is vast ook niet zo.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:08 schreef IHVK het volgende:
kubieke KM.?
Ik denk toch echt kubieke meter.
Wat heeft gajes toch met metrostationsquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n apparaatje en die zegt dat je bepaalde producten moet weghalen die over datum zijn en dan moet je de eerstvolgende datum zelf invullen, zodat hij het de volgende keer ook aangeeft.
Maar het is gewoon wat chiller dan de rest, niet heel intensief.
#coolstory
[..]
Jazeker. Alleen het was op een metrostation waar ik werkte dus er kwam ook veel gajes.
Daarom, en PWN heeft het schoonste drinkwater van Europaquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leidingwater is in Nederland net zo schoon als water uit een flesje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:22 schreef Ayca het volgende:
En van de 160 miljoen euro omzet die ze maken is 5 miljoen winst waarvan 4 miljoen naar de provincies gaan en ze 1 miljoen in een spaarpot stoppen.En, vind je water eerlijk geprijsd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Leidingwater wel jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En, vind je water eerlijk geprijsd?
Weet jij het al?quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik kwam 10 minuten te vroeg aan, en toen ik door het raam keek zag ik twee mensen in de kamer zitten, dus ik dacht: ze zijn nog bezig met een interview. Dus ik wachtte buiten, en na een tijdje kwam er toch een van de twee naar buiten om te kijken waar ik bleef![]()
. Nou ja, verder ging het goed, het tweede gedeelte wat beter dan het eerste en alhoewel ik werkervaring mis, denk ik dat ik een goede kans maak
Ik gok dat ihvk voor de partij van de A gaat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet jij het al?![]()
Ik weet het niet echt maargoed ik kan dan ook nog niet stemmenmijn moeder gaat waarschijnlijk groenlinks stemmen
aan mijn vader heb ik het nog niet gevraagd
De partij van Ayçaquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik gok dat ihvk voor de partij van de A gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt.quote:
Wel stemmen he!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik mag stemmen. Dat is ook waar.
D66.
Je stem veranderen vanwege 1 plan is onzin...quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:37 schreef IHVK het volgende:
Ik wilde misschien ook op Femke stemmen, maar ze is blijkbaar voor de herinvoering van vliegtaks op Schiphol.
Nutteloze maatregel.
Dat is wel een erg debiele maatregel: heeft ze niet geleerd van het fiasco dat die heffing veroorzaaktequote:Op donderdag 27 mei 2010 16:37 schreef IHVK het volgende:
Ik wilde misschien ook op Femke stemmen, maar ze is blijkbaar voor de herinvoering van vliegtaks op Schiphol.
Nutteloze maatregel.
Ik zou misschien op Femke stemmen. Waarschijnlijk niet dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:38 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Je stem veranderen vanwege 1 plan is onzin...
Ja iemand zei dat tegen haar, maar ze antwoordde met dat Schiphol onderuit ging vanwege de crisis en niet vanwege die maatregel. Maar volgens mij klopt dat niet, want iedereen ging naar Düsseldorf en België enzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is wel een erg debiele maatregel: heeft ze niet geleerd van het fiasco dat die heffing veroorzaakte?
Inderdaad. Beetje vreemd dat ze dat niet inziet, er is ook gewoon een hoop onderzoek naar gedaan dat bewees dat een toch al duur vliegveld nu nóg onaantrekkelijker werd. Maar dan heeft de VVD weer de HRA, dat zou op zich ook gewoon afgeschaft moeten worden...quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja iemand zei dat tegen haar, maar ze antwoordde met dat Schiphol onderuit ging vanwege de crisis en niet vanwege die maatregel. Maar volgens mij klopt dat niet, want iedereen ging naar Düsseldorf en België enzo.
Ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje vreemd dat ze dat niet inziet, er is ook gewoon een hoop onderzoek naar gedaan dat bewees dat een toch al duur vliegveld nu nóg onaantrekkelijker werd.
Ik kijk meestal gewoon het NOS Journaal, staatsnieuws voor de burgerquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:48 schreef Ayca het volgende:
Ik was net zo half het azerbaycaanse nieuws aan het kijken(wat mijn ouders vroeger nooit deden, maar nu opeens wel![]()
), en vond het op frans lijken
misschien omdat het beide zo snel gaat dat ik het niet kan volgen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kijk meestal gewoon het NOS Journaal, staatsnieuws voor de burger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |