quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Shouf shoef? Of is dat niet Turksquote:Op donderdag 27 mei 2010 03:24 schreef Madridista het volgende:
Ik ben niet turks maar Turkse series:
royalquote:Op donderdag 27 mei 2010 03:24 schreef Madridista het volgende:
wuuuuuut.quote:Op [url= 27 mei 2010 03:24[/url] schreef Madridista het volgende:
Turkse soaps?quote:Op donderdag 27 mei 2010 03:24 schreef Madridista het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 03:24 schreef Madridista het volgende:
Daar heb jij dus je agressieve genen/gedrag vandaan!quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik moet kotsen van koffie
geen energydrank
mn ouders killen me als iknu nog ga douchen
ander advies?
Inderdaadquote:Op donderdag 27 mei 2010 03:24 schreef Madridista het volgende:
Ik zal het niet ontkennen: zo moeder, zo dochter.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Is madrista een vrouw in een midlife crisis of zo?
[..]
Daar heb jij dus je agressieve genen/gedrag vandaan!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Haters, dit is voor jullie haters en praters-->! hat
En nu op naar de volgende les.
Als het vet goed ging kan het tochquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zal het niet ontkennen: zo moeder, zo dochter.![]()
Geschiedenis ging trouwens vet goed terwijl dat meer leerwerk was dan Frans. Ik sta voor geschiedenis een 4,7en Frans een 6,4 kon eigenlijk beter Frans goed maken dan werd dat een 7. geschiedenis 6 maken is de kans heel laaaaag op
Jammerquote:
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jammer. Gewoon doorsolliciteren. Ik heb over anderhalf uur ook een interview van twee keer een half uur
.
Als mentor voor eerstejaars IBA-studenten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jamja ik ga wel ergens anders kijken nu
![]()
voor wat?
Ohja dat zei je alquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als mentor voor eerstejaars IBA-studenten.
10 euro per uur, volgens mij. De universiteit betaalt goed. Maar het gaat mij meer om de werkervaring (mijn CV is nu nogal leegquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohja dat zei je alverdient dat lekker?
Werkte jij niet in een fabriek? Dan ben je vroeg uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kom net van werk.![]()
Succes voor de werkzoekenden.
Nee, ik werk nu tijdelijk bij een aspergeteeltbedrijf. Het is maar paar uurtjes per dag.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Werkte jij niet in een fabriek? Dan ben je vroeg uit.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik werk nu tijdelijk bij een aspergeteeltbedrijf. Het is maar paar uurtjes per dag.
Ik kan geen asperges meer zien.
Jij wilde ook caissière worden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:59 schreef IHVK het volgende:
Gewoon doorsolliciteren inderdaad.
Ik was de eerste keer ook niet aangenomen.
Ik heb een zak asperges meegekregen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Nu maar hopen dat er vanavond geen asperges op het menu staan
.
Wat aardig van zequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een zak asperges meegekregen.
Jammerquote:
Toppiequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
10 euro per uur, volgens mij. De universiteit betaalt goed. Maar het gaat mij meer om de werkervaring (mijn CV is nu nogal leeg) en de ervaring op zich
.
Ok gelukkig. Hoe gaat met school?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ah het is maar tijdelijk en ik doe sorteerwerk, dat is niet zo erg als steken.
Ja, en toen at je elke dag een triple chocolate cookiequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ben ik zelfs geweest. Bij een AH To Go moet je best vaak kassa draaien, ook als man.
Ik kwam 10 minuten te vroeg aan, en toen ik door het raam keek zag ik twee mensen in de kamer zitten, dus ik dacht: ze zijn nog bezig met een interview. Dus ik wachtte buiten, en na een tijdje kwam er toch een van de twee naar buiten om te kijken waar ik bleefquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Jammer.
Maar niet opgeven met verder zoeken. Ik denk dat er wel genoeg vraag is naar 16-jarigen.
En succes met je interview Wik! Goede instelling
, beter te vroeg dan te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |