Ah to go zie je bijna meer mannelijke caissières dan vrouwelijke, dus daar is het acceptabel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ben ik zelfs geweest. Bij een AH To Go moet je best vaak kassa draaien, ook als man.
Precies.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah to go zie je bijna meer mannelijke caissières dan vrouwelijke, dus daar is het acceptabel.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, en toen at je elke dag een triple chocolate cookiewaarom weet ik dit nog
Je vult liever vakken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies.
Trouwens kassa draaien is het minst leuke wat je daar mag doen.
Ja.quote:
Ja.quote:
Aan de prijs van een flesje water daar te zien zou je ook denken dat god het persoonlijk en met alle liefde in een plastic flesje heeft gestopt, maar dat is vast ook niet zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.
Nou ja niet dat ik het zag, maar het kwam vrijwel elke dag binnen dus neem aan van wel.
Aan de prijs te zien moet het haast wel.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.
Of schoonmaken, of codeboek ofzo. Dan kun je nog praten met je collega's.
Als de baas weg is dan. Maar die ging vroeg weg altijd.![]()
#TipsvoorAyça
Dan heb je zo'n apparaatje en die zegt dat je bepaalde producten moet weghalen die over datum zijn en dan moet je de eerstvolgende datum zelf invullen, zodat hij het de volgende keer ook aangeeft.quote:
Jazeker. Alleen het was op een metrostation waar ik werkte dus er kwam ook veel gajes.quote:Maar volgens mij is zo'n AH to go leuker om te werken dan een reguliere supermarkt.
1,50 voor AH water en 1,60 voor Spa zag ik laatst.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aan de prijs van een flesje water daar te zien zou je ook denken dat god het persoonlijk en met alle liefde in een plastic flesje heeft gestopt, maar dat is vast ook niet zo.
Water kost iets van 1,66 per kubieke meterquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aan de prijs van een flesje water daar te zien zou je ook denken dat god het persoonlijk en met alle liefde in een plastic flesje heeft gestopt, maar dat is vast ook niet zo.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:08 schreef IHVK het volgende:
kubieke KM.?
Ik denk toch echt kubieke meter.
Wat heeft gajes toch met metrostationsquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n apparaatje en die zegt dat je bepaalde producten moet weghalen die over datum zijn en dan moet je de eerstvolgende datum zelf invullen, zodat hij het de volgende keer ook aangeeft.
Maar het is gewoon wat chiller dan de rest, niet heel intensief.
#coolstory
[..]
Jazeker. Alleen het was op een metrostation waar ik werkte dus er kwam ook veel gajes.
Daarom, en PWN heeft het schoonste drinkwater van Europaquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leidingwater is in Nederland net zo schoon als water uit een flesje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:22 schreef Ayca het volgende:
En van de 160 miljoen euro omzet die ze maken is 5 miljoen winst waarvan 4 miljoen naar de provincies gaan en ze 1 miljoen in een spaarpot stoppen.En, vind je water eerlijk geprijsd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Leidingwater wel jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En, vind je water eerlijk geprijsd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |