SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2010 00:36:42 ]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:35 schreef SolidasRock het volgende:
"30 jarige oud lijk"
ik zou dan toch maar langs de pearl gaan!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
Niet niet meer als een nummer? Dus wel degelijk meer als alleen maar een nummer?quote:
Haha zo voelde ik me vanmorgen ook toen ik de trein moest halen...pfff Toch maar eens wat meer aan de conditie gaan doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 07:55 schreef Civilian het volgende:
* Civilian voelt zich broekie met zn 26 tussen al die ouwe mensen
pff, wat voor klote conditie heb je als je buiten adem bent van 50m rennen naar de trein
* Civilian voelt zich bij nader inzicht toch maar 56 ipv 26..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik word pas over 10 jaar 30Rijk als je 30 wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
Dan trouwt ze een miljonairquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:39 schreef Jill-RMC het volgende:
TVP...
Zo vandaag maar eens poging 4 ondernemen om mn auto gewassen te krijgen. Je zou denken dat er een vloek op rustWas gisteren zowaar helemaal tot bij de wasstraat gekomen, betaald, auto was al ingespoten....en toen kreeg de auto voor me pech in de wasstraat
Ding ging niet vooruit of achteruit en duwen ook geen optie omdat het stuur op slot bleef staan![]()
Volgens mij wil mn auto gewoon dat ik zelf aan de slag ga met een emmertje en spons
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]wei weet ja. Maar niet toegeven hoor! Geef ze 1 vinger en ze nemen je hele hand. Straks wil-ie nog dat jij hem op je nek neemt en overal naar toe brengt
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik las in de TT 30 en rijkdamn.
Jij vroeg wakkerquote:
Op mijn 30e was ik heel rijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik las in de TT 30 en rijkdamn.
minder stress..... voor de rest enigzins hetzelfdequote:
Post 22. Hmmm... veel te vroeg voor jouquote:
Hoe'st met de medicatie?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
minder stress..... voor de rest enigzins hetzelfde
quote:Een verontruste vader meldde zondag 23 mei om 18.50 uur dat zijn 7-jarig zoontje vermist was. Hij had hem voor het laatst gezien in de speeltuin waar hij op dat moment samen met zijn andere zoon aan het spelen was. Daarop startte politie Haaglanden direct een zoekactie. Niet alleen Politie Haaglanden keek uit naar het vermiste jongetje, maar ook brandweer- en ambulancepersoneel. De helikopter van de KLPD werd ingezet om het wateroppervlak van de vijver in het Zuiderpark te observeren. Brandweerpersoneel zocht de waterkanten van de vijver af. Om 21.10 uur liet HTM weten dat het jongetje in Randstadrail onderweg naar Zoetermeer zat. De oplettende bestuurder, Sardjoe, ontdekte de jongen toen hij door zijn voertuig heen liep. Een passagier zei hem dat de jongen alleen reisde en niet met haar. Sardjoe begreep direct dat het om het vermiste jongetje ging en vroeg of hij Abdul heette. Dat was zo en ook het adres klopte met het adres uit de oproep. Sardjoe twijfelde geen moment en seinde de CVL in.
Sardjoe vond dat hij er moe en enigszins gelaten en angstig uitzag, maar toen Abdul eenmaal bij Sardjoe in de cabine zat, fleurde hij op en zwaaide als een echte HTM’er naar tegemoetkomende collega’s. Ook vertelde hij over zijn school en oom en zijn droomcarrière als profvoetballer. Na het rondje Krakeling stond de politie op Sardjoe en Abdul te wachten om Abdul naar huis te brengen. Al met al een spannend avontuur dat dankzij Sardjoe tot een goed einde is gebracht,.. en dat op Abdul’s verjaardag
voel me er wel redelijk onder maar kan wel zijn dat de medicijnen mijn overspannen gedrag triggeren.... word er nog wel erg suf van btw maar op den duur ga ik overschakelen van ochtend inname naar voor het slapen innamenquote:
ik vond a_a al beetje hindoe trekjes hebbenquote:
Vind ik ook! Maar mijn mening daarover zou zomaar eens kunnen veranderenquote:
Hahaha. Tsja, als je zelf 30 wordt, moet je wel. En als je een vriendin of vriend in die leeftijd hebt danne, is het nogal lullig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vind ik ook! Maar mijn mening daarover zou zomaar eens kunnen veranderen
quote:
Fixed. Hoezo eigenlijk?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:09 schreef CaLeX het volgende:
KUDT
KAn iedereen ff die achternaam verwijderen uit hun quotes?
Done.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:09 schreef CaLeX het volgende:
KUDT
Jawel, heb nog lang gegamed maarja.... papa zijn hequote:Op donderdag 27 mei 2010 09:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jij vroeg wakker
niet tot midden in de nacht gegamed?
Ik wilde het je net pm'en dat dat denk ik niet de bedoeling isquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:09 schreef CaLeX het volgende:
KUDT
Jij bent leuk hoor. Oud kan nog heel mooi, fijn, leuk zijn.quote:
Ja, had het nog wel ff doorgelezen, maar viel mezelf niet opquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik wilde het je net pm'en dat dat denk ik niet de bedoeling is
Ik zal ff een modje aanspreken
Mja, dat is ook wel weer zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja, had het nog wel ff doorgelezen, maar viel mezelf niet op
@ Flap; omdat ik geen zin heb dat als iemand zichzelf/hem over een half jaartje googled dit dan ziet en bij mij uitkomt
donequote:Op donderdag 27 mei 2010 11:09 schreef CaLeX het volgende:
KUDT
ik word volgend jaar pas 30quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij bent leuk hoor. Oud kan nog heel mooi, fijn, leuk zijn.![]()
is er op vrijdagavond geen discobowlen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
30
Wat betreft die evt bowling meet he, zijn er users die evt nog zin hebben om in het zuiderpark eerst te wokken voordat we de pondjes eraf gaan bowlen? Of evt andere optie om ergens te eten?
ik meld me aan, mits de juiste datum!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
30
Wat betreft die evt bowling meet he, zijn er users die evt nog zin hebben om in het zuiderpark eerst te wokken voordat we de pondjes eraf gaan bowlen? Of evt andere optie om ergens te eten?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik word volgend jaar pas 30was een hoi zwaai
jij bent ook mooi fijn en leuk
Doe maar, misschien bowl ik minder slecht met een paar bier in mn mikquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
30
Je gooit die controller in de goot?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat ik het nog meest triest vind is dat ik met WII bowlen zelfde afwijking heb met gooien als met echt bowlen
ik ga je in maken!! ik ga voor de turkeyquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Doe maar, misschien bowl ik minder slecht met een paar bier in mn mik
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:31 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik ga je in maken!! ik ga voor de turkey
gelukkig ook nooit 200punten gehaald met bowlen ofzo (in het echt)quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:31 schreef CaLeX het volgende:
Constant gutterballen gooien verstaan we niet onder een afwijking KZ
nee, scheveningen.... aan het werk! waarom?quote:
waarom had ik deze al verwacht?quote:
Dacht eerst dat ik Flap zag, maar dit was een lichtere versie van flapquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:34 schreef Marvelous het volgende:
[..]
nee, scheveningen.... aan het werk! waarom?
ik ook niet 164 is de topquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gelukkig ook nooit 200punten gehaald met bowlen ofzo (in het echt)mja kan niet echt bowlen met mijn rug
dus ik kijk wel gezellig toe hoe jullie falen
Qua huidskleur of qua gewicht?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dacht eerst dat ik Flap zag, maar dit was een lichtere versie van flap(zo stel ik me jou eigenlijk voor
)
Ik begin meestal kut, zo rond de 100/120 en eindig na 2/3potjes rond de 170/180quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik ook niet 164 is de top
Maar meestal kan ik mijn aandacht er niet zo lang bijhouden, laatste keer ook, eerste pot 138- tweede 77 en derde wil ik het niet eens over hebben
Nee, dat kan zeker niet!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kzie nu pas je fobo Marvnee dat was jij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
Dat heb ik met 9. Zo frustrerendquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:39 schreef RATMEN het volgende:
Bowlen ... ik ben echt de koning van 7 of 8 pins omgooien ....
En zeker zo dat je de 2 buitenste overhoudt zodat je een mooie split krijgtquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:39 schreef RATMEN het volgende:
Bowlen ... ik ben echt de koning van 7 of 8 pins omgooien ....
Da's een uitdagingquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En zeker zo dat je de 2 buitenste overhoudt zodat je een mooie split krijgt
Ik draai het beste op 2 biertjesquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:41 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben net als a_a, begin altijd slecht en eindig een stuk beter.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's een uitdaging
[..]
Ik draai het beste op 20 biertjes
Denk dat de uitbater ook wel beter draait op 20 dan op 2 biertjesquote:
dat is een beter idee dan met zaad rondstrooienquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wij deden altijd als iemand een split gooide, moest de rest van de groep een biertje achterover slaan
de split gooie en een spare maakte OF gewoon 2 overhouden? :pquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wij deden altijd als iemand een split gooide, moest de rest van de groep een biertje achterover slaan
Nais, ik kom eraan! Of kwam je bij mij badderenquote:
2 overhouden die niet vlak naast elkaar staan. 3 mocht ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
de split gooie en een spare maakte OF gewoon 2 overhouden? :p
met bubbels??quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nais, ik kom eraan! Of kwam je bij mij badderen.
Hangt van het soort bubbels dat je wil afquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
met bubbels??
ik hou van mijn badlaken tot de enkels... en dan lekker weer ff op bed liggen opdrogen
stankvrijequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hangt van het soort bubbels dat je wil af.
Amenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:48 schreef Civilian het volgende:
De optie eten voor bowlen ben ik ook voorIk ben altijd voor eten
Die was voorspelbaarquote:
uit het bad en flesjequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:50 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Die was voorspelbaar. Doelde meer op uit een flesje of in het bad
.
Heb je een leuke dag gehad?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:29 schreef summer29 het volgende:
![]()
Iedereen nogmaals super bedankt voor lieve felictaties van gister!!
[ afbeelding ]
Solid is beetje ziek sinds gister maar mijn verjaardag was leuk en lekker relax....quote:
Hehe, ik kan je nu al garanderen dat ik me zondag zeker niet jong zal voelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:39 schreef summer29 het volgende:
[..]
Solid is beetje ziek sinds gister maar mijn verjaardag was leuk en lekker relax....
Heb veel berichtjes gekregen via hier op fok, hyves, facebook en smsjes.....![]()
En Flap, maak niet druk om je leeftijd want de volgende dag voel je toch lekker jong. Ik voel vandaag echt niet 30 hoor....
Omdat het stinkt in de haven misschien?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:40 schreef SolidasRock het volgende:
Ff een vraagje: in het belgisch park is er een huisje met 2 kamers voor 465 euro huur per maand. in scheveningse haven een huisje met 2 kamers 309 euro huur. Vanwaar de grote huurverschil. Is het echt zo dat elke buurt een andere huurtarief heeft of is er een ander goede reden voor de huurverschil?
Vrije sector gok ik.. Dan is de reden voor het huurverschil dat de huurbaas z'n prijs zelf mag bepalenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:40 schreef SolidasRock het volgende:
Ff een vraagje: in het belgisch park is er een huisje met 2 kamers voor 465 euro huur per maand. in scheveningse haven een huisje met 2 kamers 309 euro huur. Vanwaar de grote huurverschil. Is het echt zo dat elke buurt een andere huurtarief heeft of is er een ander goede reden voor de huurverschil?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Omdat het stinkt in de haven misschien?
De 1e is van staedion en de 2e van vestia. beide grote huurwoningcorporaties.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:49 schreef Civilian het volgende:
[..]
Vrije sector gok ik.. Dan is de reden voor het huurverschil dat de huurbaas z'n prijs zelf mag bepalen
Dan woon je dus bij de tramlus en niet bij de haven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nu ff serieus, daar waar ik woon ruik je de haven niet. ik woon bij de tramlus 11.
Dichter bij de promenade, beter aangeschreven, betere ov verbindingen, misschien ook mooier? (om maar niet te denken aan de huiselijke verschillen als oppervlak, enkel/dubbel glas etc)quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:40 schreef SolidasRock het volgende:
Mjah dan nog geloof ik niet dat er een reden moet zijn voor de huurverschillenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De 1e is van staedion en de 2e van vestia. beide grote huurwoningcorporaties.
Ik hoor ze niet en summer ook nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dan woon je dus bij de tramlus en niet bij de haven.
In dat geval, gierende trams.
Mazzeltje van een eindlus, daar hoeven ze niet op snelheid doorheenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik hoor ze niet en summer ook niet
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik hoor ze niet en summer ook niet
Je kent ons niet maar hoi, ik ben zwaarslechthorend, net als mijn vriendinnetje Summer. Vandaar dat sommigen de humor ervan inzien....quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mazzeltje van een eindlus, daar hoeven ze niet op snelheid doorheen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kent ons niet maar hoi, ik ben zwaarslechthorend, net als mijn vriendinnetje Summer. Vandaar dat sommigen de humor ervan inzien....
Ik denk echt dat het aan de reputatie van de wijk ligt. Ik moest belgisch park even googlen (nooit eerder van gehoord) en dat is wel een chicer stuk van Scheveningenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:21 schreef SolidasRock het volgende:
Ow ja, ter illustratie van eerder genoemde vragen: http://www.woonnet-haaglanden.nl/#/AanbodDetails/id=5231&bstate=Aanbod
http://www.woonnet-haaglanden.nl/#/AanbodDetails/id=5430&bstate=Aanbod
Dat wist ik niet, maar dan zijn we collega's wat dat betreftquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kent ons niet maar hoi, ik ben zwaarslechthorend, net als mijn vriendinnetje Summer. Vandaar dat sommigen de humor ervan inzien....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar dan zijn we collega's wat dat betreftAl die doven en pinda's in dit topic. En dan ook nog dove pinda'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Biertjes pakken op een terrasjequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:21 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb geen zin meer, wat zal ik es gaan doen ...
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Biertjes pakken op een terrasje(waar blijft toch die biersmiley
)
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom gedraaid?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
He cool, zojuist is mijn verstandskies helemaal binnenste buiten gedraaid door de tandarts en zit ik mijn wangen tot pulp te kouwen en bloed door te slikken.
Is er animo voor foto's ??:)
Getrokken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gedraaid, om gebikkeld, open gereten, ...geef het beessie een naampje
Ah jammie, klinkt fijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee dat niet hij zit er nog in. Maar er zat een hele oude grote zilveren vulling in en die was gaan lekken. Dus een kleine renovatie gehad. Alleen zou dit pas op 7 juni gebeuren en zou ik vandaag een wortelkanaalbehandeling (het afmaken ervan) krijgen. Die krijg ik nou dus volgende week......
Ik eet voorlopig nog niets!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:09 schreef Marvelous het volgende:
ik eet vanavond tortelini met kip championne roomsaus!
Je signature is zelden zo treffend geweest als nu.quote:
Je kaartje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:06 schreef nectarientje het volgende:
Heb je al een hamsterwang RB?
Ik ga zo naar PinkpopOf althans, eerst naar Kres en morgen naar Pinkpop
Ben benieuwd wat ik ga vergeten
Kunnen we erom wedden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:06 schreef nectarientje het volgende:
Dat heeft Kresquote:
Je tentquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat heeft KresVeiligheid voor alles natuurlijk.
En ja, er mag gewed worden
Die zit al in de tasquote:
Ja? Is dat echt zo veilig?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef nectarientje het volgende:
Dat heeft KresVeiligheid voor alles natuurlijk.
En ja, er mag gewed worden
Elektroshock? Om de sniper van me af te houden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:22 schreef AirwiN het volgende:
Ja? Is dat echt zo veilig?
Verder, oordopjes voor tijdens de optredens, ondergoed, kaplaarzen, genoeg slaapzakken om warm te blijven, schone kleren, condooms, tent, haringen, elektroshock wapen, oordopjes voor tijdens het slapen, koffiewekkerbonnen.
Yup, en Q. loopt er ook rond en die hangt 'm overal in als hij de kans krijgt zoals je weet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:26 schreef nectarientje het volgende:
Elektroshock? Om de sniper van me af te houden?
Wat, z'n voorbinddildo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, en Q. loopt er ook rond en die hangt 'm overal in als hij de kans krijgt zoals je weet.
Nou de verdoving begint uit te werken en behalve een tintelende wang en tong begint het nu ook pijn te doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:06 schreef nectarientje het volgende:
Euhm.. ook ik heb zo mijn eisenpakket, ook na drankquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:28 schreef AirwiN het volgende:
Yup, en Q. loopt er ook rond en die hangt 'm overal in als hij de kans krijgt zoals je weet.
Echt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Euhm.. ook ik heb zo mijn eisenpakket, ook na drank
Mijn advies: blijf voorlopig even van de sterke drank af...quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou de verdoving begint uit te werken en behalve een tintelende wang en tong begint het nu ook pijn te doen.
Zit dan ook een composiet vulling in van zo'n vierkante centimeter. Mijn zenuwen (overigens notabene de enige kies wáár nog een zenuw in zit) zullen wel even overgevoelig zijn.
Daar wordt vast rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:30 schreef nectarientje het volgende:
Euhm.. ook ik heb zo mijn eisenpakket, ook na drank
ik geloof dat zelf graag jaquote:
Ik ben toch al geen drinker dus dat komt goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn advies: blijf voorlopig even van de sterke drank af...
Hoe voel je je?quote:
uitgeput.... bij therapeut geweest, daarna grotendeels mijn huis gedaan met een vriendin... moet alleen nog slaapkamer doen. Hapje wezen eten en daarna nog door mediamarkt wezen banjeren. Zou nog drankje gaan drinken met mijn maatje maar naar huis gegaan.... gesloopt en misselijk. Morgen naar bedrijfs arts en dan daar ff mee praten.quote:
Het einde? dat klinkt wel heel erg.... noem het liever het begin!?!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hoe is het met miss... einde nadert snel toch?!
de zwangerschap eindigt, nieuw leven begint...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Het einde? dat klinkt wel heel erg.... noem het liever het begin!?!!
Toch nog maar even wat daagjes thuisblijven?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
uitgeput.... bij therapeut geweest, daarna grotendeels mijn huis gedaan met een vriendin... moet alleen nog slaapkamer doen. Hapje wezen eten en daarna nog door mediamarkt wezen banjeren. Zou nog drankje gaan drinken met mijn maatje maar naar huis gegaan.... gesloopt en misselijk. Morgen naar bedrijfs arts en dan daar ff mee praten.
sowieso het weekeind vrij en ik hoor wel wat de bedrijfsarts zegt....quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch nog maar even wat daagjes thuisblijven?
En life as we know it gaat wel aardig eindigen als ik de verhalen mag geloven ja
en wat is het?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef summer29 het volgende:
Morgenmiddag ga ik mijn verjaardag kado ophalen!!
Waarom wil je eigenlijk niet een andere baan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sowieso het weekeind vrij en ik hoor wel wat de bedrijfsarts zegt....
wat niet motiveert is als je baas zegt van het maakt niet uit of je je best doet of niet, ziek of niet ik wil je toch weg hebben..... zit je daar al half overspannen
financiele zekerheid... zit hier al 7 jaar dus redelijk salaris opgebouwd. Voor de rest geen aanvullende opleidingen en arbeidsmarkt is ruk. Maar ontslag is niet de hoofdreden waarom ik er doorheen zit...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk niet een andere baan?
Nou willen we natuurlijk een plaatje zien hequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef summer29 het volgende:
[..]
Converse schoenen..... Ze hadden mijn maat niet meer!
Nog steeds niet? Dan zit hij/zij echt goed warm in je buikjequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk niet een andere baan?
Weinig kans dus iets leuks in de buurt te vindenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
financiele zekerheid... zit hier al 7 jaar dus redelijk salaris opgebouwd. Voor de rest geen aanvullende opleidingen en arbeidsmarkt is ruk. Maar ontslag is niet de hoofdreden waarom ik er doorheen zit...
Nog maximaal 2 weken!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:30 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Dan zit hij/zij echt goed warm in je buikje
Zaterdag komt hij/zij eruit... heb ik op de meet al voorspeldquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:30 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Dan zit hij/zij echt goed warm in je buikje
neen ik heb rugproblemen dus ben paar keer uitgevallen waarvan 1x 1,5 jaar geheel/gedeeltelijk.... te hoog ziekteverzuim dus....quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:32 schreef kiekjesdief het volgende:
Ben je dan te duur geworden voor je werkgever?
dat wil jij wel hequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zaterdag komt hij/zij eruit... heb ik op de meet al voorspeld
Aaaaaaaaaaah romanticaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef Marvelous het volgende:
Na het stofzuigen even met een biertje relaxen van het zonnetje, fototje van nu net:
[ afbeelding ]
De mooiste dag om geboren te worden. Heb er 30 jaar geleden bijna 6 weken extra op gewachtquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef Marvelous het volgende:
[..]
dat wil jij wel he
op jou verjaardag
zo romantisch in alleen met heinekenquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou willen we natuurlijk een plaatje zien he
Rond dezelfde tijd, maar dan op het strand...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef Marvelous het volgende:
Na het stofzuigen even met een biertje relaxen van het zonnetje, fototje van nu net:
[ afbeelding ]
ja, jij bent altijd al sloom geweest !!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De mooiste dag om geboren te worden. Heb er 30 jaar geleden bijna 6 weken extra op gewacht
Ogen dicht en denk er een bella donna bijquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
zo romantisch in alleen met heineken
En met een goed fototoestel ipv. telefon!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rond dezelfde tijd, maar dan op het strand...
[ afbeelding ]
Toen konden ze gewoon nog niet zo goed rekenenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De mooiste dag om geboren te worden. Heb er 30 jaar geleden bijna 6 weken extra op gewacht
is zonder alcohol ook goed?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
zo romantisch in alleen met heineken
Jawel. Maar ik nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen konden ze gewoon nog niet zo goed rekenen
ik ging google gebruiken op bella donnaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ogen dicht en denk er een bella donna bij
Het is een telefoonfoto.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef Marvelous het volgende:
En met een goed fototoestel ipv. telefon!
Mooie foto!
Dan heb jij een echte tel, ikke een nokia e71quote:
nokiaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:40 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dan heb jij een echte tel, ikke een nokia e71
Het kan ergerquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:39 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik ging google gebruiken op bella donna![]()
[ afbeelding ]
Truste. Take carequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker ff tv kijken en dan slapen....
tot morgen mensjes
HTC Hero FTW!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:40 schreef Marvelous het volgende:
Dan heb jij een echte tel, ikke een nokia e71
die had ik eerst ook, miste alleen een echt toetsenbord! kon er na een paar maanden nog steeds op schelden als ik een mail typte!quote:
jij blij! heb je een avondje vrij!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, die zit nu in de bioscoop bij Sex and the City 2
Druk bezig weer.... moet voor 22 juni 2 flinke papers hebben gemaakt over allemaal nieuwe dingenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef Marvelous het volgende:
[..]
jij blij! heb je een avondje vrij!![]()
Hoe ging het dinsdag eigenlijk op school? je moest toch hard leren?
Wij hebben dezelfde telefoon begrijp ik?quote:
Je overschat mequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde telefoon begrijp ik?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef Marvelous het volgende:
[..]
die had ik eerst ook, miste alleen een echt toetsenbord! kon er na een paar maanden nog steeds op schelden als ik een mail typte!
Aha nu snap ik dat ze geen antwoord geeft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, die zit nu in de bioscoop bij Sex and the City 2
Dat zou zomaar eens kunnenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:50 schreef summer29 het volgende:
[..]
Aha nu snap ik dat ze geen antwoord geeft.
Het ging me na een paar maanden wel redelijk goed af, alleen een echt toetsenbord was nog steeds sneller (had in 1 keer 2 nieuwe telefoons). vond zelf de nokia beter, dus de htc nog voor een stevig bedrag kunnen verkopen! (ik had hem als 1 van de eerste, dus ze waren toen nog gewild!)quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:49 schreef summer29 het volgende:
[..]
ongeduldig ventje! Daar heb je veel geduld voor nodig en uiteindelijk gewend.
Ik heb Samsung Galaxy en ben na een maandje gewend!
Ik hoop dat het lukt met verkopenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:51 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Het ging me na een paar maanden wel redelijk goed af, alleen een echt toetsenbord was nog steeds sneller (had in 1 keer 2 nieuwe telefoons). vond zelf de nokia beter, dus de htc nog voor een stevig bedrag kunnen verkopen! (ik had hem als 1 van de eerste, dus ze waren toen nog gewild!)
Je werkt in de ICT toch? Dan heb je vast een iPhone. Alleen hippe vrouwen en ICT'ers hebben zo'n ding. (in de hoop zo'n hippe vrouw te kunnen scoren) Afgaande op het beeld dat ik heb van GotC ben je één van de weinigen die dan overigens wél is geslaagd in dat streven.quote:
hij was toen juist snel voor veel geld verkochtquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt met verkopenWens je succes...... Of anders kado als je klanten iets winnen op je werk
FOUT! (en ja zo denk ik ook over de iphone, kut ding!)quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je werkt in de ICT toch? Dan heb je vast een iPhone. Alleen hippe vrouwen en ICT'ers hebben zo'n ding. (in de hoop zo'n hippe vrouw te kunnen scoren) Afgaande op het beeld dat ik heb van GotC ben je één van de weinigen die dan overigens wél is geslaagd in dat streven.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde telefoon begrijp ik?
Solid en Flap hebben dezelfde mobiel....quote:
Ik ben inderdaad geen prototype it-nerdquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je werkt in de ICT toch? Dan heb je vast een iPhone. Alleen hippe vrouwen en ICT'ers hebben zo'n ding. (in de hoop zo'n hippe vrouw te kunnen scoren) Afgaande op het beeld dat ik heb van GotC ben je één van de weinigen die dan overigens wél is geslaagd in dat streven.
Ziedaar het verschil tussen een trendsetter en een stelletje trendvolgers. Meelopers!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:58 schreef summer29 het volgende:
Solid en Flap hebben dezelfde mobiel....![]()
![]()
Mobiel van Airwin is eigenlijk oud model.
Jouw stijl..quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef Marvelous het volgende:
[..]
FOUT! (en ja zo denk ik ook over de iphone, kut ding!)
Denk dat als ik nu een tel zou uitkiezen, word het toch de blackberry.. toetsenbord!
Ik had m eerst!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ziedaar het verschil tussen een trendsetter en een stelletje trendvolgers. Meelopers!![]()
IT-nerds staan niet bekend om hun mensenkennis en al helemaal niet om hun zelfreflecterend vermogen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben inderdaad geen prototype it-nerd
De nieuwste is al een heel stuk kleiner geworden! en gelukkig heb ik grote zakkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef summer29 het volgende:
[..]
Jouw stijl..In ieder geval vind ik blackberry
, die past nog niet eens in mijn broekzak....
Dat ligt ook meer aan jouw formaat dan aan het formaat van de Blackberry.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef summer29 het volgende:
Jouw stijl..In ieder geval vind ik blackberry
, die past nog niet eens in mijn broekzak....
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
IT-nerds staan niet bekend om hun mensenkennis en al helemaal niet om hun zelfreflecterend vermogen.
ben jij vrij morgen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Flappekz het volgende:
Om te vieren dat het weekend is, heb ik mezelf wat heel lekkers ingeschonken:
[ afbeelding ]
Dan boft jij....quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
De nieuwste is al een heel stuk kleiner geworden! en gelukkig heb ik grote zakken
Als je echt niet aan touchscreen kan wennen (zoals ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef Marvelous het volgende:
[..]
FOUT! (en ja zo denk ik ook over de iphone, kut ding!)
Denk dat als ik nu een tel zou uitkiezen, word het toch de blackberry.. toetsenbord!
Yep, lekker met GotC wat leuks doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ben jij vrij morgen?
Mijn broer een it nerd
Ja hoor! een tuinbroekquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef summer29 het volgende:
[..]
Dan boft jij....
Heb je wel gezien grotere broekzakken die voor vrouwen bedoeld zijn?
quote:
laat eens zien dat blackberry stuk kleiner is...quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
De nieuwste is al een heel stuk kleiner geworden! en gelukkig heb ik grote zakken
Al mijn broekzakken zijn te klein voor mijn mobiel! En geen enkel mobiel past in mijn broekzak, heb ook mobiel van Solid uitgeprobeerd...quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt ook meer aan jouw formaat dan aan het formaat van de Blackberry.
Zie jij mij in tuinbroek lopen? Zie jij mij in tuin werken?quote:
Ja, maar jij draagt nou eenmaal hele kleine broeken. Als je wat groter was geweest, waren je broeken en je broekzakken ook groter, en hadden de telefoons gewoon gepastquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef summer29 het volgende:
[..]
laat eens zien dat blackberry stuk kleiner is...
[..]
Al mijn broekzakken zijn te klein voor mijn mobiel! En geen enkel mobiel past in mijn broekzak, heb ook mobiel van Solid uitgeprobeerd...
[..]
Zie jij mij in tuinbroek lopen? Zie jij mij in tuin werken?Tuinbroek
![]()
Zoals tuintegel zei, mijn mobiel zit veilig in gekleurde hoesje en in mijn tas.
een tuinbroek draag je niet in de tuin... die draag je als mannelijke kant in een relatie tussen 2 damesquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef summer29 het volgende:
[..]
laat eens zien dat blackberry stuk kleiner is...
[..]
Al mijn broekzakken zijn te klein voor mijn mobiel! En geen enkel mobiel past in mijn broekzak, heb ook mobiel van Solid uitgeprobeerd...
[..]
Zie jij mij in tuinbroek lopen? Zie jij mij in tuin werken?Tuinbroek
![]()
Zoals tuintegel zei, mijn mobiel zit veilig in gekleurde hoesje en in mijn tas.
Zie jij GotC haar mobiel in haar broekzak, ze is groter dan mij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar jij draagt nou eenmaal hele kleine broeken. Als je wat groter was geweest, waren je broeken en je broekzakken ook groter, en hadden de telefoons gewoon gepast
zie jij vrouwen in tuinbroek lopen? ik heb toevallig wel paar gezien die droegen voor hun zwangerschap of voor in tuin werken maar over straat lopen doen ze niet hoor......quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:14 schreef Marvelous het volgende:
[..]
een tuinbroek draag je niet in de tuin... die draag je als mannelijke kant in een relatie tussen 2 dames![]()
De meeste broeken van GotC hebben geen broekzakken geloof ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:23 schreef summer29 het volgende:
[..]
Zie jij GotC haar mobiel in haar broekzak, ze is groter dan mij.![]()
[..]
zie jij vrouwen in tuinbroek lopen? ik heb toevallig wel paar gezien die droegen voor hun zwangerschap of voor in tuin werken maar over straat lopen doen ze niet hoor......
Tenzij we stiekem terug zijn gegaan naar de early 90'squote:Op donderdag 27 mei 2010 22:23 schreef summer29 het volgende:
zie jij vrouwen in tuinbroek lopen? ik heb toevallig wel paar gezien die droegen voor hun zwangerschap of voor in tuin werken maar over straat lopen doen ze niet hoor......
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De meeste broeken van GotC hebben geen broekzakken geloof ik
En wat ga je dan doen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep, lekker met GotC wat leuks doen
Da's nog een verrassingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
komt goed, slaap lekkerquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef summer29 het volgende:
Ik ga weer eens off.....
ATWTdan hoogste tijd om naar bed te gaan....
Truste allemaal....... En Flap, veel plezier morgen met GotC!
slaap lekker!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef summer29 het volgende:
Ik ga weer eens off.....
Truste allemaal....... En Flap, veel plezier morgen met GotC!
Zelfde, even 15 minuutjes ATWT kijken en dan overschakelen naar Stormchasersquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef summer29 het volgende:
Ik ga weer eens off.....
Veel lol!!quote:
Lekker bezig!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef nectarientje het volgende:
En dan nu dames en heren, de prijsuitreiking van de grote wat-gaat-necta-vergeten-competitie. Er is door u allen massaal gereageerd, waarvoor dank maar ik heb geen winnaars kunnen spotten. Ik ben mijn dikke slaapsokken en mijn hoeslaken vergeten.
U zult begrijpen dat dit slechts een tussenstand is, maandag kom ik terug met meer nieuws en wellicht zijn er in de volgende ronde wel prijswinnaars
Kijk dat is zeer welkom!quote:
Zeg dat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:43 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kijk dat is zeer welkom!
Fucking koud dat het is! Wordt nu echt wel een keer tijd dat die zomer goed en blijvend doorbreekt
HC?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Goeiemorgen
Vandaag heerlijk relaxed dagje, vanavond ff 3 uurtjes werken en daarna naar HC
Heb je daar vaker last van met afhaalwok dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:06 schreef tuintegel het volgende:
Buikpijnhad ik maar geen afhaalwok moeten eten gister . Iets met eigen schuld ,dikke bult...
kom je op bezoek?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Goeiemorgen
Vandaag heerlijk relaxed dagje, vanavond ff 3 uurtjes werken en daarna naar HC
kom je nog tosti halen hiero?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ff geld weggooien daar
[..]
Holland Casino
Eigen schuld dikke buik??quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:06 schreef tuintegel het volgende:
Buikpijnhad ik maar geen afhaalwok moeten eten gister . Iets met eigen schuld ,dikke bult...
Tsk, wel naar pinkpop willen, maar niet zelf willen sjouwenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:01 schreef CaLeX het volgende:
zo, mijn meisje naar Pinkpop.
Gister maar even haar tas in de kelder gezet, anders kreeg dat arme kind dat ding vast niet naar beneden ;')
Kramperen met een tas op wieltjes... het moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:09 schreef CaLeX het volgende:
Ze heeft een tas op wieltjes ofcourse
en met het OV dus sjouwen moet ze wel
ik werk tot 16.00, dus mij ga je niet tegen komen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ff geld weggooien daar
[..]
Holland Casino
Ik las: Nog 4 weken en dan is het weekend!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:20 schreef bosnymfje het volgende:
Goeiemorgen iedereen (ondertussen alweer bijna middag)![]()
Nog 4 uur werken en dan is het weekend!!!
Hahahahaha, dat is wel wat langquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las: Nog 4 weken en dan is het weekend!!!
Je hebt precies lang genoeg uitgeslapen tot het grijze weer weg was en de zon verscheenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:22 schreef RATMEN het volgende:
Uitslapen is fijn!!! En het lukte vandaag ook nog. Zometeen even van het heeeeeerlijke weer genieten!
Dat klinkt ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Hahahahaha, dat is wel wat lang![]()
Over 5 weken heb ik wel vakantie
Zie je ....toch die paupers waar ik het over had.quote:Chauffeurs zijn het getreiter zat
DEN HAAG - De chauffeurs van het openbaar vervoer in Den Haag zijn het getreiter zat. Volgens HTM'er Wink Hoffman lopen de mensen met een boog om raddraaiers heen.
Please Wait ...
Hij stelt dat mensen elkaar niet meer durven aan te spreken op het gedrag. De trambestuurders, buschauffeurs en beveiligers van openbaarvervoerbedrijf HTM komen dan ook drie weken in actie tegen de agressie in het openbaar vervoer. Vanaf vrijdag delen ze polsbandjes met de tekst 'Geweld werkt niet' uit aan passagiers, meldt het AD. Posters roepen reizigers op tot tolerantie.
Ik werd wakker van de lichtstralen in mn ogenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt precies lang genoeg uitgeslapen tot het grijze weer weg was en de zon verscheen
Nee dat niet, ik ben net verhuisd dus kan mijn vakantie goed gebruiken om het huis verder op te knappen...maar als het weer zo lekker blijft kan ik wel in mijn tuintje genieten van de zonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt precies lang genoeg uitgeslapen tot het grijze weer weg was en de zon verscheen
[..]
Dat klinkt ook niet verkeerdPlannen om weg te gaan?
Vallen de recent jarige pindas nu ff mooi buiten de boot...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:21 schreef davidmaas87 het volgende:
Beste Hagenezen!
Als je tussen de 16 en 29 jaar bent, kan je vandaag in de <KNIP>( jullie wellicht bekend) een gratis item ophalen.
Meer instructies staan hier: <KNIP>
Wie het eerst komt, die het eerst maalt!
teeven kan zoveel willen... is niet haalbaarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:03 schreef Civilian het volgende:
VVD wil internetverkeer controleren!
Ik zeg, VVD -37 zetels..
Is prima haalbaarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
teeven kan zoveel willen... is niet haalbaar
flap mag nog!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vallen de recent jarige pindas nu ff mooi buiten de boot...
ja maar gok niet dat zo'n wet door de kamer komtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
Is prima haalbaarWant het gebeurt nu ook, alleen wordt er niks mee gedaan.
De software en hardware is er voor, de wet alleen niet
hij ging wegquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:38 schreef tuintegel het volgende:
Vanwaar de flessen Champagne en wijn ?Heb je eindelijk eens iets goed gedaan ?
Yep, vandaag mijn ontslagbrief ingediend.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:38 schreef tuintegel het volgende:
Vanwaar de flessen Champagne en wijn ?Heb je eindelijk eens iets goed gedaan ?
Daar gaat het grote geld..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Yep, vandaag mijn ontslagbrief ingediend.
dus ik zat er niet ver naastquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Yep, vandaag mijn ontslagbrief ingediend.
Nee hoor ik blijf zitten waar ik zit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus ik zat er niet ver naast
wel al andere baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |