IT-nerds staan niet bekend om hun mensenkennis en al helemaal niet om hun zelfreflecterend vermogen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben inderdaad geen prototype it-nerd
De nieuwste is al een heel stuk kleiner geworden! en gelukkig heb ik grote zakkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef summer29 het volgende:
[..]
Jouw stijl..In ieder geval vind ik blackberry
, die past nog niet eens in mijn broekzak....
Dat ligt ook meer aan jouw formaat dan aan het formaat van de Blackberry.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef summer29 het volgende:
Jouw stijl..In ieder geval vind ik blackberry
, die past nog niet eens in mijn broekzak....
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
IT-nerds staan niet bekend om hun mensenkennis en al helemaal niet om hun zelfreflecterend vermogen.
ben jij vrij morgen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Flappekz het volgende:
Om te vieren dat het weekend is, heb ik mezelf wat heel lekkers ingeschonken:
[ afbeelding ]
Dan boft jij....quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
De nieuwste is al een heel stuk kleiner geworden! en gelukkig heb ik grote zakken
Als je echt niet aan touchscreen kan wennen (zoals ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef Marvelous het volgende:
[..]
FOUT! (en ja zo denk ik ook over de iphone, kut ding!)
Denk dat als ik nu een tel zou uitkiezen, word het toch de blackberry.. toetsenbord!
Yep, lekker met GotC wat leuks doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ben jij vrij morgen?
Mijn broer een it nerd
Ja hoor! een tuinbroekquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef summer29 het volgende:
[..]
Dan boft jij....
Heb je wel gezien grotere broekzakken die voor vrouwen bedoeld zijn?
quote:
laat eens zien dat blackberry stuk kleiner is...quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
De nieuwste is al een heel stuk kleiner geworden! en gelukkig heb ik grote zakken
Al mijn broekzakken zijn te klein voor mijn mobiel! En geen enkel mobiel past in mijn broekzak, heb ook mobiel van Solid uitgeprobeerd...quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt ook meer aan jouw formaat dan aan het formaat van de Blackberry.
Zie jij mij in tuinbroek lopen? Zie jij mij in tuin werken?quote:
Ja, maar jij draagt nou eenmaal hele kleine broeken. Als je wat groter was geweest, waren je broeken en je broekzakken ook groter, en hadden de telefoons gewoon gepastquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef summer29 het volgende:
[..]
laat eens zien dat blackberry stuk kleiner is...
[..]
Al mijn broekzakken zijn te klein voor mijn mobiel! En geen enkel mobiel past in mijn broekzak, heb ook mobiel van Solid uitgeprobeerd...
[..]
Zie jij mij in tuinbroek lopen? Zie jij mij in tuin werken?Tuinbroek
![]()
Zoals tuintegel zei, mijn mobiel zit veilig in gekleurde hoesje en in mijn tas.
een tuinbroek draag je niet in de tuin... die draag je als mannelijke kant in een relatie tussen 2 damesquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef summer29 het volgende:
[..]
laat eens zien dat blackberry stuk kleiner is...
[..]
Al mijn broekzakken zijn te klein voor mijn mobiel! En geen enkel mobiel past in mijn broekzak, heb ook mobiel van Solid uitgeprobeerd...
[..]
Zie jij mij in tuinbroek lopen? Zie jij mij in tuin werken?Tuinbroek
![]()
Zoals tuintegel zei, mijn mobiel zit veilig in gekleurde hoesje en in mijn tas.
Zie jij GotC haar mobiel in haar broekzak, ze is groter dan mij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar jij draagt nou eenmaal hele kleine broeken. Als je wat groter was geweest, waren je broeken en je broekzakken ook groter, en hadden de telefoons gewoon gepast
zie jij vrouwen in tuinbroek lopen? ik heb toevallig wel paar gezien die droegen voor hun zwangerschap of voor in tuin werken maar over straat lopen doen ze niet hoor......quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:14 schreef Marvelous het volgende:
[..]
een tuinbroek draag je niet in de tuin... die draag je als mannelijke kant in een relatie tussen 2 dames![]()
De meeste broeken van GotC hebben geen broekzakken geloof ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:23 schreef summer29 het volgende:
[..]
Zie jij GotC haar mobiel in haar broekzak, ze is groter dan mij.![]()
[..]
zie jij vrouwen in tuinbroek lopen? ik heb toevallig wel paar gezien die droegen voor hun zwangerschap of voor in tuin werken maar over straat lopen doen ze niet hoor......
Tenzij we stiekem terug zijn gegaan naar de early 90'squote:Op donderdag 27 mei 2010 22:23 schreef summer29 het volgende:
zie jij vrouwen in tuinbroek lopen? ik heb toevallig wel paar gezien die droegen voor hun zwangerschap of voor in tuin werken maar over straat lopen doen ze niet hoor......
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De meeste broeken van GotC hebben geen broekzakken geloof ik
En wat ga je dan doen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep, lekker met GotC wat leuks doen
Da's nog een verrassingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
komt goed, slaap lekkerquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef summer29 het volgende:
Ik ga weer eens off.....
ATWTdan hoogste tijd om naar bed te gaan....
Truste allemaal....... En Flap, veel plezier morgen met GotC!
slaap lekker!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef summer29 het volgende:
Ik ga weer eens off.....
Truste allemaal....... En Flap, veel plezier morgen met GotC!
Zelfde, even 15 minuutjes ATWT kijken en dan overschakelen naar Stormchasersquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef summer29 het volgende:
Ik ga weer eens off.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |