financiele zekerheid... zit hier al 7 jaar dus redelijk salaris opgebouwd. Voor de rest geen aanvullende opleidingen en arbeidsmarkt is ruk. Maar ontslag is niet de hoofdreden waarom ik er doorheen zit...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk niet een andere baan?
Nou willen we natuurlijk een plaatje zien hequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef summer29 het volgende:
[..]
Converse schoenen..... Ze hadden mijn maat niet meer!
Nog steeds niet? Dan zit hij/zij echt goed warm in je buikjequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk niet een andere baan?
Weinig kans dus iets leuks in de buurt te vindenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
financiele zekerheid... zit hier al 7 jaar dus redelijk salaris opgebouwd. Voor de rest geen aanvullende opleidingen en arbeidsmarkt is ruk. Maar ontslag is niet de hoofdreden waarom ik er doorheen zit...
Nog maximaal 2 weken!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:30 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Dan zit hij/zij echt goed warm in je buikje
Zaterdag komt hij/zij eruit... heb ik op de meet al voorspeldquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:30 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Dan zit hij/zij echt goed warm in je buikje
neen ik heb rugproblemen dus ben paar keer uitgevallen waarvan 1x 1,5 jaar geheel/gedeeltelijk.... te hoog ziekteverzuim dus....quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:32 schreef kiekjesdief het volgende:
Ben je dan te duur geworden voor je werkgever?
dat wil jij wel hequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zaterdag komt hij/zij eruit... heb ik op de meet al voorspeld
Aaaaaaaaaaah romanticaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef Marvelous het volgende:
Na het stofzuigen even met een biertje relaxen van het zonnetje, fototje van nu net:
[ afbeelding ]
De mooiste dag om geboren te worden. Heb er 30 jaar geleden bijna 6 weken extra op gewachtquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef Marvelous het volgende:
[..]
dat wil jij wel he
op jou verjaardag
zo romantisch in alleen met heinekenquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou willen we natuurlijk een plaatje zien he
Rond dezelfde tijd, maar dan op het strand...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef Marvelous het volgende:
Na het stofzuigen even met een biertje relaxen van het zonnetje, fototje van nu net:
[ afbeelding ]
ja, jij bent altijd al sloom geweest !!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De mooiste dag om geboren te worden. Heb er 30 jaar geleden bijna 6 weken extra op gewacht
Ogen dicht en denk er een bella donna bijquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
zo romantisch in alleen met heineken
En met een goed fototoestel ipv. telefon!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rond dezelfde tijd, maar dan op het strand...
[ afbeelding ]
Toen konden ze gewoon nog niet zo goed rekenenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De mooiste dag om geboren te worden. Heb er 30 jaar geleden bijna 6 weken extra op gewacht
is zonder alcohol ook goed?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
zo romantisch in alleen met heineken
Jawel. Maar ik nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen konden ze gewoon nog niet zo goed rekenen
ik ging google gebruiken op bella donnaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ogen dicht en denk er een bella donna bij
Het is een telefoonfoto.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef Marvelous het volgende:
En met een goed fototoestel ipv. telefon!
Mooie foto!
Dan heb jij een echte tel, ikke een nokia e71quote:
nokiaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:40 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dan heb jij een echte tel, ikke een nokia e71
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |