Heb je een leuke dag gehad?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:29 schreef summer29 het volgende:
![]()
Iedereen nogmaals super bedankt voor lieve felictaties van gister!!
[ afbeelding ]
Solid is beetje ziek sinds gister maar mijn verjaardag was leuk en lekker relax....quote:
Hehe, ik kan je nu al garanderen dat ik me zondag zeker niet jong zal voelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:39 schreef summer29 het volgende:
[..]
Solid is beetje ziek sinds gister maar mijn verjaardag was leuk en lekker relax....
Heb veel berichtjes gekregen via hier op fok, hyves, facebook en smsjes.....![]()
En Flap, maak niet druk om je leeftijd want de volgende dag voel je toch lekker jong. Ik voel vandaag echt niet 30 hoor....
Omdat het stinkt in de haven misschien?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:40 schreef SolidasRock het volgende:
Ff een vraagje: in het belgisch park is er een huisje met 2 kamers voor 465 euro huur per maand. in scheveningse haven een huisje met 2 kamers 309 euro huur. Vanwaar de grote huurverschil. Is het echt zo dat elke buurt een andere huurtarief heeft of is er een ander goede reden voor de huurverschil?
Vrije sector gok ik.. Dan is de reden voor het huurverschil dat de huurbaas z'n prijs zelf mag bepalenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:40 schreef SolidasRock het volgende:
Ff een vraagje: in het belgisch park is er een huisje met 2 kamers voor 465 euro huur per maand. in scheveningse haven een huisje met 2 kamers 309 euro huur. Vanwaar de grote huurverschil. Is het echt zo dat elke buurt een andere huurtarief heeft of is er een ander goede reden voor de huurverschil?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Omdat het stinkt in de haven misschien?
De 1e is van staedion en de 2e van vestia. beide grote huurwoningcorporaties.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:49 schreef Civilian het volgende:
[..]
Vrije sector gok ik.. Dan is de reden voor het huurverschil dat de huurbaas z'n prijs zelf mag bepalen
Dan woon je dus bij de tramlus en niet bij de haven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nu ff serieus, daar waar ik woon ruik je de haven niet. ik woon bij de tramlus 11.
Dichter bij de promenade, beter aangeschreven, betere ov verbindingen, misschien ook mooier? (om maar niet te denken aan de huiselijke verschillen als oppervlak, enkel/dubbel glas etc)quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:40 schreef SolidasRock het volgende:
Mjah dan nog geloof ik niet dat er een reden moet zijn voor de huurverschillenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De 1e is van staedion en de 2e van vestia. beide grote huurwoningcorporaties.
Ik hoor ze niet en summer ook nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dan woon je dus bij de tramlus en niet bij de haven.
In dat geval, gierende trams.
Mazzeltje van een eindlus, daar hoeven ze niet op snelheid doorheenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik hoor ze niet en summer ook niet
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik hoor ze niet en summer ook niet
Je kent ons niet maar hoi, ik ben zwaarslechthorend, net als mijn vriendinnetje Summer. Vandaar dat sommigen de humor ervan inzien....quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mazzeltje van een eindlus, daar hoeven ze niet op snelheid doorheen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kent ons niet maar hoi, ik ben zwaarslechthorend, net als mijn vriendinnetje Summer. Vandaar dat sommigen de humor ervan inzien....
Ik denk echt dat het aan de reputatie van de wijk ligt. Ik moest belgisch park even googlen (nooit eerder van gehoord) en dat is wel een chicer stuk van Scheveningenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:21 schreef SolidasRock het volgende:
Ow ja, ter illustratie van eerder genoemde vragen: http://www.woonnet-haaglanden.nl/#/AanbodDetails/id=5231&bstate=Aanbod
http://www.woonnet-haaglanden.nl/#/AanbodDetails/id=5430&bstate=Aanbod
Dat wist ik niet, maar dan zijn we collega's wat dat betreftquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kent ons niet maar hoi, ik ben zwaarslechthorend, net als mijn vriendinnetje Summer. Vandaar dat sommigen de humor ervan inzien....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar dan zijn we collega's wat dat betreftAl die doven en pinda's in dit topic. En dan ook nog dove pinda'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Biertjes pakken op een terrasjequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:21 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb geen zin meer, wat zal ik es gaan doen ...
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Biertjes pakken op een terrasje(waar blijft toch die biersmiley
)
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom gedraaid?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
He cool, zojuist is mijn verstandskies helemaal binnenste buiten gedraaid door de tandarts en zit ik mijn wangen tot pulp te kouwen en bloed door te slikken.
Is er animo voor foto's ??:)
Getrokken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gedraaid, om gebikkeld, open gereten, ...geef het beessie een naampje
Ah jammie, klinkt fijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee dat niet hij zit er nog in. Maar er zat een hele oude grote zilveren vulling in en die was gaan lekken. Dus een kleine renovatie gehad. Alleen zou dit pas op 7 juni gebeuren en zou ik vandaag een wortelkanaalbehandeling (het afmaken ervan) krijgen. Die krijg ik nou dus volgende week......
Ik eet voorlopig nog niets!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:09 schreef Marvelous het volgende:
ik eet vanavond tortelini met kip championne roomsaus!
Je signature is zelden zo treffend geweest als nu.quote:
Je kaartje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:06 schreef nectarientje het volgende:
Heb je al een hamsterwang RB?
Ik ga zo naar PinkpopOf althans, eerst naar Kres en morgen naar Pinkpop
Ben benieuwd wat ik ga vergeten
Kunnen we erom wedden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:06 schreef nectarientje het volgende:
Dat heeft Kresquote:
Je tentquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat heeft KresVeiligheid voor alles natuurlijk.
En ja, er mag gewed worden
Die zit al in de tasquote:
Ja? Is dat echt zo veilig?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef nectarientje het volgende:
Dat heeft KresVeiligheid voor alles natuurlijk.
En ja, er mag gewed worden
Elektroshock? Om de sniper van me af te houden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:22 schreef AirwiN het volgende:
Ja? Is dat echt zo veilig?
Verder, oordopjes voor tijdens de optredens, ondergoed, kaplaarzen, genoeg slaapzakken om warm te blijven, schone kleren, condooms, tent, haringen, elektroshock wapen, oordopjes voor tijdens het slapen, koffiewekkerbonnen.
Yup, en Q. loopt er ook rond en die hangt 'm overal in als hij de kans krijgt zoals je weet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:26 schreef nectarientje het volgende:
Elektroshock? Om de sniper van me af te houden?
Wat, z'n voorbinddildo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, en Q. loopt er ook rond en die hangt 'm overal in als hij de kans krijgt zoals je weet.
Nou de verdoving begint uit te werken en behalve een tintelende wang en tong begint het nu ook pijn te doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:06 schreef nectarientje het volgende:
Euhm.. ook ik heb zo mijn eisenpakket, ook na drankquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:28 schreef AirwiN het volgende:
Yup, en Q. loopt er ook rond en die hangt 'm overal in als hij de kans krijgt zoals je weet.
Echt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Euhm.. ook ik heb zo mijn eisenpakket, ook na drank
Mijn advies: blijf voorlopig even van de sterke drank af...quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou de verdoving begint uit te werken en behalve een tintelende wang en tong begint het nu ook pijn te doen.
Zit dan ook een composiet vulling in van zo'n vierkante centimeter. Mijn zenuwen (overigens notabene de enige kies wáár nog een zenuw in zit) zullen wel even overgevoelig zijn.
Daar wordt vast rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:30 schreef nectarientje het volgende:
Euhm.. ook ik heb zo mijn eisenpakket, ook na drank
ik geloof dat zelf graag jaquote:
Ik ben toch al geen drinker dus dat komt goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn advies: blijf voorlopig even van de sterke drank af...
Hoe voel je je?quote:
uitgeput.... bij therapeut geweest, daarna grotendeels mijn huis gedaan met een vriendin... moet alleen nog slaapkamer doen. Hapje wezen eten en daarna nog door mediamarkt wezen banjeren. Zou nog drankje gaan drinken met mijn maatje maar naar huis gegaan.... gesloopt en misselijk. Morgen naar bedrijfs arts en dan daar ff mee praten.quote:
Het einde? dat klinkt wel heel erg.... noem het liever het begin!?!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hoe is het met miss... einde nadert snel toch?!
de zwangerschap eindigt, nieuw leven begint...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Het einde? dat klinkt wel heel erg.... noem het liever het begin!?!!
Toch nog maar even wat daagjes thuisblijven?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
uitgeput.... bij therapeut geweest, daarna grotendeels mijn huis gedaan met een vriendin... moet alleen nog slaapkamer doen. Hapje wezen eten en daarna nog door mediamarkt wezen banjeren. Zou nog drankje gaan drinken met mijn maatje maar naar huis gegaan.... gesloopt en misselijk. Morgen naar bedrijfs arts en dan daar ff mee praten.
sowieso het weekeind vrij en ik hoor wel wat de bedrijfsarts zegt....quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch nog maar even wat daagjes thuisblijven?
En life as we know it gaat wel aardig eindigen als ik de verhalen mag geloven ja
en wat is het?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef summer29 het volgende:
Morgenmiddag ga ik mijn verjaardag kado ophalen!!
Waarom wil je eigenlijk niet een andere baan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sowieso het weekeind vrij en ik hoor wel wat de bedrijfsarts zegt....
wat niet motiveert is als je baas zegt van het maakt niet uit of je je best doet of niet, ziek of niet ik wil je toch weg hebben..... zit je daar al half overspannen
financiele zekerheid... zit hier al 7 jaar dus redelijk salaris opgebouwd. Voor de rest geen aanvullende opleidingen en arbeidsmarkt is ruk. Maar ontslag is niet de hoofdreden waarom ik er doorheen zit...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk niet een andere baan?
Nou willen we natuurlijk een plaatje zien hequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef summer29 het volgende:
[..]
Converse schoenen..... Ze hadden mijn maat niet meer!
Nog steeds niet? Dan zit hij/zij echt goed warm in je buikjequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk niet een andere baan?
Weinig kans dus iets leuks in de buurt te vindenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
financiele zekerheid... zit hier al 7 jaar dus redelijk salaris opgebouwd. Voor de rest geen aanvullende opleidingen en arbeidsmarkt is ruk. Maar ontslag is niet de hoofdreden waarom ik er doorheen zit...
Nog maximaal 2 weken!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:30 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Dan zit hij/zij echt goed warm in je buikje
Zaterdag komt hij/zij eruit... heb ik op de meet al voorspeldquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:30 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Dan zit hij/zij echt goed warm in je buikje
neen ik heb rugproblemen dus ben paar keer uitgevallen waarvan 1x 1,5 jaar geheel/gedeeltelijk.... te hoog ziekteverzuim dus....quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:32 schreef kiekjesdief het volgende:
Ben je dan te duur geworden voor je werkgever?
dat wil jij wel hequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zaterdag komt hij/zij eruit... heb ik op de meet al voorspeld
Aaaaaaaaaaah romanticaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef Marvelous het volgende:
Na het stofzuigen even met een biertje relaxen van het zonnetje, fototje van nu net:
[ afbeelding ]
De mooiste dag om geboren te worden. Heb er 30 jaar geleden bijna 6 weken extra op gewachtquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef Marvelous het volgende:
[..]
dat wil jij wel he
op jou verjaardag
zo romantisch in alleen met heinekenquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou willen we natuurlijk een plaatje zien he
Rond dezelfde tijd, maar dan op het strand...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef Marvelous het volgende:
Na het stofzuigen even met een biertje relaxen van het zonnetje, fototje van nu net:
[ afbeelding ]
ja, jij bent altijd al sloom geweest !!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De mooiste dag om geboren te worden. Heb er 30 jaar geleden bijna 6 weken extra op gewacht
Ogen dicht en denk er een bella donna bijquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
zo romantisch in alleen met heineken
En met een goed fototoestel ipv. telefon!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rond dezelfde tijd, maar dan op het strand...
[ afbeelding ]
Toen konden ze gewoon nog niet zo goed rekenenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De mooiste dag om geboren te worden. Heb er 30 jaar geleden bijna 6 weken extra op gewacht
is zonder alcohol ook goed?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
zo romantisch in alleen met heineken
Jawel. Maar ik nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen konden ze gewoon nog niet zo goed rekenen
ik ging google gebruiken op bella donnaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ogen dicht en denk er een bella donna bij
Het is een telefoonfoto.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef Marvelous het volgende:
En met een goed fototoestel ipv. telefon!
Mooie foto!
Dan heb jij een echte tel, ikke een nokia e71quote:
nokiaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:40 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dan heb jij een echte tel, ikke een nokia e71
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |