Biertjes pakken op een terrasjequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:21 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb geen zin meer, wat zal ik es gaan doen ...
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Biertjes pakken op een terrasje(waar blijft toch die biersmiley
)
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom gedraaid?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
He cool, zojuist is mijn verstandskies helemaal binnenste buiten gedraaid door de tandarts en zit ik mijn wangen tot pulp te kouwen en bloed door te slikken.
Is er animo voor foto's ??:)
Getrokken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gedraaid, om gebikkeld, open gereten, ...geef het beessie een naampje
Ah jammie, klinkt fijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee dat niet hij zit er nog in. Maar er zat een hele oude grote zilveren vulling in en die was gaan lekken. Dus een kleine renovatie gehad. Alleen zou dit pas op 7 juni gebeuren en zou ik vandaag een wortelkanaalbehandeling (het afmaken ervan) krijgen. Die krijg ik nou dus volgende week......
Ik eet voorlopig nog niets!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:09 schreef Marvelous het volgende:
ik eet vanavond tortelini met kip championne roomsaus!
Je signature is zelden zo treffend geweest als nu.quote:
Je kaartje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:06 schreef nectarientje het volgende:
Heb je al een hamsterwang RB?
Ik ga zo naar PinkpopOf althans, eerst naar Kres en morgen naar Pinkpop
Ben benieuwd wat ik ga vergeten
Kunnen we erom wedden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:06 schreef nectarientje het volgende:
Heb je al een hamsterwang RB?
Ik ga zo naar PinkpopOf althans, eerst naar Kres en morgen naar Pinkpop
Ben benieuwd wat ik ga vergeten
Dat heeft Kresquote:
Je tentquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat heeft KresVeiligheid voor alles natuurlijk.
En ja, er mag gewed worden
Die zit al in de tasquote:
Ja? Is dat echt zo veilig?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef nectarientje het volgende:
Dat heeft KresVeiligheid voor alles natuurlijk.
En ja, er mag gewed worden
Elektroshock? Om de sniper van me af te houden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:22 schreef AirwiN het volgende:
Ja? Is dat echt zo veilig?
Verder, oordopjes voor tijdens de optredens, ondergoed, kaplaarzen, genoeg slaapzakken om warm te blijven, schone kleren, condooms, tent, haringen, elektroshock wapen, oordopjes voor tijdens het slapen, koffiewekkerbonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |