Ik vond Halsema ook sterk vanavond. En dat terwijl ik niets van GL moet hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:26 schreef Tup4Ever het volgende:
Hier wordt meer gestemd op basis van politieke voorkeur dan beste debater.
Als een ander had gewonnen, had ik dat geloofwaardiger gevonden. En nogmaals, dit komt niet door Synovate, maar puur door RTL. De extreem pro-VVD nabeschouwing & de VVD spotjes hebben dit veroorzaakt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zeker, het gaat er alleen om dat je dat geluid niet gehoord zou hebben uit de hoek van dramatiek en consorten als bijvoorbeeld Cohen bovenaan had zien staan.
Dat is een keus van de SP. Ze hebben het geld er wel voor, maar gebruiken het waarschijnlijk op andere manieren en momenten in de campagne. Als SP het had willen kopen, dan hadden ze het waarschijnlijk gewoon tegen precies hetzelfde tarief van RTL kunnen kopen en ik durf ook wel te gokken dat de presentatoren dan niet ineens positiever of negatiever over Roemer waren geweest of dat ze dan Roemer wat hoger hadden gezet in die peiling.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik denk dat de SP bijvoorbeeld niet eens overwogen heeft om spotjes op RTL te kopen. Zo zie je maar.
Er is dan ook geen logica achter Godquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:29 schreef Picchia het volgende:
Bij Balkenende kon ik nog wel begrijpen dat hij op die vragen geen antwoord kon geven. In dit opzicht zit hij ook als middenpartij in een iets lastiger pakket dan de andere partijen. En de vraag over zijn eigen carrière, tja. Er waren gewoon geen goede antwoorden.
Maar die Rouvoet. Ik heb niet echt opgelet op zijn debattechniek, maar aan de logica van zijn programma is geen touw vast te knopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Van Rossem vindt een staasschuld van 66% niet zo erg, en een rentelast van 11 miljard ook niet, want andere landen doen het slechter.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:30 schreef timmmmm het volgende:
Ja zeg! Ga ik helemaal de vorige OP kopieren, heb jij het al gedaan!
Zo zijn we niet getrouwd, OldJellerJa maar, ja maar.. ik was bezig met een nieuw topic. En toen bestond deze al opeens! Op dat moment had ik al de polls onder CTRL V, dus toen dacht ik: "ja, nou, nu gebruik ik het ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:31 schreef RvLaak het volgende:
Damn it OJ, ik was net mn OP aan het editten
![]()
![]()
Goed mogelijk, maar door al die VVD spotjes, hebben ze wel enorm de schijn tegen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:29 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is een keus van de SP. Ze hebben het geld er wel voor, maar gebruiken het waarschijnlijk op andere manieren en momenten in de campagne. Als SP het had willen kopen, dan hadden ze het waarschijnlijk gewoon tegen precies hetzelfde tarief van RTL kunnen kopen en ik durf ook wel te gokken dat de presentatoren dan niet ineens positiever of negatiever over Roemer waren geweest of dat ze dan Roemer wat hoger hadden gezet in die peiling.
De SP was volgens mij ooit de eerste partij die zendtijd inkocht voor reclamespotjes (dus buiten de zendtijd voor politieke partijen om).quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:29 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is een keus van de SP. Ze hebben het geld er wel voor, maar gebruiken het waarschijnlijk op andere manieren en momenten in de campagne.
Ik zeg je, probeer het nou een keer bij de PO!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:32 schreef Jojogirl het volgende:
Damn, ik klikte mis op de poll voor debatleider. Moest uiteraard Nieman zijn en niet Wester
En ik ben er klaar mee. M'n debatbingo kaart voor de volgende keer is af (ja serieus) en nu ga ik slapen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.. ik was bezig met een nieuw topic. En toen bestond deze al opeens! Op dat moment had ik al de polls onder CTRL V, dus toen dacht ik: "ja, nou, nu gebruik ik het ook!"
Tis dat je blauw bent....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:32 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Wilders had gewoon een goed punt dat massa-immigratie niet samen kan gaan met een uitgebreide verzorgingstaat. Linkse partijen moeten op die punten gewoon kiezen. En je ziet dat GL dat ook begint te doen. AOW gedeeltelijk afschaffen, WW terugbrengen naar 1 jaar etcetera.
Alsof neutrale journalistiek ooit bestaan heeft, het hele publieke systeem is gebaseert op een systeem waarbij ieder clubje zn eigen zender/regels mag hebben zolang ze zich aan de wet houden, kun je het een commerciele zender dan serieus kwalijk nemen als een partij je een zak geld geeft om wat reclamespots tussendoor het debat heen te zenden?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als een ander had gewonnen, had ik dat geloofwaardiger gevonden. En nogmaals, dit komt niet door Synovate, maar puur door RTL. De extreem pro-VVD nabeschouwing & de VVD spotjes hebben dit veroorzaakt.
Smoesjes!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:31 schreef RvLaak het volgende:
Damn it OJ, ik was net mn OP aan het editten
ik vond Pechtold een balletje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:32 schreef tho_Omas het volgende:
Ik begin die Roemer wel okay te vinden. Itt. Cohen waarbij ik een soort plaatsvervangende schaamte krijg door al het gestotter.
Pechtold vond ik ook wel een goed debater, hoewel hij afentoe neigt door anderen heen te schreeuwen.
Kwalijk nemen niet, maar kun jij het mensen dan kwalijk nemen als zij hier commentaar op hebben?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof neutrale journalistiek ooit bestaan heeft, het hele publieke systeem is gebaseert op een systeem waarbij ieder clubje zn eigen zender/regels mag hebben zolang ze zich aan de wet houden, kun je het een commerciele zender dan serieus kwalijk nemen als een partij je een zak geld geeft om wat reclamespots tussendoor het debat heen te zenden?
De SP heeft allang gekozen voor de verzorgingsstaat. De SP heeft in dat opzicht altijd wel een aardig vooruitziende blik. Ze weten welke punten ze moeten afwegen. Dat kan ik altijd wel waarderen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:32 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Wilders had gewoon een goed punt dat massa-immigratie niet samen kan gaan met een uitgebreide verzorgingstaat. Linkse partijen moeten op die punten gewoon kiezen. En je ziet dat GL dat ook begint te doen. AOW gedeeltelijk afschaffen, WW terugbrengen naar 1 jaar etcetera.
Laten we er een historisch TV-moment van makenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:35 schreef beantherio het volgende:
Dat "U kijkt zo lief" van Balkenende is de meest gênante uitspraak die ik in mijn 37 levensjaren in de media heb waar mogen nemen. M'n oren vouwen zich spontaan ineen iedere keer dat het voorbij komt op tv. Djeez, Balkie!
En inhoudelijk?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:33 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
ik vond Pechtold een balletje.
Dat is ie wel.
Een balletje.
De SP ziet de verzorgingsstaat hooguit als 'second best'. Maar niet houdbaar op de lange termijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:35 schreef Picchia het volgende:
[..]
De SP heeft allang gekozen voor de verzorgingsstaat. De SP heeft in dat opzicht altijd wel een aardig vooruitziende blik. Ze weten welke punten ze moeten afwegen. Dat kan ik altijd wel waarderen.
De SP roept al vanaf dat ze is opgericht dat er geen massa immigratie mogelijk moet zijn en dat we dat niet kunnen betalen. Toen werden ze voor extreem rechts uitgemaaktquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:35 schreef Picchia het volgende:
[..]
De SP heeft allang gekozen voor de verzorgingsstaat. De SP heeft in dat opzicht altijd wel een aardig vooruitziende blik. Ze weten welke punten ze moeten afwegen. Dat kan ik altijd wel waarderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |