abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81950332
En hier verder

+ polls

Poll: Wie was de beste debater?
  • Balkenende
  • Cohen
  • Halsema
  • Pechtold
  • Roemer
  • Rouvoet
  • Rutte
  • Wilders
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie leidt als beste een debat?
  • Wester
  • Nieman
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 98% gewijzigd door OldJeller op 26-05-2010 23:29:32 (polls erbij gezet) ]
  •   woensdag 26 mei 2010 @ 23:28:55 #2
    272171 chewbacca_maatschappij
    's gewoon goeien handel
    pi_81950346
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:26 schreef Tup4Ever het volgende:
    Hier wordt meer gestemd op basis van politieke voorkeur dan beste debater.
    Ik vond Halsema ook sterk vanavond. En dat terwijl ik niets van GL moet hebben.
    boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
    Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
    Jij bent vele malen irritanter dan AP
    pi_81950350
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:25 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Zeker, het gaat er alleen om dat je dat geluid niet gehoord zou hebben uit de hoek van dramatiek en consorten als bijvoorbeeld Cohen bovenaan had zien staan.
    Als een ander had gewonnen, had ik dat geloofwaardiger gevonden. En nogmaals, dit komt niet door Synovate, maar puur door RTL. De extreem pro-VVD nabeschouwing & de VVD spotjes hebben dit veroorzaakt.
    pi_81950383
    Bij Balkenende kon ik nog wel begrijpen dat hij op die vragen geen antwoord kon geven. In dit opzicht zit hij ook als middenpartij in een iets lastiger pakket dan de andere partijen, die zich tegen links of rechts kunnen uitspreken. En de vraag over zijn eigen carrière, tja. Er waren gewoon geen goede antwoorden.

Maar die Rouvoet. Ik heb niet echt opgelet op zijn debattechniek, maar aan de logica van zijn programma is geen touw vast te knopen.
    pi_81950395
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:

[..]

Ik denk dat de SP bijvoorbeeld niet eens overwogen heeft om spotjes op RTL te kopen. Zo zie je maar.
    Dat is een keus van de SP. Ze hebben het geld er wel voor, maar gebruiken het waarschijnlijk op andere manieren en momenten in de campagne. Als SP het had willen kopen, dan hadden ze het waarschijnlijk gewoon tegen precies hetzelfde tarief van RTL kunnen kopen en ik durf ook wel te gokken dat de presentatoren dan niet ineens positiever of negatiever over Roemer waren geweest of dat ze dan Roemer wat hoger hadden gezet in die peiling.
    pi_81950406
    Het valt me nog mee dat Albert verlinde er niet zit
    pi_81950434
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:29 schreef Picchia het volgende:
    Bij Balkenende kon ik nog wel begrijpen dat hij op die vragen geen antwoord kon geven. In dit opzicht zit hij ook als middenpartij in een iets lastiger pakket dan de andere partijen. En de vraag over zijn eigen carrière, tja. Er waren gewoon geen goede antwoorden.

Maar die Rouvoet. Ik heb niet echt opgelet op zijn debattechniek, maar aan de logica van zijn programma is geen touw vast te knopen.
    Er is dan ook geen logica achter God
    It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
      woensdag 26 mei 2010 @ 23:30:41 #8
    221644 timmmmm
    sp3c lives matter
    pi_81950464
    Ja zeg! Ga ik helemaal de vorige OP kopieren, heb jij het al gedaan!

Zo zijn we niet getrouwd, OldJeller
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Laffe huichelaar
      woensdag 26 mei 2010 @ 23:30:57 #9
    165633 eriksd
    The grand facade...
    pi_81950483
    Mijn winnaars waren Rutte en Roemer. Rutte omdat hij de vloer kreeg door alle aanvallen, Roemer vanwege zijn authenticiteit.

Verder:

Rouvoet: slap als altijd
    Cohen: minder slecht dan vorige keer, nog steeds drama, zeker gezien Roemer
    Halsema: zelfde als altijd, maar nu met aggressie.
    Pechtold: die is het kwijt
    Balkenende: nietzeggen en flater van de avond
    Wilders: zelfde als altijd.
    Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
    Bis bis bis
    Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
    Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
      woensdag 26 mei 2010 @ 23:31:04 #10
    's gewoon goeien handel
    pi_81950489
    HAHAHAHHAHA Wilders staat op twee in de FOK!-poll
    Dáár is Topmodelz dus! Bezig met het aanmaken van kloons om op Wilders te stemmen
      woensdag 26 mei 2010 @ 23:31:06 #11
    198365 Morendo
    The Real Deal
    pi_81950496
    quote:
    Ouch, pijnlijk gesprek bij K&VDB zeg...
    Verklaar je nader......
    Die Lebenslust bringt dich um.
    pi_81950498
    Damn it OJ, ik was net mn OP aan het editten

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2010 23:31:16 ]
      woensdag 26 mei 2010 @ 23:31:46 #13
    165633 eriksd
    The grand facade...
    pi_81950536
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:31 schreef Morendo het volgende:

[..]

Verklaar je nader......
    Van Rossem vindt een staasschuld van 66% niet zo erg, en een rentelast van 11 miljard ook niet, want andere landen doen het slechter.

Jaja.
    Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
    Bis bis bis
    Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
    Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
    pi_81950552
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:30 schreef timmmmm het volgende:
    Ja zeg! Ga ik helemaal de vorige OP kopieren, heb jij het al gedaan!

Zo zijn we niet getrouwd, OldJeller
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ja maar, ja maar.. ik was bezig met een nieuw topic. En toen bestond deze al opeens! Op dat moment had ik al de polls onder CTRL V, dus toen dacht ik: "ja, nou, nu gebruik ik het ook! "
    SPOILER
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:31 schreef RvLaak het volgende:

woensdag 26 mei 2010 @ 23:32:14 #15
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_81950566
    Damn, ik klikte mis op de poll voor debatleider. Moest uiteraard Nieman zijn en niet Wester

En ik ben er klaar mee. M'n debatbingo kaart voor de volgende keer is af (ja serieus) en nu ga ik slapen
    pi_81950587
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:29 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dat is een keus van de SP. Ze hebben het geld er wel voor, maar gebruiken het waarschijnlijk op andere manieren en momenten in de campagne. Als SP het had willen kopen, dan hadden ze het waarschijnlijk gewoon tegen precies hetzelfde tarief van RTL kunnen kopen en ik durf ook wel te gokken dat de presentatoren dan niet ineens positiever of negatiever over Roemer waren geweest of dat ze dan Roemer wat hoger hadden gezet in die peiling.
    Goed mogelijk, maar door al die VVD spotjes, hebben ze wel enorm de schijn tegen.
      woensdag 26 mei 2010 @ 23:32:34 #17
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_81950588
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:29 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dat is een keus van de SP. Ze hebben het geld er wel voor, maar gebruiken het waarschijnlijk op andere manieren en momenten in de campagne.
    De SP was volgens mij ooit de eerste partij die zendtijd inkocht voor reclamespotjes (dus buiten de zendtijd voor politieke partijen om).
    pi_81950594
    Wilders had gewoon een goed punt dat massa-immigratie niet samen kan gaan met een uitgebreide verzorgingstaat. Linkse partijen moeten op die punten gewoon kiezen. En je ziet dat GL dat ook begint te doen. AOW gedeeltelijk afschaffen, WW terugbrengen naar 1 jaar etcetera.
    pi_81950600
    Ik begin die Roemer wel okay te vinden. Itt. Cohen waarbij ik een soort plaatsvervangende schaamte krijg door al het gestotter.
    Pechtold vond ik ook wel een goed debater, hoewel hij afentoe neigt door anderen heen te schreeuwen.
      woensdag 26 mei 2010 @ 23:33:01 #20
    's gewoon goeien handel
    pi_81950612
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:32 schreef Jojogirl het volgende:
    Damn, ik klikte mis op de poll voor debatleider. Moest uiteraard Nieman zijn en niet Wester

En ik ben er klaar mee. M'n debatbingo kaart voor de volgende keer is af (ja serieus) en nu ga ik slapen
    Ik zeg je, probeer het nou een keer bij de PO!
    pi_81950615
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:32 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar.. ik was bezig met een nieuw topic. En toen bestond deze al opeens! Op dat moment had ik al de polls onder CTRL V, dus toen dacht ik: "ja, nou, nu gebruik ik het ook! "
    SPOILER
    Tis dat je blauw bent....
    pi_81950616
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:32 schreef Johan_Haas_ het volgende:
    Wilders had gewoon een goed punt dat massa-immigratie niet samen kan gaan met een uitgebreide verzorgingstaat. Linkse partijen moeten op die punten gewoon kiezen. En je ziet dat GL dat ook begint te doen. AOW gedeeltelijk afschaffen, WW terugbrengen naar 1 jaar etcetera.
      woensdag 26 mei 2010 @ 23:33:06 #23
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_81950619
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:28 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Als een ander had gewonnen, had ik dat geloofwaardiger gevonden. En nogmaals, dit komt niet door Synovate, maar puur door RTL. De extreem pro-VVD nabeschouwing & de VVD spotjes hebben dit veroorzaakt.
    Alsof neutrale journalistiek ooit bestaan heeft, het hele publieke systeem is gebaseert op een systeem waarbij ieder clubje zn eigen zender/regels mag hebben zolang ze zich aan de wet houden, kun je het een commerciele zender dan serieus kwalijk nemen als een partij je een zak geld geeft om wat reclamespots tussendoor het debat heen te zenden?
      woensdag 26 mei 2010 @ 23:33:13 #24
    221644 timmmmm
    sp3c lives matter
    pi_81950624
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:31 schreef RvLaak het volgende:

Smoesjes!

En ik ga slapen. OldJeller, denk je dat je het zooitje ongeregeld hier voor me aankan?
    Laffe huichelaar
      woensdag 26 mei 2010 @ 23:33:29 #25
    's gewoon goeien handel
    pi_81950639
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:32 schreef tho_Omas het volgende:
    Ik begin die Roemer wel okay te vinden. Itt. Cohen waarbij ik een soort plaatsvervangende schaamte krijg door al het gestotter.
    Pechtold vond ik ook wel een goed debater, hoewel hij afentoe neigt door anderen heen te schreeuwen.
    ik vond Pechtold een balletje.
    Dat is ie wel.
    Een balletje.
    pi_81950704
    tvp, net zie ik een stukje over dat balkenende zei van wat kijk je lief?!?!

Wat een rekel
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_81950706
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Alsof neutrale journalistiek ooit bestaan heeft, het hele publieke systeem is gebaseert op een systeem waarbij ieder clubje zn eigen zender/regels mag hebben zolang ze zich aan de wet houden, kun je het een commerciele zender dan serieus kwalijk nemen als een partij je een zak geld geeft om wat reclamespots tussendoor het debat heen te zenden?
    Kwalijk nemen niet, maar kun jij het mensen dan kwalijk nemen als zij hier commentaar op hebben?

Punt voor RTL is wel dat ze nooit hebben beweerd een neutraal programma te gaan brengen
    pi_81950712
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:32 schreef Johan_Haas_ het volgende:
    De SP heeft allang gekozen voor de verzorgingsstaat. De SP heeft in dat opzicht altijd wel een aardig vooruitziende blik. Ze weten welke punten ze moeten afwegen. Dat kan ik altijd wel waarderen.
      woensdag 26 mei 2010 @ 23:35:13 #29
    38114 beantherio
    4900 op de schaal van Richter
    pi_81950714
    Dat "U kijkt zo lief" van Balkenende is de meest gênante uitspraak die ik in mijn 37 levensjaren in de media waar heb mogen nemen. M'n oren vouwen zich spontaan ineen iedere keer dat het voorbij komt op tv.
      woensdag 26 mei 2010 @ 23:36:06 #30
    's gewoon goeien handel
    pi_81950753
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:35 schreef beantherio het volgende:
    Dat "U kijkt zo lief" van Balkenende is de meest gênante uitspraak die ik in mijn 37 levensjaren in de media heb waar mogen nemen. M'n oren vouwen zich spontaan ineen iedere keer dat het voorbij komt op tv. Djeez, Balkie!
    Laten we er een historisch TV-moment van maken Zoals die toespraak van Bill Clinton.
    pi_81950754
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:33 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:

[..]

ik vond Pechtold een balletje.
    Dat is ie wel.
    Een balletje.
    En inhoudelijk?
    pi_81950759
    Roemer maakt denk ik ook hiermee een goede binnenkomer. Hij was immers de onbekende bij het grote publiek.
    Ik vraag mij alleen af of hij niet eerder had moeten beginnen om duidelijk in de publiciteit te treden.
    Wie je bent doet er zeer toe. De SP kreeg destijds een hoop stemmers, omdat een hoop mensen Jan Marijnissen sympathiek/goed vonden. Kant was totaal niet geschikt. Ik denk dat Roemer wel een prima lijsttrekker kan zijn.
      woensdag 26 mei 2010 @ 23:36:27 #33
    203635 Ugjerke
    God of tits and wine
    pi_81950772
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:35 schreef Picchia het volgende:

[..]

De SP heeft allang gekozen voor de verzorgingsstaat. De SP heeft in dat opzicht altijd wel een aardig vooruitziende blik. Ze weten welke punten ze moeten afwegen. Dat kan ik altijd wel waarderen.
    De SP ziet de verzorgingsstaat hooguit als 'second best'. Maar niet houdbaar op de lange termijn.
    Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
    Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
      woensdag 26 mei 2010 @ 23:36:36 #34
    280416 Whiskers2009
    Maak dat de kat wijs!!
    pi_81950783
    Hoe kan Wilders op grond van het debat van vanavond op 2 staan??
    "He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
    pi_81950789
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 23:35 schreef Picchia het volgende:

[..]

De SP roept al vanaf dat ze is opgericht dat er geen massa immigratie mogelijk moet zijn en dat we dat niet kunnen betalen. Toen werden ze voor extreem rechts uitgemaakt
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')