Pechtold scoorde absoluut beneden verwachting, zeker beneden de verwachting van D66-aanhangersquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:19 schreef JoaC het volgende:
[..]
In beeldvorming niet, Cohen doet het altijd slecht en Pechtold had geen slechte avond.
Het is toch ook een beetje raar om het aantal winnaars te peilen? Stel dat 100% Rutte kiest als beste debater en 90% Rouvoet voor de 2e plaats dan komt Rouvoet onderaan de peilingen te staan met 4%. Deze uitslag geeft geen objectief beeld van de debatuitslagen. Alleen een gewogen gemiddelde heeft betekenis in een staafdiagram imo.quote:
Reken je de VVD af op Paars?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:20 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Pechtold scoorde absoluut beneden verwachting, zeker beneden de verwachting van D66-aanhangers
Cohen deed het veel beter dan de vorige keer en wint daarom bij voorbaat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:18 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Cohen en Pechtold verliezen ook.
Rouvoet deed het toch best behoorlijk? Die man is behoorlijk scherp in het debat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:17 schreef pberends het volgende:
Mijn lijstje:
Winnaars:
Roemer
Rutte
Neutraal:
Halsema
Wilders
Pechtold
Cohen
Verliezers:
Rouvoet
Balkenende
Je vergeet het jaren 50 lettertype!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:20 schreef Morendo het volgende:
RUTTE SCOORT 77 PROCENT MEER DAN NUMMER TWEE IN VERKIEZINGSDEBAT.
Dat is een geniale Telegraaf-kop.
quote:
Ja, die hebben hun kracht blijkbaar verspild in het grevodebat.quote:
Wat jij wilquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Cohen deed het veel beter dan de vorige keer en wint daarom bij voorbaat.
Dat RTL rechts is interesseert me niets. Ik weet dit en hou daar rekening mee. Het debat vond ik uitstekend neutraal geleid door Nieman. Dat de onderwerpen puur over geld gingen is logisch met Elsevier en BNR als sponsoren. Dat is allemaal het probleem niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja de PO is links en de COs zijn rechts of tokkie, dat verschil is al vaak genoeg geprobeert te maken en zorgt er alleen maar voor dat je dit soort gekleurde debatten krijgt, daarbij moet je reclameblokken bij een commerciele omroep niet zien als iets wat de VVD gratis aangeboden krijgt en zeker niet op prime-time tegenover een voetbalwedstrijd.
Zelfde gebeurde vorige keer toch ook?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:22 schreef verzer het volgende:
Al die Wilders slaven zitten weer de poll te verneuken.
Kom op man, of je het nou op hem stemt of niet, hij was zeker niet de beste. Zelfde geldt voor Balkenende, Rouvoet, Halsema en Cohen
Rouvoet is altijd scherp. Als hij aan mijn deur zou staan en zou vragen of ik zou overstappen naar een andere energieleverancier dan zou ik het doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rouvoet deed het toch best behoorlijk? Die man is behoorlijk scherp in het debat.
Een dorre technocraat, het enige wat ik van hem heb onthouden is: "we moeten nog aan de tabellen sleutelen". Onbegrijpelijk dat een man die zo in de Here is, zo slecht duidelijk kan maken waar hij voor staat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rouvoet deed het toch best behoorlijk? Die man is behoorlijk scherp in het debat.
Zeker, het gaat er alleen om dat je dat geluid niet gehoord zou hebben uit de hoek van dramatiek en consorten als bijvoorbeeld Cohen bovenaan had zien staan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:21 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het is toch ook een beetje raar om het aantal winnaars te peilen? Stel dat 100% Rutte kiest als beste debater en 90% Rouvoet voor de 2e plaats dan komt Rouvoet onderaan de peilingen te staan met 4%. Deze uitslag geeft geen objectief beeld van de debatuitslagen. Alleen een gewogen gemiddelde heeft betekenis in een staafdiagram imo.
Ik denk dat de SP bijvoorbeeld niet eens overwogen heeft om spotjes op RTL te kopen. Zo zie je maar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:23 schreef MrBadGuy het volgende:
Rutte heeft gewonnen en meteen is er kritiek dat RTL VVD reclame heeft uitgezond, waar waarschijnlijk gewoon voor betaald is (RTL is ook niet gek). Over slechte verliezers gesproken. Ik vond Rutte zondag ook sterker, maar hij was ook vandaag weer sterk. Cohen was beter dan zondag, maar nog steeds niet goed genoeg. Roemer viel me erg mee, niet zozeer qua inhoud, maar wel qua profilering.
Lees de vorige topics nog eens door. Er is continu kritiek op de VVD spotjes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:23 schreef MrBadGuy het volgende:
Rutte heeft gewonnen en meteen is er kritiek dat RTL VVD reclame heeft uitgezond, waar waarschijnlijk gewoon voor betaald is (RTL is ook niet gek). Over slechte verliezers gesproken. Ik vond Rutte zondag ook sterker, maar hij was ook vandaag weer sterk. Cohen was beter dan zondag, maar nog steeds niet goed genoeg. Roemer viel me erg mee, niet zozeer qua inhoud, maar wel qua profilering.
Cohen stond op 4 wa.....quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zeker, het gaat er alleen om dat je dat geluid niet gehoord zou hebben uit de hoek van dramatiek en consorten als bijvoorbeeld Cohen bovenaan had zien staan.
''Ik hoorde alleen kerk, dus daarom was mijn aandacht getrokken''quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:25 schreef Opmaat het volgende:
[..]
Een dorre technocraat, het enige wat ik van hem heb onthouden is: "we moeten nog aan de tabellen sleutelen". Onbegrijpelijk dat een man die zo in de Here is, zo slecht duidelijk kan maken waar hij voor staat.
Iemand die in den here is staat er meestal achter ipv voorquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:25 schreef Opmaat het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat een man die zo in de Here is, zo slecht duidelijk kan maken waar hij voor staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |