quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
2/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptie
3/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:
kutslotje topicquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Barcaconia het volgende:
Kuttopic, slotje.
mijn textquote:
*te lui tooquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn text
als iemand wat beters weet, doe maar dan. Ik vond het zo sneu met nisk te komen na de tijdleijke sluiting, en dievn barca was al helemaal een aanfluiting natuurlijk
Aanfluiting? Aanfluiting?? Gvd, ik al die moeite doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn text
als iemand wat beters weet, doe maar dan. Ik vond het zo sneu met nisk te komen na de tijdleijke sluiting, en dievn barca was al helemaal een aanfluiting natuurlijk
Ja en oldtimers die nog moeten ingevoerd worden danquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat zijn auto's in Engeland goedkoop
Een oldtimer invoeren kost iets van 70 euro, ik zal het je over een paar weken laten weten. Dan laat ik mijn auto op kenteken zetten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja en oldtimers die nog moeten ingevoerd worden dan
Dan kan het interessant zijn om over een jaar ofzo een oldtimer Volvo met buitenlands kenteken te kopenquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een oldtimer invoeren kost iets van 70 euro, ik zal het je over een paar weken laten weten. Dan laat ik mijn auto op kenteken zetten.
Ik was iets meer als 190 kwijt (inclusief APK), maar die is van buiten de EU, dat zal wel anders zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een oldtimer invoeren kost iets van 70 euro, ik zal het je over een paar weken laten weten. Dan laat ik mijn auto op kenteken zetten.
Logisch dat die verlaten isquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen!Een vriend van me wees me op een site met foto's van een verlaten Russische autofabriek:
[ afbeelding ]
En wat vond ie daar, mijn auto op een poster
[ afbeelding ]
Voor de hele reeks foto's: klik. Ik vind dat er altijd wel tof uitzien, van die oude verlaten gebouwen
Ik heb er jammer genoeg niks aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:15 schreef invine het volgende:
Iemand een circuit bak kopen? Maat van me verkoopt zijne: http://dnrt.nl/vraagaanbod/details.php?id=2650
Zo'n Mi16 blok in een straat 205 lijkt me wel supergaafquote:
Dat is je auto niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen!Een vriend van me wees me op een site met foto's van een verlaten Russische autofabriek:
[ afbeelding ]
En wat vond ie daar, mijn auto op een poster
[ afbeelding ]
Voor de hele reeks foto's: klik. Ik vind dat er altijd wel tof uitzien, van die oude verlaten gebouwen
Geen Dblauwe als je dat bedoeltquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:51 schreef PeuRac het volgende:
SD, heb jij op de Yanks een old/youngtimer plaat? En zo ja, hoe regel je dat? Ik kan het op de RDW site niet direct vinden,.
Ken genoeg nieuwere auto's (na 1978 danquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:59 schreef Dingest het volgende:
Blauwe platen mogen alleen officieel van voor 1978 idd, dus als de auto uit dezelfde periode komt dat we hier ook nog met blauw reden. Ik dacht dat het tot een aantal jaar bij geïmporteerde auto's maar tot 1973 mocht, maar dat hebben ze aangepast.
Staan er genoeg rond die prijs opquote:
De Volvo heb is in 2007 geïmporteerd uit Noord-zweden en heeft sindsdien als hobby auto dienst gedaan en is in deze periode binnen gestald. De auto heeft dus nog nooit in de pekel gereden!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Staan er genoeg rond die prijs op.. Soms durven ze zelfs boven de 5000 euro te vragen. Zijn ook vrij gewilde auto's, vooral op LPG.
In Noord-Zweden gebruiken ze geloof ik geen zoutquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De Volvo heb is in 2007 geïmporteerd uit Noord-zweden en heeft sindsdien als hobby auto dienst gedaan en is in deze periode binnen gestald. De auto heeft dus nog nooit in de pekel gereden!
En de rest van z'n leven in zweden welWat een kul argument
quote:
quote:
Nou weet ik niet hoe het in Zweden zit, maar in het buurland Finland gebruiken ze geen pekel om te strooien, maar grind..quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De Volvo heb is in 2007 geïmporteerd uit Noord-zweden en heeft sindsdien als hobby auto dienst gedaan en is in deze periode binnen gestald. De auto heeft dus nog nooit in de pekel gereden!
En de rest van z'n leven in zweden welWat een kul argument
Verkapte PNG request ??quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Goede TT
Dat je het vindt is al ergquote:
Ikkan het meezingen, en doe dat ook regelmatig op het werkquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ikkan het meezingen, en doe dat ook regelmatig op het werk![]()
Pienebillug!
Maar goed, voor jou een sexy danseres en mijn favo band...
(beginnen te kijken bij 3:50 )
Die mag zonder beschilderingen wel afgeleverd worden hierquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
En Kaat, die zo nu en dan hurdy gurdy meespeelt, mag er ook zijn
[ afbeelding ]
(foto door Marijke btw, ere wie ere toekomt)
Omnia is best tof, helemaal die meid wel(die danser ook, maar in dit geval de dame met de drum en haar elfish ears.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ikkan het meezingen, en doe dat ook regelmatig op het werk![]()
Pienebillug!
Maar goed, voor jou een sexy danseres en mijn favo band...
(beginnen te kijken bij 3:50 )
beschildeirng is tof manquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die mag zonder beschilderingen wel afgeleverd worden hier
Ik vind die beschilderingen en elvenoortjes juist echt niks aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beschildeirng is tof man
[ afbeelding ]
Swirlies ftw
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Omnia is best tof, helemaal die meid wel(die danser ook, maar in dit geval de dame met de drum en haar elfish ears.
die heb ik nu 1 of 2 keer live gezien, vermakelijk, maar halat het niet bij Omnia. die elfenoortjes waren overigens maar eenmaligquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind die beschilderingen en elvenoortjes juist echt niks aan
Geef mij maar folk in zo'n jasje
[ afbeelding ]
Korpiklaani bitches
Ik heb ze nog niet live gezien, maar ik ben over het algemeen meer richting de metal kantquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die heb ik nu 1 of 2 keer live gezien, vermakelijk, maar halat het niet bij Omnia. die elfenoortjes waren overigens maar eenmalig
i'm with you on this one, hoewel ik folk ook zeer kan waarderen op z'n tijd.. (vooral Irish wel)quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet live gezien, maar ik ben over het algemeen meer richting de metal kant.. Omnia is meer folk naar mijn idee.
En vind Heidevolk nog t gaafstquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
i'm with you on this one, hoewel ik folk ook zeer kan waarderen op z'n tijd.. (vooral Irish wel)
Voor mij is het dan echt voor de muziek, Heidevolk heeft dan dat Gelderse aspect er in zitten wat het natuurlijk voor mij een beetje aantrektquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga zaterdag naar een metal festivalmaar vind folk net wat mooier.. in het gevak van Omnia dan
Maar Omnia is voor mij meer dan muziek alleen, het is ook verweven met religie
vorig jaar naar Waldrock geweest, wou er dit jaar weer heen, want het was mijn 1e festival en erg gaaf!, maar ja, dit jaar is geen Waldrockquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga zaterdag naar een metal festivalmaar vind folk net wat mooier.. in het gevak van Omnia dan
Mja, ik heb iets tevaak ruzie met ze gehad denk ik :p Maar "Wodan heerst" is wel ERG gaafquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor mij is het dan echt voor de muziek, Heidevolk heeft dan dat Gelderse aspect er in zitten wat het natuurlijk voor mij een beetje aantrekt
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik heb iets tevaak ruzie met ze gehad denk ik :p Maar "Wodan heerst" is wel ERG gaaf
Het boeit mij meestal geen kont wat voor soort muziek het is.. Ik hoor het, en ik vind het wat, of ik vind het niks.. het zou dus zomaar kunnen dat ik rest van hun repertoire compleet bagger vindquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had vorige week dat het gaspedaal van de Chevy erachter bleef hangen in de plankgas-standquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Moet trouwens de mat aan de bestuurderskant vervangen of aanpassen... Is nogal ruim en blijf er telkens aan hangen..
Ik was een jaar of 7 geleden gewoon een vervelend mannetje op bepaalde fora.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Bij mij is het aan de kant van de koppeling, zijn van die aftermarket matten met een kunststof onderlaag. Prima kwaliteit maar beetje grootquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had vorige week dat het gaspedaal van de Chevy erachter bleef hangen in de plankgas-stand
Whehequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was een jaar of 7 geleden gewoon een vervelend mannetje op bepaalde fora.
(ja, nu nog... maar niet zo erg meer als toen)
Ik was destijds actief lid op een stuk of 30 fora schat ik? Nu alleennog Buzzybee, en fok voor de ontspanning... Maar destijds ook veel op heidense foraquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Whehe.. Tja ik zit naast Fok! niet echt op fora, meestal alleen om te lezen.
Vriend van me zit nog wel eens op metalfora geloof ik. Dankzij hem zit ik ook aan de metalquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was destijds actief lid op een stuk of 30 fora schat ik? Nu alleennog Buzzybee, en fok voor de ontspanning... Maar destijds ook veel op heidense foraDat is een heel klein wereldje
Skateschoenen als in : boardschoenen ?? of met de binnenschoenen van je skates ??quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mij is het aan de kant van de koppeling, zijn van die aftermarket matten met een kunststof onderlaag. Prima kwaliteit maar beetje groot.. En er is al niet heel veel ruimte bij de pedalen en draag ook nog eens skateschoenen
Als in ditquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Skateschoenen als in : boardschoenen ?? of met de binnenschoenen van je skates ??![]()
Met het eerste is toch gewoon te rijden ??
Grappige schoenen, beter in rood denk ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als in dit
[ afbeelding ]
Maar de mat is nogal lomp groot met kunststof uitsteeksels die ik denk ik er even af moet snijden.
Ik heb ze zelfquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Grappige schoenen, beter in rood denk ik![]()
alleen al vanwege het merk zou ik er niet dood in gevonden willen worden, maar dat is weer een ander verhaal![]()
Volgens mij een prima sloffie om auto mee te rijden
jah, maar ik heb de úitvinding van het skateboard nog meegemaaktquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf![]()
Draag zelf alleen maar DC's eigenlijk
En fijn om auto mee te rijden ja, genoeg grip op de pedalen iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jah, maar ik heb de úitvinding van het skateboard nog meegemaakt![]()
Ik loop meestal op Nike's in mijn vrije tijdIk snap iig niet dat mijn pa op klompen kan rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Waarom geen poly ??quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:27 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh heb trouwens een klusje volgende week
In de Polo uit 91 van een vriend van me zitten alleen achterin speakers. Voorin niks voorbereid en dergelijke. Nu gaan we samen in de deurvakken een houten box maken waar een setje speakers in komt
Poly? En we kunnen wel aardig met hout overweg, en het is goedkoopquote:
polyester is ook niet zo duur+ veel mooier af te werken..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Poly? En we kunnen wel aardig met hout overweg, en het is goedkoop
Ik ben net uit bedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:23 schreef Barcaconia het volgende:
Gvd, vannacht totaal niet geslapen en nu al weer (5.00) op het werkIk voel me klote, eerst eens wat bakjes koffie er in gieten.
Dat dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
polyester is ook niet zo duur+ veel mooier af te werken..
Jetlagje ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:23 schreef Barcaconia het volgende:
Gvd, vannacht totaal niet geslapen en nu al weer (5.00) op het werkIk voel me klote, eerst eens wat bakjes koffie er in gieten.
quote:Het is zo ver: TopGear Magazine Nederland bestaat deze maand vijf jaar! In ons kersverse nummer vieren we dat niet alleen met een gratis geurige Stig-hanger, maar ook met een prijzenregen van 50.000 euro. Je kunt onder andere een set 19-inch velgen met banden, een Glycine horloge, een Oger maatpak en - de hoofdprijs - een dikke Renault Clio RS Gordini winnen! Mocht je 'm niet kennen: 200 pk, 0 tot 100 in 7 seconden en een top van ruim boven de 200 km/u. Het enige wat je hoeft te doen is je mini-Stig op een originele manier op de foto te zetten. Goede deal? Dachten wij ook.
plak zijn bolletje op je versnellingspookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:39 schreef Anne het volgende:
Ik heb de stiggie. Je kunt er nog iets mee winnen ook. Wie is zo gek?
[ afbeelding ]
[..]
voor onder de terugduwen-stickerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb al een badeend op de neus van mijn Niva, dus geen Stig daar.
Ik heb die ook! En hij stinkt... teringquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:39 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Echt? Ik heb hem net gekregen van vrienden van mijn ouders omdat ik de hond een keer had uitgelaten voor zequote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:34 schreef Anne het volgende:.
Ik heb 'm nog niet uitgepakt.
Ik kon het blad trouwens niet los kopen, moest per se een Playboy erbij nemen. Kom ik aan de kassa vraagt mevrouw ook nog
"is dát, (wijzend naar dat pakketje (ik had nog meer shit)), als cadeautje?".
Legoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:35 schreef 2cv het volgende:
Gewoon zeggen dat het een cadeautje voor jezelf is ? Doe ik ook wel eens als ik een doos Lego koop
Ik vast welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:39 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Losse hadden ze niet (meer). Ik denk dat die al weg warenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:36 schreef invine het volgende:
[..]
Echt? Ik heb hem net gekregen van vrienden van mijn ouders omdat ik de hond een keer had uitgelaten voor zeGewoon alleen de top gear
Die Gordini, of dat maatpak wil ik best hebben..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:11 schreef 2cv het volgende:
Jamaar het zijn van die flut-prijzen. Een maatpakEen Frans prul
Te grote velgen
Een horloge
Als ze nou gewoon geld geven ... Tenminste, ik concludeer een beetje dat het prijzenpakket in totaal 50.000 waard is, maar dat ze geen harde euro's weggeven.
of onder de 206..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Kvind die prijzen ook niet zo, wat moet ik met van die grote velgen met een AX
Het past waarschijnlijk niet eens bij mijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
of onder de 206..dat ding word dan direct een suv..
enorm gay zelfs, en daarnaast ook nog eens enorm sjonnie.. 19"lichtmetalo's met sportbandjes onder een Niva..quote:
Ik zeg: kom maar brengen, ik weet wel watquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:54 schreef Anne het volgende:
Ik ga dus niet meedoen. Ik vroeg "wie is zo gek?".
Niks speciaals qua motorvermogen tov de normale clio RS 200.. hij is alleen blauwquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:03 schreef Marco001 het volgende:
* Marco001 vind clio's wel leuk, en wil zeker wel die Gordini..
mjah, als ik mijn zeekayak nog had..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:07 schreef invine het volgende:
[..]
Niks speciaals qua motorvermogen tov de normale clio RS 200.. hij is alleen blauw
Ik denk dat ik STIG hier in de kano op het water zet
Nee een donderdagavond in de kroeg doorgehaaldquote:
Vredestein? Michelin? Bridgestone?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb als t goed is weer een band, vanavond even kijken of we wat ideeën hebben
Gevalletje eigen schuldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee een donderdagavond in de kroeg doorgehaald![]()
Nee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:02 schreef Maharbal het volgende:
Alexx net Top Gear gezien met de Lada Niva?![]()
Ik moet elke keer weer zo hard lachen om die mensen.
Maakt zeker uit welke kant je op vliegt, toen ik naar bali ging had ik heenreis niet veel last maar toen ik weer terug in NL was... pfoe.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gevalletje eigen schuld![]()
Heb jij geen last van je bio klokkie ?? ik heb kennissen die redelijk veel reizen, en die zijn met enige regelmaat echt 2 dagen geen drol waard![]()
Het schijnt ook uit te maken welke kant je op vliegt ??
Sowieso als je richting het oosten of westen vliegt, maar ik dacht dat je er inderdaad meer last van kan hebben als je oostwaarts ('met de klok mee') vliegt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb jij geen last van je bio klokkie ?? ik heb kennissen die redelijk veel reizen, en die zijn met enige regelmaat echt 2 dagen geen drol waard![]()
Ik vind het wel handig, het maakt om 5 uur opstaan voor het werk een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn vraag, want hij is dezelfde kant op gevlogen, alleen is het tijdverschil minder als met Bali denk ik (te lui om op te zoekenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:04 schreef invine het volgende:
[..]
Maakt zeker uit welke kant je op vliegt, toen ik naar bali ging had ik heenreis niet veel last maar toen ik weer terug in NL was... pfoe.
Jah, voor nuquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig, het maakt om 5 uur opstaan voor het werk een stuk makkelijker
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:00 schreef Hyman het volgende:
Die witte heb ik vernoemd naar Sjoegerd, omdat ie een witte auto heeft, en er altijd vogelschijt opzit.
Deze heeft namelijk ook 2 zwarte stippen.
Ik moet later maar geen namen bedenken voor mn kinderen, dan gaan ze vragen waarom ze zo heten.
Nopequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:19 schreef PeuRac het volgende:
Zelfs nog nooit in de UK oid geweest SD??
Morgen ff retourtje Antwerpen, motorblokje ophalen. Met een 70pk Peugeot Partnerdat wordt dus een flinke dagtrip
We gaan proberen met wat mensen om een nummer te schrijven in folk metal stijl over een Veluwse mythequote:
GAAF!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We gaan proberen met wat mensen om een nummer te schrijven in folk metal stijl over een Veluwse mythe
En dan opnemen... Het is vooralsnog een idee wat een aantal vrienden wel gaaf vinden. Maar de uitvoering moet ook nog maar komen hequote:
Tsja, je kan je eens in een andere cultuur verdiepen en zo'n land wat naderbij bekijken, of je kan je vingers in je oren steken en roepen 'het is raar daar'quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:33 schreef Sounddragon het volgende:
Ik weet het niet; ik vind het land eigk niks, het is er nog vaker baggerweer als hier, ze rijden aan de verkeerde kant, daar zou ik slecht tegen kunnen, dan moet ik ineens rechts gaan plakken enzo.. lijkt me maar raar allemaal![]()
Daarbij vind ik engelsen ehh.... laten we zeggen 'nogal apart' volk.. ik ben er ook heilig van overtuigd dat Het kanaal is gegraven door de Fransen omdat ze van die idioten afwilden
Auto is nu poepvrij hoorquote:
Ik ben een cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
Tsja, je kan je eens in een andere cultuur verdiepen en zo'n land wat naderbij bekijken, of je kan je vingers in je oren steken en roepen 'het is raar daar'Als je 'normaal' wilt moet je gewoon blijven waar je zit
![]()
Engelse jongelui hebben inderdaad geen briljante reputatie, maar verder zijn die Britten best wel slimme lui met een enorm goed gevoel voor humor en nemen ze zichzelf ook niet al te serieus.
Je schijnt van dat linksrijden weinig te merken; na een paar kilometer ben je daar kennelijk zo aan gewend. Enige probleem zou kunnen zijn dat alles in mijlen is - maar dat is een kwestie van de boordcomputer op mijlen zetten ipv kilometers (toch nog eens handig, die digitale meters). En slecht weer? Ja, als je niets anders dan de Spaanse stranden of zo gewend bent misschienWe hebben regelmatig in noord- en oost-Europa ook een week lang in de regen/lage temperaturen gezeten. En dan de week erop vol in de zon met hoge temperaturen. Weer moet je geluk mee hebben (en dat hebben we hier nu ook niet echt). Bovendien zitten we grotendeels in de auto, en die is waterdicht
Nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:55 schreef Dingest het volgende:
Ah, maar dan ligt het ook niet aan het land![]()
Nja, cultuur is ook een beetje noodzakelijk bij-effect: ik heb er geen bijzondere interesse in. Maar soms is het wel interessant. Het is vooral leuk om weer ergens anders te zijn en om eens wat andere meuk te zien/doen dan je dagelijkse gebeuren. Zo kom je nog eens ergens![]()
Waar ga jij dan op vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Het echte nadeel is de tifus veel rotondes die ze daar hebben. De rest heb je binnen notime geleerd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:33 schreef Sounddragon het volgende:
Ik weet het niet; ik vind het land eigk niks, het is er nog vaker baggerweer als hier, ze rijden aan de verkeerde kant, daar zou ik slecht tegen kunnen, dan moet ik ineens rechts gaan plakken enzo.. lijkt me maar raar allemaal![]()
Daarbij vind ik engelsen ehh.... laten we zeggen 'nogal apart' volk.. ik ben er ook heilig van overtuigd dat Het kanaal is gegraven door de Fransen omdat ze van die idioten afwilden
En een crossa tunenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:00 schreef Paladijn het volgende:
tvp
http://www.rtl.nl/compone(...)_Een_Hobby_s2_a4.xml
Ook gewoon een Crossa met Irmscher sticker
Neh, ik ben te kieskeurig met mijn honden, en een pension is géén optie.. ik wil er niet eens over nádenkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:10 schreef Dingest het volgende:
Die van ons gaat altijd naar een goed pension in de buurt, met mensen die echt hart voor de dieren hebben. Ze is altijd enorm enthousiast als we haar daar naartoe brengen![]()
En ze is dol op het ritjes in de auto. Alleen meenemen op vakantie is wel erg lastig en veeleisend. Vaccinaties en zo, nogal krapjes in de auto, we moeten haar constant in de gaten houden - en dan hebben wij nog een makkelijke Golden Retriever
Nou zeg, die reactie dat ze een weekendje in een (oké, vrij verlepte) 121 moeten rijdenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:00 schreef Paladijn het volgende:
tvp
http://www.rtl.nl/compone(...)_Een_Hobby_s2_a4.xml
[ROFL, zelfs Dingest' oude auto zit er in]
Ook gewoon een Crossa met Irmscher sticker
Bij die van ons in het precies andersom; iedereen die d'r eten geeft is primaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, ik ben te kieskeurig met mijn honden, en een pension is géén optie.. ik wil er niet eens over nádenken![]()
Bijna iedereen hier in de buurt heeft honden, maar er is er niet één waar ik ze achter zou laten voor langer als een dag...
We hebben wel kennissen in Zeeland waar ze zouden kunnen logeren voor een weekie ofzo, maar ik doe ze er zéker weten geen plezier mee; die bolle vindt het een paar uur leuk, maar zonder de baas gaat de knop op 'ik wacht achter de deur tot hij terugkomt' en dat houdt hij vol tot we weer terug zijn. Met een beetje pech verrekt hij het ook om te eten.. ik zit niet lekker op het strand als mijn honden sip thuis zitten.. dus gaan we gewoon lekker niet; ik heb er geen problemen mee hoor, ik ben ook het liefste lekker thuis
Ah, je hebt dat poortje geplaatst?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Je kunt nu alleen nog bij mijn huis komen nadat je door een muur van rubber bent gelopen![]()
jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ah, je hebt dat poortje geplaatst?
quote:
Staat Anne daar nou ijs te verkopen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Gaaf hok, feli Peu
[ afbeelding ]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: Langness
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 20 april 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen op Bauma 2010
ik tracteer op ijs!
Het ziet er anders uit als bij een 75, die heeft de koppeling namelijk ook bij de bak.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:02 schreef Barcaconia het volgende:
Dit is overigens nog in de dagen dat er nog GEEN 2-liter motoren in de 300-serie lagen. Het was geen 360 zoals ik zei (foutje) maar een 343, die origineel met een B14 1.4 liter renault motor geleverd werden zonder transaxle.
De versnellingsbak is een Volvo M47 die in de latere 360 ook gebruikt worden (toeval of inspiratie?) en het diff is eigenbouw van de fabrikant van deze auto.
Het gaat puur en alleen om de torque-tube, zoals ik al zei: diff en bak van dat voorbeeld is niet van Alfa. Als de tube ongeveer zou passen met wat aanpassingen is het sowieso interessant om naar het hele ding te kijken. Aangezien je zo te zien een Watt's link op de achteras hebt, hulpveren, schijfremmen en een degelijk subframe.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ziet er anders uit als bij een 75, die heeft de koppeling namelijk ook bij de bak.
Google:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(er staat GTV maar de 116 Alfetta GTV is gelijk aan de 75).
Mag ik er eentje met aardbei en met citroen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:32 schreef Anne het volgende:
Ik zie dat ik weer het juiste moment de SC binnenwandel.
Ik kom er aan. Tot zo!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mag ik er eentje met aardbei en met citroen?
Anne is onderweg!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mag ik er eentje met aardbei en met citroen?
Waar blijf je nou?quote:
Oew! het koffie meisjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je ook nog koffie? Dan bel ik Tineke ff
Waarom zit je niet op de fiets dan?quote:
Jij wel jaquote:Op zondag 30 mei 2010 11:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom zit je niet op de fiets dan?![]()
Als het hier goed weer was geweest had ik dat zeker te weten gedaan
Hurricane season ??quote:
Nee, 30+ graden buiten en nu ben ik dakloos na een half uurtje werk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, 30+ graden buiten en nu ben ik dakloos na een half uurtje werk.You lucky bastardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Gisterenmiddag zat ik op een terrasje, ik zie in een paar uur een stuk of 30 Wranglers voorbij komen en werkelijk niet 1 van al die dingen had nog een dak of deurenquote:
Hier zeikregent het al een paar uur; ik ben jaloersquote:Op zondag 30 mei 2010 13:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gisterenmiddag zat ik op een terrasje, ik zie in een paar uur een stuk of 30 Wranglers voorbij komen en werkelijk niet 1 van al die dingen had nog een dak of deurenIk voelde me zo buitengesloten dat ik direct naar huis gegaan ben om het dak er af te pakken.
Nu nog even de deuren er uit en ik ben klaar.
Kijk eens op de tweakers pricewatch, daar kun je je voorkeuren invoeren en kijken welke de goedkoopste is. Ikzelf heb een HP laptop, die zijn degelijk e.d., dus ik zou dan een beetje bij dat soort merken kijken (dus bijv. geen Acerquote:Op zondag 30 mei 2010 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn PC mobo is naar de kleaute, en ik wil een decent backup LT erbij, want ik kan slecht tegen leven zonder internet![]()
Ik zit al de hele ochtend te winkelen voor een laptop.. maar ik zie door de bomen het bos niet meer![]()
Eisen : 64 bits, mat scherm, beetje fatsoenlijke snelheid, DVD brander, zwart, WiFi en BT, minimaal 320 Gb intern... budget : 600 - 700¤
Géén mini's, geen netbooks, géén Medion of andere fabrikanten waar je aan vast zit voor repairs of software..
Suggesties anyone ??
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, 30+ graden buiten en nu ben ik dakloos na een half uurtje werk.Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik zat bij laptopshop te gluren, die zitten in de regio, en hebben ernstig veel.. EN... ze zijn open vandaag.. ik ga dus de Benz FF aantrappen...eens FF neuzen daarquote:Op zondag 30 mei 2010 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk eens op de tweakers pricewatch, daar kun je je voorkeuren invoeren en kijken welke de goedkoopste is. Ikzelf heb een HP laptop, die zijn degelijk e.d., dus ik zou dan een beetje bij dat soort merken kijken (dus bijv. geen Acer).
[..]
Tof!
Het is nog 's morgens en de zon is nog aan het opkomen, maar het is nu al 22 graden. Ik zag net toen ik nog even met de Jeep aan het spelen was de eerste dames in bikini al naar het strand lopenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier zeikregent het al een paar uur; ik ben jaloers
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:16 schreef bietelboer het volgende:
Dat zou wel leuk zijn ja
zolang Button maar wint
>>BNWquote:
Sneakyquote:
Wat al gezegd is: BBC. Fatsoenlijk commentaar van mensen die werkelijk iets van F1 wetenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:11 schreef Anne het volgende:
Zo, bijna ruzieWaarom is er gvd dan net reclame
![]()
!!
Hehe, toch wel die. Da's geen 64 bitquote:Op zondag 30 mei 2010 16:02 schreef Sounddragon het volgende:
I've just bought this one![]()
Dinsdag is hij binnen, want hij moest besteld worden; nu dus tot dinsdag niet meer de PC uitzetten, anders heb ik geen netwerk meer
Klopt idd.. maar schijnt niet echt héél veel uit te maken, en al helemaal niet voor wat ik ermee doe..quote:
Daar ben ik geweestquote:Op zondag 30 mei 2010 17:10 schreef Dingest het volgende:
Ik zei op een ander forum dat ik in de vakantie o.a. naar Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch zou gaan en ze dachten dat ik een grapje maakte![]()
Grappige foto's, maar niet echt wild gedaan volgens mij, ik zie weinig bagger en niks vastzittend in die mooie plas baggerquote:Op zondag 30 mei 2010 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's van de Lada Niva meeting van vandaag vind je hier
Er was niemand met een goed geprepareerd auto, allemaal wegbandjes, en ik was de enige met een sleepkabel, dus echt vastrijden was er inderdaad helaas niet bijquote:Op zondag 30 mei 2010 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Grappige foto's, maar niet echt wild gedaan volgens mij, ik zie weinig bagger en niks vastzittend in die mooie plas bagger![]()
Dat moet kunnen met zo'n ding hoor
Zo heette mijn overleden caviaquote:Op zondag 30 mei 2010 15:16 schreef bietelboer het volgende:
Dat zou wel leuk zijn ja
zolang Button maar wint
Nee. 2e.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo heette mijn overleden caviaHeeft ie gewonnen?
Nee, klopt, en vooral onder Windows waren er een paar jaar geleden amper programma's die op 64bit werkten (ik weet niet hoe het nu isquote:Op zondag 30 mei 2010 16:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt idd.. maar schijnt niet echt héél veel uit te maken, en al helemaal niet voor wat ik ermee doe..
Ze hadden ook een 64 bits, maar die had 2 weken levertijd, dan gingen ze hem aanpassen ofzo geloof ik, geen tijd voor
Wat een prutsers johquote:Op zondag 30 mei 2010 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er was niemand met een goed geprepareerd auto, allemaal wegbandjes, en ik was de enige met een sleepkabel, dus echt vastrijden was er inderdaad helaas niet bij
Die van mij 'heten' Gele Cavia en Bruine Caviaquote:Op zondag 30 mei 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo heette mijn overleden caviaHeeft ie gewonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anderhalf jaar geleden had ik ook nog een redelijk hip MoBo, nu is het bijna niet meer te krijgen ;') Je wordt er af en toe echt schijtziek van .. één onderdeeltje naar zijn grootje en je kunt je halve PC slopen om het weer aan de praat te krijgen .. geheugenshit past straks weer niet op het nieuwe natuurlijkquote:Op zondag 30 mei 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, klopt, en vooral onder Windows waren er een paar jaar geleden amper programma's die op 64bit werkten (ik weet niet hoe het nu is), onder Linux daarentegen wel, dus ik vind 64bit wel nice
![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die van mij 'heten' Gele Cavia en Bruine Cavia![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ene heette dus Button, de ander Bow, allebei vernoemd naar dingen die met handboogschieten te maken hebben
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hopen dat fixen wil danquote:Op zondag 30 mei 2010 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden had ik ook nog een redelijk hip MoBo, nu is het bijna niet meer te krijgen ;') Je wordt er af en toe echt schijtziek van .. één onderdeeltje naar zijn grootje en je kunt je halve PC slopen om het weer aan de praat te krijgen .. geheugenshit past straks weer niet op het nieuwe natuurlijk![]()
Maar... met een kleeeiin beetje mazzel kunnen we deze fiksen; er is een condensator uitelkaar gespetterd, en nu krijgt hij natuurlijk ergens een instabiel stroompje, en dan gaat ie 'leuk' doenhij verklooit elke keer mijn netwerk, en ik kom er dan niet meer op.. nu werkt het al de hele dag, maar als ik hem reboot ben ik de lul, dus hij blijft nu gewoon continu aan tot dinsdag, als de LT er is, en zodra ik die aan de praat heb mag deze naar de pjoeterdokkie
Eerst proberen om de de elco te vervangen, en dan hopen dat hij niet echt deaud is, en anders wordt het weer rippen en strippen en opnieuw bouwen![]()
21 jaarquote:
Zij is 45 ofzo volgens mijquote:
quote:
Het moet ook een grap zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 20:58 schreef Barcaconia het volgende:
Het moet wel nep zijn natuurlijk. Ik bedoel: Sjonnie en Anita, ze noemt het woord "bagger" mbt. het forum enzo, het ligt er wel erg dik bovenop allemaal.
Fijn, nu heb ik een traumaquote:
En dat dusquote:
Hier draagt ze wat subtielere make-up:quote:Op zondag 30 mei 2010 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een vogelverschrikker zeg![]()
Eigenlijk moeten we een inzamelingsaktie voor d'r doen, dan sturen we haar een verfstripper en een verfkrabber om die meuk er weer af te halen
Natuurlijkquote:
Mijn moeder gaf de suggestie het ding binnen op te zetten en wou persé er bij zijn om te kijken.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Jij bent blij als je het huis uit bent, maar je ouders volgens mij ook....
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Natuurlijk... 2,5 uur durend potje.. Daarna nog een potje geprobeerd maar we konden de aandacht er niet meer zo bij houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |