Doorberekend scoort het PVV-programma op alle punten het slechtst (werkgelegenheid, economische groei enz)quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:00 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
we?![]()
praat lekker voor jezelf, vriend.
Sowieso: AHquote:
Dat is ook wel weer zo. Maar als hij aan het woord is, vind ik het ook maar een matig en verwarrend verhaal.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heeft een beetje met de opzet van het debat te maken, daardoor komt er niemand echt uit de verf, tenzij een paar pakkende one-liners.
Hopelijk een volgende keer?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef Mendeljev het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat thema's als vergrijzing, europa en crisisbeleid niet ter sprake komen. De onderwerpen kunnen best wat uitgebreider voor een economisch debat, de meeste onzin die verkondigd werd stond al grotendeels vast.
Helemaal mee eens. Ik vind het thema europa veel interessant bvquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef Mendeljev het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat thema's als vergrijzing, europa en crisisbeleid niet ter sprake komen. De onderwerpen kunnen best wat uitgebreider voor een economisch debat, de meeste onzin die verkondigd werd stond al grotendeels vast.
Een arts kan dus zo beslissen dat hij een neustransplantatie doet en het onder het kopje spoedeisend weergeven, omdat hij anders niet kon ademen, terwijl het alleen om een mooie neus ging...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is niet de vraag, Wilders is geen arts en kan derhalve ook niet bepalen wat spoedeisend is. Een arts wel.
De analyses van het CPB stellen dan ook gewoon weinig voor. Ze kunnen uiteindelijk maar weinig meenemen, hoogstens de richting van de effecten van bepaalde maatregelen bepalen en die een beetje tegen elkaar wegstrepen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja, precies. Valt mij op dat iedereen de CPB van de hand wijst, zelfs de PvdA. (terwijl het CPB zogenaamd in hun zak zou zitten.
Best wel ernstig.
Volgens mij zeiden ze zoiets als : De VVD kan wel wat inhoud gebruiken, zeker nu. Maar ik kan het verkeerd gehoord hebbenquote:
haha gozer, ik heb jarenlang voor het uwv gewerkt en geloof me, die miljarden zijn op dat gebied zeker WEL te besparen, dus informeer je even beter voor je klakkeloos wat neerpentquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het programma van de SP en PVV zijn als enige gewoon niet haalbaar en doen te weinig om te bezuiningen.
Tenzij je in Wilders lulverhaaltje van die miljarden besparen op immigranten trapt.
Mee eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hopelijk een volgende keer?
Ik vind wel dat Rouvoet, Halsema, Pechtold en Roemer er gewoon bij moeten zijn iedere keer. Het is nu veel leuker.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:02 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
"Onze veiligheid kan wel wat VVD gebruiken"
VVD, de joppiesaus onder de misdaadbestrijding...
Het is een grove indicatie. Niets meer, niets minder. Echter, als een programma zo slechts voor de dag komt als die van de PVV en de SP dan klopt er toch iets niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:02 schreef Pool het volgende:
[..]
De analyses van het CPB stellen dan ook gewoon weinig voor. Ze kunnen uiteindelijk maar weinig meenemen, hoogstens de richting van de effecten van bepaalde maatregelen bepalen en die een beetje tegen elkaar wegstrepen.
Nederland moet veiligerquote:
Het is gewoon wat lucht met chocolade erbij.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb zin in een Bros. Hoe komt dat?
dan heb je de vorige nabeschouwing niet gezien. In de aftiteling stond Goebels.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef RvLaak het volgende:
De rechtse rakkers mogen nooit meer zeuren dat de PO links is... RTL heeft immers nu duidelijk bewezen achter de VVD te staan...
Als ze neutraal hadden willen lijken, hadden ze ofwel de VVD reclame moeten weigeren, ofwel de andere partijen ook reclame tijd moeten geven. Dit geeft een extreem partijdige indruk op mij.
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef verzer het volgende:
#carredebat
#giftfromgodPeople
#rtldebat
AnahiChannelOne
Rutte
Halsema
Holandeses
Femke
Movie Awards
Seleccion
6/10 op twitter
en adem extra?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
Het is gewoon wat lucht met chocolade erbij.
Neem gewoon een reep
Precies.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef RvLaak het volgende:
De rechtse rakkers mogen nooit meer zeuren dat de PO links is... RTL heeft immers nu duidelijk bewezen achter de VVD te staan...
Als ze neutraal hadden willen lijken, hadden ze ofwel de VVD reclame moeten weigeren, ofwel de andere partijen ook reclame tijd moeten geven. Dit geeft een extreem partijdige indruk op mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |