Men krijgt tijd naar inhoud...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ligt het aan mij, of komt de PVV maar weinig aan bod?
tijdgebrek denk ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Andyy het volgende:
Hoezo sluiten ze eigenlijk partijen uit van het debat?
Idd, het maakt hem geen reet uit. Hij heeft één punt, en dat moet je uitbuitenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ach, boeiend wat voor onderwerp het is, hij gooit weer met massa immigratie
Ja maar goed, de VVD is volgens mij al 4 keer aan de beurt geweest, de PVV slechts 1 keer.quote:
Wilders heeft eigenlijk alleen wat te zeggen als het over integratie en veiligheid gaat. Zag je van de week ook. Immigratie is hij volop aanwezig, verder is hij wat stilletjes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ligt het aan mij, of komt de PVV maar weinig aan bod?
Die hebben juist helemaal niet erg veel aan de HRA. Des te meer de rijken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef dramatiek het volgende:
bah autoverkoper...de bakker op de hoek blablablabla
Ik denk niet dat het werkt als je 8 mensen te gelijk laat debatteren. 4 is al moeilijk zat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Andyy het volgende:
Hoezo sluiten ze eigenlijk partijen uit van het debat?
Dan zul je Albert Verlinde ook wel erg sterk vinden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef ThePianoMan het volgende:
Wat is Rutte weer ongelooflijk sterk zeg! Ben het totaal eens met hem!
Ja, dat vragenvuur deed-ie ook strak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef ThePianoMan het volgende:
Wat is Rutte weer ongelooflijk sterk zeg! Ben het totaal eens met hem!
Door zijn fluoriserende kapsel moet hij toch opvallen in die setting.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |